Hij is zon persoon die als PSV met 3-0 van bijvoorbeeld Chelsea wint zegt dat het geluk waas etc .quote:
Zoals Leo Beenhakker zei tijdens het kampioenschap: Wij gaan niet zeggen dat wij de beste van Amsterdam zijn. Daar zijn wij te groot voorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:27 schreef vandermar het volgende:
Maar hé, ik ga morgen niet trollen want dat deed ik vorig jaar ook niet toen Feyenoord won. Ik geniet er veel meer van als iedereen denkt dat ik het wel ga doen en ik het dan niet doe.
Zal het ook wel zijn denk ikquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij is zon persoon die als PSV met 3-0 van bijvoorbeeld Chelsea wint zegt dat het geluk waas etc .
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:21 schreef Ajacied7 het volgende:
Iemand hier die AC III al heeft besteld?
Je snapt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zal het ook wel zijn denk ik
Niet echt te vergelijken toch
LEo Beenhakker is een debiel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zoals Leo Beenhakker zei tijdens het kampioenschap: Wij gaan niet zeggen dat wij de beste van Amsterdam zijn. Daar zijn wij te groot voor
Waarom vergelijk je alles wat Ajax doet dan altijd met PSV/Feyenoord. Als je er geen reet om gaf zou je daar helemaal niets over zeggenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik geef wat om Ajax niet om PSV.
Maar dat was een geniale uitspraak. En als je je nog uitspraken kunt herinneren tijdens het kampioenschap van Feyenoord, word je officieel oud.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar dat was een geniale uitspraak. En als je je nog uitspraken kunt herinneren tijdens het kampioenschap van Feyenoord, word je officieel oud.
Jij moet naar Resist gaan in Eindhovenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kamikazie, ik ga stappen in Eindhoven
De Pallaz is een aanrader.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kamikazie, ik ga stappen in Eindhoven
quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom vergelijk je alles wat Ajax doet dan altijd met PSV/Feyenoord. Als je er geen reet om gaf zou je daar helemaal niets over zeggen
NEE JE MOET NAAR DE PI KIJKEN SUKKELquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, en jou reactie laat dat eigenlijk al wel zien.
Omdat ik net een grap maak over PSV wauw.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, en jou reactie laat dat eigenlijk al wel zien.
Was die er dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
En Fuszy, waarom is de we-hebben-het-hier-alleen-over-PEC-Zwolle-want-die-verliezen-alles-regel alweer verdwenen?
Bash maar los heb ik wat om te lachenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:35 schreef Rijst het volgende:
Ja kom jongens laten we allemaal Litmanen bashen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |