Hebben wij ook allemaal blikjes van in de schuur staanquote:
Dat is echt super handig, weten wat je mist. Heb aan de andere kant een bord aan de muur met al mijn handgereedschap en grijp sindsdien nooit meer mis. Wil ook na een dag klussen gewoon alles weer netjes op z'n plek hebben liggen/hangen. Dat helpt enorm.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
![]()
Zeer netjes. Strak. Mooi.
En je weet nu tenminste wel precies wat je kwijt bent.!
Jij maakt daar toch gewoon een systeem voor?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:53 schreef bleiblei het volgende:
Zijn echt vet handig! Die blikjes.
Ze passen alleen niet in mijn "systeem"![]()
Daar heb ik naar zitten kijken, maar mijn gatenboor is te kleinquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jij maakt daar toch gewoon een systeem voor?
Die vulling is kaizenfoam. Heb ik in NL niet kunnen vinden dus in de UK besteld.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:21 schreef verita het volgende:
Die vulling om die spullen heen in die lade, wat is dat?En waar koop je het?
Ziet er allemaal erg strak uit, geweldig!
Kan geen kwaad, het koelmiddel zal niet bevriezen. Zet wel de deur een beetje open zodat de koelkast kan ventileren en niet muf zal worden.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:03 schreef bleiblei het volgende:
Ik zal peilen of SQ het prima vindt.
Heel andere vraag,misschien dat iemand het weet? We willen een inbouwkoelkastje plaatsen in de terrasoverkapping. Maar in de winter zou het best kunnen vriezen. Als ik na de zomer de stekker eruit trek, zou ie dan heel blijven? Of zitten er vloeistoffen oid. in die kunnen bevriezen?
Ah super! Dank jequote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kan geen kwaad, het koelmiddel zal niet bevriezen. Zet wel de deur een beetje open zodat de koelkast kan ventileren en niet muf zal worden.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah super! Dank je.
Dan ram ik op de bestelknop.
Volgens mij is het staal vervolgens blank gelaktquote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:00 schreef Prego het volgende:
Wat hebben jullie uiteindelijk met die tafel gedaan? Of lees ik er overheen
Tijd om ingewijd te wordenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:19 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Volgens mij is het staal vervolgens blank gelakt
Jep! Of naja, hij staat nu nog even te roesten, en dan gaat ie in de blanke lak.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:19 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Volgens mij is het staal vervolgens blank gelakt
Dat is mooi meegenomenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:58 schreef bleiblei het volgende:
De tegels hadden de buren over van het bestraten van hun tuin dus dat is een mooie meevaller van een paar 100 euro.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 10:32 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik sluit mijn volledig aan bij jullie keuze; die lijkt mij ook het mooist
Ik vind die bovenste juist mooi, iets ruwer, past mooi bij buiten. Maar die midden rechts is ook tofquote:
Nice! Geen haast verder, ik zoek ook nog even verder naar ontwerpenquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:33 schreef bleiblei het volgende:
Oef, ontwerp heb ik niet echt. Ik heb dat ding soort van uit mijn hoofd gebouwd met hout wat ik nog had liggen. Maar ik kan binnenkort wel wat in elkaar painten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |