Ts. Raar. Strontig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat je iets van mij krijgt. Strontvlieg. Ik ken je niet eens.
They know my name!quote:Phungshok:
Thanks for contacting EA Help! My name is Phungshok how may I help you?
you:
Hello. I have a problem with the FUT13 WebApp
Phungshok:
Hi Michael
Die is nu in Turkije toch.quote:Op zondag 28 oktober 2012 04:00 schreef Tim86 het volgende:
Kom net Labinot Harbuzi tegen..was vroeger een fm talentje van Feyenoord
In divisie 2 heb je tenminste een grotere kans op een normale tegenstander. Divisie 1 is zo gefuckedquote:
Alleen maar zweters in divisie 1 jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
In divisie 2 heb je tenminste een grotere kans op een normale tegenstander. Divisie 1 is zo gefucked
Divisie 2, eerste wedstrijd een zweter. Nu een 5-2-1-2 tegenstander, met Mirallas, Kone en Bent voorinquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Alleen maar zweters in divisie 1 ja.
Iemand hier verkoopt ze wel aan je, 15 euro per 100k ofzo.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:33 schreef jokr het volgende:
Ik ben nieuw hier en heb een klein vraagje. Omdat het met die maffe pakjes voor geen meter wil lukken om geld te verdienen, ben ik aan het nadenken om online van die coins te kopen. Is dat een beetje betrouwbaar? En wat is dan een beetje een normale prijs?
Oh ja, voor de Xbox
Nou, dat motiveert me om te gaan spelen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Divisie 2, eerste wedstrijd een zweter. Nu een 5-2-1-2 tegenstander, met Mirallas, Kone en Bent voorin
quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:38 schreef Rijst het volgende:
5 uurtjes geslapen omdat die kutbuurjongetjes lopen te spelen buiten om 10 uur.
#herkenbaarquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:33 schreef Kamikazie het volgende:
Pff compleet naar de klote, en nu al niet meer kunnen slapen omdat de overburen iets aan het doen zijn wat herrie maakt als een malle
Divisie 1 , een tegenstander met 5-2-2-1 en alles boven de 80 pacequote:Op zondag 28 oktober 2012 10:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nou, dat motiveert me om te gaan spelen.
Dat zijn de leukere wedstrijden ja!quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Divisie 1 , een tegenstander met 5-2-2-1 en alles boven de 80 pace![]()
![]()
![]()
Echt zin om te spelen![]()
![]()
Dat ze spelen vind ik niet erg. maar ga dan lekker naar een speeltuintje ofzoquote:
Ja ik had ook zoiets van: dat jullie die boom in de voortuin om willen zagen, geen probleem maar doe dat dan even in de achtertuin ofzo.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat ze spelen vind ik niet erg. maar ga dan lekker naar een speeltuintje ofzoKan je daar lekker gillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |