ik probeer je te helpen jonguh, dan kun je meer zooi neerzettenquote:
dit??quote:Op zondag 8 september 2013 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil een easypond maar dat mag dan weer niet
ik heb wicker in de tuin staan als tuinbankquote:Op zondag 8 september 2013 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
Niet die wicker versie jonge!
Wicker
Doe nou nieeeetquote:Op zondag 8 september 2013 21:09 schreef Molo het volgende:
Ik reed gisteren hierlangs en moest aan jou denken, had het adres opgeschreven, vergat het alleen te posten.
Moet je eens inzoomen met streetview![]()
https://maps.google.nl/ma(...)ssUqDTEYLaiAayzoDwAg
quote:Op zondag 8 september 2013 21:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Doe nou nieeeet.
Moet ze der ook één.
Enne, word up voor de mega asbak. Zoiets wil je toch niet.
Goeie keuze! die heb ik zelf thuis ook Erg mooiquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:20 schreef bleiblei het volgende:
Een verdiepte voeg, 2mm naar binnen.
Wat mooiquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:13 schreef bleiblei het volgende:
En klaar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, alleen moeilijk vast te leggen, blei is bezig met het prepareren van alle dwarsbalken en aangezien elke gleuf handmatig wordt uitgebeiteld duurt dat even. En het weer is gewoon zaad nu, om buiten te werken. Hij staat dan wel onder een partytent maar het is gewoon koud en donker.quote:
Ik zie het voor me.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
Hij staat as we speak in zijn schedel-onesie te beitelen
Wat een manly man in zijn onesiequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
heb je dan ook crocs/uggs aan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:50 schreef bleiblei het volgende:
onesies zijn ideaal om in de regen te beitelen in de tuin.
Zeg maar een soort van overal met fancy printje.
en een onesie welquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:56 schreef bleiblei het volgende:
Nee, die zijn echt way beyond acceptabel voor een vent. Dat kan je nog niet eens een beetje goed praten.
Dat vraagt zo ontzettend hard om een picquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
BETER LEZEN AMA :-(quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat vraagt zo ontzettend hard om een pic
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat vraagt zo ontzettend hard om een pic
quote:Op donderdag 10 april 2014 12:57 schreef Brighteyes het volgende:
Wauw! Jaloersmakend mooi!![]()
Of jaloers... envious, ik misgun het jou niet, maar bij ons in de tuin zou het niet staan zeg maar.
En ik heb geen houtman. Hoewel hij wel vaak refereert aan 'mijn opa was een timmerman' denk ik dat de arme man inmiddels niet eens meer weet wat boven en onder is zo vaak heeft ie zich al in zijn graf omgedraaid.![]()
Vader is lasser, das toch meer lange halen snel thuisquote:Op donderdag 10 april 2014 12:57 schreef Brighteyes het volgende:
Wauw! Jaloersmakend mooi!![]()
Of jaloers... envious, ik misgun het jou niet, maar bij ons in de tuin zou het niet staan zeg maar.
En ik heb geen houtman. Hoewel hij wel vaak refereert aan 'mijn opa was een timmerman' denk ik dat de arme man inmiddels niet eens meer weet wat boven en onder is zo vaak heeft ie zich al in zijn graf omgedraaid.![]()
Mss mag je bij bleiblei in de leer?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
Vader is lasser, das toch meer lange halen snel thuis
en toch ga ik zelf de aanbouw doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |