Op een gegeven moment, yes.quote:Op zondag 4 november 2012 17:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haar kon ik op een gegeven moment wel waarderen![]()
Sonja toch?quote:Op zondag 4 november 2012 17:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Op een gegeven moment, yes.
Toen ze lastige leerlingen ging meppen.
Zat ze ook nog in seizoen 5? Oeehquote:Op zondag 4 november 2012 17:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sonja toch?
Die was echtin seizoen 5
Fuck, Van Berge Henegouwen?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Eke van Berge Henegouwen (33) oftewel 'Sonja de Wijs' in 2011:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is er niet bepaald lelijker op geworden![]()
Bron:
http://nl-nl.facebook.com/EkevanBergeHenegouwen
http://eikel1978.hyves.nl(...)_1=1&mb=&__state__=3
Yepquote:Op zondag 4 november 2012 17:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zat ze ook nog in seizoen 5? Oeeh
[ afbeelding ]
Gaat nog leuk worden.
Geen idee, het zou zomaar kunnenquote:EDIT: Oeeh, de google is altijd handig;
[..]
Fuck, Van Berge Henegouwen?...Is zij familie van Jos van Berge Henegouwen, de stem die jarenlang de voice-over deed voor RTL4?
Eind seizoen 4 vond ik haar wel steeds sympathieker worden, ja.quote:Op zondag 4 november 2012 17:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
YepZe was écht leuk in seizoen 5, ik vond het dan ook erg jammer dat ze de serie verliet. Er zat nog veel potentie in het personage
In seizoen 5 was ze echt het tegenovergestelde van wat ze in haar beginperiode wasquote:Op zondag 4 november 2012 17:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Eind seizoen 4 vond ik haar wel steeds sympathieker worden, ja.
Was er een reden voor of ging ze gewoon stilletjes de serie uit?quote:Op zondag 4 november 2012 17:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In seizoen 5 was ze echt het tegenovergestelde van wat ze in haar beginperiode wasNogmaals erg jammer dat ze de serie verliet
quote:Op zondag 4 november 2012 17:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Was er een reden voor of ging ze gewoon stilletjes de serie uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 november 2012 17:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Ik weet niets van 'haar verhaallijn met Stan' dus daar vraag ik verder ook maar niet over doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel jammer dat ze niet meer terugkwam want het lijkt me dat het karakter niet alleen potentie had, maar de schrijvers het karakter ook best potentie wilden geven.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Zekerquote:Op zondag 4 november 2012 17:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik weet niets van 'haar verhaallijn met Stan' dus daar vraag ik verder ook maar niet over doorWel jammer dat ze niet meer terugkwam want het lijkt me dat het karakter niet alleen potentie had, maar de schrijvers het karakter ook best potentie wilden geven.
Mja, beter dan 'geforceerde binding' nowadays. Ik noem een Barbara die de serie inkwam doordat ze een praatje maakte met Jef, een Danny die ineens de broer van Rik was en whatnot.quote:Op zondag 4 november 2012 17:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
ZekerIk denk dat Eke destijds te jong was om een vaste rol te kunnen krijgen in GTST. Jammer dat ze later niet terugkwam, alleen had ze niet veel binding met de andere karakters.
Vooral dat van Danny was zo geforceerd als het maar kanquote:Op zondag 4 november 2012 17:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mja, beter dan 'geforceerde binding' nowadays. Ik noem een Barbara die de serie inkwam doordat ze een praatje maakte met Jef, een Danny die ineens de broer van Rik was en whatnot.
Hier ga ik een t-shirt van laten maken met erboven de vuistfoto van Proper. Godsamme zeg.quote:Op zondag 4 november 2012 17:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waarom hebben ze Job dan niet teruggehaald?
Gewoon een hele Proper-kledinglijn startenquote:Op zondag 4 november 2012 17:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hier ga ik een t-shirt van laten maken met erboven de vuistfoto van Proper. Godsamme zeg.
quote:Op zondag 4 november 2012 17:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
...En toen viel het veel duurdere Boeddhabeeldje kapot.______________! Kijker anno 1992: Geef die Jonas van Benthem een comedyserie samen met Mirjam. Zo'n komisch duo krijg je nooit meer.
En toen kreeg Helen ook een brief.En kwam de dader steeds dichterbij!
Ach, die geluidshengels in beeld is nog niets vergeleken met dit:quote:Op zondag 4 november 2012 18:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
Belachelijk zeg, er was zeker een stagiair aan het hengelen in die afleveringen? Een paar afleveringen lang eindelijk geen enkele microfoon in beeld, en dan ineens al 2 keer na 8 minutenWaar bij een gesprek tussen Linda, Annette en Simon ineens de microfoon een enorme snoekduik naar beneden maakt, vol het beeld in. En BLIJFT dalen wanneer de camera daalt.
...Natuurlijk was er in die tijd een grotere overscan op die oude televisies waardoor de randen van het beeld al wegvielen, maar toch, het is niet netjes
Het is dat ik de DVD in kwestie al gedelete heb, maar in seizoen 2 was er eentje die nog erger was. Zag je ook de cameraman er bijstaan.quote:Op zondag 4 november 2012 18:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ach, die geluidshengels in beeld is nog niets vergeleken met dit:
[ afbeelding ]
Dít is pas echt erg
Weet je nog welke dvd/aflevering/scène dat was? Misschien dat ik het dan kan cappenquote:Op zondag 4 november 2012 18:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het is dat ik de DVD in kwestie al gedelete heb, maar in seizoen 2 was er eentje die nog erger was. Zag je ook de cameraman er bijstaan.
Volgens mij heb je ze wel zo'n beetjequote:Overigens een overzichtje;
- Koossie: 2 brieven over haar man
- Daniël: 1 brief over model door veiligheidsglas
- Suzanne: 1 brief over tippelen voor Martine
- Rien: 1 brief over z'n moeder
- Helen: 1 brief over haar zelfmoordpoging
- Annette: 1 brief over haar man
Mis ik er eentje?
Helaas... In ieder geval DVD 8 - DVD 10 van seizoen 2.quote:Op zondag 4 november 2012 18:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Weet je nog welke dvd/aflevering/scène dat was? Misschien dat ik het dan kan cappen
Tja... Ik ben niet van plan om al die afleveringen uit te gaan zitten pluizenquote:Op zondag 4 november 2012 18:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Helaas... In ieder geval DVD 8 - DVD 10 van seizoen 2.
Nee groot gelijk heb jequote:Op zondag 4 november 2012 18:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja... Ik ben niet van plan om al die afleveringen uit te gaan zitten pluizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |