Sowieso is met 5 sterren teams spelen geen zak aan. 4 of 4,5 is veel leuker.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:00 schreef Thorb het volgende:
Voordeel van h2h is gewoon dat mensen niet alle snelle spelers bij elkaar kunnen verzamelen, helemaal als je met 4.5 sterren teams speelt kom je ook geen Brazilie etc tegen
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:05 schreef wieisboos het volgende:
Kap er gewoon mee, hak die knoop door. Ik heb Fifa 13 inmiddels al weer verkocht en heb er geen spijt van
Dat hebben we eerder gehoordquote:
je moeder ookquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat hebben we eerder gehoord
quote:
Dacht ik ook meteen. Die Unique en Z waren kenmerken van hem en zijn vrienden toch?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:10 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat dit een vriendje van GS is
Ja. DUS WAAROM VERWIJS JE HEM DOOR NAAR DIT TOPICquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dacht ik ook meteen. Die Unique en Z waren kenmerken van hem en zijn vrienden toch?
Waren genoeg die hier coins moesten kopenquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja. DUS WAAROM VERWIJS JE HEM DOOR NAAR DIT TOPIC
Ik moest hier hardop om lachenquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jabeest lag naast me te slapen, maar dat had ik niet door. Er ging iets fout en ik wilde met de controller op de bank rammen, lag die kat daar. Het was toen nog een kitten, dus extra sneu
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moest hier hardop om lachen!
Ik heb trouwens de klok niet verzet, waarom doet iedereen dat? Hij staat hier naast de kast en die plek is prima. [ afbeelding ]
Zelden zo gelachenquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moest hier hardop om lachen!
Ik heb trouwens de klok niet verzet, waarom doet iedereen dat? Hij staat hier naast de kast en die plek is prima. [ afbeelding ]
Stap je over?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:18 schreef poker4lifee het volgende:
Mensen die xbox coins verkopen, dmmmmmm. Komende 3 dagen bied ik 13 eu per 100k ipv 10.
nooit, niet voor mijquote:
Heb je ze al van BDIL gekocht?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:18 schreef poker4lifee het volgende:
Mensen die xbox coins verkopen, dmmmmmm. Komende 3 dagen bied ik 13 eu per 100k ipv 10.
[..]lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |