PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
alleen Ignashevich en Akinfeev. Ignashevich moet lukken, alleen Akinfeev is vrij duurquote:
Sla alles kapot in je kamerquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:01 schreef pascal08 het volgende:
Ik ben echt in een leuke agressieve bui.
Jij sloeg je kat toch met je controller oid?quote:
morgen om 14.15 is het alleen een agressieve buiquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:01 schreef pascal08 het volgende:
Ik ben echt in een leuke agressieve bui.
Jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij sloeg je kat toch met je controller oid?![]()
Tijd om op te staanquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jabeest lag naast me te slapen, maar dat had ik niet door. Er ging iets fout en ik wilde met de controller op de bank rammen, lag die kat daar. Het was toen nog een kitten, dus extra sneu
quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jabeest lag naast me te slapen, maar dat had ik niet door. Er ging iets fout en ik wilde met de controller op de bank rammen, lag die kat daar. Het was toen nog een kitten, dus extra sneu
Helemaal misvormd en alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Ja, maar we mochten elkaar niet. Ik heb m bij een vriendin kunnen onderbrengen. Het was een rotbeest. Op de 1 of andere manier hebben die vriendin en ik ook geen contact meer met elkaarquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Over die klok verzetten
M'n pa elke klok gedaan in het huis, maar vooruit ipv achteruit
Kon mooi opnieuw
Horrorfilms. Paranormal Activities 1 en RECquote:
De film heet gewoon REC of is een afkorting?quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Horrorfilms. Paranormal Activities 1 en REC
Die heet zoquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De film heet gewoon REC of is een afkorting?
[Rec] (2007) - IMDbquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De film heet gewoon REC of is een afkorting?
Niet Human Centipide?quote:
REC was de eerste recente film na Blair Witch Project die dat truukje met die shaky handcamera toepaste. Daardoor echt een heerlijk claustrofobisch sfeertje en zombie/zombie-achtige dingen vind ik altijd tof. Gewoon een toffe film imo..daarna is dat genre compleet uitgemolken, maar toen was dat met die manier van filmen net weer iets nieuws.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:13 schreef detennismaster het volgende:
Net eerst PA1 gezien en daarna [REC]. Ik vond [REC] echt niet heel bijzonder. Ik vond PA1 trouwens ook niet heel erg eng maar wel een stuk enger dan [REC]. PA2 daarentegen wel heel erg. Wat is er volgens jullie dan zo goed aan [REC]?
?quote:
Bij deze!quote:
Ja dat sfeertje is goed gedaan idd. Cloverfield was de eerste film die ik zag met een shaky handcamera erin. In 2008 was dat en ik vond dat toen echt een hele toffe film.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
REC was de eerste recente film na Blair Witch Project die dat truukje met die shaky handcamera toepaste. Daardoor echt een heerlijk claustrofobisch sfeertje en zombie/zombie-achtige dingen vind ik altijd tof. Gewoon een toffe film imo..daarna is dat genre compleet uitgemolken, maar toen was dat met die manier van filmen net weer iets nieuws.
Jij hebt het nu wel heel erg vaak.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:25 schreef Tim86 het volgende:
Omdat ik met FUT alleen maar disconnects krijg ging ik even h2h doen..eerste potje ging goed en potje erna had ik ineens Gerrard in de arena en kreeg ik Liverpool, terwijl ik met Porto speelde. En toen kwam er een disconnect
Ja als je die ander zn speler krijgt in de arena is het 100% insta-disconnect wanneer de wedstrijd laad. Of je blijft voor altijd in de arena hangen. En als er langer dan ongeveer 5 sec staat "Opponent Found" dan gaat die connectie ook verbroken wordenquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:25 schreef Tim86 het volgende:
Omdat ik met FUT alleen maar disconnects krijg ging ik even h2h doen..eerste potje ging goed en potje erna had ik ineens Gerrard in de arena en kreeg ik Liverpool, terwijl ik met Porto speelde. En toen kwam er een disconnect
Nee, het is alleen vandaag zo en een tijdje terug was het ook gewoon op 1 dag met allemaal rare dingen..steeds net als EA zelf ook allemaal weer issues heeft met completing bugs die terugzijn etc. En dat IP flooden kan alleen bij XBOX volgens mij.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij hebt het nu wel heel erg vaak.Ik heb dit jaar nog steeds geen disconnect gehad vorig jaar ook maar 2 ofzo. Heeft toch echt iets te maken met eigen internet af en toe lijkt me?
Wat een bendequote:Op zondag 28 oktober 2012 02:30 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja als je die ander zn speler krijgt in de arena is het 100% insta-disconnect wanneer de wedstrijd laad. Of je blijft voor altijd in de arena hangen. En als er langer dan ongeveer 5 sec staat "Opponent Found" dan gaat die connectie ook verbroken worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |