Wat is er aan de hand?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
QPR![]()
![]()
Smerigste club in de historie van Engeland.
![]()
![]()
?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
QPR![]()
![]()
Smerigste club in de historie van Engeland.
![]()
![]()
Stoke staat ook bij de nominaties.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Niets, wou even mijn mening delen.
QPR is gewoon een schijtclub wegens de eigenaars, die hadden QPR zowat kapot gemaakt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Stoke staat ook bij de nominaties.
Wat een stoute jongens!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
QPR is gewoon een schijtclub wegens de eigenaars, die hadden QPR zowat kapot gemaakt.
Ik vind de clubs met van die suikeroompjes zo jammer..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind QPR wel een leuke club. Zo, ik heb mijn mening ook weer gegeven.
In de MLS is het allemaal wel slim bedacht met transfers, drafts... En de Beckham regel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik vind de clubs met van die suikeroompjes zo jammer..
Financial Fair Play moet ingevoerd worden, dan is het tenminste eerlijk voor de 'kleinere' clubs.
Oke bedankt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind QPR wel een leuke club. Zo, ik heb mijn mening ook weer gegeven.
Alle grote clubs met schulden bannen van tv en internationaal voetbalquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Financial Fair Play moet ingevoerd worden, dan is het tenminste eerlijk voor de 'kleinere' clubs.
Dan sticht de rijke eigenaar toch gewoon 4 bedrijfjes die hij laat sponsoren?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Haha ja tuurlijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:53 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Alle grote clubs met schulden bannen van tv en internationaal voetbal![]()
oftewel Ajax elk jaar champions leauge winnaar
Zoals vroeger.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:53 schreef Ferdii het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:55 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vind QPR toch een kut club, laat ze maar lekker kapotgaan door die rijke lui.
Iddquote:
Morgen Everton- Liverpool, Southampton-Spurs kijken.quote:
Ja dan gaan we nog meer talentjes van andere clubs overnemen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:57 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Idd![]()
En dat zonder suikeroompje![]()
Gewoon regel instellen, max 2/3 niet zelf opgeleide spelers in je elftal
Nee want die clubs hebben ze hard nodig danquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dan gaan we nog meer talentjes van andere clubs overnemen.
om dit te voorkomen is gewoon een kwestie van eerder een jeugd contract aanbieden als eerste team.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dan gaan we nog meer talentjes van andere clubs overnemen.
quote:
Ajax rapete ManC nu al met een begrotingsverschil van +350 miljoen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:57 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Idd![]()
En dat zonder suikeroompje![]()
Gewoon regel instellen, max 2/3 niet zelf opgeleide spelers in je elftal
Want om 19:00 heeft die gijzelaar zoiets van etenstijd?quote:
In landen zijn de wettelijke regels anders. Als Ajax een Vertonghen en Alderweireld op jonge leeftijd overneemt van Belgische clubs kan je het wel zelf opgeleid noemen, maar daar zet ik mijn vraagtekens bij...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:00 schreef Ferdii het volgende:
[..]
om dit te voorkomen is gewoon een kwestie van eerder een jeugd contract aanbieden als eerste team.
Daarbij de regel geen suikeroompjes en een max bedrag voor sponsering en het komt helemaal goed
Vergeet je Bayern niet? Die hebben het financieel heel erg goed op orde, Dortmund ook!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:53 schreef Ferdii het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ajax rapete ManC nu al met een begrotingsverschil van +350 miljoen.
Is toch even wat anders dan Levante!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat je nu een grapje maakt?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
In landen zijn de wettelijke regels anders. Als Ajax een Vertonghen en Alderweireld op jonge leeftijd overneemt van Belgische clubs kan je het wel zelf opgeleid noemen, maar daar zet ik mijn vraagtekens bij...
Beter gaan ze dat doen want ik zie er nu niets van anders.quote:
Oh, je hebt niet gekeken? 3-1 gewonnen afgelopen woensdag.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat je nu een grapje maakt?
Een raam is nog minder doorzichtig dan deze trollquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oh, je hebt niet gekeken? 3-1 gewonnen afgelopen woensdag.
Dat jij dit nog loopt te verkondigen vind ik toch wel erg leuk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een raam is nog minder doorzichtig dan deze troll
Een kameel vindt van niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat jij dit nog loopt te verkondigen vind ik toch wel erg leuk.
Ajax heeft nog steeds een van de beste jeugdopleidingen van de wereld. Als Financial Fair Play z'n vruchten gaat afwerpen, dan is Ajax binnen no-time weer terug aan de absolute wereldtop.quote:
Dixon, wat een gekke man is het tochquote:
Ja, dat kan!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |