PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
alleen Ignashevich en Akinfeev. Ignashevich moet lukken, alleen Akinfeev is vrij duurquote:
Sla alles kapot in je kamerquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:01 schreef pascal08 het volgende:
Ik ben echt in een leuke agressieve bui.
Jij sloeg je kat toch met je controller oid?quote:
morgen om 14.15 is het alleen een agressieve buiquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:01 schreef pascal08 het volgende:
Ik ben echt in een leuke agressieve bui.
Jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij sloeg je kat toch met je controller oid?![]()
Tijd om op te staanquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jabeest lag naast me te slapen, maar dat had ik niet door. Er ging iets fout en ik wilde met de controller op de bank rammen, lag die kat daar. Het was toen nog een kitten, dus extra sneu
quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jabeest lag naast me te slapen, maar dat had ik niet door. Er ging iets fout en ik wilde met de controller op de bank rammen, lag die kat daar. Het was toen nog een kitten, dus extra sneu
Helemaal misvormd en alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Ja, maar we mochten elkaar niet. Ik heb m bij een vriendin kunnen onderbrengen. Het was een rotbeest. Op de 1 of andere manier hebben die vriendin en ik ook geen contact meer met elkaarquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Over die klok verzetten
M'n pa elke klok gedaan in het huis, maar vooruit ipv achteruit
Kon mooi opnieuw
Horrorfilms. Paranormal Activities 1 en RECquote:
De film heet gewoon REC of is een afkorting?quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Horrorfilms. Paranormal Activities 1 en REC
Die heet zoquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De film heet gewoon REC of is een afkorting?
[Rec] (2007) - IMDbquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De film heet gewoon REC of is een afkorting?
Niet Human Centipide?quote:
REC was de eerste recente film na Blair Witch Project die dat truukje met die shaky handcamera toepaste. Daardoor echt een heerlijk claustrofobisch sfeertje en zombie/zombie-achtige dingen vind ik altijd tof. Gewoon een toffe film imo..daarna is dat genre compleet uitgemolken, maar toen was dat met die manier van filmen net weer iets nieuws.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:13 schreef detennismaster het volgende:
Net eerst PA1 gezien en daarna [REC]. Ik vond [REC] echt niet heel bijzonder. Ik vond PA1 trouwens ook niet heel erg eng maar wel een stuk enger dan [REC]. PA2 daarentegen wel heel erg. Wat is er volgens jullie dan zo goed aan [REC]?
?quote:
Bij deze!quote:
Ja dat sfeertje is goed gedaan idd. Cloverfield was de eerste film die ik zag met een shaky handcamera erin. In 2008 was dat en ik vond dat toen echt een hele toffe film.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
REC was de eerste recente film na Blair Witch Project die dat truukje met die shaky handcamera toepaste. Daardoor echt een heerlijk claustrofobisch sfeertje en zombie/zombie-achtige dingen vind ik altijd tof. Gewoon een toffe film imo..daarna is dat genre compleet uitgemolken, maar toen was dat met die manier van filmen net weer iets nieuws.
Jij hebt het nu wel heel erg vaak.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:25 schreef Tim86 het volgende:
Omdat ik met FUT alleen maar disconnects krijg ging ik even h2h doen..eerste potje ging goed en potje erna had ik ineens Gerrard in de arena en kreeg ik Liverpool, terwijl ik met Porto speelde. En toen kwam er een disconnect
Ja als je die ander zn speler krijgt in de arena is het 100% insta-disconnect wanneer de wedstrijd laad. Of je blijft voor altijd in de arena hangen. En als er langer dan ongeveer 5 sec staat "Opponent Found" dan gaat die connectie ook verbroken wordenquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:25 schreef Tim86 het volgende:
Omdat ik met FUT alleen maar disconnects krijg ging ik even h2h doen..eerste potje ging goed en potje erna had ik ineens Gerrard in de arena en kreeg ik Liverpool, terwijl ik met Porto speelde. En toen kwam er een disconnect
Nee, het is alleen vandaag zo en een tijdje terug was het ook gewoon op 1 dag met allemaal rare dingen..steeds net als EA zelf ook allemaal weer issues heeft met completing bugs die terugzijn etc. En dat IP flooden kan alleen bij XBOX volgens mij.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij hebt het nu wel heel erg vaak.Ik heb dit jaar nog steeds geen disconnect gehad vorig jaar ook maar 2 ofzo. Heeft toch echt iets te maken met eigen internet af en toe lijkt me?
Wat een bendequote:Op zondag 28 oktober 2012 02:30 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja als je die ander zn speler krijgt in de arena is het 100% insta-disconnect wanneer de wedstrijd laad. Of je blijft voor altijd in de arena hangen. En als er langer dan ongeveer 5 sec staat "Opponent Found" dan gaat die connectie ook verbroken worden
Ok dan zou ik idd gewoon voor vandaag stoppen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, het is alleen vandaag zo en een tijdje terug was het ook gewoon op 1 dag met allemaal rare dingen..steeds net als EA zelf ook allemaal weer issues heeft met completing bugs die terugzijn etc. En dat IP flooden kan alleen bij XBOX volgens mij.
Zonder Rodriguez spelenquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:37 schreef detennismaster het volgende:
Ik ging vandaag op aanraden van Tim wat potjes met Porto spelen tegen mijn broertje. Hij was Atleti en ik dus Porto.
Ik speelde zo:
Varela - Jackson - Iturbe
Kelvin - Lucho - Moutinho
Alex Sandro - Mangala - Maicon - Danilo
Helton
Normaal maak ik echt geen kans maar nu won ik van de 3 potjes er 2.Hij is normaal altijd Arsenal maar ik zei dat hij een ander team moest uitproberen misschien dat ik daarom won maar Porto heeft als nog wel echt een fijn team.
en zo wonnen we net de laatste match in de laatste minuut:quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:43 schreef poker4lifee het volgende:
9 punten met clubs in divisie 2 na 4 wedstrijdenNu te moe om verder te spelen.
Niks mis met je pro verbeterenquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:47 schreef DutchSL het volgende:
Ik ga zo lang deze disconnects blijven maar drop in matches ofzo spelen, daar is het niet erg als ik een disconnect krijg
Ik kon niet meer in clubs komen omdat de gegevens niet geladen konden worden of zoiets, dus ik heb mijn pro verwijderd en een nieuwe gemaakt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niks mis met je pro verbeteren
goal in 90e minuut = ontladingquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
en zo wonnen we net de laatste match in de laatste minuut:
http://www.easports.com/media/play/video/140591858
Zonde, je was toch 80 st ofzo. Stuur even requestje weerquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik kon niet meer in clubs komen omdat de gegevens niet geladen konden worden of zoiets, dus ik heb mijn pro verwijderd en een nieuwe gemaakt.
Gelukkig zijn alle aangekochte dingen uit de catalogus wel gelijk bij de nieuwe pro toegevoegd.
Volgens mij niet. Lastig als je het einde van de wedstrijd nooit haalt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:51 schreef DutchSL het volgende:
Kan ik ergens mijn DNF zien, behalve aan het einde van een wedstrijd?
De laatste wedstrijd waar ik het wel haalde was het 0.55quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Lastig als je het einde van de wedstrijd nooit haalt.
FYPquote:
Matige comeback hoorquote:
Ik dacht even dat iemand een trollaccount had gemaakt.quote:
Het was geen comeback, want je had het niet tegen mij.quote:
Wijsneusquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het was geen comeback, want je had het niet tegen mij.
Maar jij maakt inderdaad een matige comeback
Huh?quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Holleeder is op z'n bek geslagen op een terrasje
Goeden UI switchquote:
03:22 eigenlijk. Wij weer als enigste overquote:
Ik hoop voor je dat Lingren al op bed ligt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
03:22 eigenlijk. Wij weer als enigste over
Enige. Ik twijfeldequote:Op zondag 28 oktober 2012 02:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat Lingren al op bed ligt.
+ completing bug + server issues = genottwitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 27-10-2012 om 00:40:18We are aware of the new invisible ball glitch. A fix is being worked on now. Try reloading FIFA 13. Sorry for the inconvenience. reageer retweet
Richmond dichtquote:
Bakkesquote:
Die had ik toch al aan begin van FIFA gepostquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:25 schreef Tim86 het volgende:
+ completing bug + server issues = genottwitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 27-10-2012 om 00:40:18We are aware of the new invisible ball glitch. A fix is being worked on now. Try reloading FIFA 13. Sorry for the inconvenience. reageer retweet
Ze hebben na een maand nog geen fixquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:25 schreef Tim86 het volgende:
Oh sorry dat ik die post aan het begin van FIFA had gemistquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die had ik toch al aan begin van FIFA gepostBij career fucking vaak
Ik heb me erbij neergelegd dat dit spel nooit goed speelbaar zal zijn. Maar ach, af en toe een potje voor de fun is leuk. Het enige competitieve aan dit spel hebben ze zelf verkracht.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:25 schreef Tim86 het volgende:
Zwaar onverdiende overwinning..het is echt hopeloos daar.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:26 schreef DutchSL het volgende:
Zie nu pas dat Milan voor de verandering heeft gewonnen.
El Shaarawy is nu wel helemaal aan het doorbreken daar, als lichtpuntje in de Milanese duisternis.
Zijn ze een beetje de Arsenal uit de Serie A?quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zwaar onverdiende overwinning..het is echt hopeloos daar.
Waren allebei one man teams ja..als die man dan weggaat zit je in de problemen. Problemen bij Milan zijn nog wel wat erger though..die hebben een veel slechter team en als ze deze pot verloren hadden (wat zomaar had gekund) hadden ze 19e ofzo gestaanquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zijn ze een beetje de Arsenal uit de Serie A?
Ze hebben ook kut versterkingen gehaaldquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waren allebei one man teams ja..als die man dan weggaat zit je in de problemen. Problemen bij Milan zijn nog wel wat erger though..die hebben een veel slechter team en als ze deze pot verloren hadden (wat zomaar had gekund) hadden ze 19e ofzo gestaan
Denk Ibra meer, die maakt het verschil bij PSG niet Thiago Silvaquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:30 schreef DutchSL het volgende:
Mwah, Milan heeft ook wel pech met blessures.
Ze missen uiteindelijk Thiago Silva een stuk meer dan Ibrahimovic.
Milan heeft prima spelers op het middenveld en in de aanval als ze fit zijn met Nocerino, Boateng, El Shaarawy, Pato etc. wat gewoon top van de Serie A waardig is. Zet pakweg Vucinic en Marchisio van Juventus bij Milan neer voor Nocerino en Pato en Milan zou niet of nauwelijks beter worden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Denk Ibra meer, die maakt het verschil bij PSG niet Thiago Silva
Gaat toch gewoon lekker met die Berlusconi? Geld teveel enzo, geen lastige strafzaken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:33 schreef pascal08 het volgende:
Ze hebben toch een aardig bedrag gevangen voor Thiago en Ibra. Waarom halen ze geen goede spelers dan?
Ik heb de afgelopen jaar behoorlijk veel voetbal gevolgd ( nog steeds overigensquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Milan heeft prima spelers op het middenveld en in de aanval als ze fit zijn met Nocerino, Boateng, El Shaarawy, Pato etc. wat gewoon top van de Serie A waardig is. Zet pakweg Vucinic en Marchisio van Juventus bij Milan neer voor Nocerino en Pato en Milan zou niet of nauwelijks beter worden.
Maar achterin is het een drama en leunden ze puur op Thiago Silva, je zag het ook vorig jaar toen Silva geblesseerd raakte dat Milan niet meer draaide.
En als je verdediging een gatenkaas is.. dan krijg je net zoiets als bij PSVop zich prima spelers op het middenveld en in de aanval, maar een organisatie begint altijd vanuit de verdediging.
Hij gaat voor 4 jaar de bak in.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:35 schreef n0ir het volgende:
[..]
Gaat toch gewoon lekker met die Berlusconi? Geld teveel enzo, geen lastige strafzaken.
Milan heeft toch interesse in Martins Indi?quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen jaar behoorlijk veel voetbal gevolgd ( nog steeds overigens) en ik ben het deels met je eens. Ibra heeft 28 goals in de competitie gemaakt voor Milan, meeste goals waren de 1e goals waardoor hij de wedstrijd openbrak. Hij was de schakel tussen aanval en middenveld en tegelijk een killer voorin.
Dit heeft de zwakte van hun middenveld doen vervagen, Boateng speelde goed maar niet constant, ene wedstrijd super en dan 2 matig. Robinho is voorin niet de man van Santos en Real geweest en maakt het verschil nauwelijks. Pato was vaak geblesseerd en kon het verschil niet maken. El Sharaawy is een speler met veel potentie, alleen het is geen leider en echte spits ( meer een buitenspeler ala Ribery ). Noncerino is onzichtbaar in veel wedstrijden, niet een stofzuiger en spelverdeler als De Rossi. Probleem is dat meeste speler's het team aanvullen maar niet verbeteren of beter laten spelen.
Thiago Silva is de man achterin geweest maar had met een slechte linksback en andere cb te maken + keeper.Milan is niet op tijd begonnen met verjongen en nu hebben ze problemen. Ze hebben nu geen vast systeem, geen goede verdediging, onstabiel middenveld en geen spelers van topniveau. Allemaal spelers die in de subtop horen met uitzondering van Pato in vorm en een Boateng. Milan had een verdediger als Vertonghen nodig + LB Armero of Marcelo, middenvelder als Modric / Fabregas/ Kaka/ Silva etc en een doeltreffende spits Lewnadowski / Falcao wellicht. Zonder dit soort versterkingen krijg je het heel moeilijk als club om te strijden voor een plek in de top 4.
Ibra is nu de man bij PSG die weer het verschil maakt terwijl de verdediging wankelt met een Thiago Silva achterin. Gelukkig keept Sirigu fantastisch en hebben ze het geluk mee, anders stonden ze zeker niet in de top 3.
Spelers krijgen hier altijd op jonge leeftijd al speeltijd, vandaar dat ze vaak eerder opvallen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 03:44 schreef Tim86 het volgende:
Castaignos heeft ook niets gepresteerd afgelopen jaar en zo zijn er wel meer.
Wel veel NL/Eredivisie
Ts. Raar. Strontig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat je iets van mij krijgt. Strontvlieg. Ik ken je niet eens.
They know my name!quote:Phungshok:
Thanks for contacting EA Help! My name is Phungshok how may I help you?
you:
Hello. I have a problem with the FUT13 WebApp
Phungshok:
Hi Michael
Die is nu in Turkije toch.quote:Op zondag 28 oktober 2012 04:00 schreef Tim86 het volgende:
Kom net Labinot Harbuzi tegen..was vroeger een fm talentje van Feyenoord
In divisie 2 heb je tenminste een grotere kans op een normale tegenstander. Divisie 1 is zo gefuckedquote:
Alleen maar zweters in divisie 1 jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
In divisie 2 heb je tenminste een grotere kans op een normale tegenstander. Divisie 1 is zo gefucked
Divisie 2, eerste wedstrijd een zweter. Nu een 5-2-1-2 tegenstander, met Mirallas, Kone en Bent voorinquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Alleen maar zweters in divisie 1 ja.
Iemand hier verkoopt ze wel aan je, 15 euro per 100k ofzo.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:33 schreef jokr het volgende:
Ik ben nieuw hier en heb een klein vraagje. Omdat het met die maffe pakjes voor geen meter wil lukken om geld te verdienen, ben ik aan het nadenken om online van die coins te kopen. Is dat een beetje betrouwbaar? En wat is dan een beetje een normale prijs?
Oh ja, voor de Xbox
Nou, dat motiveert me om te gaan spelen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Divisie 2, eerste wedstrijd een zweter. Nu een 5-2-1-2 tegenstander, met Mirallas, Kone en Bent voorin
quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:38 schreef Rijst het volgende:
5 uurtjes geslapen omdat die kutbuurjongetjes lopen te spelen buiten om 10 uur.
#herkenbaarquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:33 schreef Kamikazie het volgende:
Pff compleet naar de klote, en nu al niet meer kunnen slapen omdat de overburen iets aan het doen zijn wat herrie maakt als een malle
Divisie 1 , een tegenstander met 5-2-2-1 en alles boven de 80 pacequote:Op zondag 28 oktober 2012 10:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nou, dat motiveert me om te gaan spelen.
Dat zijn de leukere wedstrijden ja!quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Divisie 1 , een tegenstander met 5-2-2-1 en alles boven de 80 pace![]()
![]()
![]()
Echt zin om te spelen![]()
![]()
Dat ze spelen vind ik niet erg. maar ga dan lekker naar een speeltuintje ofzoquote:
Ja ik had ook zoiets van: dat jullie die boom in de voortuin om willen zagen, geen probleem maar doe dat dan even in de achtertuin ofzo.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat ze spelen vind ik niet erg. maar ga dan lekker naar een speeltuintje ofzoKan je daar lekker gillen.
sowieso op een zondag voor 12 uur veel herrie makenquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik had ook zoiets van: dat jullie die boom in de voortuin om willen zagen, geen probleem maar doe dat dan even in de achtertuin ofzo.
Pff dan zou je hier in de buurt moeten komen wonen. Dan kan je van de helft van de mensen een nekschot verwachtten als je überhaupt iets doet op zondagquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
sowieso op een zondag voor 12 uur veel herrie maken. 11 uur zou ik misschien nog begrijpen, maar als het daarvoor gebeurd dan is een nekschot gerechtvaardigd.
Ik ga er ook mee kappen. Ze gaan maar lekker allemaal tegen elkaar spelen met hun 5@tb systemen. Kunnen ze ook elkaars replays gaan kijken enzo. Ik ga mijn coins verkopen. De community verneukt zelf het spel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nou, dat motiveert me om te gaan spelen.
quote:
Doe een paar potjes seasons, werkt bij mij altijd als ik me aan fut irriteer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga er ook mee kappen. Ze gaan maar lekker allemaal tegen elkaar spelen met hun 5@tb systemen. Kunnen ze ook elkaars replays gaan kijken enzo. Ik ga mijn coins verkopen. De community verneukt zelf het spel.
Ja, of FIWC vind ik ook een erg leuke modusquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Doe een paar potjes seasons, werkt bij mij altijd als ik me aan fut irriteer.
Het wordt echt steeds ergerquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:49 schreef Reemi het volgende:
Tegenstander met David Luiz als traagste speler. Divisie 2
Hoezo? Wat kan je niet vinden?quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:49 schreef Rijst het volgende:
Wat is dat Studentenlink onoverzichtelijk
Ik vind er echt geen hol aanquote:
Ik wil inloggen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo? Wat kan je niet vinden?
Goedemorgen btw![]()
Ik heb echt het tegenovergestelde wat veel mensen hier hebben, begint allemaal echt lekker te lopen en ik kom allemaal leuke aanvallende tegenstanders tegen
Ik kom in toernooien steeds ergere en zelfs betere tegenstanders tegen dan in divisie 1. Snap het echt niet, aangezien in divisies juist meer te halen valtquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:50 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik ben al een tijdje gestopt met die FUT divisies want het is echt allemaal Play to win sweaty zooi.
Oh, maar wat bedoel je dan met wat onoverzichtelijk is? Hoe je moet inloggen? Of heb je je wachtwoord/gebruikersnaam nog niet opgestuurd gekregen?quote:
Heb me al een paar dagen geleden geregistreerd en heb me ook aangemeld voor een studie. Toen kwam ik wel op "Mijn studielink". Nu zie ik niet eens waar ik kan inloggenquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh, maar wat bedoel je dan met wat onoverzichtelijk is? Hoe je moet inloggen? Of heb je je wachtwoord/gebruikersnaam nog niet opgestuurd gekregen?
https://app.studielink.nl/front-office/quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb me al een paar dagen geleden geregistreerd en heb me ook aangemeld voor een studie. Toen kwam ik wel op "Mijn studielink". Nu zie ik niet eens waar ik kan inloggen
Idd fucking goed team, hoe speel je?quote:
Raar dat jij dat wel zo snel kan vinden op je mobielquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
https://app.studielink.nl/front-office/
En dan inloggen met Digid, en alleen wachtwoord selecteren. Of krijg jij iets anders?
Ik zit niet op mijn mobiel?quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Raar dat jij dat wel zo snel kan vinden op je mobielBedankt
Sowieso is met 5 sterren teams spelen geen zak aan. 4 of 4,5 is veel leuker.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:00 schreef Thorb het volgende:
Voordeel van h2h is gewoon dat mensen niet alle snelle spelers bij elkaar kunnen verzamelen, helemaal als je met 4.5 sterren teams speelt kom je ook geen Brazilie etc tegen
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:05 schreef wieisboos het volgende:
Kap er gewoon mee, hak die knoop door. Ik heb Fifa 13 inmiddels al weer verkocht en heb er geen spijt van
Dat hebben we eerder gehoordquote:
je moeder ookquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat hebben we eerder gehoord
quote:
Dacht ik ook meteen. Die Unique en Z waren kenmerken van hem en zijn vrienden toch?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:10 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat dit een vriendje van GS is
Ja. DUS WAAROM VERWIJS JE HEM DOOR NAAR DIT TOPICquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dacht ik ook meteen. Die Unique en Z waren kenmerken van hem en zijn vrienden toch?
Waren genoeg die hier coins moesten kopenquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja. DUS WAAROM VERWIJS JE HEM DOOR NAAR DIT TOPIC
Ik moest hier hardop om lachenquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moest hier hardop om lachen!
Ik heb trouwens de klok niet verzet, waarom doet iedereen dat? Hij staat hier naast de kast en die plek is prima. [ afbeelding ]
Zelden zo gelachenquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moest hier hardop om lachen!
Ik heb trouwens de klok niet verzet, waarom doet iedereen dat? Hij staat hier naast de kast en die plek is prima. [ afbeelding ]
Stap je over?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:18 schreef poker4lifee het volgende:
Mensen die xbox coins verkopen, dmmmmmm. Komende 3 dagen bied ik 13 eu per 100k ipv 10.
nooit, niet voor mijquote:
Heb je ze al van BDIL gekocht?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:18 schreef poker4lifee het volgende:
Mensen die xbox coins verkopen, dmmmmmm. Komende 3 dagen bied ik 13 eu per 100k ipv 10.
[..]lol
yepquote:
Nee, BDIL is gewoon dom om ze dan te laag te verkopen. Zou jij meer gaan betalen als je ze voor minder kon krijgen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Voor 10?Dan ben je best wel een naaier
Nja nu bied die andere gast hier ineens 12 per 100k he. En ik ben niet zelf degene die ze koopt, kan er dus ook weinig aan doen verderquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Op zich is dit handelen op gevorderd niveauquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Nja nu bied die andere gast hier ineens 12 per 100k he. En ik ben niet zelf degene die ze koopt, kan er dus ook weinig aan doen verder
Het is dat ik aardig ben anders had ik er makkelijk 5 euro per 100k ofzo zelf op kunnen verdienenquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich is dit handelen op gevorderd niveau
Nee, we kappen allemaal met FUTquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:23 schreef UniqueWualityZ het volgende:
Hoi,
Ik ben uitgekeken op Fifa 13 , nu al ;p.
en heb 400.000 fifa ultimate team 13 coins te koop.
Bieders?
50 Euro wil ik er minimaal voor.
Mvg.
UW.
Hipsterquote:
Bedankt voor de duidelijke informatie. Speel je PS3, Xbox, PC, WiiU, Keemboi of Ngage?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:23 schreef UniqueWualityZ het volgende:
Hoi,
Bieders?
Mvg.
UW.
Ga je niet kijken?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:25 schreef Toefjes het volgende:
Geniet van Feyenoord - Ajax allemaal. Ik ben er van tussen
Jij bent het broertje van ... ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:23 schreef UniqueWualityZ het volgende:
Hoi,
Bieders?
Mvg.
UW.
Nope.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jij bent je coins al kwijt, of niet?
Een ventje uit de jeugd.quote:
Xbox ;pquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bedankt voor de duidelijke informatie. Speel je PS3, Xbox, PC, WiiU, Keemboi of Ngage?
Ok. Interessant. En jij denkt echt dat iemand hier 50 euro voor 400k gaat betalen?quote:
ik serieusquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ok. Interessant. En jij denkt echt dat iemand hier 50 euro voor 400k gaat betalen?
Poker4lifee, heeft al 50 Euro geboden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ok. Interessant. En jij denkt echt dat iemand hier 50 euro voor 400k gaat betalen?
Ok.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:39 schreef Lindgren. het volgende:
Dit piemeltje staat dus straks tegenover Almighty Daley.
http://www.futhead.com/fifa/players/10289/#.UI0LJG-IGa8
Ik had hem laatst in een pack, verkocht voor 1k.2* skills en 2* weak foot.
Oh, en nog iets; ben je fucking stoer zoéen neger, heet je Jean-Paul. Fml.
Ziek ziek man hoddiiiii.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:40 schreef UniqueWualityZ het volgende:
[..]
Poker4lifee, heeft al 50 Euro geboden.
Interessant. hé,
Je kan met me contacten via Skype, Xbox. Wjw. We kunnen ook doen dat jij eerst 13 geeft, geef ik 100 jij 13 ik 100 enz ;p. Alles kan. Theekan Koffiekan Melkkan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik serieusMaar niet van te voren als ik mensen niet goed genoeg ken.
Verder betaal ik echt 13 per 100k(de komende 3 dagen tenminste, dan weer 10)
Ja flikker nu maar weer opquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:41 schreef UniqueWualityZ het volgende:
[..]
Je kan met me contacten via Skype, Xbox. Wjw. We kunnen ook doen dat jij eerst 13 geeft, geef ik 100 jij 13 ik 100 enz ;p. Alles kan. Theekan Koffiekan Melkkan.
ahahaahahahahaaaaaaaah deze man aaaaahhaaaah xDquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:41 schreef UniqueWualityZ het volgende:
[..]
Alles kan. Theekan Koffiekan Melkkan.
Seems legit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:41 schreef UniqueWualityZ het volgende:
[..]
Je kan met me contacten via Skype, Xbox. Wjw. We kunnen ook doen dat jij eerst 13 geeft, geef ik 100 jij 13 ik 100 enz ;p. Alles kan. Theekan Koffiekan Melkkan.
daar ga ik niet eens aan beginnenquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:41 schreef UniqueWualityZ het volgende:
[..]
Hij speelt linksbuiten, dan staat hij toch tegenover van Rijn. Ei.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:39 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom speelt ie sowieso? Wat is er met Schaken dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:39 schreef Lindgren. het volgende:
Nu ben jij degene die er beetje fake lijkt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
daar ga ik niet eens aan beginnenIk post hier volgend jaar ook nog gewoon, trek daar je conclusies maar uit.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:44 schreef UniqueWualityZ het volgende:
[..]
Nu ben jij degene die er beetje fake lijkt.
[..]
En trouwens. jij koopt het niet. geef me dan iets waarmee ik contact kan hebben met degene die het wilt kopen ;p.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
daar ga ik niet eens aan beginnenIk post hier volgend jaar ook nog gewoon, trek daar je conclusies maar uit.
quote:
[..]
3-5-2quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Idd fucking goed team, hoe speel je?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
3-5-2
Mirallas - Lukaku
Hazard----Dembelé----Mertens
Fellaini-------Witsel
Vertonghen---Kompany--Vermaelen
+Courtois.
Gewoon vanaf nu:quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:44 schreef UniqueWualityZ het volgende:
[..]
Rapemachines engagedquote:
Je wordt beter als je tegen betere mensen speeltquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:57 schreef byah het volgende:
dit kankerspel heeft me sowieso al 10 jaar van mn leven gekost. Waar is de tijd gebleven dat je in het weeekend alleen maar paupers tegenkwam?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:57 schreef byah het volgende:
dit kankerspel heeft me sowieso al 10 jaar van mn leven gekost. Waar is de tijd gebleven dat je in het weeekend alleen maar paupers tegenkwam?
Dan moet je eens op Dinsdagnacht gaan spelen, deed ik deze week voor het eerst en had 8x op rij kansloos verlorenquote:
nicequote:Op zondag 28 oktober 2012 12:05 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zou graag BMI en de Vrij willen zien bij PSVquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Fantastische verdediging eigenlijk.
BMI--Mathijsen--De Vrij--Janmaat
Dude, wtf!quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:05 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:05 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
homoquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit moet nog:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zit ook een hoop discardvalue +2k bij hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
homo
je hebt altijd baas boven baas haha
bij mij ookquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:11 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zit ook een hoop discardvalue +2k bij hoor
nog nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:20 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Heb jij goede channel voor sopcast?
lol thanksquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:20 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Bij video staat dat volgens mij.