Het is volgens mij een doorsnede. Dus de onderkant komt in de grond.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben een vrouw, ik weet het, maar ik zie echt niet wat nou zijkant, voorkant etc is op je schets
Dus er komt een betonnen plaat onder de veranda?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:03 schreef bleiblei het volgende:
klopt, daarom heb ik het tot +/- 60cm uitgegraven.
Aan de andere kant, het bevriest toch wel eronder, want als het in de veranda vriest, bevriest de ondergrond ook wel door die betonnen plaat lijkt mij.
Het piepschuim zit er alleen voor evt. in de toekomst. Mochten we besluiten om het ding af te sluiten en er een kantoortje, logeerkamer, whatever van willen maken.
hij hoeft niet 550 bij 600 te worden he, die balk daar.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:30 schreef bleiblei het volgende:
Nou, de schutting ligt even stil.
Buurvrouw is het niet eens met de locatie van de poort. Naja, soit.
Maarrr omdat stilzitten voor mietjes is, het volgende project. De veranda.
Nu willen we volgende week de fundering storten, opzich wordt het bouwwerk niet heel heftig, aan 2 kanten dicht dmv. een gemetselde muur (achter en links), ding wordt +/- 3 bij 6 en er komt een puntdak op.
Maar de fundering dus. Omdat er aan de achterzijde bomen gestaan hebben waarvan de stronk 20cm diep zijn weggefreest, is het niet te doen om de fundering aan de achterkant diep genoeg weg te graven.
Zou een fundering die er zo uitziet problemen op gaan leveren?
Ondergrond is gewoon brabantse zandgrond het grijze wordt beton, witte 10cm dik tempex en ik ga de boel natuurlijk wel wapenen.
[ afbeelding ].
Ik zou het alleen jammer vinden als het hele ding gaat verzakken.
Hijs 60 diep en twee spades breed gemiddeldquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hij hoeft niet 550 bij 600 te worden he, die balk daar.550 x 30 en dan schuin omhoog is goed genoeg! 600 breed is echt overkill. Je loopt dan het risico dat de fundering scheef kan gaan zakken omdat de andere kant veel lichter is.
oooh foto's. Niets aan de hand.![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hijs 60 diep en twee spades breed gemiddeld.
Eerst was ie 1 spade breed (15cm?), maar ik kwam tot de conclusie dat dat te smal zou zijn voor de wapening.
Ik kijk altijd op werkspot naar gesloten opdrachten voor prijsindicaties.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe duur is metselwerk eigenlijk gemiddeld per m2? Stenen regelen we zelf, want we willen oude geleefde stenen gebruiken dus gaan op zoek naar een 2de hands zaak waar ze bakstenen verkopen.
Ik vroeg me eigenlijk af in welke wijk jullie huis staat. Mijn vriend en ik zijn op zoek en hebben iets op het oog in de Frankrijkstraat.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:31 schreef bleiblei het volgende:
Aan de veranda is niets meer gebeurd, winter is toch wel heftig geweest.
Wel gaan we zaterdag de border bemesten en komen er volgende week 550 planten die de grond in gaan. Veranda gaan we pas mee verder als de belastingteruggave van 2012 binnen is.
We zijn wel afgestapt van authentieke bakstenen, de prijs die daar voor gevraagd wordt is echt zot.
Kortom, ik heb van Wienerberger mooie stenen gevonden, binnenkort even kijken hoe ze er in het echt uit zien, en dan kunnen we er van de zomer mee aan de gang.
Oh, er moet nog +/- 8m2 bestraat worden achterin, doe ik binnenkort en de schutting leek een tof idee, maar nat eikenhout werkt best heftig en anders dan verwacht. Dus daar ga ik komende zomer ook eens van kijken wat ik er mee doe. Of ik de planken weer op nieuw recht en allemaal even breed zaag, of dat we het zo laten, lekker krom en scheef.
pmquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik vroeg me eigenlijk af in welke wijk jullie huis staat. Mijn vriend en ik zijn op zoek en hebben iets op het oog in de Frankrijkstraat.
Oh, tof!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
zoveel mogelijk bloeiend in rood/roze/paars en wit.
Topquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
Vandaag planten geplant!
Voor:
[ afbeelding ]
Tijdens:
[ afbeelding ]
En na een halve dag ploeteren staat het erin!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hebben er 2 krentenboompjes, 150 buxusjes en 350 vaste planten in gezet.
Hopelijk slaat het aan (hovenier gaf aan dat de aankomende vorst, geen issue zou moeten zijn) en hebben we komende zomer er al een beetje plezier van.
Kan bleiblei komende weekend de schutting dicht maken, uittellen wat we aan het einde van de schutting nog nodig hebben en met de rest van de planken proberen de look van de achterste schutting naar voren door te trekken (we zitten te denken om de planken gewoon over de oude schutting heen te schroeven).
Ook jaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
En ze poten de hele grond vol met volgroeide bloeiende planten
dat hebben we opzettelijk gedaanquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo dan, lekker doorgewerkt
Is jullie bestrating nou wat hobbel de bobbel geworden door het verzakken? Ik vind het er best bij passen hoor, tenzij je echt struikelsteentjes hebt.
ah, mooiquote:
hehehe, humorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
Er zijn mensen geweest die dachten dat de bestrating er al minstens 50 jaar in lag
ja, net als met de ensuite, daar trapt ook iedereen inquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehe, humor
En dan zo'n hoofd vol ongeloof als je vertelt het er zelf ingelegd te hebben
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, net als met de ensuite, daar trapt ook iedereen in
Ik ben nog niet eens begonnen aan mijn ensuite door gebrek aan geld, maar die van jullie is wel mijn inspiratiequote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, net als met de ensuite, daar trapt ook iedereen in
Aha, merk ik dat er iets bloeit ?quote:Op zondag 23 juni 2013 17:23 schreef bleiblei het volgende:
Nee hoor, sinds vorige week weer terug.
We zijn wel aan het sparen voor de volgende werkzaamheden.
Jaja ..quote:Op zondag 23 juni 2013 17:46 schreef Stormqueen het volgende:
Neeeeeeeeeeeee ermahgerdwe zijn aan het sparen voor de veranda
Ja, enkele kennissen zijn er heilig van overtuigd dat we wel met zoiets bezig zijn.quote:
Hoe doe je dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
De balken vorderen gestaag!
[ afbeelding ]
bleiblei doet enorm z'n best
ik probeer je te helpen jonguh, dan kun je meer zooi neerzettenquote:
dit??quote:Op zondag 8 september 2013 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil een easypond maar dat mag dan weer niet
ik heb wicker in de tuin staan als tuinbankquote:Op zondag 8 september 2013 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
Niet die wicker versie jonge!
Wicker
Doe nou nieeeetquote:Op zondag 8 september 2013 21:09 schreef Molo het volgende:
Ik reed gisteren hierlangs en moest aan jou denken, had het adres opgeschreven, vergat het alleen te posten.
Moet je eens inzoomen met streetview![]()
https://maps.google.nl/ma(...)ssUqDTEYLaiAayzoDwAg
quote:Op zondag 8 september 2013 21:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Doe nou nieeeet.
Moet ze der ook één.
Enne, word up voor de mega asbak. Zoiets wil je toch niet.
Goeie keuze! die heb ik zelf thuis ook Erg mooiquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:20 schreef bleiblei het volgende:
Een verdiepte voeg, 2mm naar binnen.
Wat mooiquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:13 schreef bleiblei het volgende:
En klaar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, alleen moeilijk vast te leggen, blei is bezig met het prepareren van alle dwarsbalken en aangezien elke gleuf handmatig wordt uitgebeiteld duurt dat even. En het weer is gewoon zaad nu, om buiten te werken. Hij staat dan wel onder een partytent maar het is gewoon koud en donker.quote:
Ik zie het voor me.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
Hij staat as we speak in zijn schedel-onesie te beitelen
Wat een manly man in zijn onesiequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
heb je dan ook crocs/uggs aan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:50 schreef bleiblei het volgende:
onesies zijn ideaal om in de regen te beitelen in de tuin.
Zeg maar een soort van overal met fancy printje.
en een onesie welquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:56 schreef bleiblei het volgende:
Nee, die zijn echt way beyond acceptabel voor een vent. Dat kan je nog niet eens een beetje goed praten.
Dat vraagt zo ontzettend hard om een picquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
BETER LEZEN AMA :-(quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat vraagt zo ontzettend hard om een pic
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat vraagt zo ontzettend hard om een pic
quote:Op donderdag 10 april 2014 12:57 schreef Brighteyes het volgende:
Wauw! Jaloersmakend mooi!![]()
Of jaloers... envious, ik misgun het jou niet, maar bij ons in de tuin zou het niet staan zeg maar.
En ik heb geen houtman. Hoewel hij wel vaak refereert aan 'mijn opa was een timmerman' denk ik dat de arme man inmiddels niet eens meer weet wat boven en onder is zo vaak heeft ie zich al in zijn graf omgedraaid.![]()
Vader is lasser, das toch meer lange halen snel thuisquote:Op donderdag 10 april 2014 12:57 schreef Brighteyes het volgende:
Wauw! Jaloersmakend mooi!![]()
Of jaloers... envious, ik misgun het jou niet, maar bij ons in de tuin zou het niet staan zeg maar.
En ik heb geen houtman. Hoewel hij wel vaak refereert aan 'mijn opa was een timmerman' denk ik dat de arme man inmiddels niet eens meer weet wat boven en onder is zo vaak heeft ie zich al in zijn graf omgedraaid.![]()
Mss mag je bij bleiblei in de leer?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
Vader is lasser, das toch meer lange halen snel thuis
en toch ga ik zelf de aanbouw doen![]()
Dat inderdaad. En verderquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:48 schreef Molo het volgende:
Ik zou zeker voor hoogglans gaan, gaat veel minder snel alg/mos op groeien en is makkelijker schoon te maken.
Geldt ook voor mij. Jullie zijn al een aantal jaren bezig, hé?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wow![]()
Was dit topic al weer een tijdje uit het oog verloren, maar jullie werken nog stug door. Hulde!
Erg benieuwd naar het eindresultaat!
Jep, sinds we er zijn komen wonenquote:Op zondag 20 april 2014 17:47 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Geldt ook voor mij. Jullie zijn al een aantal jaren bezig, hé?
Ik ga die ouwe draadjes van jullie droomhuis nog maar eens doorspitten.
Allereerst gefeliciteerd met het toekomstige bewonertje.quote:Op zondag 20 april 2014 18:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jep, sinds we er zijn komen wonen. Nu een jaar of vijf terug.
Maar nog lang niet klaar hoor! We hebben nog plannen zat.
Wacht even jullie wouden toch ooit helemaal geen kinderen ?quote:Op zondag 20 april 2014 18:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jep, sinds we er zijn komen wonen. Nu een jaar of vijf terug.
Maar nog lang niet klaar hoor! We hebben nog plannen zat.
nee vonk, dat was jij zelf toch?quote:Op maandag 21 april 2014 13:22 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Wacht even jullie wouden toch ooit helemaal geen kinderen ?![]()
Of haal ik nu twee topics door elkaar ?
Jullie toch ook ooit ?quote:
Dat vinden ze hier al vanaf dag 1 dat we hier in wonen; wanneer komt de baby ?quote:We waren er alleen vijf jaar geleden nog niet mee bezig, al vond de rest van de wereld toen al dat dat kleine kamertje toch wel heel snel een nieuwe bewoner nodig hadMaar inmiddels zijn we er helemaal klaar voor
de bakker bakt ze weer fraai op zaterdag ochtend...quote:Op maandag 21 april 2014 13:33 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Jullie toch ook ooit ?
[..]
Dat vinden ze hier al vanaf dag 1 dat we hier in wonen; wanneer komt de baby ?
Werd laatst al bij de bakker op zaterdagochtend in het dorp gefeliciteerd met de geboorte van onze zoon !![]()
Die bij de buren twee huizen verderop geboren is..
En volgens mij ben ik daar niet bij geweest toen oid.![]()
Wat doen die danquote:Op maandag 14 juli 2014 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
We zitten eigenlijk te denken aan een balkenvloer van eikenhout
(je bent een houtmannetje of je bent 't niet)
Overigens hebben we met dit project een soort daklozenopvang voor oorwurmen gecreëerdZodra de zon onder is verschansen zich honderden van die units op het plafond. Ik had er eerst een beetje een afkeer van, maar toen ben ik me gaan inlezen en het blijken verrekte nuttige beesten, dus dan geef ik ze graag onderdak
quote:Op maandag 14 juli 2014 11:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat doen die dan?
En wauw, supermooi al geworden zeg. Ben benieuwd hoe de binnenkant wordt!
Kortom: ze vreten je ongedierte op, en als er geen ongedierte meer is vreten ze elkaar op.quote:Oorwormen kunnen worden ingezet in de tuinbouw als luizenverdelger, zie ook onder ecologie. De jonge nimfen van de gewone oorworm eten voor een belangrijk deel insecteneitjes, zoals die van de perenbladvlo (Psylla pyri), een bladluis.[7] Als er te weinig voedsel is, kunnen oorwormen kannibalistisch worden waarbij de grotere dieren de kleine exemplaren opeten.
Komt er ook een foto update als je aan de kamer gaat beginnen?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
kei bedankt allen!
Ik ben ook zo trots op mijn mannenZoveel doorzettingsvermogen en ze doèn het maar gewoon even!
Vooral mijn man natuurlijk, maar we hebben ook regelmatig hulp van broers
Het voelt voor mij toch een beetje matig om vanaf een stoel toe te moeten kijken, maar goed, ik moet eerst m'n eigen bouwproject maar eens afmaken
De babykamer? Die is al zo goed als af johquote:Op maandag 14 juli 2014 19:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Komt er ook een foto update als je aan de kamer gaat beginnen?
't merk is schmidt, de leverancier Berkers:quote:
Die stucadoor van mij heb ik nooit geen problemen mee gehad; met alle twee eigenlijk nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:57 schreef bleiblei het volgende:
G*dver*g*ten *beeeep* stucadoors.
Afspraak gemaakt dat ie donderdag/vrijdag komt.
Vrij genomen.
Ik bel em net onder het mom, dan kan ie in ieder geval niet last minute afbellen.
Heeft ie klus die tegenvalt etc. blaat, smoesjes enzovoorts.
Zijn er nu echt geen betrouwbare stucadoors die gewoon hun afspraken nakomen zonder ze constant achter hun reet te zitten? Ik heb met alle andere hulp nog nooit issues gehad, metselaars, aannemers, hoveniers, elektriciens, loodgieters, allemaal altijd op tijd.
Stucadoors, een stuk of 7 van die gasten benaderd of aan het werk gehad.
1tje die altijd kwam wanneer ie dat beloofd had. Die anderen aaaaltijd gezeik.
En die ene is van telefoonnummer gewisseld.
Oh! Daar zitten nog best aardige tussenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:02 schreef Nixxor het volgende:
Hornbach heeft wel online een "catalogus" staan voor de "Profipas" houders. (aannemers enzo)
Maar dit assortiment hebben ze ook gewoon in de winkel. Meestal wat meer zelfs. (de tijdelijke series)
Hier kun je even kijken of je er wat tussen ziet, dan weet je in ieder geval of het de moeite is:
http://www.hornbachprofi.(...)rming/index.html#/36
Ik vind de laatste steenstrip mooi! net dat beetje diversiteit erinquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:27 schreef bleiblei het volgende:
Dank je!![]()
We zijn nu volop aan het plannen en uittekenen hoe we de bar & vloer gaan maken.
Want geld is op, dus dan moet je maar de tijd doden met andere zaken.
Het idee is dat we de frontjes van de keukenkastjes maken van geborstelde oude wagonplanken:
[ afbeelding ]
Of geschaafde oude wagonplanken:
[ afbeelding ]
Met een betonnen aanrechtblad met een eiken randje (heb ik toch nog genoeg liggen), heel donker grijs gelakte corpussen van ongeveer 4cm dik en aan de barzijde, dus achterkant van het "keukenblok" steenstrips. Maar daar zijn we (of naja, ik) aan het twijfelen tussen deze soorten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
En dan resteert nog de keuze kraan en wasbak. Vooral die kraan vind ik lastig omdat er alleen koudwater is, en om nu een toiletkraan te monteren is ook weer zoiets. Daarnaast schrik ik van de prijzen. Een beetje kraan ben je 200 euro< voor kwijt.
Zelfde overigens voor een wasbak. Basic wasbak met van die afgeronde hoeken of rond kan je wel vinden onder de 80 euro. Wil je een fancy vierkante met rechte hoeken gaat dik over de 200 euro heen.
Kortom, wat zouden jullie doen? En heeft er iemand kraan-tips?
Ik geloof dat die tip van mij af kwam; leuk spul he !quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:11 schreef bleiblei het volgende:
Jep! Je moet zo een kleine wel direct in touch brengen met zijn feminine side.
Vandaag trouwens begonnen met elektra, echt wat een bazenspul is dit, was geloof ik een tip van Fiets of Vonk?
[ afbeelding ]
Nog nooit heb ik zo veel dradenzooi zo netjes in 1 doosje gekregen.
Normaal is het gelijk met proppen met lasdoppen.
Als je het huis ooit verkoopt; dan krijgt de koper de tafel er vast bij ?quote:Op zondag 15 maart 2015 19:08 schreef bleiblei het volgende:
lomp is het zeker.
Frame is nu af:
[ afbeelding ]
We twijfelen nog steeds enorm of we em zo houden, of dat we het frame antraciet lakken.
Planken voor het tafelblad hebben we gisteren gehaald, zijn 4cm dikke eiken wagonplanken.
Echt super mooi, hopelijk verkloot ik ze niet bij het maken van het blad want goedkoop was het niet, en we zijn 2,5 uur aan het selecteren geweest bij de houthandel om de planken met de mooiste tekening eruit te hengelen.
[ afbeelding ]
En het houthok is ook weer een stukje verder af, dak zit erop en het hout ligt erin. Alleen de hoekpannen moet ik nog een keer bestellen en het randje voor afwerken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh, goed idee! Bbqquote:Op zondag 15 maart 2015 19:39 schreef Debsterr het volgende:
Ooooh, ik zou dat frame echt zo latenwat gaaf! Daar kunnen we van de zomer lekker aan zitten tijdens de bbq
.
Jup, verschuiven ging nog net in mijn eentje net. Maar niet van hartequote:Op zondag 15 maart 2015 19:44 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Als je het huis ooit verkoopt; dan krijgt de koper de tafel er vast bij ?![]()
![]()
Het is wel prachtig wat je maakt; maar even verschuiven is er niet bij
Ik weet zeker dat ik er echt na twee weken klaar mee zou zijn; buiten eten, tafel dekken, ow... schone kleren aan, eten, shit; weer schone kleren aanquote:Op zondag 22 maart 2015 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
ja, dat afgeven is inderdaad wel een dingetje. Aan de ene kant vind ik die ruwe look geweldig, maar het heeft ook echt nadelen.
Stel dat je een keer met 8 bent en er moeten er twee op de kop zitten? >> lakken. Echtquote:Op zondag 22 maart 2015 16:21 schreef bleiblei het volgende:
Ik vote ook voor matzwart.
En ff fotootje met de stoelen er omheen![]()
[ afbeelding ]
Beetje maarquote:
Hebben wij ook allemaal blikjes van in de schuur staanquote:
Dat is echt super handig, weten wat je mist. Heb aan de andere kant een bord aan de muur met al mijn handgereedschap en grijp sindsdien nooit meer mis. Wil ook na een dag klussen gewoon alles weer netjes op z'n plek hebben liggen/hangen. Dat helpt enorm.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
![]()
Zeer netjes. Strak. Mooi.
En je weet nu tenminste wel precies wat je kwijt bent.!
Jij maakt daar toch gewoon een systeem voor?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:53 schreef bleiblei het volgende:
Zijn echt vet handig! Die blikjes.
Ze passen alleen niet in mijn "systeem"![]()
Daar heb ik naar zitten kijken, maar mijn gatenboor is te kleinquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jij maakt daar toch gewoon een systeem voor?
Die vulling is kaizenfoam. Heb ik in NL niet kunnen vinden dus in de UK besteld.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:21 schreef verita het volgende:
Die vulling om die spullen heen in die lade, wat is dat?En waar koop je het?
Ziet er allemaal erg strak uit, geweldig!
Kan geen kwaad, het koelmiddel zal niet bevriezen. Zet wel de deur een beetje open zodat de koelkast kan ventileren en niet muf zal worden.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:03 schreef bleiblei het volgende:
Ik zal peilen of SQ het prima vindt.
Heel andere vraag,misschien dat iemand het weet? We willen een inbouwkoelkastje plaatsen in de terrasoverkapping. Maar in de winter zou het best kunnen vriezen. Als ik na de zomer de stekker eruit trek, zou ie dan heel blijven? Of zitten er vloeistoffen oid. in die kunnen bevriezen?
Ah super! Dank jequote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kan geen kwaad, het koelmiddel zal niet bevriezen. Zet wel de deur een beetje open zodat de koelkast kan ventileren en niet muf zal worden.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah super! Dank je.
Dan ram ik op de bestelknop.
Volgens mij is het staal vervolgens blank gelaktquote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:00 schreef Prego het volgende:
Wat hebben jullie uiteindelijk met die tafel gedaan? Of lees ik er overheen
Tijd om ingewijd te wordenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:19 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Volgens mij is het staal vervolgens blank gelakt
Jep! Of naja, hij staat nu nog even te roesten, en dan gaat ie in de blanke lak.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:19 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Volgens mij is het staal vervolgens blank gelakt
Dat is mooi meegenomenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:58 schreef bleiblei het volgende:
De tegels hadden de buren over van het bestraten van hun tuin dus dat is een mooie meevaller van een paar 100 euro.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 10:32 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik sluit mijn volledig aan bij jullie keuze; die lijkt mij ook het mooist
Ik vind die bovenste juist mooi, iets ruwer, past mooi bij buiten. Maar die midden rechts is ook tofquote:
Nice! Geen haast verder, ik zoek ook nog even verder naar ontwerpenquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:33 schreef bleiblei het volgende:
Oef, ontwerp heb ik niet echt. Ik heb dat ding soort van uit mijn hoofd gebouwd met hout wat ik nog had liggen. Maar ik kan binnenkort wel wat in elkaar painten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |