Lang zou ik niet zeggen, maar hij is misschien nog wel subjectiever dan jijquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:22 schreef vandermar het volgende:
[..]Echt, ik ben lang zo subjectief niet.
Misschien is een overbodig woord naar mijn mening. It's a fact we can't deny.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lang zou ik niet zeggen, maar hij is misschien nog wel subjectiever dan jij
Verkeerde topicquote:
Kut levenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:24 schreef StijnDa het volgende:
Martens voorste kruisband gescheurd. Balen voor Toefjes...
Ik vond hem ook kut. Slap doetje is het.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb Miccoli ook en ik vind 'm echt een piece-of-shit. Scoort 'ie bij jou veel?
Ik maak een grap, PSV boeit mij niet en zal het nooit doen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat de reden is om steeds van die denigrerende comments te maken over andere clubs? Wat hebben PSV supporters of PSV jou nu aangedaan om nu op dit moment PSV zo weg te zetten?
Doe toch normaal joh
Stiekem ben je voor PSV en ik voor Ajaxquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik maak een grap, PSV boeit mij niet en zal het nooit doen.
Je mag best grappen maken maar als je andere clubs afzeikt hier wordt dat niet zo gewaardeerdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee, moesten alles verkopen om financieel gezond te worden na het Scheringa debacle. Dit is echt nog een seizoen overleven, daarna zou men weer over investeringen na kunnen denken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De selectie is al niet zo breed toch?
Klopt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:22 schreef vandermar het volgende:
[..]Echt, ik ben lang zo subjectief niet.
Ik ga hem nu uitproberen. Als hij niet bevalt wordt het toch maar Di Natale.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb Miccoli ook en ik vind 'm echt een piece-of-shit. Scoort 'ie bij jou veel?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:24 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben voor het eerst in Fifa 13 gequit
Ik post er al een PI bijquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je mag best grappen maken maar als je andere clubs afzeikt hier wordt dat niet zo gewaardeerd
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb respect voor alle liefhebbers van welke club dan ook. Alleen de dingetjes die Mertens, Toivonen, Bony enzo wel eens uithalen vind ik respectloos naar de tegenstander en respectloos tegenover de sport. Verder mag iedereen kampioen worden van mijquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je mag best grappen maken maar als je andere clubs afzeikt hier wordt dat niet zo gewaardeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |