daar ga ik niet eens aan beginnenquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:41 schreef UniqueWualityZ het volgende:
[..]
Je kan met me contacten via Skype, Xbox. Wjw. We kunnen ook doen dat jij eerst 13 geeft, geef ik 100 jij 13 ik 100 enz ;p. Alles kan. Theekan Koffiekan Melkkan.
Hij speelt linksbuiten, dan staat hij toch tegenover van Rijn. Ei.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:39 schreef Lindgren. het volgende:
Dit piemeltje staat dus straks tegenover Almighty Daley.
http://www.futhead.com/fifa/players/10289/#.UI0LJG-IGa8
Ik had hem laatst in een pack, verkocht voor 1k.2* skills en 2* weak foot.
Oh, en nog iets; ben je fucking stoer zoéen neger, heet je Jean-Paul. Fml.
Waarom speelt ie sowieso? Wat is er met Schaken dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:39 schreef Lindgren. het volgende:
Dit piemeltje staat dus straks tegenover Almighty Daley.
http://www.futhead.com/fifa/players/10289/#.UI0LJG-IGa8
Ik had hem laatst in een pack, verkocht voor 1k.2* skills en 2* weak foot.
Oh, en nog iets; ben je fucking stoer zoéen neger, heet je Jean-Paul. Fml.
Nu ben jij degene die er beetje fake lijkt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
daar ga ik niet eens aan beginnenIk post hier volgend jaar ook nog gewoon, trek daar je conclusies maar uit.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:44 schreef UniqueWualityZ het volgende:
[..]
Nu ben jij degene die er beetje fake lijkt.
[..]
En trouwens. jij koopt het niet. geef me dan iets waarmee ik contact kan hebben met degene die het wilt kopen ;p.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
daar ga ik niet eens aan beginnenIk post hier volgend jaar ook nog gewoon, trek daar je conclusies maar uit.
quote:
[..]
3-5-2quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Idd fucking goed team, hoe speel je?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
3-5-2
Mirallas - Lukaku
Hazard----Dembelé----Mertens
Fellaini-------Witsel
Vertonghen---Kompany--Vermaelen
+Courtois.
Gewoon vanaf nu:quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:44 schreef UniqueWualityZ het volgende:
[..]
Rapemachines engagedquote:
Je wordt beter als je tegen betere mensen speeltquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:57 schreef byah het volgende:
dit kankerspel heeft me sowieso al 10 jaar van mn leven gekost. Waar is de tijd gebleven dat je in het weeekend alleen maar paupers tegenkwam?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:57 schreef byah het volgende:
dit kankerspel heeft me sowieso al 10 jaar van mn leven gekost. Waar is de tijd gebleven dat je in het weeekend alleen maar paupers tegenkwam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |