Ik zeg alleen tegen Ferdii dat ik het begrip zelf opgeleid nogal vreemd vind aangezien ook overgenomen spelers daartoe worden gerekend zolang ze wel een paar jaar in de opleiding hebben gespeeld.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ajax heeft nog steeds een van de beste jeugdopleidingen van de wereld. Als Financial Fair Play z'n vruchten gaat afwerpen, dan is Ajax binnen no-time weer terug aan de absolute wereldtop.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter gaan ze dat doen want ik zie er nu niets van anders.
Sowieso, want een lul omringt met pijpekrullen daar houd ik niet vanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:09 schreef bombmannl het volgende:
[..]altijd maar weer anti Ajax ....
Als Feyenoord een man was zou jij die helemaal leegzuigen.
vraag aan een willekeurige buitenlander uit welk land dan ook om een nederlandse club te noemen, 99% zal Ajax noemenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:10 schreef Kamikazie het volgende:
Dit is dus waarom ik zon hekel heb aan sommige ajacieden, kunnen zich niet erbij neerleggen dat ze voor de rest van de wereld ook maar een club uit de eredivisie zijn.
Ja dus? Ze winnen echt niet zomaar de CL ofzo hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:11 schreef Ferdii het volgende:
[..]
vraag aan een willekeurige buitenlander uit welk land dan ook om een nederlandse club te noemen, 99% zal Ajax noemen
En dat komt door de afgelopen 15 jaar? Nee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:11 schreef Ferdii het volgende:
[..]
vraag aan een willekeurige buitenlander uit welk land dan ook om een nederlandse club te noemen, 99% zal Ajax noemen
Wat zou Ajax dan anders moeten zijn?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:10 schreef Kamikazie het volgende:
Dit is dus waarom ik zon hekel heb aan sommige ajacieden, kunnen zich niet erbij neerleggen dat ze voor de rest van de wereld ook maar een club uit de eredivisie zijn.
Wat wil je hier nou mee zeggen...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:11 schreef Ferdii het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dus? Ze winnen echt niet zomaar de CL ofzo hoor
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sowieso, want een lul omringt met pijpekrullen daar houd ik niet van
Gewoon pure haat. Geschiedenis valt niet te wissen en dus ook niet de status van Ajax.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:09 schreef bombmannl het volgende:
[..]altijd maar weer anti Ajax ....
Als Feyenoord een man was zou jij die helemaal leegzuigen.
Dat ajax voor buitenlanders niet zomaar een club is uit de eredivisie zoals in de quote wordt gezegd.quote:
True that. Een docent bij mij op de uni komt uit Engeland. Het eerste waar 'ie over begon was Ajax.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:11 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dat Ajax nog steeds een enorme reputatie heeft ondanks de laatste paar jaren, die gewoon dramatisch te noemen zijn.quote:
Goede samplequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
True that. Een docent bij mij op de uni komt uit Engeland. Het eerste waar 'ie over begon was Ajax.
In Brazilie zegt het meerendeel PSVquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:11 schreef Ferdii het volgende:
[..]
En gooien dan boos hun TV uit het raam zeker?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In Brazilie zegt het meerendeel PSV
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
En gooien dan boos hun TV uit het raam zeker?
Het doet ze ook pijn dat niemand zo'n clubje als PSV kent in het buitenland.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
True that. Een docent bij mij op de uni komt uit Engeland. Het eerste waar 'ie over begon was Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |