PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je gaat zo wel veel goals tegenkrijgen
Bijna.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:52 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:Rutger_zelf twitterde op donderdag 18-10-2012 om 00:10:59Vele kankerpatienten zijn geholpen door een wielrenner die jarenlang doping heeft gebruikt. Doe mij nog wat van dat soort junkies. reageer retweet
RTquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:55 schreef vandermar het volgende:
Ik vind Armstrong nogsteeds een held, ondanks het gebruik van doping.
RTquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:55 schreef vandermar het volgende:
Ik vind Armstrong nogsteeds een held, ondanks het gebruik van doping.
Pik zuigen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mond dicht? Duurt lang? Bier halen? Patat eten?
Jos Brinkkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
post dan niet aubquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet op al mijn posts reageren a.u.b
Het is frietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Snap uberhaupt niet waarom ze niet voor het leven schorsen bij dopingquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:56 schreef vandermar het volgende:
Sowieso heeft zowat iedere renner gebruikt
Blijft er niemand meer overquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snap uberhaupt niet waarom ze niet voor het leven schorsen bij doping
Nou het is gewoon onzin, ik reageer nooit op al die koopjes posts van je. Maar ik vind dit wel leuk dat iedereen off topic ging en jij dan als enige iets over FUT posten. Kan ik er toch wel op reagerenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Reageer er dan ook niet op.
Ik kan nu niet eens meer in FUT komen
Mijne heet Henk zondernaamquote:
Ja, kan gewoon. Gebruik 'm regelmatig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:58 schreef vandermar het volgende:
Kan de dragback fake trouwens nog? Ik probeerde het gisteren met Elia maar faalde iedere keer
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Mijn VP heet: Lex Triplex. GJE heet Aad Laminaat.
Ik hoopte dat mensen met mij mee zouden leven maar dat is dus niet zoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou het is gewoon onzin, ik reageer nooit op al die koopjes posts van je. Maar ik vind dit wel leuk dat iedereen off topic ging en jij dan als enige iets over FUT posten. Kan ik er toch wel op reageren
Prima toch laat het een les zijn voor de 15/16 jarige renners van nu. Je kan wielrennen nu toch al niet meer serieus nemenquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:01 schreef Kamikazie het volgende:
Aad laminaat
Ik zie nu de aad de mos voor me die laminaat legt
Aad de Mos.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:01 schreef Kamikazie het volgende:
Aad laminaat
Ik zie nu de aad de mos voor me die laminaat legt
Ik betwijfel of dick wel mag!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk gaan voor Sjaak Trekhaak of Dick Drumstick, maar die waren té makkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eruit ging hoeft het niet meer![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:05 schreef GuRBuH het volgende:
Ik loop 2 weken achter met Expeditie Robinson. Wilde wel weer gaan kijken maar sinds die homo van een DannyDeko gister spoilde dat deze weekMoet je maar niet achterlopen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eruit ging hoeft het niet meer
Opnieuw lezen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:08 schreef GekkeZuiden het volgende:
Waarom is iedereen namen aan het verzinnen??
Iedereen is in verwachting.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:08 schreef GekkeZuiden het volgende:
Waarom is iedereen namen aan het verzinnen??
ik vind narsingh de bal veel te makkelijk kwijt raken, Doe mij maar baas robben, dat is pas een held, gewoon iedereen voorbij dribbelen en vervolgens hard afmaken met een verwoestend schotquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:07 schreef Fuszy het volgende:
IF Strootman speelt best lekker. Narsingh is trouwens ook echt een beest
Dhr. Con Doom ook.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Bram Schilham, die bestaat echt.
Heb ik geen coins voor jonguh. Heb maar dit simpele teampjequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:09 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ik vind narsingh de bal veel te makkelijk kwijt raken, Doe mij maar baas robben, dat is pas een held, gewoon iedereen voorbij dribbelen en vervolgens hard afmaken met een verwoestend schot
Vreselijk, ze wou niet naar de schuur om drinken te halen want het was ''koud en donkur''. Zeikerd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die zus van gta
Hele lijst met dat soort namen opratelen op skype
Ik moest een keer iemand bellen (meneer de haan) en zijn secretaresse heette mevrouw de kipquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:14 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb serieus iemand van het postkantoor de telefoon horen opnemen met Piet Paardenvlieg
Sjimmie Vastbinderquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:16 schreef Ferdii het volgende:
nou is het leuk geweest,
voor meer inspiratie, http://www.taalkabaal.nl/grappige%20namen.html
Dat doe je je kind toch niet aanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sjimmie Vastbinder
Die kende ik van een spel wat ik speelde (en ja dat was zijn echte naam)
Arre Slee?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:19 schreef bombmannl het volgende:
Spelers als slee verpesten gewoon het hele spel. Kutnegers
Kofski.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:24 schreef Ferdii het volgende:
wie op RM in 3-4-2-1 opstelling? IF muller of IF blazykowscy?
Ja Torres gaat er ook nog 3 scoren dus.. zal lastig worden voor Dostquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Denk het niet, heeft er maar 2 waar Szalai er 3 scoorde. Zullen nog wel hattricks bijkomen.
Ik ben 3 keer kampioen geworden, alle 3 de keren degradeerde ik daarnaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:32 schreef Toefjes het volgende:
3 keer kampioen , record nu: 0-0-5. Als dit zo doorgaat begint er een einde aan de verslaving te komen
Misschien dat in de eerste weken elke noob divisie 1 kon winnen, en dat nu de mannen van de jongens gescheiden gaan worden. Ofzo. Laat me wel naar divisie 2 degraderen. Kijken of het plezier daar weer wat terug komt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:33 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ik ben 3 keer kampioen geworden, alle 3 de keren degradeerde ik daarna.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Het begin van ACRVergeten hoe vet dat is
Woensdag
quote:
Dacht ik ook meteen aanquote:
Ik heb hem al voor een kwart uit. Leuk spelletje maar 60 euro is het niet waardquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Het begin van ACRVergeten hoe vet dat is
Woensdag
Nee, zit nu wel in divisie 1, maar ik bedoel dat ik elke keer ik kampioen was geworden het seizoen daarna degradeerdequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien dat in de eerste weken elke noob divisie 1 kon winnen, en dat nu de mannen van de jongens gescheiden gaan worden. Ofzo. Laat me wel naar divisie 2 degraderen. Kijken of het plezier daar weer wat terug komt.
Ik speel hem opnieuw, en ik vond hem de 50 euro die ik er bij release voor betaalde meer dan waardquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb hem al voor een kwart uit. Leuk spelletje maar 60 euro is het niet waard
Ik had het over de nieuwe ACquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik speel hem opnieuw, en ik vond hem de 50 euro die ik er bij release voor betaalde meer dan waard
Oeh hoe kom je eraan dan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik had het over de nieuwe AC
Maatje van me heeft hem al uit. Ik heb een jtag xbox en hij staat al een paar dagen op internetquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oeh hoe kom je eraan dan.
En hoe weet je dat je op een kwart bent
Door al die weekenddiensten heb ik geen gevoel meerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat het zondag is..
Wat is er aan de hand?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
QPR![]()
![]()
Smerigste club in de historie van Engeland.
![]()
![]()
?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
QPR![]()
![]()
Smerigste club in de historie van Engeland.
![]()
![]()
Stoke staat ook bij de nominaties.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Niets, wou even mijn mening delen.
QPR is gewoon een schijtclub wegens de eigenaars, die hadden QPR zowat kapot gemaakt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Stoke staat ook bij de nominaties.
Wat een stoute jongens!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
QPR is gewoon een schijtclub wegens de eigenaars, die hadden QPR zowat kapot gemaakt.
Ik vind de clubs met van die suikeroompjes zo jammer..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind QPR wel een leuke club. Zo, ik heb mijn mening ook weer gegeven.
In de MLS is het allemaal wel slim bedacht met transfers, drafts... En de Beckham regel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik vind de clubs met van die suikeroompjes zo jammer..
Financial Fair Play moet ingevoerd worden, dan is het tenminste eerlijk voor de 'kleinere' clubs.
Oke bedankt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind QPR wel een leuke club. Zo, ik heb mijn mening ook weer gegeven.
Alle grote clubs met schulden bannen van tv en internationaal voetbalquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Financial Fair Play moet ingevoerd worden, dan is het tenminste eerlijk voor de 'kleinere' clubs.
Dan sticht de rijke eigenaar toch gewoon 4 bedrijfjes die hij laat sponsoren?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Haha ja tuurlijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:53 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Alle grote clubs met schulden bannen van tv en internationaal voetbal![]()
oftewel Ajax elk jaar champions leauge winnaar
Zoals vroeger.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:53 schreef Ferdii het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:55 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vind QPR toch een kut club, laat ze maar lekker kapotgaan door die rijke lui.
Iddquote:
Morgen Everton- Liverpool, Southampton-Spurs kijken.quote:
Ja dan gaan we nog meer talentjes van andere clubs overnemen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:57 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Idd![]()
En dat zonder suikeroompje![]()
Gewoon regel instellen, max 2/3 niet zelf opgeleide spelers in je elftal
Nee want die clubs hebben ze hard nodig danquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dan gaan we nog meer talentjes van andere clubs overnemen.
om dit te voorkomen is gewoon een kwestie van eerder een jeugd contract aanbieden als eerste team.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dan gaan we nog meer talentjes van andere clubs overnemen.
quote:
Ajax rapete ManC nu al met een begrotingsverschil van +350 miljoen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:57 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Idd![]()
En dat zonder suikeroompje![]()
Gewoon regel instellen, max 2/3 niet zelf opgeleide spelers in je elftal
Want om 19:00 heeft die gijzelaar zoiets van etenstijd?quote:
In landen zijn de wettelijke regels anders. Als Ajax een Vertonghen en Alderweireld op jonge leeftijd overneemt van Belgische clubs kan je het wel zelf opgeleid noemen, maar daar zet ik mijn vraagtekens bij...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:00 schreef Ferdii het volgende:
[..]
om dit te voorkomen is gewoon een kwestie van eerder een jeugd contract aanbieden als eerste team.
Daarbij de regel geen suikeroompjes en een max bedrag voor sponsering en het komt helemaal goed
Vergeet je Bayern niet? Die hebben het financieel heel erg goed op orde, Dortmund ook!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:53 schreef Ferdii het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ajax rapete ManC nu al met een begrotingsverschil van +350 miljoen.
Is toch even wat anders dan Levante!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat je nu een grapje maakt?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
In landen zijn de wettelijke regels anders. Als Ajax een Vertonghen en Alderweireld op jonge leeftijd overneemt van Belgische clubs kan je het wel zelf opgeleid noemen, maar daar zet ik mijn vraagtekens bij...
Beter gaan ze dat doen want ik zie er nu niets van anders.quote:
Oh, je hebt niet gekeken? 3-1 gewonnen afgelopen woensdag.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat je nu een grapje maakt?
Een raam is nog minder doorzichtig dan deze trollquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oh, je hebt niet gekeken? 3-1 gewonnen afgelopen woensdag.
Dat jij dit nog loopt te verkondigen vind ik toch wel erg leuk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een raam is nog minder doorzichtig dan deze troll
Een kameel vindt van niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat jij dit nog loopt te verkondigen vind ik toch wel erg leuk.
Ajax heeft nog steeds een van de beste jeugdopleidingen van de wereld. Als Financial Fair Play z'n vruchten gaat afwerpen, dan is Ajax binnen no-time weer terug aan de absolute wereldtop.quote:
Dixon, wat een gekke man is het tochquote:
Ja, dat kan!quote:
Ik zeg alleen tegen Ferdii dat ik het begrip zelf opgeleid nogal vreemd vind aangezien ook overgenomen spelers daartoe worden gerekend zolang ze wel een paar jaar in de opleiding hebben gespeeld.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ajax heeft nog steeds een van de beste jeugdopleidingen van de wereld. Als Financial Fair Play z'n vruchten gaat afwerpen, dan is Ajax binnen no-time weer terug aan de absolute wereldtop.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter gaan ze dat doen want ik zie er nu niets van anders.
Sowieso, want een lul omringt met pijpekrullen daar houd ik niet vanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:09 schreef bombmannl het volgende:
[..]altijd maar weer anti Ajax ....
Als Feyenoord een man was zou jij die helemaal leegzuigen.
vraag aan een willekeurige buitenlander uit welk land dan ook om een nederlandse club te noemen, 99% zal Ajax noemenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:10 schreef Kamikazie het volgende:
Dit is dus waarom ik zon hekel heb aan sommige ajacieden, kunnen zich niet erbij neerleggen dat ze voor de rest van de wereld ook maar een club uit de eredivisie zijn.
Ja dus? Ze winnen echt niet zomaar de CL ofzo hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:11 schreef Ferdii het volgende:
[..]
vraag aan een willekeurige buitenlander uit welk land dan ook om een nederlandse club te noemen, 99% zal Ajax noemen
En dat komt door de afgelopen 15 jaar? Nee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:11 schreef Ferdii het volgende:
[..]
vraag aan een willekeurige buitenlander uit welk land dan ook om een nederlandse club te noemen, 99% zal Ajax noemen
Wat zou Ajax dan anders moeten zijn?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:10 schreef Kamikazie het volgende:
Dit is dus waarom ik zon hekel heb aan sommige ajacieden, kunnen zich niet erbij neerleggen dat ze voor de rest van de wereld ook maar een club uit de eredivisie zijn.
Wat wil je hier nou mee zeggen...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:11 schreef Ferdii het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dus? Ze winnen echt niet zomaar de CL ofzo hoor
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sowieso, want een lul omringt met pijpekrullen daar houd ik niet van
Gewoon pure haat. Geschiedenis valt niet te wissen en dus ook niet de status van Ajax.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:09 schreef bombmannl het volgende:
[..]altijd maar weer anti Ajax ....
Als Feyenoord een man was zou jij die helemaal leegzuigen.
Dat ajax voor buitenlanders niet zomaar een club is uit de eredivisie zoals in de quote wordt gezegd.quote:
True that. Een docent bij mij op de uni komt uit Engeland. Het eerste waar 'ie over begon was Ajax.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:11 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dat Ajax nog steeds een enorme reputatie heeft ondanks de laatste paar jaren, die gewoon dramatisch te noemen zijn.quote:
Goede samplequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
True that. Een docent bij mij op de uni komt uit Engeland. Het eerste waar 'ie over begon was Ajax.
In Brazilie zegt het meerendeel PSVquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:11 schreef Ferdii het volgende:
[..]
En gooien dan boos hun TV uit het raam zeker?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In Brazilie zegt het meerendeel PSV
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
En gooien dan boos hun TV uit het raam zeker?
Het doet ze ook pijn dat niemand zo'n clubje als PSV kent in het buitenland.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
True that. Een docent bij mij op de uni komt uit Engeland. Het eerste waar 'ie over begon was Ajax.
Ik bespeur iemand die niet langs zijn dikke neus kan kijken.quote:
Dat is dan ook die 1% die niet Ajax noemt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik krijg nog al eens het idee dat sommige mensen hier graag wille bewijzen dat hun club de grootste (in wat dan ook) is. Laatste buitenlander die ik sprak kende inderdaad Ajax en PSV, dat Feyenoord meer supporters heeft (daar ging ik vanuit) dan PSV kon hij niet gelovenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat Ajax nog steeds een enorme reputatie heeft ondanks de laatste paar jaren, die gewoon dramatisch te noemen zijn.
Kennen ze wel, jammer joh.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het doet ze ook pijn dat niemand zo'n clubje als PSV kent in het buitenland.
Gelukkig zie je zelf ook eens waar je mee bezig bent, mooi.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik bespeur iemand die niet langs zijn dikke neus kan kijken.
En Korea danquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is dan ook die 1% die niet Ajax noemt.
Is dat nou pas bekend?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:19 schreef Kamikazie het volgende:
Wat een onzin dit, ik wou alleen zeggen dat Ajacieden vaak meer dan andere supporters aan zelfoverschatting leiden.
Onzin.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor buiten paar verdwaalde favela's geeft er niemand in de wereld wat om PSV
Ja dat is bij elke club, als die van zo'n team winnen is het gelijk weer wij kunnen alles etc.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee maar nu die mooie overwinning tegen City valt het me weer op.
Ik snap niet waarom hij er niet tegen kan dat mensen in het buitenland behalve Ajax ook PSV kennen...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kijk naar zijn username die is niet objectief
Ach joh, gewoon niet zoveel mee bezig zijn joh.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:19 schreef Kamikazie het volgende:
Wat een onzin dit, ik wou alleen zeggen dat Ajacieden vaak meer dan andere supporters aan zelfoverschatting leiden.
Komt doordat de beste kopper uit de Eredi-.. nvm.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je kent hem tochquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kijk naar zijn username die is niet objectief
Gna gna gnaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Komt doordat de beste kopper uit de Eredi-.. nvm.
PIquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kent hem tochUit de categorie VDM.
Mag ik vragen wat de reden is om steeds van die denigrerende comments te maken over andere clubs? Wat hebben PSV supporters of PSV jou nu aangedaan om nu op dit moment PSV zo weg te zetten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor buiten paar verdwaalde favela's geeft er niemand in de wereld wat om PSV
Lang zou ik niet zeggen, maar hij is misschien nog wel subjectiever dan jijquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:22 schreef vandermar het volgende:
[..]Echt, ik ben lang zo subjectief niet.
Misschien is een overbodig woord naar mijn mening. It's a fact we can't deny.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lang zou ik niet zeggen, maar hij is misschien nog wel subjectiever dan jij
Verkeerde topicquote:
Kut levenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:24 schreef StijnDa het volgende:
Martens voorste kruisband gescheurd. Balen voor Toefjes...
Ik vond hem ook kut. Slap doetje is het.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb Miccoli ook en ik vind 'm echt een piece-of-shit. Scoort 'ie bij jou veel?
Ik maak een grap, PSV boeit mij niet en zal het nooit doen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat de reden is om steeds van die denigrerende comments te maken over andere clubs? Wat hebben PSV supporters of PSV jou nu aangedaan om nu op dit moment PSV zo weg te zetten?
Doe toch normaal joh
Stiekem ben je voor PSV en ik voor Ajaxquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik maak een grap, PSV boeit mij niet en zal het nooit doen.
Je mag best grappen maken maar als je andere clubs afzeikt hier wordt dat niet zo gewaardeerdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee, moesten alles verkopen om financieel gezond te worden na het Scheringa debacle. Dit is echt nog een seizoen overleven, daarna zou men weer over investeringen na kunnen denken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De selectie is al niet zo breed toch?
Klopt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:22 schreef vandermar het volgende:
[..]Echt, ik ben lang zo subjectief niet.
Ik ga hem nu uitproberen. Als hij niet bevalt wordt het toch maar Di Natale.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb Miccoli ook en ik vind 'm echt een piece-of-shit. Scoort 'ie bij jou veel?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:24 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben voor het eerst in Fifa 13 gequit
Ik post er al een PI bijquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je mag best grappen maken maar als je andere clubs afzeikt hier wordt dat niet zo gewaardeerd
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb respect voor alle liefhebbers van welke club dan ook. Alleen de dingetjes die Mertens, Toivonen, Bony enzo wel eens uithalen vind ik respectloos naar de tegenstander en respectloos tegenover de sport. Verder mag iedereen kampioen worden van mijquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je mag best grappen maken maar als je andere clubs afzeikt hier wordt dat niet zo gewaardeerd
Hij is zon persoon die als PSV met 3-0 van bijvoorbeeld Chelsea wint zegt dat het geluk waas etc .quote:
Zoals Leo Beenhakker zei tijdens het kampioenschap: Wij gaan niet zeggen dat wij de beste van Amsterdam zijn. Daar zijn wij te groot voorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:27 schreef vandermar het volgende:
Maar hé, ik ga morgen niet trollen want dat deed ik vorig jaar ook niet toen Feyenoord won. Ik geniet er veel meer van als iedereen denkt dat ik het wel ga doen en ik het dan niet doe.
Zal het ook wel zijn denk ikquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij is zon persoon die als PSV met 3-0 van bijvoorbeeld Chelsea wint zegt dat het geluk waas etc .
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:21 schreef Ajacied7 het volgende:
Iemand hier die AC III al heeft besteld?
Je snapt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zal het ook wel zijn denk ik
Niet echt te vergelijken toch
LEo Beenhakker is een debiel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zoals Leo Beenhakker zei tijdens het kampioenschap: Wij gaan niet zeggen dat wij de beste van Amsterdam zijn. Daar zijn wij te groot voor
Waarom vergelijk je alles wat Ajax doet dan altijd met PSV/Feyenoord. Als je er geen reet om gaf zou je daar helemaal niets over zeggenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik geef wat om Ajax niet om PSV.
Maar dat was een geniale uitspraak. En als je je nog uitspraken kunt herinneren tijdens het kampioenschap van Feyenoord, word je officieel oud.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar dat was een geniale uitspraak. En als je je nog uitspraken kunt herinneren tijdens het kampioenschap van Feyenoord, word je officieel oud.
Jij moet naar Resist gaan in Eindhovenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kamikazie, ik ga stappen in Eindhoven
De Pallaz is een aanrader.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kamikazie, ik ga stappen in Eindhoven
quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom vergelijk je alles wat Ajax doet dan altijd met PSV/Feyenoord. Als je er geen reet om gaf zou je daar helemaal niets over zeggen
NEE JE MOET NAAR DE PI KIJKEN SUKKELquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, en jou reactie laat dat eigenlijk al wel zien.
Omdat ik net een grap maak over PSV wauw.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, en jou reactie laat dat eigenlijk al wel zien.
Was die er dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
En Fuszy, waarom is de we-hebben-het-hier-alleen-over-PEC-Zwolle-want-die-verliezen-alles-regel alweer verdwenen?
Bash maar los heb ik wat om te lachenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:35 schreef Rijst het volgende:
Ja kom jongens laten we allemaal Litmanen bashen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |