Wat is er aan de hand?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
QPR![]()
![]()
Smerigste club in de historie van Engeland.
![]()
![]()
?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
QPR![]()
![]()
Smerigste club in de historie van Engeland.
![]()
![]()
Stoke staat ook bij de nominaties.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Niets, wou even mijn mening delen.
QPR is gewoon een schijtclub wegens de eigenaars, die hadden QPR zowat kapot gemaakt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Stoke staat ook bij de nominaties.
Wat een stoute jongens!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
QPR is gewoon een schijtclub wegens de eigenaars, die hadden QPR zowat kapot gemaakt.
Ik vind de clubs met van die suikeroompjes zo jammer..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind QPR wel een leuke club. Zo, ik heb mijn mening ook weer gegeven.
In de MLS is het allemaal wel slim bedacht met transfers, drafts... En de Beckham regel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik vind de clubs met van die suikeroompjes zo jammer..
Financial Fair Play moet ingevoerd worden, dan is het tenminste eerlijk voor de 'kleinere' clubs.
Oke bedankt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind QPR wel een leuke club. Zo, ik heb mijn mening ook weer gegeven.
Alle grote clubs met schulden bannen van tv en internationaal voetbalquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Financial Fair Play moet ingevoerd worden, dan is het tenminste eerlijk voor de 'kleinere' clubs.
Dan sticht de rijke eigenaar toch gewoon 4 bedrijfjes die hij laat sponsoren?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Haha ja tuurlijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:53 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Alle grote clubs met schulden bannen van tv en internationaal voetbal![]()
oftewel Ajax elk jaar champions leauge winnaar
Zoals vroeger.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:53 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Alle grote clubs met schulden bannen van tv en internationaal voetbal![]()
oftewel Ajax elk jaar champions leauge winnaar
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:55 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vind QPR toch een kut club, laat ze maar lekker kapotgaan door die rijke lui.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |