't merk is schmidt, de leverancier Berkers:quote:
Die stucadoor van mij heb ik nooit geen problemen mee gehad; met alle twee eigenlijk nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:57 schreef bleiblei het volgende:
G*dver*g*ten *beeeep* stucadoors.
Afspraak gemaakt dat ie donderdag/vrijdag komt.
Vrij genomen.
Ik bel em net onder het mom, dan kan ie in ieder geval niet last minute afbellen.
Heeft ie klus die tegenvalt etc. blaat, smoesjes enzovoorts.
Zijn er nu echt geen betrouwbare stucadoors die gewoon hun afspraken nakomen zonder ze constant achter hun reet te zitten? Ik heb met alle andere hulp nog nooit issues gehad, metselaars, aannemers, hoveniers, elektriciens, loodgieters, allemaal altijd op tijd.
Stucadoors, een stuk of 7 van die gasten benaderd of aan het werk gehad.
1tje die altijd kwam wanneer ie dat beloofd had. Die anderen aaaaltijd gezeik.
En die ene is van telefoonnummer gewisseld.
Oh! Daar zitten nog best aardige tussenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:02 schreef Nixxor het volgende:
Hornbach heeft wel online een "catalogus" staan voor de "Profipas" houders. (aannemers enzo)
Maar dit assortiment hebben ze ook gewoon in de winkel. Meestal wat meer zelfs. (de tijdelijke series)
Hier kun je even kijken of je er wat tussen ziet, dan weet je in ieder geval of het de moeite is:
http://www.hornbachprofi.(...)rming/index.html#/36
Ik vind de laatste steenstrip mooi! net dat beetje diversiteit erinquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:27 schreef bleiblei het volgende:
Dank je!![]()
We zijn nu volop aan het plannen en uittekenen hoe we de bar & vloer gaan maken.
Want geld is op, dus dan moet je maar de tijd doden met andere zaken.
Het idee is dat we de frontjes van de keukenkastjes maken van geborstelde oude wagonplanken:
[ afbeelding ]
Of geschaafde oude wagonplanken:
[ afbeelding ]
Met een betonnen aanrechtblad met een eiken randje (heb ik toch nog genoeg liggen), heel donker grijs gelakte corpussen van ongeveer 4cm dik en aan de barzijde, dus achterkant van het "keukenblok" steenstrips. Maar daar zijn we (of naja, ik) aan het twijfelen tussen deze soorten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
En dan resteert nog de keuze kraan en wasbak. Vooral die kraan vind ik lastig omdat er alleen koudwater is, en om nu een toiletkraan te monteren is ook weer zoiets. Daarnaast schrik ik van de prijzen. Een beetje kraan ben je 200 euro< voor kwijt.
Zelfde overigens voor een wasbak. Basic wasbak met van die afgeronde hoeken of rond kan je wel vinden onder de 80 euro. Wil je een fancy vierkante met rechte hoeken gaat dik over de 200 euro heen.
Kortom, wat zouden jullie doen? En heeft er iemand kraan-tips?
Ik geloof dat die tip van mij af kwam; leuk spul he !quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:11 schreef bleiblei het volgende:
Jep! Je moet zo een kleine wel direct in touch brengen met zijn feminine side.
Vandaag trouwens begonnen met elektra, echt wat een bazenspul is dit, was geloof ik een tip van Fiets of Vonk?
[ afbeelding ]
Nog nooit heb ik zo veel dradenzooi zo netjes in 1 doosje gekregen.
Normaal is het gelijk met proppen met lasdoppen.
Als je het huis ooit verkoopt; dan krijgt de koper de tafel er vast bij ?quote:Op zondag 15 maart 2015 19:08 schreef bleiblei het volgende:
lomp is het zeker.
Frame is nu af:
[ afbeelding ]
We twijfelen nog steeds enorm of we em zo houden, of dat we het frame antraciet lakken.
Planken voor het tafelblad hebben we gisteren gehaald, zijn 4cm dikke eiken wagonplanken.
Echt super mooi, hopelijk verkloot ik ze niet bij het maken van het blad want goedkoop was het niet, en we zijn 2,5 uur aan het selecteren geweest bij de houthandel om de planken met de mooiste tekening eruit te hengelen.
[ afbeelding ]
En het houthok is ook weer een stukje verder af, dak zit erop en het hout ligt erin. Alleen de hoekpannen moet ik nog een keer bestellen en het randje voor afwerken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh, goed idee! Bbqquote:Op zondag 15 maart 2015 19:39 schreef Debsterr het volgende:
Ooooh, ik zou dat frame echt zo latenwat gaaf! Daar kunnen we van de zomer lekker aan zitten tijdens de bbq
.
Jup, verschuiven ging nog net in mijn eentje net. Maar niet van hartequote:Op zondag 15 maart 2015 19:44 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Als je het huis ooit verkoopt; dan krijgt de koper de tafel er vast bij ?![]()
![]()
Het is wel prachtig wat je maakt; maar even verschuiven is er niet bij
Ik weet zeker dat ik er echt na twee weken klaar mee zou zijn; buiten eten, tafel dekken, ow... schone kleren aan, eten, shit; weer schone kleren aanquote:Op zondag 22 maart 2015 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
ja, dat afgeven is inderdaad wel een dingetje. Aan de ene kant vind ik die ruwe look geweldig, maar het heeft ook echt nadelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |