Idd fucking goed team, hoe speel je?quote:
Raar dat jij dat wel zo snel kan vinden op je mobielquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
https://app.studielink.nl/front-office/
En dan inloggen met Digid, en alleen wachtwoord selecteren. Of krijg jij iets anders?
Ik zit niet op mijn mobiel?quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Raar dat jij dat wel zo snel kan vinden op je mobielBedankt
Sowieso is met 5 sterren teams spelen geen zak aan. 4 of 4,5 is veel leuker.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:00 schreef Thorb het volgende:
Voordeel van h2h is gewoon dat mensen niet alle snelle spelers bij elkaar kunnen verzamelen, helemaal als je met 4.5 sterren teams speelt kom je ook geen Brazilie etc tegen
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:05 schreef wieisboos het volgende:
Kap er gewoon mee, hak die knoop door. Ik heb Fifa 13 inmiddels al weer verkocht en heb er geen spijt van
Dat hebben we eerder gehoordquote:
je moeder ookquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat hebben we eerder gehoord
quote:
Dacht ik ook meteen. Die Unique en Z waren kenmerken van hem en zijn vrienden toch?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:10 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat dit een vriendje van GS is
Ja. DUS WAAROM VERWIJS JE HEM DOOR NAAR DIT TOPICquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dacht ik ook meteen. Die Unique en Z waren kenmerken van hem en zijn vrienden toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |