sowieso op een zondag voor 12 uur veel herrie makenquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik had ook zoiets van: dat jullie die boom in de voortuin om willen zagen, geen probleem maar doe dat dan even in de achtertuin ofzo.
Pff dan zou je hier in de buurt moeten komen wonen. Dan kan je van de helft van de mensen een nekschot verwachtten als je überhaupt iets doet op zondagquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
sowieso op een zondag voor 12 uur veel herrie maken. 11 uur zou ik misschien nog begrijpen, maar als het daarvoor gebeurd dan is een nekschot gerechtvaardigd.
Ik ga er ook mee kappen. Ze gaan maar lekker allemaal tegen elkaar spelen met hun 5@tb systemen. Kunnen ze ook elkaars replays gaan kijken enzo. Ik ga mijn coins verkopen. De community verneukt zelf het spel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nou, dat motiveert me om te gaan spelen.
quote:
Doe een paar potjes seasons, werkt bij mij altijd als ik me aan fut irriteer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga er ook mee kappen. Ze gaan maar lekker allemaal tegen elkaar spelen met hun 5@tb systemen. Kunnen ze ook elkaars replays gaan kijken enzo. Ik ga mijn coins verkopen. De community verneukt zelf het spel.
Ja, of FIWC vind ik ook een erg leuke modusquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Doe een paar potjes seasons, werkt bij mij altijd als ik me aan fut irriteer.
Het wordt echt steeds ergerquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:49 schreef Reemi het volgende:
Tegenstander met David Luiz als traagste speler. Divisie 2
Hoezo? Wat kan je niet vinden?quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:49 schreef Rijst het volgende:
Wat is dat Studentenlink onoverzichtelijk
Ik vind er echt geen hol aanquote:
Ik wil inloggen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo? Wat kan je niet vinden?
Goedemorgen btw![]()
Ik heb echt het tegenovergestelde wat veel mensen hier hebben, begint allemaal echt lekker te lopen en ik kom allemaal leuke aanvallende tegenstanders tegen
Ik kom in toernooien steeds ergere en zelfs betere tegenstanders tegen dan in divisie 1. Snap het echt niet, aangezien in divisies juist meer te halen valtquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:50 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik ben al een tijdje gestopt met die FUT divisies want het is echt allemaal Play to win sweaty zooi.
Oh, maar wat bedoel je dan met wat onoverzichtelijk is? Hoe je moet inloggen? Of heb je je wachtwoord/gebruikersnaam nog niet opgestuurd gekregen?quote:
Heb me al een paar dagen geleden geregistreerd en heb me ook aangemeld voor een studie. Toen kwam ik wel op "Mijn studielink". Nu zie ik niet eens waar ik kan inloggenquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh, maar wat bedoel je dan met wat onoverzichtelijk is? Hoe je moet inloggen? Of heb je je wachtwoord/gebruikersnaam nog niet opgestuurd gekregen?
https://app.studielink.nl/front-office/quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb me al een paar dagen geleden geregistreerd en heb me ook aangemeld voor een studie. Toen kwam ik wel op "Mijn studielink". Nu zie ik niet eens waar ik kan inloggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |