Opnieuw lezen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:08 schreef GekkeZuiden het volgende:
Waarom is iedereen namen aan het verzinnen??
Iedereen is in verwachting.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:08 schreef GekkeZuiden het volgende:
Waarom is iedereen namen aan het verzinnen??
ik vind narsingh de bal veel te makkelijk kwijt raken, Doe mij maar baas robben, dat is pas een held, gewoon iedereen voorbij dribbelen en vervolgens hard afmaken met een verwoestend schotquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:07 schreef Fuszy het volgende:
IF Strootman speelt best lekker. Narsingh is trouwens ook echt een beest
Dhr. Con Doom ook.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Bram Schilham, die bestaat echt.
Heb ik geen coins voor jonguh. Heb maar dit simpele teampjequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:09 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ik vind narsingh de bal veel te makkelijk kwijt raken, Doe mij maar baas robben, dat is pas een held, gewoon iedereen voorbij dribbelen en vervolgens hard afmaken met een verwoestend schot
Vreselijk, ze wou niet naar de schuur om drinken te halen want het was ''koud en donkur''. Zeikerd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die zus van gta
Hele lijst met dat soort namen opratelen op skype
Ik moest een keer iemand bellen (meneer de haan) en zijn secretaresse heette mevrouw de kipquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:14 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb serieus iemand van het postkantoor de telefoon horen opnemen met Piet Paardenvlieg
Sjimmie Vastbinderquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:16 schreef Ferdii het volgende:
nou is het leuk geweest,
voor meer inspiratie, http://www.taalkabaal.nl/grappige%20namen.html
Dat doe je je kind toch niet aanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sjimmie Vastbinder
Die kende ik van een spel wat ik speelde (en ja dat was zijn echte naam)
Arre Slee?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:19 schreef bombmannl het volgende:
Spelers als slee verpesten gewoon het hele spel. Kutnegers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |