Ik bespeur iemand die niet langs zijn dikke neus kan kijken.quote:
Dat is dan ook die 1% die niet Ajax noemt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In Brazilie zegt het meerendeel PSV
Ik krijg nog al eens het idee dat sommige mensen hier graag wille bewijzen dat hun club de grootste (in wat dan ook) is. Laatste buitenlander die ik sprak kende inderdaad Ajax en PSV, dat Feyenoord meer supporters heeft (daar ging ik vanuit) dan PSV kon hij niet gelovenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat Ajax nog steeds een enorme reputatie heeft ondanks de laatste paar jaren, die gewoon dramatisch te noemen zijn.
Kennen ze wel, jammer joh.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het doet ze ook pijn dat niemand zo'n clubje als PSV kent in het buitenland.
Gelukkig zie je zelf ook eens waar je mee bezig bent, mooi.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik bespeur iemand die niet langs zijn dikke neus kan kijken.
En Korea danquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is dan ook die 1% die niet Ajax noemt.
Is dat nou pas bekend?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:19 schreef Kamikazie het volgende:
Wat een onzin dit, ik wou alleen zeggen dat Ajacieden vaak meer dan andere supporters aan zelfoverschatting leiden.
Onzin.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor buiten paar verdwaalde favela's geeft er niemand in de wereld wat om PSV
Ja dat is bij elke club, als die van zo'n team winnen is het gelijk weer wij kunnen alles etc.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee maar nu die mooie overwinning tegen City valt het me weer op.
Ik snap niet waarom hij er niet tegen kan dat mensen in het buitenland behalve Ajax ook PSV kennen...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kijk naar zijn username die is niet objectief
Ach joh, gewoon niet zoveel mee bezig zijn joh.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:19 schreef Kamikazie het volgende:
Wat een onzin dit, ik wou alleen zeggen dat Ajacieden vaak meer dan andere supporters aan zelfoverschatting leiden.
Komt doordat de beste kopper uit de Eredi-.. nvm.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In Brazilie zegt het meerendeel PSV
Je kent hem tochquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kijk naar zijn username die is niet objectief
Gna gna gnaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Komt doordat de beste kopper uit de Eredi-.. nvm.
PIquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kent hem tochUit de categorie VDM.
Mag ik vragen wat de reden is om steeds van die denigrerende comments te maken over andere clubs? Wat hebben PSV supporters of PSV jou nu aangedaan om nu op dit moment PSV zo weg te zetten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor buiten paar verdwaalde favela's geeft er niemand in de wereld wat om PSV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |