PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je gaat zo wel veel goals tegenkrijgen
Bijna.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:52 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:Rutger_zelf twitterde op donderdag 18-10-2012 om 00:10:59Vele kankerpatienten zijn geholpen door een wielrenner die jarenlang doping heeft gebruikt. Doe mij nog wat van dat soort junkies. reageer retweet
RTquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:55 schreef vandermar het volgende:
Ik vind Armstrong nogsteeds een held, ondanks het gebruik van doping.
RTquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:55 schreef vandermar het volgende:
Ik vind Armstrong nogsteeds een held, ondanks het gebruik van doping.
Pik zuigen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mond dicht? Duurt lang? Bier halen? Patat eten?
Jos Brinkkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
post dan niet aubquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet op al mijn posts reageren a.u.b
Het is frietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Snap uberhaupt niet waarom ze niet voor het leven schorsen bij dopingquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:56 schreef vandermar het volgende:
Sowieso heeft zowat iedere renner gebruikt
Blijft er niemand meer overquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snap uberhaupt niet waarom ze niet voor het leven schorsen bij doping
Nou het is gewoon onzin, ik reageer nooit op al die koopjes posts van je. Maar ik vind dit wel leuk dat iedereen off topic ging en jij dan als enige iets over FUT posten. Kan ik er toch wel op reagerenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Reageer er dan ook niet op.
Ik kan nu niet eens meer in FUT komen
Mijne heet Henk zondernaamquote:
Ja, kan gewoon. Gebruik 'm regelmatig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:58 schreef vandermar het volgende:
Kan de dragback fake trouwens nog? Ik probeerde het gisteren met Elia maar faalde iedere keer
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Mijn VP heet: Lex Triplex. GJE heet Aad Laminaat.
Ik hoopte dat mensen met mij mee zouden leven maar dat is dus niet zoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou het is gewoon onzin, ik reageer nooit op al die koopjes posts van je. Maar ik vind dit wel leuk dat iedereen off topic ging en jij dan als enige iets over FUT posten. Kan ik er toch wel op reageren
Prima toch laat het een les zijn voor de 15/16 jarige renners van nu. Je kan wielrennen nu toch al niet meer serieus nemenquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:01 schreef Kamikazie het volgende:
Aad laminaat
Ik zie nu de aad de mos voor me die laminaat legt
Aad de Mos.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:01 schreef Kamikazie het volgende:
Aad laminaat
Ik zie nu de aad de mos voor me die laminaat legt
Ik betwijfel of dick wel mag!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk gaan voor Sjaak Trekhaak of Dick Drumstick, maar die waren té makkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eruit ging hoeft het niet meer![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:05 schreef GuRBuH het volgende:
Ik loop 2 weken achter met Expeditie Robinson. Wilde wel weer gaan kijken maar sinds die homo van een DannyDeko gister spoilde dat deze weekMoet je maar niet achterlopen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eruit ging hoeft het niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |