SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
Boer zoekt vrouw # 83 - Tulpjes plukken
Boer zoekt vrouw # 84 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 85 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 86 - Boerkes op vakantie met hun geitjes
Boer zoekt vrouw # 87 - Brieven!
Boer zoekt vrouw # 88 - Spruitjes op de hei
Boer zoekt vrouw # 89 - Blauw en Rood voor het onderscheid
Boer zoekt vrouw # 90 - Anders eh, bel ik later wel even terug of zo.
Boer zoekt vrouw # 91 - Ja, ja, ja.
Boer zoekt vrouw # 92 - Ja, ja, ja.
Boer zoekt vrouw # 93 - Zonder Snorremans
Boer zoekt vrouw # 94 - PsychopAad
Boer zoekt vrouw # 95 - Bepaalt de redactie van BZV de uitjes?
Boer zoekt vrouw # 96 - Bertje bertje bertje!
Boer zoekt vrouw # 97 - Ik voel me content met deze naturelle kokers
Boer zoekt vrouw # 98 - "Ik heb er inbouwkasten voor gemaakt"
Boer zoekt vrouw # 99 - "Barry, ga maar efkes wissele!"
Boer zoekt vrouw # 100 - Ongeëmancipeerd
Boer zoekt vrouw # 101 - Gezelligheid kent geen Aad
Boer zoekt vrouw # 102 - Aad, mag ik ook wat zeggen?
Boer zoekt vrouw # 103 - Kiest Willem Pim Fortuyn of Maarten 't Hart?
Boer zoekt vrouw # 104 - Waar dames en heren komen en gaan.
Boer zoekt vrouw # 105 - Swaentje de voorste
Boer zoekt vrouw # 106 - Linda is een Aadeïst.
Plaatjes voor afgevallen dates:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._________________________________________________________________
Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://www.boerzoektvrouw.kro.nl/
De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw![]()
Ik vond het wel een leuke aflevering met die etentjes met familie
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Zo, ook weer bij![]()
Klaas en Willem
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Dat is een belediging voor Pimquote:Slaapverwekkende en uitstraalloze Jurjen
Sjenet leek met echt zo'n eenzaam kattenvrouwtje, nooit gedacht dat zij kinderen zou hebben.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
![]()
TT
nou was weer lachen, of uitlachen want ik kijk alleen voor Aad en Sjanet wat een stelletje droeftoeters vind ik datOpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam![]()
Mij Gevoeles
Nou, hij zou zomaar een broer van hem kunnen zijn. Zelfs zijn stem en manier van praten is ook een beetje des Pims.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is een belediging voor PimSlaapverwekkende en uitstraalloze Jurjen
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
Whehehequote:Op zondag 28 oktober 2012 21:21 schreef Cardozo het volgende:
De gang van zaken rond het wegstemmen van Linda was wel een beetje aad hoc hoor.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Dat is het enigequote:Op zondag 28 oktober 2012 21:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, hij zou zomaar een broer van hem kunnen zijn. Zelfs zijn stem en manier van praten is ook een beetje des Pims.Stem enzo.
gewoon een heell nare man, en dat dat achtelijke wijf van een Sjanet ze niet even alleen liet onbeschoft, nee zag je haar zitten op de bank met die puntneus in de luchtquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:21 schreef Cardozo het volgende:
De gang van zaken rond het wegstemmen van Linda was wel een beetje aad hoc hoor.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam![]()
Hij had het zo gewild.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is een belediging voor PimSlaapverwekkende en uitstraalloze Jurjen
![]()
![]()
Ze lijkt op de vrouw uit Jan, Jans en de Kinderen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon een heell nare man, en dat dat achtelijke wijf van een Sjanet ze niet even alleen liet onbeschoft, nee zag je haar zitten op de bank met die puntneus in de lucht![]()
Ik denk dat Aad wel kan inpakken nu. Jeanet is nu de baas in huis.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon een heell nare man, en dat dat achtelijke wijf van een Sjanet ze niet even alleen liet onbeschoft, nee zag je haar zitten op de bank met die puntneus in de lucht[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Mooie reactie van Willem en 'm direct om de hals vliegen.Dat zie je veel te weinig bij BZV, meestal vrij tamme ontknopingen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Ik vind Sjeanet inmiddels 10 keer gekker dan Aadquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon een heell nare man, en dat dat achtelijke wijf van een Sjanet ze niet even alleen liet onbeschoft, nee zag je haar zitten op de bank met die puntneus in de lucht
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat Aad wel kan inpakken nu. Jeanet is nu de baas in huis.
Klopt ja:quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:23 schreef Cardozo het volgende:
[..]
Ze lijkt op de vrouw uit Jan, Jans en de Kinderen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Aad is duidelijk in zijn bewoordingen, de kogel is door de kijk. Jij bent mijn handvat.
Aad staat in het dorp ook wel bekend als: Aad, man van de daad. Ik denk dat er aardig wat stofwolken en ozonvervuiling, ja misschien ook wel asbest, uit zijn broek komt als hij zijn gulp opent.![]()
Ja, hij zorgde op die manier wel voor een verrassende wending! Hij trollde Jurjen gewoon.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:23 schreef Arcee het volgende:
Mooie reactie van Willem en 'm direct om de hals vliegen.Dat zie je veel te weinig bij BZV, meestal vrij tamme ontknopingen.
![]()
Ogen ook hoor.quote:[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Ja maar die had humor, Sjanet heeft niks noppes nada, ja een zure doos is het gewoonquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:23 schreef Cardozo het volgende:
[..]
Ze lijkt op de vrouw uit Jan, Jans en de Kinderen.OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam![]()
dat wordt oorlog op de boerderie, kan de KRO ook wel een serie van makenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat Aad wel kan inpakken nu. Jeanet is nu de baas in huis.
Kan er niet gewoon een plaatje van dat ene ding uit Lord of the Rings en Dobby the house-elf worden gemixt?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie heeft er al een fotoshop van het kind van Aad en Jen?![]()
Aad is gewoon het icoon van dit seizoen
Zijn bloemen hebben wel extra bemesting gehad.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:24 schreef luxerobots het volgende:
Aad is duidelijk in zijn bewoordingen, de kogel is door de kijk. Jij bent mijn handvat.
Aad staat in het dorp ook wel bekend als: Aad, man van de daad. Ik denk dat er aardig wat stofwolken en ozonvervuiling, ja misschien ook wel asbest, uit zijn broek komt als hij zijn gulp opent.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
vind Aad gewoon een rukkert, sorry maar zie hem zo achter een boompje staan gluren enge vent krijg de kriebels van zulke kerels
Inderdaad. Ik zie het voor me. Jeanet die stuurs de dienst uitmaakt, en Aad die er smekend als een hondje achteraan loopt, al stotterend dan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat wordt oorlog op de boerderie, kan de KRO ook wel een serie van maken
Elke man is in principe een rukkert.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:28 schreef Toverheks het volgende:
vind Aad gewoon een rukkert, sorry maar zie hem zo achter een boompje staan gluren enge vent krijg de kriebels van zulke kerels"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
straks leest de KRO ook mee en denken, daar zit wel wat inquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zie het voor me. Jeanet die stuurs de dienst uitmaakt, en Aad die er smekend als een hondje er achteraan loopt, al stotterend dan.
Had ik al gezegd dat Wilma lief is trouwens?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Voor wie zou je liever gaan, Aad of Bert, that's the question.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:31 schreef Terreros85 het volgende:
Die Bert zeg. Dat wordt dus helemaal niks
Ik zou het leuk vinden als ze sommige afvallers zouden volgen, of in ieder geval een update, zodat je later weet hoe het ze vergaan is.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
straks leest de KRO ook mee en denken, daar zit wel wat in[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Lisa!quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Voor wie zou je liever gaan, Aad of Bert, that's the question.De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
Te leuk voor Martin, dus hij kan mooi voor De Knecht kiezenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:30 schreef marcodej het volgende:
Had ik al gezegd dat Wilma lief is trouwens?
Ze heeft wel een lief snoetje als ze ze mooi opgetut is.quote:[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Vind je Martin ook al niet leuk?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Te leuk voor Martin, dus hij kan mooi voor De Knecht kiezen![]()
![]()
Nee, steeds minder. En als hij Swaen leuk vindt, dan zegt dat ook wat over hemquote:
whahaquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:33 schreef slangpie het volgende:
Haha willem is net zo'n hondje wat je op de hoedenplank zt
just give a second thought
what if we don't get caught...![]()
Die ziet er ook zonder make-up nog wel mooi uitquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze heeft wel een lief snoetje als ze ze mooi opgetut is.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
En 'ook al'? wie nog meer?
Willem vond ik vanaf dag 1 irritant. Aad is leuk
Ook als ze niet opgedoft is is ze leuk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze heeft wel een lief snoetje als ze ze mooi opgetut is."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Linda vond ik vreselijk, maar daar ben ik van teruggekomenBert is ook leuk, maar gewoon groen wat betreft vrouwen.
Je vond de rest ook al niet leuk.quote:Nou ja, alles behalve Aad dan maar Aad is voor the fun of it.
![]()
![]()
Ik vind Fiona leuker dan Lisa. Maar ze overstijgen beiden Yoni.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ook als ze niet opgedoft is is ze leuk.
Waarom is iedereen zo tegen Yoni, Henk is toch ook maar een flapdrol. Ik denk dat ze goed bij elkaar passen.![]()
The one you love to hate.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Je vond de rest ook al niet leuk.Nou ja, alles behalve Aad dan maar Aad is voor the fun of it.
![]()
Fionaquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Je vond de rest ook al niet leuk.Nou ja, alles behalve Aad dan maar Aad is voor the fun of it.
Wilma
Henk is leuk!
En Aad staat tenminste ergens voor, ook al is hij een beetje vreemd
Yoni is een beetje teveel control-freakquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vind Fiona leuker dan Lisa. Maar ze overstijgen beiden Yoni.
Waarom is iedereen zo tegen Yoni, Henk is toch ook maar een flapdrol. Ik denk dat ze goed bij elkaar passen.De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
Nah nee, dat had 'ie beter kunnen bewaren tot het moment dat Jurjen weg was. Nu vind ik het een beetje respectloos naar Jurjen toe. Hij zat er ook echt met eenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:23 schreef Arcee het volgende:
-blik bij.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
José en Jacob, ik denk dat iedereen wel brieven krijgt. Zal ook wel een motivatie zijn om mee te doenHaal je de eindstreep niet dan ga je zelf brieven lezen.
Ja eigenlijk was dat misschien een beetje teveel. Jammer wel, doet hij eindelijk iets vol overtuigingquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah nee, dat had 'ie beter kunnen bewaren tot het moment dat Jurjen weg was. Nu vind ik het een beetje respectloos naar Jurjen toe. Hij zit er ook echt met een-blik bij.
ja lijkt me ook wel euk, al horen en zien we wel soms hoe het sommige boerenstellen vergaat.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als ze sommige afvallers zouden volgen, of in ieder geval een update, zodat je later weet hoe het ze vergaan is.OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam![]()
Ja ze wil te graag en lijkt alles al uitgestippeld te hebben, freaky gewoon.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:49 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Yoni is een beetje teveel control-freakknow'm sayin?
word? word.![]()
Oh, en Bert.Gvd, in een dood paard zit nog meer pit.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
En toch lijkt Bert me een lieve jongen, gewoon een goedzak maar las Hendriekke heeft een andere boer aan haar melkkoe gevangenquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:03 schreef Fascination het volgende:
Oh, en Bert.Gvd, in een dood paard zit nog meer pit.
Spoilers
Yoni wordt ook weggestemp, dus daar hoeven we dan ook niet meer over te zeiken.
Ik denk dat ze het zelf ook voelde aankomen, kan ze er eens aan werken om minder desperaat te zijn.![]()
Tuurlijk is Bert een prima gast. Maar met meisjes gaat het gewoon niet lukken. Hij heeft al problemen om de vrouwen/vriendinnen van zijn broers aan te kijken. Dan wordt het met een onbeschreven blad als Henrieke helemaal lastig.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En toch lijkt Bert me een lieve jongen, gewoon een goedzak maar las Hendriekke heeft een andere boer aan haar melkkoe gevangenDe zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
Dat is zeker die boerenzoon van op de kermis, die een gewone vriend bleek te zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En toch lijkt Bert me een lieve jongen, gewoon een goedzak maar las Hendriekke heeft een andere boer aan haar melkkoe gevangen
Onthullingen horen in spoilers.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:51 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dat is zeker die boerenzoon van op de kermis, die een gewone vriend bleek te zijn.
Onthullingen horen in spoilers.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze spreken over mijn drinken maar denken nooit aan mijn dorst![]()
Ja, maar de meesten bewaren het tot nooit. Bij Aad en Henrieke niks gezien van een vreugdevolle omhelzing.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef Fascination het volgende:
Nah nee, dat had 'ie beter kunnen bewaren tot het moment dat Jurjen weg was. Nu vind ik het een beetje respectloos naar Jurjen toe. Hij zat er ook echt met een-blik bij.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Aad gaf Jeanette vlug een zoen héquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, maar de meesten bewaren het tot nooit. Bij Aad en Henrieke niks gezien van een vreugdevolle omhelzing.![]()
![]()
Ja, vlugger dan Linda.quote:
Dat zeg je nou wel... maar ik zag toch iets van ontblote tanden toen de boodschap verteld werd. Ik vond dat toch wel een lach. Of iets wat er voor door kon gaan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, maar de meesten bewaren het tot nooit. Bij Aad en Henrieke niks gezien van een vreugdevolle omhelzing.Ze spreken over mijn drinken maar denken nooit aan mijn dorst![]()
Oké, ik ben een beetje snel maar dat komt doordat de klok een uur terug is gezet, dan heb je dat hè. Alstufblieft.![]()
![]()
Toch snap ik dat niet he met Bert. Oke, dan ben je verlegen bij zo'n vrouw, maar dan neem je toch juist je kans bij het bellen en smsen, dan hoef je ze ook niet in de ogen te kijken![]()
![]()
nou... Bert is niet echt een dichter he. Meer het type: spreken is zilver, zwijgen is goud.Ze spreken over mijn drinken maar denken nooit aan mijn dorst![]()
Ja, dat werkt misschien als je het uiterlijk van een adonis hebt, maar Bert kan beter gewoon die telefoon pakken en Henrieke flink versieren anders wordt het nooit wat.![]()
Dat zei ik ook al tegen mijn maquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:33 schreef slangpie het volgende:
Haha willem is net zo'n hondje wat je op de hoedenplank zt![]()
![]()
Met de vingers van Bert smsen is een hels karwei.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:04 schreef Timwonnacott het volgende:
Toch snap ik dat niet he met Bert. Oke, dan ben je verlegen bij zo'n vrouw, maar dan neem je toch juist je kans bij het bellen en smsen, dan hoef je ze ook niet in de ogen te kijkenThat's all folks!![]()
Dan gebruik je een aantik pennetje, beetje improviseren als je van die worstvingers hebtquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met de vingers van Bert smsen is een hels karwei.![]()
![]()
De *Onthulling* heeft hier al lang en breed gestaan in dit topicquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:51 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dat is zeker die boerenzoon van op de kermis, die een gewone vriend bleek te zijn.
Onthullingen horen in spoilers.OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ook als ze niet opgedoft is is ze leuk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:38 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Die ziet er ook zonder make-up nog wel mooi uit
excuus maar dat van Hendrieke is al van de week voorbij gekomen, en ja stom zal volgende keer spoiler doen
Toen Willem voor Klaas koos leek het alsof ik Pim Fortuijn voor de tweede keer zag sterven op televisie.
(bad joke I know)
...maar ik vond het wel zielig voor Jurjen, maar toen Klaas zo gretig met die sla aan het slingeren was was de keuze eigenlijk al definitief...binnenkort slingert ie aan wat anders dacht Willem. Jurjen is gewoon te oud voor Willem en hoe leuk ik hem ook vind en hoe sneu dit ook klinkt: binnenkort had Willem voor Jurjen moeten gaan zorgen.
Ik hoop zo dat Wilma het wordt en niet die irritante Sjaen. Sjaen is iets te aanwezig, wat meer bescheidenheid zou haar sieren. Wilma is echt heel lief, zit totaal geen kwaad in en bij haar kom je gewoon lekker thuis en staat de thee klaar....maar ik denk dat Martin voor Sjaen kiest.
Henk en de 2 meisjes. Die donkerharige stalkster, ik hoop zo dat ze het niet wordt en ik denk ook niet dat ze het word. Ze maakt er nu al een te groot drama van.
OMG wat leken die broers en zussen op Bert qua uiterlijk, alleen ze hebben in 1 minuut tv meer gesproken dan Bert in 5 uitzendingen.
Aad en die Madama Jeanet, wat een heetgepeperde dame, mijn god. Die naamloze andere vrouw leek wel gehypnotiseerd door Aad. Veel te naïef en lief het spel gespeeld. We weten allemaal dat Jeanet op haar knietjes achter de kassen de komkommer van Aad zat leeg te melken.![]()
Linda heette ze dus. Ze keek me iets te eng....maar ze verliet het slachtveld wel met stijl en klasse. God wat zal die gejankt hebben op de terugweg en die Jeanet vervloekt hebben, maar op tv bleef ze heel netjes en lief...maar ze had ook zo'n uitdrukkingsloos gezicht.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Linda vond ik vreselijk, maar daar ben ik van teruggekomenBert is ook leuk, maar gewoon groen wat betreft vrouwen.
![]()
alles wat je zegt we hebben dezelfde mening het klopt helemaal zo denk ik ook over hun.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:28 schreef LoveProfuzion het volgende:
Toen Willem voor Klaas koos leek het alsof ik Pim Fortuijn voor de tweede keer zag sterven op televisie.
(bad joke I know)
...maar ik vond het wel zielig voor Jurjen, maar toen Klaas zo gretig met die sla aan het slingeren was was de keuze eigenlijk al definitief...binnenkort slingert ie aan wat anders dacht Willem. Jurjen is gewoon te oud voor Willem en hoe leuk ik hem ook vind en hoe sneu dit ook klinkt: binnenkort had Willem voor Jurjen moeten gaan zorgen.
Ik hoop zo dat Wilma het wordt en niet die irritante Sjaen. Sjaen is iets te aanwezig, wat meer bescheidenheid zou haar sieren. Wilma is echt heel lief, zit totaal geen kwaad in en bij haar kom je gewoon lekker thuis en staat de thee klaar....maar ik denk dat Martin voor Sjaen kiest.
Henk en de 2 meisjes. Die donkerharige stalkster, ik hoop zo dat ze het niet wordt en ik denk ook niet dat ze het word. Ze maakt er nu al een te groot drama van.
OMG wat leken die broers en zussen op Bert qua uiterlijk, alleen ze hebben in 1 minuut tv meer gesproken dan Bert in 5 uitzendingen.
Aad en die Madama Jeanet, wat een heetgepeperde dame, mijn god. Die naamloze andere vrouw leek wel gehypnotiseerd door Aad. Veel te naïef en lief het spel gespeeld. We weten allemaal dat Jeanet op haar knietjes achter de kassen de komkommer van Aad zat leeg te melken.OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam![]()
Ze laten ook alleen zien wat opgenomen en uitgezonden wordt hè? Cameraploeg weg...Aad en Jeanette op zichzelf, en kunnen ze doen wat ze willen. Bepaalde zaken doe je misschien niet gauw voor camera, als de ploeg na 15 minuten weer weg is of zo... dan wacht je tot de kust veilig is...quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, maar de meesten bewaren het tot nooit. Bij Aad en Henrieke niks gezien van een vreugdevolle omhelzing.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: