abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118524149
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 02:25 schreef Tim86 het volgende:
EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 27-10-2012 om 00:40:18 We are aware of the new invisible ball glitch. A fix is being worked on now. Try reloading FIFA 13. Sorry for the inconvenience. reageer retweet
+ completing bug + server issues = genot :')
Ze hebben na een maand nog geen fix :')
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_118524155
Zie nu pas dat Milan voor de verandering heeft gewonnen.
El Shaarawy is nu wel helemaal aan het doorbreken daar, als lichtpuntje in de Milanese duisternis.
pi_118524156
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 02:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ajax - Feyenoord toch
Nee HER - HEE
pi_118524157
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 02:25 schreef BDIL het volgende:

[..]

Die had ik toch al aan begin van FIFA gepost :') Bij career fucking vaak :(
Oh sorry dat ik die post aan het begin van FIFA had gemist :@ :*
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_118524159
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 02:25 schreef Tim86 het volgende:
EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 27-10-2012 om 00:40:18 We are aware of the new invisible ball glitch. A fix is being worked on now. Try reloading FIFA 13. Sorry for the inconvenience. reageer retweet
+ completing bug + server issues = genot :')
Ik heb me erbij neergelegd dat dit spel nooit goed speelbaar zal zijn. Maar ach, af en toe een potje voor de fun is leuk. Het enige competitieve aan dit spel hebben ze zelf verkracht.
pi_118524163
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 02:26 schreef DutchSL het volgende:
Zie nu pas dat Milan voor de verandering heeft gewonnen.
El Shaarawy is nu wel helemaal aan het doorbreken daar, als lichtpuntje in de Milanese duisternis.
Zwaar onverdiende overwinning..het is echt hopeloos daar.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_118524180
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 02:27 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Zwaar onverdiende overwinning..het is echt hopeloos daar.
Zijn ze een beetje de Arsenal uit de Serie A?
pi_118524199
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 02:28 schreef Rijst het volgende:

[..]

Zijn ze een beetje de Arsenal uit de Serie A?
Waren allebei one man teams ja..als die man dan weggaat zit je in de problemen. Problemen bij Milan zijn nog wel wat erger though..die hebben een veel slechter team en als ze deze pot verloren hadden (wat zomaar had gekund) hadden ze 19e ofzo gestaan :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_118524211
Mwah, Milan heeft ook wel pech met blessures.

Ze missen uiteindelijk Thiago Silva een stuk meer dan Ibrahimovic.
  zondag 28 oktober 2012 @ 02:31:08 #110
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_118524213
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 02:29 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Waren allebei one man teams ja..als die man dan weggaat zit je in de problemen. Problemen bij Milan zijn nog wel wat erger though..die hebben een veel slechter team en als ze deze pot verloren hadden (wat zomaar had gekund) hadden ze 19e ofzo gestaan :')
Ze hebben ook kut versterkingen gehaald :') Ze hebben geen vast systeem etc.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
  zondag 28 oktober 2012 @ 02:32:10 #111
354558 BDIL
pi_118524225
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 02:30 schreef DutchSL het volgende:
Mwah, Milan heeft ook wel pech met blessures.

Ze missen uiteindelijk Thiago Silva een stuk meer dan Ibrahimovic.
Denk Ibra meer, die maakt het verschil bij PSG niet Thiago Silva :)
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
pi_118524235
Ze hebben toch een aardig bedrag gevangen voor Thiago en Ibra. Waarom halen ze geen goede spelers dan?
  zondag 28 oktober 2012 @ 02:33:44 #113
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_118524238
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 02:25 schreef BDIL het volgende:

[..]

Richmond dicht
^O^
pi_118524241
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 02:32 schreef BDIL het volgende:

[..]

Denk Ibra meer, die maakt het verschil bij PSG niet Thiago Silva :)
Milan heeft prima spelers op het middenveld en in de aanval als ze fit zijn met Nocerino, Boateng, El Shaarawy, Pato etc. wat gewoon top van de Serie A waardig is. Zet pakweg Vucinic en Marchisio van Juventus bij Milan neer voor Nocerino en Pato en Milan zou niet of nauwelijks beter worden.

Maar achterin is het een drama en leunden ze puur op Thiago Silva, je zag het ook vorig jaar toen Silva geblesseerd raakte dat Milan niet meer draaide.

En als je verdediging een gatenkaas is.. dan krijg je net zoiets als bij PSV (of het oranje van het afgelopen EK) :') op zich prima spelers op het middenveld en in de aanval, maar een organisatie begint altijd vanuit de verdediging.
pi_118524246
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 02:33 schreef pascal08 het volgende:
Ze hebben toch een aardig bedrag gevangen voor Thiago en Ibra. Waarom halen ze geen goede spelers dan?
Gaat toch gewoon lekker met die Berlusconi? Geld teveel enzo, geen lastige strafzaken.
  zondag 28 oktober 2012 @ 02:50:59 #116
354558 BDIL
pi_118524345
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 02:34 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Milan heeft prima spelers op het middenveld en in de aanval als ze fit zijn met Nocerino, Boateng, El Shaarawy, Pato etc. wat gewoon top van de Serie A waardig is. Zet pakweg Vucinic en Marchisio van Juventus bij Milan neer voor Nocerino en Pato en Milan zou niet of nauwelijks beter worden.

Maar achterin is het een drama en leunden ze puur op Thiago Silva, je zag het ook vorig jaar toen Silva geblesseerd raakte dat Milan niet meer draaide.

En als je verdediging een gatenkaas is.. dan krijg je net zoiets als bij PSV :') op zich prima spelers op het middenveld en in de aanval, maar een organisatie begint altijd vanuit de verdediging.
Ik heb de afgelopen jaar behoorlijk veel voetbal gevolgd ( nog steeds overigens :) ) en ik ben het deels met je eens. Ibra heeft 28 goals in de competitie gemaakt voor Milan, meeste goals waren de 1e goals waardoor hij de wedstrijd openbrak. Hij was de schakel tussen aanval en middenveld en tegelijk een killer voorin.

Dit heeft de zwakte van hun middenveld doen vervagen, Boateng speelde goed maar niet constant, ene wedstrijd super en dan 2 matig. Robinho is voorin niet de man van Santos en Real geweest en maakt het verschil nauwelijks. Pato was vaak geblesseerd en kon het verschil niet maken. El Sharaawy is een speler met veel potentie, alleen het is geen leider en echte spits ( meer een buitenspeler ala Ribery ). Noncerino is onzichtbaar in veel wedstrijden, niet een stofzuiger en spelverdeler als De Rossi. Probleem is dat meeste speler's het team aanvullen maar niet verbeteren of beter laten spelen.

Thiago Silva is de man achterin geweest maar had met een slechte linksback en andere cb te maken + keeper.Milan is niet op tijd begonnen met verjongen en nu hebben ze problemen. Ze hebben nu geen vast systeem, geen goede verdediging, onstabiel middenveld en geen spelers van topniveau. Allemaal spelers die in de subtop horen met uitzondering van Pato in vorm en een Boateng. Milan had een verdediger als Vertonghen nodig + LB Armero of Marcelo, middenvelder als Modric / Fabregas/ Kaka/ Silva etc en een doeltreffende spits Lewnadowski / Falcao wellicht. Zonder dit soort versterkingen krijg je het heel moeilijk als club om te strijden voor een plek in de top 4.

Ibra is nu de man bij PSG die weer het verschil maakt terwijl de verdediging wankelt met een Thiago Silva achterin. Gelukkig keept Sirigu fantastisch en hebben ze het geluk mee, anders stonden ze zeker niet in de top 3.
Hala Madrid !
pi_118524433
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 02:35 schreef n0ir het volgende:

[..]

Gaat toch gewoon lekker met die Berlusconi? Geld teveel enzo, geen lastige strafzaken.
Hij gaat voor 4 jaar de bak in. _O-
pi_118524442
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 02:50 schreef BDIL het volgende:

[..]

Ik heb de afgelopen jaar behoorlijk veel voetbal gevolgd ( nog steeds overigens :) ) en ik ben het deels met je eens. Ibra heeft 28 goals in de competitie gemaakt voor Milan, meeste goals waren de 1e goals waardoor hij de wedstrijd openbrak. Hij was de schakel tussen aanval en middenveld en tegelijk een killer voorin.

Dit heeft de zwakte van hun middenveld doen vervagen, Boateng speelde goed maar niet constant, ene wedstrijd super en dan 2 matig. Robinho is voorin niet de man van Santos en Real geweest en maakt het verschil nauwelijks. Pato was vaak geblesseerd en kon het verschil niet maken. El Sharaawy is een speler met veel potentie, alleen het is geen leider en echte spits ( meer een buitenspeler ala Ribery ). Noncerino is onzichtbaar in veel wedstrijden, niet een stofzuiger en spelverdeler als De Rossi. Probleem is dat meeste speler's het team aanvullen maar niet verbeteren of beter laten spelen.

Thiago Silva is de man achterin geweest maar had met een slechte linksback en andere cb te maken + keeper.Milan is niet op tijd begonnen met verjongen en nu hebben ze problemen. Ze hebben nu geen vast systeem, geen goede verdediging, onstabiel middenveld en geen spelers van topniveau. Allemaal spelers die in de subtop horen met uitzondering van Pato in vorm en een Boateng. Milan had een verdediger als Vertonghen nodig + LB Armero of Marcelo, middenvelder als Modric / Fabregas/ Kaka/ Silva etc en een doeltreffende spits Lewnadowski / Falcao wellicht. Zonder dit soort versterkingen krijg je het heel moeilijk als club om te strijden voor een plek in de top 4.

Ibra is nu de man bij PSG die weer het verschil maakt terwijl de verdediging wankelt met een Thiago Silva achterin. Gelukkig keept Sirigu fantastisch en hebben ze het geluk mee, anders stonden ze zeker niet in de top 3.
Milan heeft toch interesse in Martins Indi?
pi_118524486
Ik vind dat ze qua individuele kwaliteiten op het middenveld op Juventus na voor geen enkele club in de Serie A onder hoeven te doen en dat de aanval ook zeker top Serie A waardig is (gezien het feit dat El Shaarawy nu ook mede topscorer is in de Serie A).
Dus ja, ze missen Ibrahimovic.. maar dat is imo niet het verschil tussen titelkandidaat en het drama wat het nu is. Ibra had natuurlijk een absolute meerwaarde, maar ze hebben nu aanvallers waarmee ze het ook gewoon moeten kunnen doen in de Serie A (Juventus werd toch ook zeer overtuigend kampioen met spitsen als Vucinic en Matri, dat zijn nou ook geen wereldspelers).

Dat de aanvallers en middenvelders nu hun niveau niet altijd halen komt mede door de vele blessures waardoor er weinig vastigheid en vertrouwen is, maar in mijn ogen ook voor een groot deel om dezelfde redenen waarom het bij PSV de laatste jaren zo slecht loopt. Als je zo'n slechte verdediging hebt staat je hele elftal met een bepaalde onzekerheid in het veld & je tegenstander weet ook dat er wat te halen valt.

Vorig jaar was Silva de held en Nesta kon op ervaring nog wel compenseren, maar ook dat is nu dus weg. Mexes is op papier qua naam nog de beste verdediger daar, maar daar heb ik persoonlijk nooit iets in gezien. Dat spelers als Yepes nog vaak in de basis verschijnen is bijna net zo erg als dat PSV nog steeds op Bouma moet rekenen. Abate kan leuk naar voren rennen maar verdedigen is niet zijn sterkste kant. De rest is Milan onwaardig (ik snap ook niet hoe Antonini de voorkeur kreeg boven Taiwo, Taiwo was toch tot beste linksback van de Franse competitie gekozen.).

Lang verhaal kort, met een goede verdediging en organisatie zouden spelers als Nocerino, Montolivo, Boateng, El Shaarawy, Pato + wat redelijk materiaal voor de breedte gewoon genoeg moeten zijn. Niet om kampioen te worden (want Juventus is gewoon echt goed), maar toch ook niet minder dan de Napoli's en Lazio's.

Ik zie niks van PSG, dus ik zou niet weten hoe Silva het daar nu doet. Hij is ook geblesseerd geweest natuurlijk en PSG speelt zover ik het kan inschatten met (te) veel aanvallend ingestelde spelers en matige backs. Ik weet wel dat hij bij Milan enorm belangrijk was en dat Milan toen Silva geblesseerd was en Ibra wel gewoon speelde óók een stuk minder ging draaien.

[ Bericht 1% gewijzigd door DutchSL op 28-10-2012 03:29:48 ]
pi_118524512
Genomineerden voor de golden boy award van grootste talent van Europa onder de 21.

Alaba - Bayern Monaco - austro/nigeriano
Ananidze - Spartak Mosca - georgiano
Atsu - Porto - ghanese
Bahebeck - Troyes - franco/camerunese
Campbell - Betis Siviglia - costaricense
Castaignos - Twente - franco/olandese
Courtois - Atletico Madrid - belga
Coutinho - Inter - brasiliano
Deulofeu - Barcellona - spagnolo
Draxler - Schalke 04 - tedesco
Dudu - Dynamo Kiev - brasiliano
El Shaarawy - Milan - italo/egiziano
Eriksen - Ajax - danese
Gotze - Borussia Dortmund - tedesco
Guidetti - Manchester City - italo/svedese
Isco - Malaga - spagnolo
Jesé - Real Madrid - spagnolo
John - Benfica - olandese/liberiano
Kadlec - Sparta Praga - ceco
Koke - Atletico Madrid - spagnolo
Kovacic - Dinamo Zagabria - austro/croato
Lalkovic - Vitoria Guimaraes - slovacco
Lamela - Roma - ispano/argentino
Locadia - Psv Eindhoven - olandese/curacaoano
Longo - Espanyol - italiano
Markovic - Partizan Belgrado - serbo
Martins Indi - Feyenoord - olandese/portoghese
Muniain - Athletic Bilbao - spagnolo
Musa - Cska Mosca - nigeriano
Obiang - Sampdoria - ispano/guineano
Oxlade Chamberlain - Arsenal - inglese
Ozdoev - Lokomotiv Mosca - russo
Pogba - Juventus - franco/guineano
Salah - Basilea - egiziano
Shelvey - Liverpool - inglese
Sterling - Liverpool - anglo/giamaicano
Varane - Real Madrid - franco/martinicano
Verratti - Psg - italiano
Xhaka - Borussia M'Gladbach - serbo/svizzero

Te veel eer voor Locadia die nog nauwelijks gespeeld heeft, maar ok :P

Winnaars vorige jaren:
van der Vaart (2003), Rooney (2004), Messi (2005), Fabregas (2006), Aguero (2007), Anderson (2008), Pato (2009), Balotelli (2010), Götze (2011)
pi_118524516
Castaignos heeft ook niets gepresteerd afgelopen jaar en zo zijn er wel meer.

Wel veel NL/Eredivisie :o
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_118524521

Hij lijkt echt op Eric Foreman :P
pi_118524523
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2012 03:44 schreef Tim86 het volgende:
Castaignos heeft ook niets gepresteerd afgelopen jaar en zo zijn er wel meer.

Wel veel NL/Eredivisie :o
Spelers krijgen hier altijd op jonge leeftijd al speeltijd, vandaar dat ze vaak eerder opvallen.
pi_118524525
Lol :D
Rare pace stats heeft hij trouwens.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 28 oktober 2012 @ 03:55:52 #125
354558 BDIL
pi_118524539
Kovacic mag van mij wel in de top 5 komen, veel laten zien in CL en heel het jaar bij Dinamo Zagreb :)
Hala Madrid !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')