Dacht ik ook meteen aanquote:
Ik heb hem al voor een kwart uit. Leuk spelletje maar 60 euro is het niet waardquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Het begin van ACRVergeten hoe vet dat is
Woensdag
Nee, zit nu wel in divisie 1, maar ik bedoel dat ik elke keer ik kampioen was geworden het seizoen daarna degradeerdequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien dat in de eerste weken elke noob divisie 1 kon winnen, en dat nu de mannen van de jongens gescheiden gaan worden. Ofzo. Laat me wel naar divisie 2 degraderen. Kijken of het plezier daar weer wat terug komt.
Ik speel hem opnieuw, en ik vond hem de 50 euro die ik er bij release voor betaalde meer dan waardquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb hem al voor een kwart uit. Leuk spelletje maar 60 euro is het niet waard
Ik had het over de nieuwe ACquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik speel hem opnieuw, en ik vond hem de 50 euro die ik er bij release voor betaalde meer dan waard
Oeh hoe kom je eraan dan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik had het over de nieuwe AC
Maatje van me heeft hem al uit. Ik heb een jtag xbox en hij staat al een paar dagen op internetquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oeh hoe kom je eraan dan.
En hoe weet je dat je op een kwart bent
Door al die weekenddiensten heb ik geen gevoel meerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat het zondag is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |