Ok dan zou ik idd gewoon voor vandaag stoppen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, het is alleen vandaag zo en een tijdje terug was het ook gewoon op 1 dag met allemaal rare dingen..steeds net als EA zelf ook allemaal weer issues heeft met completing bugs die terugzijn etc. En dat IP flooden kan alleen bij XBOX volgens mij.
Zonder Rodriguez spelenquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:37 schreef detennismaster het volgende:
Ik ging vandaag op aanraden van Tim wat potjes met Porto spelen tegen mijn broertje. Hij was Atleti en ik dus Porto.
Ik speelde zo:
Varela - Jackson - Iturbe
Kelvin - Lucho - Moutinho
Alex Sandro - Mangala - Maicon - Danilo
Helton
Normaal maak ik echt geen kans maar nu won ik van de 3 potjes er 2.Hij is normaal altijd Arsenal maar ik zei dat hij een ander team moest uitproberen misschien dat ik daarom won maar Porto heeft als nog wel echt een fijn team.
en zo wonnen we net de laatste match in de laatste minuut:quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:43 schreef poker4lifee het volgende:
9 punten met clubs in divisie 2 na 4 wedstrijdenNu te moe om verder te spelen.
Niks mis met je pro verbeterenquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:47 schreef DutchSL het volgende:
Ik ga zo lang deze disconnects blijven maar drop in matches ofzo spelen, daar is het niet erg als ik een disconnect krijg
Ik kon niet meer in clubs komen omdat de gegevens niet geladen konden worden of zoiets, dus ik heb mijn pro verwijderd en een nieuwe gemaakt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niks mis met je pro verbeteren
goal in 90e minuut = ontladingquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
en zo wonnen we net de laatste match in de laatste minuut:
http://www.easports.com/media/play/video/140591858
Zonde, je was toch 80 st ofzo. Stuur even requestje weerquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik kon niet meer in clubs komen omdat de gegevens niet geladen konden worden of zoiets, dus ik heb mijn pro verwijderd en een nieuwe gemaakt.
Gelukkig zijn alle aangekochte dingen uit de catalogus wel gelijk bij de nieuwe pro toegevoegd.
Volgens mij niet. Lastig als je het einde van de wedstrijd nooit haalt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:51 schreef DutchSL het volgende:
Kan ik ergens mijn DNF zien, behalve aan het einde van een wedstrijd?
De laatste wedstrijd waar ik het wel haalde was het 0.55quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Lastig als je het einde van de wedstrijd nooit haalt.
FYPquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |