Zo'n beetje álles heeft meer niveau dan deze flutactiequote:Op zondag 4 november 2012 16:47 schreef Frey het volgende:
De Club van Sinterklaas had meer niveau dan dat.
quote:Op zondag 4 november 2012 16:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Peter Kelder... Was dat niet de zoon van Jef en Barbara...? Of was het nou de zoon van dokter Martijn en Barbara...?
Naja, hij is in ieder geval niet de zoon van Sjoerd en Rikki, want dat is Bas... Of was het het nou Bing...?"
Rik's tweelingbroerquote:Op zondag 4 november 2012 16:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zeg nu niks overhaasts; Peter leeft nog steeds in de serie... Voor je het weet is ineens Jan Kooijman met blonde haren terug in de serie.
quote:
Ik denk vooral dat al die fangirls niet wisten wie werd bedoeld met Ferry.quote:Op zondag 4 november 2012 16:41 schreef PeterKelder het volgende:
Haha, een paar weken terug kwam die Haribo-actie rond "Ferry's Feestje", waarbij je de aanwezigheid van Ferry Doedens op je feestje kon winnen:
[ afbeelding ]
Toen stond er in de bovenste balk al "Lucas' Feestje". Blijkbaar zijn de mensen van de webredactie ook wakker geworden, want nu staat er op de pagina zelf:
[ afbeelding ]
Tja...
quote:Op zondag 4 november 2012 16:41 schreef PeterKelder het volgende:
Haha, een paar weken terug kwam die Haribo-actie rond "Ferry's Feestje", waarbij je de aanwezigheid van Ferry Doedens op je feestje kon winnen:
[ afbeelding ]
Toen stond er in de bovenste balk al "Lucas' Feestje". Blijkbaar zijn de mensen van de webredactie ook wakker geworden, want nu staat er op de pagina zelf:
[ afbeelding ]
Tja...
Fuck it, ik reageer net maar ik WEET gewoon 100% zeker waarom het gewijzigd is; Haribo had geen zin in woordspelingen als Faggie's feestje.quote:Op zondag 4 november 2012 16:41 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja...
"OMG... FERRY??? HIJ HEET LUCAS!!!!!!"quote:Op zondag 4 november 2012 16:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat al die fangirls niet wisten wie werd bedoeld met Ferry.
quote:Op zondag 4 november 2012 16:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
"OMG... FERRY??? HIJ HEET LUCAS!!!!!!"
Ze dachten dat het "Ferri Somiegi" was.quote:Op zondag 4 november 2012 16:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
"OMG... FERRY??? HIJ HEET LUCAS!!!!!!"
quote:Op zondag 4 november 2012 16:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze dachten dat het "Ferri Somiegi" was.
quote:Jochie: Mag ik een banaan, Koossie?
Koossie: Ja, tuurlijk.
Jochie: Aah, bedankt.
Helen: Koossie? Vind je dat niet een beetje onbeschoft, om een oudere dame zomaar bij haar voornaam te noemen?
Koossie: Ach, laat maar Helen. Ik heb er zelf toestemming voor gegeven. Ja, ik vind het zó ouderwets, al die beleefdheden, het zijn toch geen kleuters meer?
Helen: Ja maar als je niet laat merken wie er de baas is dan, eh, trekken ze zich op den duur niks meer van je aan.
Koossie: Nou dat is niet mijn ervaring hoor, integendeel.
Helen:Zolang ik hier ben wordt er niet getoutoyeerd.
Koossie: Ja, dat moet jij toch weten?![]()
Helenquote:Op zondag 4 november 2012 16:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ooh godsamme, Helen Helmink is net terug en ik erger me. Waarom? In aflevering 289 wordt ze helemaal pissed wanneer een van de jongeren Koossie aanspreekt als, tja, Koossie.Check;
[..]
quote:Op zondag 4 november 2012 16:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ooh godsamme, Helen Helmink is net terug en ik erger me. Waarom? In aflevering 289 wordt ze helemaal pissed wanneer een van de jongeren Koossie aanspreekt als, tja, Koossie.Check;
[..]
Omdat Helen uit 1768 komt, en toen was het heel normaal dat iemand getutoyeerd werdquote:Op zondag 4 november 2012 16:59 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
![]()
Koossie![]()
Maar wees eerlijk, waarom zeikt Helen zo over dat getutoyeer?
Als Helen al zo doet... Dan ben ik blij dat Wil de Smet nooit in het JOC heeft gewerkt.quote:Op zondag 4 november 2012 17:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Omdat Helen uit 1768 komt, en toen was het heel normaal dat iemand getutoyeerd werd
Anton's muzikale kwaliteiten zorgen voor een chaos in het Zuid-Afrikaanse hotel:quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 17:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als Helen al zo doet... Dan ben ik blij dat Wil de Smet nooit in het JOC heeft gewerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |