Mss mag je bij bleiblei in de leer?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
Vader is lasser, das toch meer lange halen snel thuis
en toch ga ik zelf de aanbouw doen![]()
Dat inderdaad. En verderquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:48 schreef Molo het volgende:
Ik zou zeker voor hoogglans gaan, gaat veel minder snel alg/mos op groeien en is makkelijker schoon te maken.
Geldt ook voor mij. Jullie zijn al een aantal jaren bezig, hé?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wow![]()
Was dit topic al weer een tijdje uit het oog verloren, maar jullie werken nog stug door. Hulde!
Erg benieuwd naar het eindresultaat!
Jep, sinds we er zijn komen wonenquote:Op zondag 20 april 2014 17:47 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Geldt ook voor mij. Jullie zijn al een aantal jaren bezig, hé?
Ik ga die ouwe draadjes van jullie droomhuis nog maar eens doorspitten.
Allereerst gefeliciteerd met het toekomstige bewonertje.quote:Op zondag 20 april 2014 18:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jep, sinds we er zijn komen wonen. Nu een jaar of vijf terug.
Maar nog lang niet klaar hoor! We hebben nog plannen zat.
Wacht even jullie wouden toch ooit helemaal geen kinderen ?quote:Op zondag 20 april 2014 18:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jep, sinds we er zijn komen wonen. Nu een jaar of vijf terug.
Maar nog lang niet klaar hoor! We hebben nog plannen zat.
nee vonk, dat was jij zelf toch?quote:Op maandag 21 april 2014 13:22 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Wacht even jullie wouden toch ooit helemaal geen kinderen ?![]()
Of haal ik nu twee topics door elkaar ?
Jullie toch ook ooit ?quote:
Dat vinden ze hier al vanaf dag 1 dat we hier in wonen; wanneer komt de baby ?quote:We waren er alleen vijf jaar geleden nog niet mee bezig, al vond de rest van de wereld toen al dat dat kleine kamertje toch wel heel snel een nieuwe bewoner nodig hadMaar inmiddels zijn we er helemaal klaar voor
de bakker bakt ze weer fraai op zaterdag ochtend...quote:Op maandag 21 april 2014 13:33 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Jullie toch ook ooit ?
[..]
Dat vinden ze hier al vanaf dag 1 dat we hier in wonen; wanneer komt de baby ?
Werd laatst al bij de bakker op zaterdagochtend in het dorp gefeliciteerd met de geboorte van onze zoon !![]()
Die bij de buren twee huizen verderop geboren is..
En volgens mij ben ik daar niet bij geweest toen oid.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |