abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118495429
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
dery1990, hiker regio Leeuwarden
Enpe, hiker regio Eindhoven
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Leeuwarden
guru033, hiker regio Utrecht
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
irritatie100, hiker regio Rotterdam
Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
joppie_saus, hiker regio Groningen
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
LeTourdeFrance, hiker regio Groningen
MG_13, hiker regio Amsterdam
MuurStraat, hiker regio Nijmegen
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Riddah, hiker regio Apeldoorn
RTS91, hiker regio Groningen
Rubenr3, hiker regio Leeuwarden
Sobajo, hiker regio Eindhoven
S-RS, hiker regio Groningen
Viezze, hiker regio Groningen
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
zazzel, hiker regio Breda

Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht

Privéchauffeurs
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
#26 || Luciano da Silva
pi_118495462
Laatste posts:

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 12:52 schreef S-RS het volgende:

[..]

Ah oké, zo doe ik het dus ook ;)

[..]

Enof die 30k wordt gerechtvaardigd. Dat is gewoon de marktwaarde, dat hij hem voor een prikkie heeft in kunnen kopen is gewoon geluk en lekker makkelijk winst pakken. Als jij een auto wint oid doe je hem toch ook niet voor een prikkie weg omdat je hem toevallig gratis hebt gekregen :9
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:47 schreef joppie_saus het volgende:
Ik had het puur over de extra gemaakte kosten, niet over de marktwaarde.
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:03 schreef S-RS het volgende:
Maw, je bent al een business plan aan het schrijven? :D
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:08 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb er wel eens over nagedacht ja, om ergens goedkoop iets op te scharrelen, op te knappen en te verpatsen. Helaas kun je dat maar drie keer doen want daarna moet je je inschrijven bij de KvK.
#26 || Luciano da Silva
pi_118495467
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:08 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb er wel eens over nagedacht ja, om ergens goedkoop iets op te scharrelen, op te knappen en te verpatsen. Helaas kun je dat maar drie keer doen want daarna moet je je inschrijven bij de KvK.
Per jaar of totaal?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_118496153
Alles contant, niks aan de hand
pi_118496477
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:32 schreef Viezze het volgende:
Dit dus :7
Hoewel ik wat klussen betreft geen 2 linkerhanden, maar gewoon GEEN handen heb, dus voor mij is dat geen goed idee :')
pi_118496950
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:09 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Per jaar of totaal?
Per jaar.

quote:
6s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:32 schreef Viezze het volgende:
Je zal die auto's toch moeten overschrijven, denk je niet?
#26 || Luciano da Silva
pi_118514436
quote:
[..]

Je zal die auto's toch moeten overschrijven, denk je niet?
Als ik prive een auto verkoop dan zit de belastingdienst er toch ook niet bovenop?

Je moet dat contante geld alleen niet in een keer storten op je bankrekening, dan krijgen de jongens van de blauwe envelop wel een melding :P
pi_118518008
Had vanmiddag wat vaags met de auto van m'n vader. Reed door Groningen en ineens beginnen de ruitenwissers te dansen op de hoogste stand uit het niets. Die maar weer uitgezet door de hendel heen en weer te bewegen. Sta ik achter een bus, zie ik in de spiegeling dat de lichten en de mistlichten aan staan terwijl de schakelaars op uit staan... WTF, franse karakter noemen ze dat toch? :D
  zondag 28 oktober 2012 @ 01:05:24 #9
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118519992
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 23:08 schreef Viezze het volgende:

[..]

Als ik prive een auto verkoop dan zit de belastingdienst er toch ook niet bovenop?

Je moet dat contante geld alleen niet in een keer storten op je bankrekening, dan krijgen de jongens van de blauwe envelop wel een melding :P
Het gaat niet om het geld. Het gaat erom dat je 3x een auto op jou naam zet en er weer vanaf haalt.
#26 || Luciano da Silva
  zondag 28 oktober 2012 @ 01:08:01 #10
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118520117
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 00:23 schreef S-RS het volgende:
Had vanmiddag wat vaags met de auto van m'n vader. Reed door Groningen en ineens beginnen de ruitenwissers te dansen op de hoogste stand uit het niets. Die maar weer uitgezet door de hendel heen en weer te bewegen. Sta ik achter een bus, zie ik in de spiegeling dat de lichten en de mistlichten aan staan terwijl de schakelaars op uit staan... WTF, franse karakter noemen ze dat toch? :D
Lekker onvoorspelbaar, LOVE IT ^O^ :D

Past zich aan aan berijder. Gekke berijder, gekke auto.

quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 01:05 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Het gaat niet om het geld. Het gaat erom dat je 3x een auto op jou naam zet en er weer vanaf haalt.
Katvangers, kom op joppie! Beetje inventief als jonge potentiële ondernemer
pi_118528500
Lees net in de extra klantinfo van de grote in Houten dat je altijd moet aftanken als je hem vanaf daar wegbrengt. Ben ik dus mooi vergeten donderdag.
pi_118529309
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 11:26 schreef Hojdhopper het volgende:
Lees net in de extra klantinfo van de grote in Houten dat je altijd moet aftanken als je hem vanaf daar wegbrengt. Ben ik dus mooi vergeten donderdag.
Je hoeft hem alleen af te tanken als hij niet afgetankt klaarstaat, of hebben ze de klantinfo aangepast recentelijk? Gaat het eigenlijk om de schadepartner of om de grote zelf? bij de schadepartner moeten de auto's al afgetankt worden als ze in houten afgeleverd worden, maar dat vergeten hikers best vaak. Dan moet je hem zelf nog aftanken dus...
pi_118529710
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 11:51 schreef maxmin het volgende:

[..]

Je hoeft hem alleen af te tanken als hij niet afgetankt klaarstaat, of hebben ze de klantinfo aangepast recentelijk? Gaat het eigenlijk om de schadepartner of om de grote zelf? bij de schadepartner moeten de auto's al afgetankt worden als ze in houten afgeleverd worden, maar dat vergeten hikers best vaak. Dan moet je hem zelf nog aftanken dus...
In dit geval gaat het om de schadepartner. Het stond toen ook niet expliciet in de ritinfo, alleen in de extra klantinfo. De ritten van morgen zijn voor de grote zelf, en daar staat het wel expliciet in de ritinfo.
pi_118530181
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 01:08 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Lekker onvoorspelbaar, LOVE IT ^O^ :D

Past zich aan aan berijder. Gekke berijder, gekke auto.
Haha, nou, geef mij maar een auto zonder eigen wil. Hopelijk was het éénmalig :D

Gekke berijder? Hoe kom je daaaaar nou bij? :+
  zondag 28 oktober 2012 @ 12:21:52 #15
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_118530319
Liever een auto met een eigen wil dan een auto die de APK weer eens niet door komt :') zucht
pi_118530602
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 11:51 schreef maxmin het volgende:

[..]

Ik tank altijd af, ook als ik vol wegrij. Altijd in Utrecht bij het stadion. Ik had pas een auto waar het metertje over het "vol" streepje zat en waar nog 15 liter bijkon.

Maar goed, zolang de Essopas werkt is het geen moeite en extra uren, dus waarom niet.
pi_118535445
Dit weekend een V60 met een T5 erin tot mijn beschikking, gaat als de brandweer :D
pi_118535928
Pff, ik kom er nu achter dat ik weer eens de beschikbaarheid van vorige week heb aangepast i.p.v. deze week. :')
  zondag 28 oktober 2012 @ 14:40:16 #19
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118536634
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 12:18 schreef S-RS het volgende:

[..]

Haha, nou, geef mij maar een auto zonder eigen wil. Hopelijk was het éénmalig :D

Gekke berijder? Hoe kom je daaaaar nou bij? :+
Ik kan me een rotonde ergens in Driebergen herinneren :') _O-
pi_118537281
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 12:27 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ik tank altijd af, ook als ik vol wegrij. Altijd in Utrecht bij het stadion. Ik had pas een auto waar het metertje over het "vol" streepje zat en waar nog 15 liter bijkon.

Maar goed, zolang de Essopas werkt is het geen moeite en extra uren, dus waarom niet.
Als ik naar houten ga tank ik ook bijna altijd af, een enkele keer niet gedaan omdat ik geen tijd/zin had en hij al vol zat. Maar als ik vanuit houten weg rij tank ik alleen af als het overduidelijk vergeten is. Meestal roosteren ze alles te strak in om lekker extra uren te maken bij het tankstation en dat soort dingen:p De dagen waarop dat wel kan zijn de chillste:)
pi_118542769
morgen moet ik weer eens hiken.. wat een hoop gezeik met die kutformulieren zeg. 'schade oer het hoofd zien = inhoudn op je loon' etc etc

kutzooi.
pi_118543429
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 17:01 schreef mothergoose het volgende:
morgen moet ik weer eens hiken.. wat een hoop gezeik met die kutformulieren zeg. 'schade oer het hoofd zien = inhoudn op je loon' etc etc

kutzooi.
Ja als je de ritinfo leest dan heb je eigenlijk de neiging om ze op te bellen en te zeggen dat ze 't zelf maar uitzoeken. Lekker weer vakkenvullen bij de AH :P
pi_118548727
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 00:23 schreef S-RS het volgende:
Ik vind het bij die Peugeot 508's altijd zo kinderachtig met die ruitenwissers. Zet je ze op automatisch, wil je onderweg ff wat druppels wegvegen door hem ff 1x aan te zetten. Gaat de automatische stand er altijd direct af, echt zo van "Dan doe je het ook maar lekker zelf als je het beter weet" :')
pi_118548799
Of van die Renaults waarvan de ruitenwissers als gekken gaan wapperen bij één druppel water en stil blijven in een plensbui. :')
pi_118549259
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 19:43 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Ik vind het bij die Peugeot 508's altijd zo kinderachtig met die ruitenwissers. Zet je ze op automatisch, wil je onderweg ff wat druppels wegvegen door hem ff 1x aan te zetten. Gaat de automatische stand er altijd direct af, echt zo van "Dan doe je het ook maar lekker zelf als je het beter weet" :')
Is dat ook zo als je hem 1x naar voren trekt terwijl die op automatisch staat? Dat die er af springt als je hem met de hand een stand omhoog duwt klopt idd, en slaat ook nergens op :P
pi_118549739
Moet morgen driekwartier lopen. Vragen voor taxi of niet?
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
  zondag 28 oktober 2012 @ 20:28:54 #27
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118551592
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 20:00 schreef Kevindinhinho het volgende:
Moet morgen driekwartier lopen. Vragen voor taxi of niet?
Lekker lopen man! Wat is nou drie kwartier?
pi_118551643
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 20:28 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Lekker lopen man! Wat is nou drie kwartier?
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur&bron=3 :P
  zondag 28 oktober 2012 @ 20:33:44 #29
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118551914
quote:
Paraplu mee, kom op mensen! :P
pi_118551921
Ik heb een keer 3 kwartier in de regen gelopen in Hoogeveen, geen zin om op de bus te wachten :') Gewoon een paraplu en gaan met die banaan.

Edit:
Ah, er was nog iemand 5 seconden eerder die ook verstand is :P
pi_118554514
Heb van die nette schoenen voor hiken, daar kan ik dus echt geen drie kwartier op lopen.. Ik zou, ook gezien de voorspellingen, vooral een taxi bellen :)
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
  zondag 28 oktober 2012 @ 22:12:24 #32
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118559069
Ik heb op mijn nette schoenen eens drie kwartier door de sneeuw gestampt in Amsterdam ZO, omdat er door het winterse weer geen OV meer reed. Taxi mocht niet van EW :')
#26 || Luciano da Silva
pi_118561362
Ik kwam dr laatst een tegen die werkte gewoon op z'n afgetrapte allstars :+
pi_118562926
Ik trek mijn nette schoenen ook niet aan tijdens het werken.
pi_118563522
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 22:12 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb op mijn nette schoenen eens drie kwartier door de sneeuw gestampt in Amsterdam ZO, omdat er door het winterse weer geen OV meer reed. Taxi mocht niet van EW :')
Ik moest rennend door de sneeuw bij almere met nette schoenen, helemaal doorweekt en mijn broekspijpen ook. Vorig jaar winter.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
  maandag 29 oktober 2012 @ 09:21:50 #36
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118567084
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 23:44 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik trek mijn nette schoenen ook niet aan tijdens het werken.
Ach ik had voor een paar tientjes nette stappers gehaald bij Van Haren.
#26 || Luciano da Silva
  maandag 29 oktober 2012 @ 15:32:11 #37
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118579584
Zo alle formulieren van de 2 werkdagen van deze maand zijn weer ingescand :')

Ik moet toch is gaan kijken voor een bij-bijbaantje...
pi_118579633
vandaag voor t eerst sinds lange tijd weer eens gehiket. viel me eigenlijk toch nog mee, afgezien van die formulieren dan.
lekker keihard meekrijsen met kutmuziek op de radio, geen stress om een keer een zijlijntje aan te raken ofzo, best prima.
pi_118585448
Ik las dat vanaf 2015 de Studenten OV wordt vervangen door een kortingskaart? Ben benieuwd wat dat voor EW betekent..
Ik ben er dan al uit als het goed is :P
pi_118586208
OV-studentenkaart wordt geschrapt

Die directeuren hebben de boel net op tijd aan ASA verkocht. :D
pi_118586493
Gelukkig ben ik er dan al lang weer vandoor :+ Overigens wel balen voor nieuwe studenten.
pi_118586672
Ja, die worden wel hard getroffen. Ik ben blij dat ik in 2008 ben begonnen en niet zes jaar later. Weet iemand trouwens of je een snelle hap kunt halen in de buurt van de bandenboer in Bedum? Al zal daar wel geen tijd voor zijn...

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2012 18:01:53 ]
pi_118587562
Tja, ik ben in 2014 klaar met m'n hbo, maar zo klinkt het niet erg aantrekkelijk om nog een master te gaan doen... Hoewel ik dat eigenlijk wel van plan was. Heb een vwo-diploma, maar heb m'n eerste jaar op de uni gefaald, dus hbo gaan doen en het zou toch op een of andere manier zonde van m'n vwo zijn als ik "slechts" een hbo-diploma heb dadelijk..

Ach ja, ik zie wel. Voorlopig nog "gewoon" OV dus.
pi_118590349
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 18:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Tja, ik ben in 2014 klaar met m'n hbo, maar zo klinkt het niet erg aantrekkelijk om nog een master te gaan doen... Hoewel ik dat eigenlijk wel van plan was. Heb een vwo-diploma, maar heb m'n eerste jaar op de uni gefaald, dus hbo gaan doen en het zou toch op een of andere manier zonde van m'n vwo zijn als ik "slechts" een hbo-diploma heb dadelijk..

Ach ja, ik zie wel. Voorlopig nog "gewoon" OV dus.
Je moet je wel goed afvragen of het van toegevoegde waarde is voor jouw toekomstplannen. Qua banen zie ik het de aankomende jaren niet enorm veranderen en het is nu al zeer zeker niet eenvoudig om aan de bak te komen. Straks zitten we met een overschot aan hoogopgeleiden met weinig (relevante) werkervaring en in sommige branches zal je dan zeker niet sterk staan, ondanks je een universitaire titel hebt.
  maandag 29 oktober 2012 @ 19:49:25 #45
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118591625
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 19:22 schreef Mallet het volgende:

[..]

Je moet je wel goed afvragen of het van toegevoegde waarde is voor jouw toekomstplannen. Qua banen zie ik het de aankomende jaren niet enorm veranderen en het is nu al zeer zeker niet eenvoudig om aan de bak te komen. Straks zitten we met een overschot aan hoogopgeleiden met weinig (relevante) werkervaring en in sommige branches zal je dan zeker niet sterk staan, ondanks je een universitaire titel hebt.
Ik ben het met je eens, maar ik zou je studiekeuze niet baseren op aankomende 5-10 jaar. Mocht je als je midden 30 bent willen switchen in een economie die een stuk beter is, dan is een universitaire titel ineens heel handig.

Btw eerst zullen de studenten die antropologie doen of opleidingen binnen cultuur en kunst het slachtoffer zijn.
pi_118592504
Vandaag zowat ruzie op de snelweg met een medeweggebruiker. Reed op de A28 richting het Zuiden toen er ter hoogte van 't Harde een man in z'n Ford Focus met 115 links ging rijden. Dik 20 km later bij Harderwijk begon het een beetje te irriteren. Van rechts inhalen hou ik normaal niet, maar nu zag ik een rij vrachtwagens op de rechterhelft en voor me reden heel wat auto's die ze langzaam inhaalden. Dus ik snel naar rechts, waardoor ik met gepaste snelheid (we reden 95 oid) wat auto's inhaalden. Vervolgens ging ik weer naar links. Zie ik in mn rechter spiegel ineens die Focus volle bak accelereren en ineens reed hij naast me. In een gat wat er niet was wilde hij hem er weer voor gooien. Vervolgens heeft die gast nog zeker 5 km op 0,5 sec. achter me en al zwaaiend en wijzend naast me gereden. Is dat nou wat ze met een midlifecrisis bedoelen? :')
The mind sees what it chooses to see.
pi_118592786
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:55 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Per jaar.

Hoe kom je daarbij?
pi_118598675
Morgen een auto ophalen midden op het park de Hoge Veluwe :) Ik was al bang voor matig OV, maar er stopt een bus voor het adres waar ik moet zijn, midden in de middle of nowhere.
pi_118609573
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:04 schreef Sanderss het volgende:
Vandaag zowat ruzie op de snelweg met een medeweggebruiker. Reed op de A28 richting het Zuiden toen er ter hoogte van 't Harde een man in z'n Ford Focus met 115 links ging rijden. Dik 20 km later bij Harderwijk begon het een beetje te irriteren. Van rechts inhalen hou ik normaal niet, maar nu zag ik een rij vrachtwagens op de rechterhelft en voor me reden heel wat auto's die ze langzaam inhaalden. Dus ik snel naar rechts, waardoor ik met gepaste snelheid (we reden 95 oid) wat auto's inhaalden. Vervolgens ging ik weer naar links. Zie ik in mn rechter spiegel ineens die Focus volle bak accelereren en ineens reed hij naast me. In een gat wat er niet was wilde hij hem er weer voor gooien. Vervolgens heeft die gast nog zeker 5 km op 0,5 sec. achter me en al zwaaiend en wijzend naast me gereden. Is dat nou wat ze met een midlifecrisis bedoelen? :')
Dat zijn die momenten dat ik ga checken of ik nog ruitensproeiervloeistof erin heb zitten, *****bumperklevers
pi_118610433
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 21:34 schreef Panthera. het volgende:
Morgen een auto ophalen midden op het park de Hoge Veluwe :) Ik was al bang voor matig OV, maar er stopt een bus voor het adres waar ik moet zijn, midden in de middle of nowhere.
Anders had je altijd nog een van die witte fietsen kunnen pakken _O-
pi_118611300
Vanaf donderdag hiker vanuit regio Groningen, hopen dat ze daar meer werk voor me hebben!
pi_118612052
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 19:22 schreef Mallet het volgende:

[..]

Dat is ook weer zo. Maar ik weet dat ik het best aankan, had op de uni na 1 jaar 56punten en na 2 jaar nog steeds (wel 2e jaars vakken gehaald natuurlijk :P ) dus vandaar dat ik kon vertrekken. Daarbij kan ik hier op school in mijn 4e jaar de WO Minor volgen zodat ik geen schakeljaar hoef te doen, dus wat dat betreft is het vrij aantrekkelijk om die master nog 'even' mee te pakken.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:51:50 #53
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118613167
quote:
5s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:10 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij?
Tijdje terug de belastingdienst gebeld over informatie, want had wat plannen met een vriend.
#26 || Luciano da Silva
pi_118613366
Ze zoeken 5 chauffeurs in Nieuwegein voor morgen, en ik heb het geld hard nodig, doen of niet? Is het echt zo verschrikkelijk dat ik het maar niet moet doen?
pi_118613387
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:51 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Tijdje terug de belastingdienst gebeld over informatie, want had wat plannen met een vriend.
Ik kan je vanuit beroepsmatig opzicht vertellen dat dat gewoon onzin is. Die lui blijven maar onzin verkopen. Het heeft helemaal niets met het aantal te maken eigenlijk, maar met een sloot aan (andere) criteria.

Die lui kunnen je alleen vertellen wat ze op hun scherm zien en wat voorgekauwd/standaard is. Zodra ook maar iets afwijkt, krijg je onzin voorgeschoteld.
pi_118614762
Mogen CV-monteurs alleen maar in kleine dorpjes wonen ofzo? :')
pi_118615330
Soms zou je dat bijna gaan denken..
pi_118617947
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 09:06 schreef Mallet het volgende:

[..]

Anders had je altijd nog een van die witte fietsen kunnen pakken _O-
Ik zag er genoeg staan :D Wel mooi daar, en erg stil.

Afgezien van de bladblazer en het schieten van oefenende militairen :P maar goed, zeker leuker dan een gemideld industrieterrein.

Wel jammer, ik stelde me voor, vroeg mijn CP welke auto ik kwam ophalen, de Peugeot 208 of de Range Rover Evoque die ook klaarstond. Drie keer raden...
pi_118623775
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat de mail van zonet ook mij als oorzaak had. Ik had m'n beschikbaarheid alleen voor de middag en avond aangevinkt aangezien ik vanavond mn verjaardag vier. Maar J belde en gaf me ritten voor de hele dag. Toen ik keek hoefde ik pas om half 10 de trein in dus dat zou ik nog wel halen. Maar even later belde ze op en gaf ze me een andere, vroegere, rit omdat de eerste was vervallen. "Je kon toch de hele dag??" vroeg ze, maar ik zei nee, want beschikbaarheid. Nu alsnog ritten gekregen. :P
pi_118624390
Kutjes, ik had kunnen werken vanavond maar ik dacht twee uur nodig te hebben voor de toets :').
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:53:08 #61
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118624617
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:34 schreef Jorian29 het volgende:
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat de mail van zonet ook mij als oorzaak had. Ik had m'n beschikbaarheid alleen voor de middag en avond aangevinkt aangezien ik vanavond mn verjaardag vier. Maar J belde en gaf me ritten voor de hele dag. Toen ik keek hoefde ik pas om half 10 de trein in dus dat zou ik nog wel halen. Maar even later belde ze op en gaf ze me een andere, vroegere, rit omdat de eerste was vervallen. "Je kon toch de hele dag??" vroeg ze, maar ik zei nee, want beschikbaarheid. Nu alsnog ritten gekregen. :P
Ik denk ook voor mij. Ondertussen al anderhalve week geen werk, terwijl fulltime beschikbaar.
Na de toetsen van deze week ga ik ze anders maar is bellen....

Voor jou wel chill dat je ritten toch nog hebt gekregen ;)
pi_118631082
Oké jongens, ik ga even klagen!

Waarom moet de grote groene in Houten echt drie verschillende extra klantinformaties hebben?
De een wel aftanken bij ophalen, de ander niet, weer de ander mag je niet aftanken.

Nu weet ik niet meer wat er gisteren bij stond (afhalen bij de grote zelf), maar die tank was leeg. Heb toen 10L getankt bij die Total daar 'om de hoek', en afgetankt vlak voor afleveren @ Den Helder.

In de klantinfo voor morgen (afhalen @ schadepartner) staat dat ie -mits niet afgetankt- afgetankt moet worden bij de dichtstbijzijnde Esso. :?

Overigens morgen een 508, een 307 en een Zafira. Allemaal korte ritjes.
pi_118631840
Vandaag ook twee keer gebeld. Eerste ritten gingen niet door, daarna gebeld voor Meppel - Leiden in een Fiësta, daarna van Alphen naar Meerkerk, (volgens mij Snelweglocatie, bij de mac toch?) in een Galaxy. In totaal toch 245 paardjes, niet slecht!
pi_118633480
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:11 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat is ook weer zo. Maar ik weet dat ik het best aankan, had op de uni na 1 jaar 56punten en na 2 jaar nog steeds (wel 2e jaars vakken gehaald natuurlijk :P ) dus vandaar dat ik kon vertrekken. Daarbij kan ik hier op school in mijn 4e jaar de WO Minor volgen zodat ik geen schakeljaar hoef te doen, dus wat dat betreft is het vrij aantrekkelijk om die master nog 'even' mee te pakken.
Zo'n schakelminor is wel beter. Ik had die optie ook, alleen die was zo slecht gecommuniceerd dat het uiteindelijk geen optie meer was. Ik had namelijk een buitenlandverplichting die je of met stage 1 of met je minor moest doen.. Nou toen ik daar achter kwam had ik stage 1 al in NL gedaan en moest ik verplicht naar het buitenland tijdens het minor-semester. Toen ben ik gaan studeren in Schotland en kon ik dus die minor (die in NL werd gegeven) niet doen.

Nu heb ik de intentie om ergens in de toekomst (lees: met meer relevante werkervaring) te kijken of een MBA mogelijk is.

Hoe lang is die master dan? Jaartje lijkt me goed te doen.
pi_118634879
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:05 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ik zag er genoeg staan :D Wel mooi daar, en erg stil.

Afgezien van de bladblazer en het schieten van oefenende militairen :P maar goed, zeker leuker dan een gemideld industrieterrein.

Wel jammer, ik stelde me voor, vroeg mijn CP welke auto ik kwam ophalen, de Peugeot 208 of de Range Rover Evoque die ook klaarstond. Drie keer raden...
Balen is dat. Had gewoon de ander meegenomen. Grote kans dat ie naar hetzelfde adres moet. :P
pi_118636686
iemand toevallig in omgeving nieuwegein morgen? heb fukking veel wachttijd..
pi_118636775
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:08 schreef mothergoose het volgende:
iemand toevallig in omgeving nieuwegein morgen? heb fukking veel wachttijd..
Ik, hoe laat ben je daar? Wel erg kort trouwens.
pi_118636778
Gaat ie weer....

Waar moet ik in 's hemelsnaam op "het knopje" drukken bij P+R/A27??
pi_118636911
Bij de bushalte.
pi_118636915
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:09 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ik, hoe laat ben je daar? Wel erg kort trouwens.

ik zit er van plusminus 9 tot 16..
pi_118637540
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:09 schreef Kevindinhinho het volgende:
Gaat ie weer....

Waar moet ik in 's hemelsnaam op "het knopje" drukken bij P+R/A27??
D'r staat zo'n paal met een vrij grote busroepunit erop.
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:11 schreef mothergoose het volgende:

[..]

ik zit er van plusminus 9 tot 16..
Ik ben er zo rond 12 dacht ik. Maar waar zit je dan?
pi_118637660
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:20 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

D'r staat zo'n paal met een vrij grote busroepunit erop.

[..]

Ik ben er zo rond 12 dacht ik. Maar waar zit je dan?
nou ik moet dus PC-en naar nieuwegein maar weet niet zeker of ik de auto kan meenemen.. zo ja dan kan ik overal heengaan, zo niet dan geen idee..

volgens mij in de buurt van p+r westraven
pi_118637855
Hm, ik moet vanaf het bedrijf op de Ringwade met het OV verder. Dus als je die auto even mee krijgt mag je mij wel taxien haha.
pi_118638077
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:25 schreef Hojdhopper het volgende:
Hm, ik moet vanaf het bedrijf op de Ringwade met het OV verder. Dus als je die auto even mee krijgt mag je mij wel taxien haha.
ik vind alles prima. als je morgen een bruine touran ziet dan ben ik t ;) ga wel eerst een paar uurtjes slapen denk ik want ik moet om 0515 al in de trein zitten...
pi_118643551
4 dagen werken deze week, druk druk druk ;) Morgen maar weer eens kijken of mijn school er nog staat, enige vrije dag.
pi_118645600
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 19:15 schreef Mallet het volgende:

[..]

Zo'n schakelminor is wel beter. Ik had die optie ook, alleen die was zo slecht gecommuniceerd dat het uiteindelijk geen optie meer was. Ik had namelijk een buitenlandverplichting die je of met stage 1 of met je minor moest doen.. Nou toen ik daar achter kwam had ik stage 1 al in NL gedaan en moest ik verplicht naar het buitenland tijdens het minor-semester. Toen ben ik gaan studeren in Schotland en kon ik dus die minor (die in NL werd gegeven) niet doen.

Nu heb ik de intentie om ergens in de toekomst (lees: met meer relevante werkervaring) te kijken of een MBA mogelijk is.

Hoe lang is die master dan? Jaartje lijkt me goed te doen.
Als ik die WO Minor volg, kan ik na m'n afstuderen gewoon meteen een reguliere master gaan doen, dus dat is idd een jaartje. Enige nadeel is (voor zover je dat een nadeel kan noemen :P ) dat je alleen op de EUR die master kan gaan volgen.
pi_118646172
Morgen ook weer werk. Emmen - Breda - Assen, lekker weinig OV dus. Sluit de maand dan af met 70 uur, had ik niet verwacht na de teleurstellende maande September met wel 9 hele uren. Was deze maand ook nog eens minder beschikbaar.
pi_118655925
ok mocht de auto dus niet meenemen. ben dus maar met het treintje naar nijmegen gegaan, kan ik daar even slapen bij mn broer. is er iemand hier die vanmiddag een hike heeft nijmegen-nieuwegein?
pi_118661350
Ik heb vandaag 2 bandenwissels, gisteren één. Bij alledrie heb ik eigen vervoer moeten regelen omdat die monteurs in dorpjes zonder fatsoenlijk OV wonen. Hoe doen jullie dat met reiskostenvergoeding? Gewoon het aantal km's bij de opmerkingen zetten? En welk tijdstip mag je noteren, het moment dat je van huis weg rijdt? Ik heb in totaal 212 km te declareren. :')
pi_118662974
Ik ben met bandenwissels ook op plekken geweest waar je je afvraagt of je nog wel in Nederland bent. En altijd feest met die belbussen :D

Ik had een keer geen geld mee, alleen ov chip en bankpas. Moest ik een kaartje kopen in de belbus (taxi), dus maar gezegd dat ik toch weer terug moest en dat ik dan wel zou betalen. Dat kon wel, dan zou die taxichauffeur voor een bonnetje zorgen want dat kon ook eerst niet.
pi_118663712
Ja, ik kom in dorpen waar ik nog nooit van heb gehoord. Gisteren naar Meeden, vandaag naar Kommerzijl en Alteveer, en dan niet het welbekende Alteveer in Drenthe, maar Alteveer bij Pekela in de buurt. :')
pi_118663741
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 12:08 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik heb vandaag 2 bandenwissels, gisteren één. Bij alledrie heb ik eigen vervoer moeten regelen omdat die monteurs in dorpjes zonder fatsoenlijk OV wonen. Hoe doen jullie dat met reiskostenvergoeding? Gewoon het aantal km's bij de opmerkingen zetten? En welk tijdstip mag je noteren, het moment dat je van huis weg rijdt? Ik heb in totaal 212 km te declareren. :')
Yes gewoon je kilometers doorgeven.
pi_118663783
Thanks!
  woensdag 31 oktober 2012 @ 14:45:15 #84
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118667431
Reistijd krijg je niet vergoed bij eigen vervoer. Heb gewoon de kilometers neergezet bij bijzonderheden en dat is tot nu toe altijd goed gegaan.
#26 || Luciano da Silva
pi_118669950
Toch voor morgen even op beschikbaar gezet, hopen dat ik nog wat krijg want het is immers maandwissel. Als ze nu niet bellen dan moeten ze ook kappen met die 'Help!!!' smsjes en facebook berichtjes:p
pi_118670663
Zo, weer thuis.

I don't usually see a many female hikers. But when I do, they're all pretty.
Vandaag dus drie hikers tegen gekomen. Alledrie vrouw, en alle drie leuk om te zien. Met twee nog een stukje samen gereisd. Leuke vorm van collegialiteit.

Zo'n 508 is wel mooi zeg, maar het was dan ook een executive uitvoering. Alles erop en eraan. Alleen die cruise control... Even vergeten dat bij Peugeot dat ding met 5kmh per keer omhoog gaat. Daarna een Zafira automaat. Reed verbazend lekker ook!

En sinds die nieuwe gozer er zit (ik weet niet hoe lang al) bij de groene in Meerkerk downtown is het een stuk aangenamer. Vriendelijke kerel, allen was wel aan het klagen over 'hoe vaak ie hikers moest terugsturen omdat ze de kentekenpapieren hebben laten liggen oid, ik wordt er moe van'. :P

Helaas wel mijn telefoonhouder daar in de auto laten liggen, maar ach. Even Ebay shoppen.
pi_118670726
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 15:59 schreef Hojdhopper het volgende:
Daarna een Zafira automaat. Reed verbazend lekker ook!
De nieuwe Zafira ofzo? Die oude met die automaat, ik loop nog liever van Nijmegen naar Amsterdam.
pi_118670817
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:01 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

De nieuwe Zafira ofzo? Die oude met die automaat, ik loop nog liever van Nijmegen naar Amsterdam.
Eh, 2008. Maar was ook wel een 2.2 van 150 pk.
pi_118670885
Met deze pook?

pi_118671170
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:04 schreef MuurStraat het volgende:
Met deze pook?

[ afbeelding ]
Nee wel een andere. Wel gelijkend maar dat is een semi-automaat. Die had ik maandag in een Corsa en dat was inderdaad een drama. Die van vandaag was gewoon volautomaat. Heerlijk!
pi_118671310
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 15:43 schreef maxmin het volgende:
Toch voor morgen even op beschikbaar gezet, hopen dat ik nog wat krijg want het is immers maandwissel. Als ze nu niet bellen dan moeten ze ook kappen met die 'Help!!!' smsjes en facebook berichtjes:p
Zelf bellen zometeen? Vergroot je kans!
pi_118671838
quote:
Zo, weer thuis.

Vandaag dus drie hikers tegen gekomen. Alledrie vrouw, en alle drie leuk om te zien. Met twee nog een stukje samen gereisd. Leuke vorm van collegialiteit.
Kwam deze week ook vrouwelijke collega tegen in skinny jeans en op allstars :P.

Morgen 2 ritjes in een A4 en S60, heb het weleens slechter getroffen.
pi_118671973
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:24 schreef enpe het volgende:

[..]

Kwam deze week ook vrouwelijke collega tegen in skinny jeans en op allstars :P.

Morgen 2 ritjes in een A4 en S60, heb het weleens slechter getroffen.
Ja joh? Die vandaag waren wel prima en gewoon netjes gekleed. Al is dat bij een vrouw ook wel makkelijker dan bij de man.
pi_118672109
Hoe wonderlijk ook, ik heb mij voor vandaag en morgen beschikbaar gesteld en beide dagen kunnen werken. Komt heel goed uit aangezien ik een extraatje wel kan gebruiken. :)
pi_118672324
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:10 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Nee wel een andere. Wel gelijkend maar dat is een semi-automaat. Die had ik maandag in een Corsa en dat was inderdaad een drama. Die van vandaag was gewoon volautomaat. Heerlijk!
Nee ok :p Die vallen wel mee idd. Alle Zafira's met automaat die ik gereden heb waren van die semi automaten. Janken.
pi_118672966
quote:
Zo'n 508 is wel mooi zeg, maar het was dan ook een executive uitvoering. Alles erop en eraan. Alleen die cruise control... Even vergeten dat bij Peugeot dat ding met 5kmh per keer omhoog gaat. Daarna een Zafira automaat. Reed verbazend lekker ook!
Huh? Hebben ze dat aangepast dan? Die van ons heeft het niet, en de andere 6 die ik heb gereden hebben dat ook niet.

quote:
Zo, weer thuis.

Waarom heb ik dat nooit :+ Kwam er vandaag ook 3 tegen, maar wel allemaal kerels...
pi_118673215
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:48 schreef S-RS het volgende:

[..]

Huh? Hebben ze dat aangepast dan? Die van ons heeft het niet, en de andere 6 die ik heb gereden hebben dat ook niet.
Alle 508's die ik had ook niet. Misschien ergens in de instellingen te fixen?
pi_118673526
Nou ja, ik bedoel als je hem ingedrukt houdt. Ik wilde de cc van 100 naar 120 doen en ik hield hem ingedrukt (gas geven met de cc dus) maar bij Pug gaat ie dan met stappen van 5kmh dus toen stond ie ineens op 165. Ik dacht al, wat gaat ie hard door! :P

Kwestie van geluk SRS. ;)
pi_118673545
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:27 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ja joh? Die vandaag waren wel prima en gewoon netjes gekleed. Al is dat bij een vrouw ook wel makkelijker dan bij de man.
Jep, tijdje terug kwam ik er in Meerkerk eentje tegen op uggs :').
pi_118673997
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:01 schreef enpe het volgende:

[..]

Jep, tijdje terug kwam ik er in Meerkerk eentje tegen op uggs :').
Shit, waarom dan. Paupers.
pi_118674541
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:00 schreef Hojdhopper het volgende:
Nou ja, ik bedoel als je hem ingedrukt houdt. Ik wilde de cc van 100 naar 120 doen en ik hield hem ingedrukt (gas geven met de cc dus) maar bij Pug gaat ie dan met stappen van 5kmh dus toen stond ie ineens op 165. Ik dacht al, wat gaat ie hard door! :P

Haha, dat klopt inderdaad wel :s)
pi_118674803
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:00 schreef Hojdhopper het volgende:

Haha met ingedrukt houden moet je bij meer auto's wel oppassen, want voor je het weet hang je bij je bij de auto voor je op de bumper :p
Morgen 3 ritjes gekregen: de meern-amsterdam, lijnden-breda en raamsdonkveer-meerkerk. Golf, 118i en a4. Van die laatste staat op het kentekenrapport dat het een continue automaat is, maar die gebruikt audi toch niet? is wel uit 2008
pi_118675278
Dat is dan een multitronic, is wel een soort continue autmaat ;)
pi_118675630
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:49 schreef S-RS het volgende:
Dat is dan een multitronic, is wel een soort continue autmaat ;)
Hmm, rijdt dat een beetje? Ik hoorde dat cvt in bijvoorbeeld een nissan juke vrij irritant rijdt
pi_118675746
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 18:00 schreef maxmin het volgende:

[..]

Hmm, rijdt dat een beetje? Ik hoorde dat cvt in bijvoorbeeld een nissan juke vrij irritant rijdt
Rijdt zeker prima. Heb alleen ervaring met de 2.0 tdi met die Multitronic, maar het loeit totaal niet zo als de cvt's in bijvoorbeeld de Prius of Civic Hybrid. Audi heeft ondanks dat het een cvt is, toch een soort nep-versnellingen geprogrammeerd in die bak, snap het ook niet helemaal. Maar het rijdt heel relaxed.
.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 18:28:46 #106
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118676455
Kwart voor 6 nog gebeld voor vrijdag. Stond op voicemail.

Zeker vestigingswerk of niet?
pi_118676676
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 18:28 schreef QuiCk01 het volgende:
Kwart voor 6 nog gebeld voor vrijdag. Stond op voicemail.

Zeker vestigingswerk of niet?
Hoeft niet, werd gisteravond om kwart over 6 ook al gebeld voor morgen...2 ritjes.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 18:41:02 #108
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118676916
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 18:34 schreef enpe het volgende:

[..]

Hoeft niet, werd gisteravond om kwart over 6 ook al gebeld voor morgen...2 ritjes.
Ok, thanks!
Dan hang ik morgen 08.30 aan de lijn ^O^
pi_118684496
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 18:41 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Ok, thanks!
Dan hang ik morgen 08.30 aan de lijn ^O^
Tja je weet het nooit natuurlijk, voor ritjes komt dat namelijk niet zo vaak voor. Vestigingswerk wel maar goed je kunt die ook weigeren :).
pi_118684591
Ik heb het wel weer gehad met de bandenwissels na twee in drie dagen. Alle interessante tijdschriften daar heb ik inmiddels wel uit. In Putten had je nog wat collega's in de kantine zitten, in Bedum ben ik steeds de enige.
pi_118687008
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:37 schreef maxmin het volgende:

[..]

Haha met ingedrukt houden moet je bij meer auto's wel oppassen, want voor je het weet hang je bij je bij de auto voor je op de bumper :p
Morgen 3 ritjes gekregen: de meern-amsterdam, lijnden-breda en raamsdonkveer-meerkerk. Golf, 118i en a4. Van die laatste staat op het kentekenrapport dat het een continue automaat is, maar die gebruikt audi toch niet? is wel uit 2008
Misschien dat ik je dan morgen in Meerkerk tegen kom, ik moet het alleen doen met een Nissan Note. :')
pi_118690203
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 21:51 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Misschien dat ik je dan morgen in Meerkerk tegen kom, ik moet het alleen doen met een Nissan Note. :')
Haha kut voor je:p wie leaset zo'n ding nou?
Ik ben er denk ik rond half 3
  woensdag 31 oktober 2012 @ 22:48:55 #113
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118690482
Nissan Note rijdt prima.
#26 || Luciano da Silva
pi_118696141
Wie heb ik hier gespot? :+

Nee.
pi_118697771
quote:
7s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:10 schreef Dimitri_ het volgende:
Wie heb ik hier gespot? :+

[ afbeelding ]
Ho! Geen pantalon! Ik ga een klacht indienen! :')
pi_118699671
Net een smsje of ik tot 1730 kan werken en een pak heb :D Zal wel voor Nieuwegein zijn en dat is dak denk ik niet erg populair meer want ik woon er op minstens 2 uit ov, zo niet meer, vandaan _O-
  donderdag 1 november 2012 @ 11:42:26 #117
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118699900
@Dimitri_
Haha nice!

Btw: met die tas gaan rondlopen :r
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 10:26 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Ho! Geen pantalon! Ik ga een klacht indienen! :')
:')
pi_118699934
Ik loop ook met die tas rond en daar ben ik trots op :7
  donderdag 1 november 2012 @ 11:48:57 #119
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118700090
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 11:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik loop ook met die tas rond en daar ben ik trots op :7
Haha trots ook echt :D

Ik snap sowieso niet dat ze zitten te pushen op nette kleding en dan zo'n afzichtelijke tas meegeven :{w
pi_118700173
Trots is teveel eer hoor :D
maar voor het werk is het een perfecte grootte. Klembord, paar pennen, een flesje drinken en een autolader is immers alles wat ik nodig heb op een werkdag!
  donderdag 1 november 2012 @ 12:21:27 #121
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_118701168
Bijna 2 weken geen werk, kom maar door met die ritten voor morgen...
  donderdag 1 november 2012 @ 12:26:23 #122
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118701364
Ik kwam die tas laatst tegen bij opruimen. Ongeveer dertien meter stof er op :9
#26 || Luciano da Silva
pi_118701730
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 11:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Trots is teveel eer hoor :D
maar voor het werk is het een perfecte grootte. Klembord, paar pennen, een flesje drinken en een autolader is immers alles wat ik nodig heb op een werkdag!
Klembord, 4 boterhammen, 3 flesjes drinken, auto oplader + houder, broek, trui en een paar schoenen past er zelfs in! Maar dan staat die wel een beetje bol :+
  donderdag 1 november 2012 @ 12:46:52 #124
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118701998
Jawel! Morgen 2x 180km *O*

Polo en een 207 outdoor. Een wat? Een Outdoor:

:')
  donderdag 1 november 2012 @ 13:05:21 #125
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118702581
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 12:38 schreef S-RS het volgende:

[..]

Klembord, 4 boterhammen, 3 flesjes drinken, auto oplader + houder, broek, trui en een paar schoenen past er zelfs in! Maar dan staat die wel een beetje bol :+
Jezus vent, ga je complete modeshow lopen ofzo tussen de ritten door? :')

Ik heb voor morgenochtend een bandenwisseltje, Veendam - Bedum. Dikke prima, studieboek mee en hopsa.
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 1 november 2012 @ 13:13:05 #126
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118702821
@joppie_saus
Whahaha held :P
  donderdag 1 november 2012 @ 13:26:29 #127
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118703372
Quickie, waar gaan je ritten heen morgen?

Overigens ben ik aan het aftellen... Vandaag nog precies twee maanden in dienst van EW :'(
#26 || Luciano da Silva
pi_118703557
Matig dagje eigenlijk vandaag. 3 korte ritten met echt irritante OV verbindingen.
  donderdag 1 november 2012 @ 13:51:50 #129
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118704294
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:26 schreef joppie_saus het volgende:
Quickie, waar gaan je ritten heen morgen?

Overigens ben ik aan het aftellen... Vandaag nog precies twee maanden in dienst van EW :'(
Nooh wat kut :(

Ik doe morgen Alphen aan den rijn - Oldenzaal - Leiden. Dus ik ga lekker richting het oosten van het land morgen :7 Maar goed, wisseltje dus 15 min OV en pas 10 uur beginnen dus prima :)

Mocht je in de buurt met OV zitten kutten kan ik je wel ff oppikken of heb je nog niks voor morgen?
  donderdag 1 november 2012 @ 14:01:59 #130
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118704672
Oh, lekkere ritjes.

Jawel, Veendam - Bedum voor de bandjes. Dus daar kom jij niet bij in de buurt haha.
#26 || Luciano da Silva
pi_118705353
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:05 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Jezus vent, ga je complete modeshow lopen ofzo tussen de ritten door? :')
Nee. Het was vrijdag en ging na het werken dus gelijk door naar mn ouders.
  donderdag 1 november 2012 @ 14:24:34 #132
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118705506
Daarom, mooi setje kleren bij pa en moe laten liggen, kun je dan wekelijks afwisselen met de meuk die je aan had. Óf, niet meer naar pa en moe toe gaan :+
#26 || Luciano da Silva
pi_118706793
Net vanuit de snelweglocatie in meerkerk naar de bus moeten lopen, stopt er een audi net nadat ik vertrokken ben, of ik een stukje wil meerijden. Dikke prima, scheelt een hele hoop met dit weer, ik vind het alleen vervelend voor die twee chauffeurs van EW die nog bij de locatie waren. :')
pi_118712481
Haha ik kwam vanuit het zuiden naar de groene in Meerkerk en zag ook nog een hiker lopen maar die was er al bijna dus voor die laatste 200m ging ik ook niet meer omkeren... Wat een kasteel hebben ze er trouwens van gemaakt in Meerkerk, ik vind 't maar irritant.

Pff wat een kilometers heb ik gelopen vandaag zeg.. en op het laatste stukje van bus naar bestemming in RDV ook nog zeiknat geregend. Gelukkig had ik wel fatsoenlijke waterdichte auto's...

Die CVT van audi rijdt inderdaad precies als een gewone automaat en hij gaf zelfs de 'versnelling' waarin hij stond weer. Aangezien dat er 8 waren zullen het wel fake versnellingen zijn want dat is wel veel voor een a4:p
pi_118712811
Over kleine dorpjes gesproken... Poeldijk, Hapert, Berlicum en Raamsdonksveer gehad vandaag :')
Toch weer een fulltime werkdag met 2 auto's, 6 bussen, een trein en een tram.
pi_118713938
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 17:41 schreef maxmin het volgende:
Haha ik kwam vanuit het zuiden naar de groene in Meerkerk en zag ook nog een hiker lopen maar die was er al bijna dus voor die laatste 200m ging ik ook niet meer omkeren... Wat een kasteel hebben ze er trouwens van gemaakt in Meerkerk, ik vind 't maar irritant.

Pff wat een kilometers heb ik gelopen vandaag zeg.. en op het laatste stukje van bus naar bestemming in RDV ook nog zeiknat geregend. Gelukkig had ik wel fatsoenlijke waterdichte auto's...

Die CVT van audi rijdt inderdaad precies als een gewone automaat en hij gaf zelfs de 'versnelling' waarin hij stond weer. Aangezien dat er 8 waren zullen het wel fake versnellingen zijn want dat is wel veel voor een a4:p
Dit was voor het eerst dat ik naar Meerkerk moest, ik reed ook helemaal naar achteren het terrein op, blijkt dat ik hem helemaal vooraan links moest parkeren. Had ik mijzelf bijna klem gereden achterin. :'(

Ik zag wel een a4 staan, helemaal links vooraan naast het hek, maar dat was volgens mij een iets ouder model(?)
  donderdag 1 november 2012 @ 19:47:45 #137
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_118717063
Weer niet gebeld ;(
pi_118718364
quote:
13s.gif Op donderdag 1 november 2012 19:47 schreef zazzel het volgende:
Weer niet gebeld ;(
Haha dat staat toch duidelijk in de ritinformatie?

Nee dat was niet die van mij, want ik moest naar de feestlocatie, niet de snelweglocatie, en ik was er pas om kwart voor 4....
pi_118718391
quote:
13s.gif Op donderdag 1 november 2012 19:47 schreef zazzel het volgende:
Weer niet gebeld ;(
Ik kreeg om half 6 nog een sms of ik wilde bellen als ik morgen nog een rit kon doen. Bel ik ze en dan hebben ze niks:S amateurs
  donderdag 1 november 2012 @ 20:26:17 #140
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_118719273
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:10 schreef maxmin het volgende:

[..]

Ik kreeg om half 6 nog een sms of ik wilde bellen als ik morgen nog een rit kon doen. Bel ik ze en dan hebben ze niks:S amateurs
Nou naar mij smsen hebben ze nog nooit uitgevonden geloof ik... Maar misschien ligt dat ook aan onze regio's ofzo
pi_118719969
Ik kreeg om 17:40 nog twee ritten. Mag morgen weer naar Wieuwerd voor een Passat naar Amsterdam. Daarna nog een Opel Corsa :P
pi_118720960
Morgen mijn eerste dag als verkoper bij Apple. Ik mag in Deventer de nieuwe Ipad Mini gaan promoten.
Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen, ik blijf wel het chauffeurswerk erbij houden, ik vind het veel te leuk om te rijden. ^^
pi_118721702
Whaha, lekker vroeg op neem ik aan? Ik ga maar eens voor de deur staan in Zwolle, en anders maar naar de MediaMarkt aldaar. Heb flink gewerkt laatste tijd, dus mag het nu uitgeven :9
pi_118721906
Nieuwe Ipad halen? Ik wil de nieuwe.
pi_118722951
Jup. Twijfel nog tussen mini en 4..
pi_118723140
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:16 schreef S-RS het volgende:
Nieuwe Ipad halen? Ik wil de nieuwe.
Ik ook. Alleen niet voor dat geld.
pi_118723330
Ik snap echt niet waarom je een tablet zou nemen als je ook een smartphone hebt.. zo'n tablet kan toch niks extra's??
pi_118723333
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:26 schreef zazzel het volgende:

[..]

Nou naar mij smsen hebben ze nog nooit uitgevonden geloof ik... Maar misschien ligt dat ook aan onze regio's ofzo
Zo rond de maandwissel word ik constant gesmst door easyway, vaak wel 2 of 3 per dag. Ook over vestigingswerk, maar daar bellen ze mij nooit meer voor. Heb nooit duidelijk gezegd dat ik dat niet wil maar ze schijnen het wel door te hebben :p prrrrrimaaa!
pi_118723669
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:33 schreef Kevindinhinho het volgende:
Jup. Twijfel nog tussen mini en 4..
Ik wil zelf voor de 4 gaan. Ik had zelf een 7'' maar die heb ik van de week weg gedaan, en wil nu een grotere. De mini heb ik me eigenlijk niet in verdiept.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik snap echt niet waarom je een tablet zou nemen als je ook een smartphone hebt.. zo'n tablet kan toch niks extra's??
Ik vind het echt fijn. Zo fijn dat ik hierna niet eens meer een laptop koop als die kapot gaat. Vind de toegevoegde waarden van dat gepruts op een laptop niets meer toevoegen. Vind een desktop gewoon veel fijner werken met een 24'' scherm. Op de laptop vind ik het altijd net niet, en een 17 inch vind ik weer te groot en te zwaar om mee te zeulen. Een tablet is daarin voor mij een goede compromis.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:36 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ik ook. Alleen niet voor dat geld.
Ja om te janken, ik hoop dat er rond de kerst een leuke aanbieding voorbij komt schuiven. Ik vind 3G op een tablet onzin, had het wel op mn vorige, maar nooit gebruikt. Ik zet gewoon mn telefoon aan als hotspot en klaar. Daarnaast heb ik ook genoeg aan 16gig. M'n vorige was ook 16gig en die had ik nooit vol. Muziek zet ik er niet op, en series en films gooi ik er direct weer af als ik ze heb gezien. Zoalang je geen 3G of tegenwoordig zelfs 4G op zo'n ding hoeft en niet meer dan 16gig, is de prijs nog een beetje te overzien. Al betaal je natuurlijk wel dik voor die stomme kut appel aan de achterkant in elkaar geknutseld door chinese kindertjes. Wat een kut bedrijf is het ook eigenlijk :')
pi_118723752
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga mn verkooppraatjes hier niet teveel houden, maar een groter scherm typt fijner en je kan er veel makkelijker meer werken in bijv. de trein. :)
Maar ik ben gelukkig niet vanaf 00:00 aan het werk (volgens mij kan dat niet bij deze introductie), heb eerst tentamen morgen, daarna om 11:00 beginnen in Deventer.
pi_118724016
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:47 schreef S-RS het volgende:

[..]

Ik wil zelf voor de 4 gaan. Ik had zelf een 7'' maar die heb ik van de week weg gedaan, en wil nu een grotere. De mini heb ik me eigenlijk niet in verdiept.

[..]

Ik vind het echt fijn. Zo fijn dat ik hierna niet eens meer een laptop koop als die kapot gaat. Vind de toegevoegde waarden van dat gepruts op een laptop niets meer toevoegen. Vind een desktop gewoon veel fijner werken met een 24'' scherm. Op de laptop vind ik het altijd net niet, en een 17 inch vind ik weer te groot en te zwaar om mee te zeulen. Een tablet is daarin voor mij een goede compromis.

[..]

Ja om te janken, ik hoop dat er rond de kerst een leuke aanbieding voorbij komt schuiven. Ik vind 3G op een tablet onzin, had het wel op mn vorige, maar nooit gebruikt. Ik zet gewoon mn telefoon aan als hotspot en klaar. Daarnaast heb ik ook genoeg aan 16gig. M'n vorige was ook 16gig en die had ik nooit vol. Muziek zet ik er niet op, en series en films gooi ik er direct weer af als ik ze heb gezien. Zoalang je geen 3G of tegenwoordig zelfs 4G op zo'n ding hoeft en niet meer dan 16gig, is de prijs nog een beetje te overzien. Al betaal je natuurlijk wel dik voor die stomme kut appel aan de achterkant in elkaar geknutseld door chinese kindertjes. Wat een kut bedrijf is het ook eigenlijk :')
Ik weet niet, ik gebruikte mijn laptop (toen die het nog deed :') ) ook wel om ergens anders dingen uit te werken, en typen enzo werkt niet op een Ipad. Maar goed, momenteel heb ik geen van beide.

Wat ik niet snap is dat er mensen zijn die zeggen dat door dingen als de Ipad de computer ouderwets is. Dat zijn duidelijk mensen die niks produceren.
pi_118724541
Ik denk wel dat de desk-top pc steeds minder populair word (ouderwets?), aangezien je games via een console gaat spelen, beetje internetten/filmpjes kan op je tablet, bewerkingsprogramma's kan je op je laptop doen.
Een pc zou nog handig kunnen zijn voor de zwaardere bewerkingsprogramma's enzo.

Ikzelf heb een laptop en tablet, maar neem bijna nooit meer de laptop mee naar school. En ik vind het ideaal om met de ipad in de trein te zitten. :D
pi_118725722
Ik heb zelf een 7 inch tablet. Vindt het ideaal tijdens het werk. Heeft ook 3G functionaliteit, maar maak er geen gebruik van. Zet m'n telefoon wel aan als hotspot, scheelt veel geld.
Al 2 week niet gewerkt, stond dan ook niet beschikbaar. Heb het gewoon echt te druk momenteel en moet nog wat dingen uit het 1e jaar halen..
Komende week nog tentamens en maar hopen dat ik daarna weer kan werken. Mis het wel een beetje, lekker een dag op pad. Maar zo als het er nu naar uit ziet heeft mijn school echt een kl*te rooster in elkaar gezet, geen enkele volledige dag vrij. Een aantal nieuwe vakken erbij, eerst maar eens zien wat dat is, dan kan ik vanzelf een dagje vrij in de week creëren :)
pi_118726310
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:53 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ik weet niet, ik gebruikte mijn laptop (toen die het nog deed :') ) ook wel om ergens anders dingen uit te werken, en typen enzo werkt niet op een Ipad. Maar goed, momenteel heb ik geen van beide.

Wat ik niet snap is dat er mensen zijn die zeggen dat door dingen als de Ipad de computer ouderwets is. Dat zijn duidelijk mensen die niks produceren.
Typen werkt inderdaad niet op een tablet als je een verslag oid moet maken. Een vervanger voor een echte PC is het dan ook zeker niet. Ik werk veel voor m'n studie met word, maar vooral veel met Excel, en dan voldoet een laptop al niet om echt fijn te werken. Op een tablet is dat gewoon onbegonnen werk :9
Maar voor snel even notities maken, internetten op de bank, films/series kijken en dat soort onzin is het ideaal. Voordat ik een tablet had gebruikte ik daar m'n laptop voor, die staat nu gewoon vast geplakt op m'n tafel.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:02 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik denk wel dat de desk-top pc steeds minder populair word (ouderwets?), aangezien je games via een console gaat spelen, beetje internetten/filmpjes kan op je tablet, bewerkingsprogramma's kan je op je laptop doen.
Een pc zou nog handig kunnen zijn voor de zwaardere bewerkingsprogramma's enzo.

Ikzelf heb een laptop en tablet, maar neem bijna nooit meer de laptop mee naar school. En ik vind het ideaal om met de ipad in de trein te zitten. :D
Ik vind een desktop zeker niet ouderwets worden. Een groot scherm, los toetsenbord en muis zijn gewoon ideaal als je een lange dag achter de computer moet zitten. Ik irriteer me achter een laptop altijd mateloos aan het te kleine scherm.
Maar voor mensen die voor hun werk veel bij klanten moeten zijn en daarbij een computer nodig hebben is natuurlijk ideaal. Ik kom eigenlijk nergens anders dan thuis en school waar ik de meerwaarde van een laptop tegenover een tablet nodig heb. Laten daar nou net allemaal pc's staan waar je zo op kunt :)
  donderdag 1 november 2012 @ 23:40:28 #155
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118729381
Op mijn ex-stageplek moest je altijd op cliëntenbezoek. Dat betekende dus veel luisteren en schrijven. Kregen we een proef met iPad's, om te kijken of dat wat was. Dat duurde twee bezoeken, toen lagen die iPads bij de technische dienst want men vond het maar niks.
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 1 november 2012 @ 23:45:56 #156
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118729588
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:40 schreef joppie_saus het volgende:
Op mijn ex-stageplek moest je altijd op cliëntenbezoek. Dat betekende dus veel luisteren en schrijven. Kregen we een proef met iPad's, om te kijken of dat wat was. Dat duurde twee bezoeken, toen lagen die iPads bij de technische dienst want men vond het maar niks.
Eigenlijk vind ik in zo'n geval als je moet luisteren en schrijven tegelijk nog pen en papier het makkelijkst werken. :@

iPad gebruik ik ook alleen maar voor Spotify en Twitter. Iets uitwerken op een iPad is echt een schijtklus als het langer van half A4'tje is.
  donderdag 1 november 2012 @ 23:48:28 #157
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118729661
Ik heb geen iPad. Ik doe niet mee aan die hetze. Mijn 12" laptop werkt twintig keer makkelijker.
#26 || Luciano da Silva
pi_118732318
Ik zet mijn laptop aan een extern beeldscherm op het bureau en koop een Bluetooth toetsenbordje voor die iPad. Gaat tekstverwerken een stuk makkelijker mee. Daarmee heb ik alles wat hierboven gezegd wordt opgelost volgens mij.
  vrijdag 2 november 2012 @ 10:52:50 #159
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_118735310
Maandag Breda-Utrecht, Soest-Breda MiTo en C4
pi_118735640
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:45 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Eigenlijk vind ik in zo'n geval als je moet luisteren en schrijven tegelijk nog pen en papier het makkelijkst werken. :@

Vind het ook ongeïnteresseerd staan als je tijdens een gesprek op een iPad zit te kloten. Daarbij denk ik net als jij. Steekwoorden opschrijven blijft het makkelijkst met pen en papier.
pi_118737133
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 07:09 schreef Kevindinhinho het volgende:
Ik zet mijn laptop aan een extern beeldscherm op het bureau en koop een Bluetooth toetsenbordje voor die iPad. Gaat tekstverwerken een stuk makkelijker mee. Daarmee heb ik alles wat hierboven gezegd wordt opgelost volgens mij.
Wat is dan nog het voordeel van een Ipad 8)7

Maar goed, pen en papier is zeker makkelijker, vooral op het moment dat er iets wiskundigs bij komt kijken met vergelijkingen enzo.

In de eerste twee jaar van mijn studieperiode zag ik nog af en toe iemand met een laptop, nu is iedereen weer terug naar pen en papier.
pi_118741521
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:53 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Wat is dan nog het voordeel van een Ipad 8)7

Maar goed, pen en papier is zeker makkelijker, vooral op het moment dat er iets wiskundigs bij komt kijken met vergelijkingen enzo.

In de eerste twee jaar van mijn studieperiode zag ik nog af en toe iemand met een laptop, nu is iedereen weer terug naar pen en papier.
Het voordeel is dat ik nu niet een grote tas mee moet nemen om mijn laptop in te doen, het bijna 2 kilo in gewicht scheelt en ik nu in de trein een stuk beter aan het werk kan gaan.

Het is uiteindelijk toch de mini geworden
pi_118743348
Nice! Is er hier eentje jaloers, ik dwing mezelf nog even tot wachten :)
  vrijdag 2 november 2012 @ 17:05:55 #164
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118747180
Relaxt! Maandag weer chill dagje.

Peugeot 508, Audi A4 en Ford Galaxy :7
pi_118748011
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 17:05 schreef QuiCk01 het volgende:
Relaxt! Maandag weer chill dagje.

Peugeot 508, Audi A4 en Ford Galaxy :7
Dat kan slechter inderdaad. Ik werd vanochtend ook nog gebeld voor vandaag, maar toen ik 3u later maar eens rechtop in mn bed ging zitten met mn katerhoofd en mn voicemail ging beluisteren voelde ik me niet zo geroepen om terug te bellen:p
pi_118748893
Ik heb m'n eerste boete ;( 133km/h gereden waar je 130 mag, de kansloosheid. 25 euro.
  vrijdag 2 november 2012 @ 18:27:19 #167
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118749230
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:11 schreef Panthera. het volgende:
Ik heb m'n eerste boete ;( 133km/h gereden waar je 130 mag, de kansloosheid. 25 euro.
#26 || Luciano da Silva
pi_118749448
Ik wist trouwens helemaal niet dat je al bij 131km/h een boete krijgt op 130km/h wegen.
pi_118749611
Is het niet 137 km/u met 4 km/u correctie geweest dan?
pi_118749738
Nee, 138 met 5 correctie, ik heb dus 133 gereden (tenslotte is correctie niet op je snelheid, maar op de meting). Maar op 130km/h wegen word je dus vanaf 131 beboet, terwijl het op andere wegen vanaf 104, 124 etc is. Ik rij eigenlijk altijd maximumsnelheid plus een paar kilometer op de teller, dus vandaar dat ik nu moet betalen.

Het kan ook aan de auto liggen, was een Golf en de meest brakke auto die ik ooit gereden heb voor Easyway denk ik.
pi_118749800
Bij 130-wegen is de marge inderdaad kleiner:

quote:
Automobilisten die harder rijden op wegen waar de maximumsnelheid 130 kilometer per uur wordt, krijgen sneller een boete. Bestuurders op die wegen mogen nu nog 139 rijden vanwege de foutmarge.

Die marge wordt verlaagd, zodat zij met ingang van volgend jaar al vanaf 135 kilometer per uur een boete krijgen.
http://www.elsevier.nl/we(...)uur-mag.htm?rss=true
Die 135 zal dan wel zonder correctie zijn. Ik moet zeggen dat ik vaak ook 140 op de teller heb op 130km-wegen.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2012 18:50:34 ]
pi_118749915
Overtreding was op 27 Augustus, dus nog voor de verhoging van de maximum snelheid, op het proefstuk van de A2 tussen Den Bosch en Utrecht.
pi_118750532
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:46 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Bij 130-wegen is de marge inderdaad kleiner:

[..]

Die 135 zal dan wel zonder correctie zijn. Ik moet zeggen dat ik vaak ook 140 op de teller heb op 130km-wegen.
Volgens mij is er weerstand gekomen op dit plan, want ik denk dat hier 135 inclusief correctie wordt bedoeld. Maar tegenwoordig word je bij mijn weten bij 120 geflitst vanaf 127, en bij 130 vanaf 138.
pi_118750606
Nee, op 130 wegen word je vanaf 131 geflitst. Ongecorrigeerd rijd je volgens de meetapparatuur dan 136km/h.

131 waar je 130 mag is dan ook levensgevaarlijk :Y
pi_118750740
Ik zet de CC meestal op 126 en 136. Zit je meestal goed ;) Maar heb sowieso altijd de flits app aanstaan. Heeft me laatst weer op een kutstuk gered van een flinke boete.
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:19:16 #176
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118750846
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:09 schreef Viezze het volgende:

[..]

Volgens mij is er weerstand gekomen op dit plan, want ik denk dat hier 135 inclusief correctie wordt bedoeld. Maar tegenwoordig word je bij mijn weten bij 120 geflitst vanaf 127, en bij 130 vanaf 138.
Nee, 131 na correctie levert je 11 euro aan boete + 6 euro administratiekosten op.
#26 || Luciano da Silva
pi_118751116
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:16 schreef MuurStraat het volgende:
Ik zet de CC meestal op 126 en 136. Zit je meestal goed ;) Maar heb sowieso altijd de flits app aanstaan. Heeft me laatst weer op een kutstuk gered van een flinke boete.
Ik ook, maar de flitser is pas 10 minuten na mijn "overtreding" toegevoegd bij flitsservice.
pi_118751480
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:19 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Nee, 131 na correctie levert je 11 euro aan boete + 6 euro administratiekosten op.
Soms wil je niet meer leven in dit land :')
pi_118751686
Op 130 wegen rijd ik altijd 135 km/u op de TomTom.

Werd bij Wieuwerd opgehaald door de jongedame, en kreeg 25 euro contant mee om de auto afgetankt te leveren bij de klant! Geen gezeik met tankpassen of bellen naar EW. De mensen in Wieuwerd hebben alles altijd keurig in orde ^O^

Verder nog vertraging gehad bij NS, vanwege 'het gladde spoor', terwijl het nog niet eens heeft gesneeuwd :')
pi_118751721
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:44 schreef dery1990 het volgende:

Verder nog vertraging gehad bij NS, vanwege 'het gladde spoor', terwijl het nog niet eens heeft gesneeuwd :')
Begint dat gelul nu al :')
pi_118752014
maandag heel vreemde rit.. woon dus in maastricht, maar werd gevraagd of ik zondag niet toevallig in tilburg kon slapen. nou dat kan. en dan 's morgens met treintaxi naar station, om uiteindelijk een ritje van schijndel naar utrecht te doen..

dus treintaxi kosten, treinkosten naar tilburg want dat is zondag, +6 uur reizen ofzo..

nouja.
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:56:39 #182
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118752152
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:53 schreef mothergoose het volgende:
maandag heel vreemde rit.. woon dus in maastricht, maar werd gevraagd of ik zondag niet toevallig in tilburg kon slapen. nou dat kan. en dan 's morgens met treintaxi naar station, om uiteindelijk een ritje van schijndel naar utrecht te doen..

dus treintaxi kosten, treinkosten naar tilburg want dat is zondag, +6 uur reizen ofzo..

nouja.
Volgens mij was het gewoon gruwelijk druk en hebben ze de ritten gewoon uitgedeeld. Ik begin in Haarlem en eindig in Almere. 40 en 70km van mn woonplaats

Dat is eigenlijk gewoon regio Amsterdam...
pi_118752200
Ach, eindigen doe ik sowieso nooit in de buurt...
pi_118752359
Wel prima dat het weer lekker druk is... Hopelijk blijft dat ook nog even zo, dan kan ik halve dagjes werken :)
pi_118752875
Volgende week tentamens :'(
week daarna even knallen denk ik :Y
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:53:16 #186
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118754584
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:56 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Volgens mij was het gewoon gruwelijk druk en hebben ze de ritten gewoon uitgedeeld. Ik begin in Haarlem en eindig in Almere. 40 en 70km van mn woonplaats

Dat is eigenlijk gewoon regio Amsterdam...
Ik eindig negen van de tien keer in Almere of Barneveld, respectievelijk 155 en 180 kilometer van mijn woonplaats :{
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:26:37 #187
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118756204
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:53 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ik eindig negen van de tien keer in Almere of Barneveld, respectievelijk 155 en 180 kilometer van mijn woonplaats :{
Ze naaien mij dus gewoon }:|
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:01:40 #188
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118757706
Ze gunnen jou geen extra centen :6
#26 || Luciano da Silva
pi_118763447
Mag maandag 2 ritten doen, Groningen-Amersfoort en Huissen-Joure, Citroen Berlingo en Peugeot 107. Feest!

[ Bericht 1% gewijzigd door Rubenr3 op 03-11-2012 08:11:47 ]
  zaterdag 3 november 2012 @ 18:47:08 #190
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118780834
Vandaag werd onze auto afgeleverd door iemand van EW :D

Had ik hem liever zelf opgehaald :'(
pi_118781286
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:32 schreef Rubenr3 het volgende:
Mag maandag 2 ritten doen, Groningen-Amersfoort en Huissen-Joure, Citroen Berlingo en Peugeot 107. Feest!
Hoe laat moet je in Groningen zijn? Ik moet "om" 8:30 bij de grote bij de gotenburgweg zijn, dan ook naar Amersfoort in een Partner!
pi_118781872
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:47 schreef QuiCk01 het volgende:
Vandaag werd onze auto afgeleverd door iemand van EW :D

Had ik hem liever zelf opgehaald :'(
Doet die t weer? :D
pi_118785033
Beste mensen,

maandag moet ik een auto naar Wiuwert brengen, worden jullie dan ook naar Mantgum gebracht? Of moet ik dan wel lopen? Zou goed uitkomen qua uren, maar driekwartier sjouwen heb ik (niet altijd) zin in..
pi_118787336
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 20:42 schreef Kevindinhinho het volgende:
Beste mensen,

maandag moet ik een auto naar Wiuwert brengen, worden jullie dan ook naar Mantgum gebracht? Of moet ik dan wel lopen? Zou goed uitkomen qua uren, maar driekwartier sjouwen heb ik (niet altijd) zin in..
Ik ben daar altijd gebracht/gehaald. Volgens mij iedereen hier wel. Ze halen/brengen je met een noodvaart ff naar dat verlaten stationnetje.
pi_118787503
Ik ben inderdaad al een keertje gehaald daar ja, maar wist niet of je ook teruggebracht werd. Dank Mallet
  zaterdag 3 november 2012 @ 22:18:42 #196
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_118788910
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 21:45 schreef Kevindinhinho het volgende:
Ik ben inderdaad al een keertje gehaald daar ja, maar wist niet of je ook teruggebracht werd. Dank Mallet
Die lui in Wiuwert zeiden tegen mij dat dat vaste afspraken zijn met EW, ze zijn je "verplicht" je te halen en te brengen.
pi_118789074
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 22:18 schreef zazzel het volgende:

[..]

Die lui in Wiuwert zeiden tegen mij dat dat vaste afspraken zijn met EW, ze zijn je "verplicht" je te halen en te brengen.
Goh dat Easy Way heeft onderhandeld in ons voordeel, dat is verrassend! Maar het mes snijdt natuurlijk aan twee kanten.. Des te sneller zijn wij weer op ons volgende adres.
pi_118789299
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 19:01 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Hoe laat moet je in Groningen zijn? Ik moet "om" 8:30 bij de grote bij de gotenburgweg zijn, dan ook naar Amersfoort in een Partner!
Ik moet er ook om 8:30 zijn, moet alleen tussendoor even ergens iets afleveren :P
  zaterdag 3 november 2012 @ 22:57:28 #199
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118790619
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 21:45 schreef Kevindinhinho het volgende:
Terug gaat nog sneller dan de heenweg, die lui zien die wegen daar echt als een racebaan :{
#26 || Luciano da Silva
pi_118791065
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 22:18 schreef zazzel het volgende:

[..]

Dan mag EW dat ook in Keldonk wel even afspreken. Dat was serieus het grootste gat dat ik ooit heb gezien met een knudde-busverbinding waar je 2 uur over doet om naar een normaal bewoonbare plek te komen.
pi_118801360
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 23:11 schreef Jorian29 het volgende:

[..]

Dan mag EW dat ook in Keldonk wel even afspreken. Dat was serieus het grootste gat dat ik ooit heb gezien met een knudde-busverbinding waar je 2 uur over doet om naar een normaal bewoonbare plek te komen.
Daar was ik afgelopen maandag ook! Echt vreselijk! En dan kom je daar, zeggen ze: "hedde gij nie efskes kenne belle, of wa?"

Dan kan ik EW wel schieten. Als je ze dan belt: mag ik ze even bellen? dan zeggen ze: nee, je kunt wel lopen..

Maar als je kijkt: naar keldonk is evenver lopen vanaf de op een na verste bushalte als van wiuwert naar mantgum..
pi_118801833
Nu ben ik nog nooit in Wiuwert geweest, maar als ik dat zo lees rijdt daar nog wel een fatsoenlijke bus. Niet een bus 1x in het uur waar je eerst ruim een half uur over de weg moet lopen om er te komen. Misschien is een mailtje naar (de directeur van :P )EW een optie?
  zondag 4 november 2012 @ 12:48:40 #203
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118802690
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 19:18 schreef S-RS het volgende:

[..]

Doet die t weer? :D
Jazeker :7
Duurde bijna 2 weken, maar dan heb je ook wat :P
pi_118802856
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 22:22 schreef Mallet het volgende:

[..]

Goh dat Easy Way heeft onderhandeld in ons voordeel, dat is verrassend! Maar het mes snijdt natuurlijk aan twee kanten.. Des te sneller zijn wij weer op ons volgende adres.
Waarschijnlijk betalen ze gewoon minder en is het inderdaad efficienter voor beiden.
pi_118803374
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 12:48 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

maar dan heb je ook wat :P
Ja? Ligt er nu eindelijk een 2.0 in? :D
  zondag 4 november 2012 @ 13:30:13 #206
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118804070
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:10 schreef S-RS het volgende:

[..]

Ja? Ligt er nu eindelijk een 2.0 in? :D
Hahaha gast wij hebben geen "hond" van 100 kilo die achterin ligt te hijgen dus we kunnen het af met die laffe 1.6 :')
pi_118804206
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:30 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Hahaha gast wij hebben geen "hond" van 100 kilo die achterin ligt te hijgen dus we kunnen het af met die laffe 1.6 :')
Eh jooo, die weegt 'maar' 80 kilo en die ligt er alleen in tijdens de vakantie :P
  zondag 4 november 2012 @ 13:39:26 #208
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118804438
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:33 schreef S-RS het volgende:

[..]

Eh jooo, die weegt 'maar' 80 kilo en die ligt er alleen in tijdens de vakantie :P
Ach beetje contragewicht voor die station kan misschien ook geen kwaad :9

Morgen trouwens van Houten naar Nijmegen met de trein. 2 uur 2 minuten met het OV!
En ik zit al krap in tijd morgen, dus zal wel lekker haasten worden :X
pi_118809125
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:39 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Ach beetje contragewicht voor die station kan misschien ook geen kwaad :9

Morgen trouwens van Houten naar Nijmegen met de trein. 2 uur 2 minuten met het OV!
En ik zit al krap in tijd morgen, dus zal wel lekker haasten worden :X
Dat kan toch nooit zo lang duren? Utrecht CS-Nijmegen CS is 55 minuten. Houten-Utrecht hoeft ook niet lang te duren
  zondag 4 november 2012 @ 18:23:44 #210
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118815432
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 15:32 schreef maxmin het volgende:

[..]

Dat kan toch nooit zo lang duren? Utrecht CS-Nijmegen CS is 55 minuten. Houten-Utrecht hoeft ook niet lang te duren
Oh het staat er niet helemaal zoals ik bedoelde. Het zijn allebei een beetje uithoeken, dus dat is wel kut. Bus naar Utrecht duurt een half uur(bus naar houten + trein naar Utrecht 25min) , dan vanaf Nijmegen nog door naar Nijmegen Dukenburg(?) en dan nog lopen.

Edit; nu 1 gevonden met reistijd van 1u50min. Lekker zeg :7
  zondag 4 november 2012 @ 20:21:03 #211
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_118820285
Morgen om 08:30 bij de "grote" in Breda zijn, iemand ervaring met parkeren van eigen vervoer daar?
Bus duurt 30min, en met de auto ben ik er binnen 3min...
pi_118822715
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:21 schreef zazzel het volgende:
Morgen om 08:30 bij de "grote" in Breda zijn, iemand ervaring met parkeren van eigen vervoer daar?
Genoeg plek. Volgens mij kan je daar op het terrein zelf parkeren (niet het grote terrein maar gewoon die voor bezoekers) en anders gewoon op de stoep, staan vaker geparkeerde auto's.
pi_118822781
3 minuten met de auto, dan zou ik de fiets pakken denk ik.
pi_118822785
quote:
Ruimte zat voor dat kantoor, gewoon daar neerzetten en even vragen of het geen probleem is. Anders is er vast nog wel een plekje vrij op het terrein :P
  zondag 4 november 2012 @ 21:14:36 #215
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_118824158
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:56 schreef Irritatie100 het volgende:
3 minuten met de auto, dan zou ik de fiets pakken denk ik.
Te lui voor op dat tijdstip;) Maar komt goed, nog meer hikers in Breda morgenochtend?
pi_118828888
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 19:01 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Hoe laat pak jij morgen de bus vanaf Groningen CS?
  zondag 4 november 2012 @ 22:36:15 #217
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118829766
quote:
Reken er maar niet op dat je die kilometers vergoed krijgt, mocht je dat willen. Dat moet je namelijk in drievoud van te voren overleggen :')
#26 || Luciano da Silva
pi_118829959
Het is denk ik voor jezelf ook voordeliger om gewoon de tijd op te schrijven die je zou hebben als je wel met de bus was gegaan
  zondag 4 november 2012 @ 22:41:34 #219
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118830028
Nou ja, er vanuit gaande dat het drie minuten met de auto is, lijkt het mij dat hij gewoon in Breda woont en derhalve helemaal geen reistijd uitbetaald krijgt.

Overigens was het voor mij voordeliger om toen met een bandenwissel uit Drachten een reiskostenvergoeding te krijgen ipv uur-betaling. Leverde mij toch een dikke vijf euro meer op :7
#26 || Luciano da Silva
pi_118830114
Oja natuurlijk. De meest belachelijke regel die ze bij EW hebben ingevoerd overigens :')
pi_118830483
Dat je in je eigen stad geen uren krijgt is belachelijk ja. Vanuit Dokkum maakt dat niet zoveel omdat ik daar toch nooit een auto hoefde op te halen en ik zo ongeveer naast de bushalte woonde. Hier in Groningen ben je snel een half uur bezig..
  zondag 4 november 2012 @ 22:52:07 #222
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118830579
En daarom werd ik in de stad zelf altijd gebracht :7
#26 || Luciano da Silva
pi_118830678
Ik word ook buiten de stad regelmatig gebracht :7
pi_118830691
morgen 40min lopen mnoet echt in een uithoek van breda zijn damn :'(
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
  maandag 5 november 2012 @ 00:49:22 #225
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_118834886
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 22:36 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Reken er maar niet op dat je die kilometers vergoed krijgt, mocht je dat willen. Dat moet je namelijk in drievoud van te voren overleggen :')
Haha die 5 kilometer mogen ze houden ;) Maar ik woon idd in Breda, dus word pas betaald wanneer ik bij "de grote" ben.. :{w
pi_118836159
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 00:49 schreef zazzel het volgende:

[..]

Haha die 5 kilometer mogen ze houden ;) Maar ik woon idd in Breda, dus word pas betaald wanneer ik bij "de grote" ben.. :{w
Je weet wat ze zeggen hè? Wie het kleine niet deert is de grote niet weerd! (Vaktaal). :P
pi_118836390
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 22:21 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Hoe laat pak jij morgen de bus vanaf Groningen CS?
08:09 uur volgens mij. Bus 9 naar narvik
  maandag 5 november 2012 @ 08:56:01 #228
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118837348
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 06:50 schreef Mallet het volgende:

[..]

Je weet wat ze zeggen hè? Wie het kleine niet deert is de grote niet weerd! (Vaktaal). :P
Nee pik. Wie het niet kleine niet EERT! Haha

quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 22:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik word ook buiten de stad regelmatig gebracht :7
Oh ik ook wel hoor, zeker toen een dorpje op kwartier rijden was, maar 2,5 uur OV'en. Toen wel mooi OV-tijd opgeschreven :7
#26 || Luciano da Silva
  maandag 5 november 2012 @ 12:08:48 #229
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118842701
Ok ok, dus als je 23 bent mag je niet als Hiker solliciteren. Discriminatie op basis van leeftijd?
kaolo easyway
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_118844877
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:08 schreef DuTank het volgende:
Ok ok, dus als je 23 bent mag je niet als Hiker solliciteren. Discriminatie op basis van leeftijd?
kaolo easyway
Op je 23e kun je ook best als vakkenvuller solliciteren, maar kleine kans dat je wordt aangenomen.
kaolo DuTank
Nee.
pi_118845016
Krijgen jullie doorbetaald terwijl jullie reizen?
Rustig aan.
pi_118845139
Ja
pi_118845291
Ah dat scheelt dan wel...
Anders zou je wel heel pauper betaald krijgen op verre plekken.
Rustig aan.
pi_118845801
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:12 schreef kingtoppie het volgende:
Krijgen jullie doorbetaald terwijl jullie reizen?
Ga niet voor mijn lol het OV in nee :')
pi_118853397
Net op hun Facebook bericht gereageerd. Blijkbaar hebben ze toch iets achter de hand als het gratis reizen voor studenten aan de wilgen wordt gehangen. Of het is natuurlijk om ons koest te houden. :P
pi_118855365
Die Range Rover die op EW facebook staat was de auto naast de auto die ik moest ophalen. Die kleuren :') maar wel een leuke auto.

Morgen één ritje, Velp - Oldenzaal, in een Hyundai Santa Fe.
pi_118856780
hello toekomstige collega's,
as. vrijdag sollicitatie bij autoreset en daarna werken vanuit breda (:
gezellig forum dit trouwens
pi_118857448
Welkom en succes vrijdag.
pi_118857796
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:16 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Welkom en succes vrijdag.
merci!
pi_118858686
Voor mij ook 2 ritjes morgen. Nu al 7 dagen achter elkaar werk *O*
pi_118859626
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:43 schreef Hojdhopper het volgende:
Net op hun Facebook bericht gereageerd. Blijkbaar hebben ze toch iets achter de hand als het gratis reizen voor studenten aan de wilgen wordt gehangen. Of het is natuurlijk om ons koest te houden. :P
"We duimen met de studenten mee" :') Volgens mij zien ze hun hele business plan in rook opgaan en zit ze om hele andere redenen te duimen :P

Daarnaast zal het grootste deel van de huidige chauffeur niet meer bij EW werken tegen de tijd dat de regeling wordt ingevoerd.

Ik denk dat EW wel een clausule in het contract met klanten heeft over dit soort dingen. Ten slotte worden de OV kosten in de zomer ook gewoon doorberekend..
pi_118859727
quote:
Volgens mij zien ze hun hele business plan in rook opgaan en zit ze om hele andere redenen te duimen :P
En ondertussen zitten de oud-directeuren, die de boel net op tijd hebben verkocht, te juichen. :')
pi_118859955
Die liggen sinds de formatieplannen bekend zijn op de grond van het lachen, met een goede fles whiskey en doos sigaren in hun handen
pi_118860335
Nouja, ik denk dat EW er harder onder gaat lijden als mijn werkgever. Omdat wij vanuit 3 vaste plekken in het land werken kunnen wij ritten veel makkelijk combineren. Al verwacht ik geen krimp in de markt voor hikers en chauffeurs omdat het dan per rit bijvoorbeeld 10 euro duurder zou worden ofzo.
pi_118862901
Idd, in de zomer ben ik vaak rond de 20 euro kwijt bij twee ritten. Wellicht kost het ze wat klanten, maar kan me niet voorstellen dat hierdoor de hele markt op z'n gat gaat.
pi_118862995
Die auto's moeten toch verplaatst worden, en wie is er nou goedkoper dan een student?
pi_118863351
Echt op z'n gat gaan zal de markt niet. Maar ze moeten wel winst blijven maken, en dat vraagt wel om innovatieve ideeën qua bedrijfsvoering denk ik.
pi_118863547
Je hebt wel kans dat grote leasemaatschappijen hun model (dan bedoel ik het brengen en ophalen van auto's) nog eens goed gaan bekijken. Een rit wordt namelijk percentueel een stuk duurder, en dan is het niet raar om eens goed door te rekenen of het goedkoper kan.

Mark op z'n gat? Nee, genoeg kleinere maatschappijen die het zelf nooit goedkoper kunnen.
pi_118864571
P
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 20:10 schreef Rubenr3 het volgende:
Die auto's moeten toch verplaatst worden, en wie is er nou goedkoper dan een student?
Een vrachtwagenchauffeur die 9 auto's in één keer meeneemt
pi_118864751
Interessant afstudeer- / stageproject, bij een van de grote leasemaatschappijen
pi_118868267
Ik moet morgen een auto vóór 16:00 ophalen en vóór 15:00 afleveren.
pi_118868324
Ga je nou het hele ritje achteruit rijden?
pi_118868403
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:37 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ga je nou het hele ritje achteruit rijden?
Zit niks anders op
pi_118869025
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 21:36 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik moet morgen een auto vóór 16:00 ophalen en vóór 15:00 afleveren.
Flinke wachttijd. Neem maar wat te lezen mee.
pi_118869247
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 20:34 schreef Kevindinhinho het volgende:
P

[..]

Een vrachtwagenchauffeur die 9 auto's in één keer meeneemt
Nope, die moet dan langs meerdere adressen, kost ten eerste veel meer tijd, en veel meer benzine niet te vergeten. Er van uitgaande dat je het hiker-vervoer bedoelt en niet het transport van gloednieuwe auto's wat al door vrachtwagens wordt gedaan.
pi_118869589
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:50 schreef Thrasyllus het volgende:

[..]

Nope, die moet dan langs meerdere adressen, kost ten eerste veel meer tijd, en veel meer benzine niet te vergeten. Er van uitgaande dat je het hiker-vervoer bedoelt en niet het transport van gloednieuwe auto's wat al door vrachtwagens wordt gedaan.
Daarnaast is het lang niet zo flexibel als een dag van tevoren een hiker inschakelen. Sommige ritten worden nog om 17:30 ofzo doorgegeven. Gaat je echt niet lukken om dan nog een trailer te charteren. Easy Way zal ook wel zo slim zijn om ervoor te zorgen dat contractueel er het e.e.a. wordt vastgelegd over de hoeveelheid afname van hun diensten. Anders kunnen ze wel opdoeken als we alleen ingezet worden als de trailer geen optie is.
pi_118874093
Ik ben wel benieuwd hoe EasyWay en Autoreset gaan reageren op de afschaffing van de studenten-OV-kaart.
pi_118876070
quote:
2s.gif Op maandag 5 november 2012 23:23 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe EasyWay en Autoreset gaan reageren op de afschaffing van de studenten-OV-kaart.
Ach voor ons boeit het eigenlijk niet zo. Duurt nog drie jaar en verreweg de meesten zitten er dan niet meer. De generatie na ons heeft geen baantje nodig, want de studie is dan sowieso onbereikbaar geworden, dus die hoeven ze niet meer te financieren
pi_118878514
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 00:28 schreef RobinhoAjax het volgende:

[..]

Ach voor ons boeit het eigenlijk niet zo. Duurt nog drie jaar en verreweg de meesten zitten er dan niet meer. De generatie na ons heeft geen baantje nodig, want de studie is dan sowieso onbereikbaar geworden, dus die hoeven ze niet meer te financieren
Je kan ook overdrijven :')
Men moet niet zo zeuren en slim hun studie kiezen en plannen. Dan is het echt niet erg als je een schuld hebt opgebouwd.
  dinsdag 6 november 2012 @ 09:59:56 #260
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118880159
Ik heb geluk dat die langstudeerboete is afgeschaft.
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 6 november 2012 @ 10:01:01 #261
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_118880175
Morgen retourtje Raamsdonkveer - Hoofddorp. Lexus ^O^
pi_118881841
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:01 schreef zazzel het volgende:
moet je in pak en als je aankomt de klant bellen met de zin "uw nieuwe lexus staat voor de deur meneer'? ;P
pi_118882372
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:01 schreef zazzel het volgende:
Welke type? Ik heb zelf nog nooit een Lexus gereden, dit staat nog hoog op mn lijstje van automerken die ik nog moet rijden. :@
pi_118883257
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:24 schreef MuurStraat het volgende:
Nouja, ik denk dat EW er harder onder gaat lijden als mijn werkgever. Omdat wij vanuit 3 vaste plekken in het land werken kunnen wij ritten veel makkelijk combineren. Al verwacht ik geen krimp in de markt voor hikers en chauffeurs omdat het dan per rit bijvoorbeeld 10 euro duurder zou worden ofzo.
Is het dan niet zo dat het hele studentikoze idee er afgaat? Aangezien iedereen zo'n veertig procent kortingskaart kan aanschaffen? De 'werklozen' kunnen dan zo een ideaal lui baantje doen. Kopen zo'n kaart van 40% korting en gaan met die banaan.
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:20:03 #265
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118884223
Vraag me af in hoeverre zo'n werkloze sjap een representatieve uitstraling heeft. Zou me niks verbazen als het tokkievolk daar op af komt onder het mom van 'alles rijdt beter dan mijn Golluf twee'.
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:50:16 #266
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_118887226
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:21 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Welke type? Ik heb zelf nog nooit een Lexus gereden, dit staat nog hoog op mn lijstje van automerken die ik nog moet rijden. :@
GS 450H president van juni 2012, die klant krijgt serieus een Prius ipv z'n Lexus :')
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:11:44 #267
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118890241
Hikertje van hier die ik zojuist lekker te kakken heb gezet bij Firezone Bornholmstraat Groningen?

Meneer stond vol trots naast een Audi A7 bij de benzinepomp. Toen ik aan kwam rijden in mijn überAlto zag ik hem al vol om zich heenkijkend paraderend nabij de Duitse schoonheid, daarbij vele jaloerse blikken van huisvaders in decennia-oude middenklassers in ontvangst nemend. Draai ik daar de pomp naast hem in, zit meneer minachtend met kleine oogjes mijn koekblik te aanschouwen. Ondertussen waren mij de letters 'shortlease.biz' onder de kentekenplaat achter al opgevallen. Na een blik op het dashboard geworpen te hebben waar de welbekende klapper op lag, zeg ik tegen hem: 'je kan beter naar Esso Gotenburgweg gaan, dan hoef je ook geen tankkosten voor te schieten, of heb je je tankpas nog niet gekregen van Easyway? Hij keek mij aan en stamelde wat, terwijl hij de slang terug hing. Ik zeg nog tegen hem: 'doe de groeten aan X van X, en let dan even op de bustijden aan de Narvikweg want die rijdt overdag niet, beter kun je lopen naar P3 Euroborg, dat zie je hier tegenover'. Ondertussen stond de rest wat te gniffelen waarop meneer heel klein werd en snel zijn auto weer in sprong _O-

Tevens heb ik morgen een bandenwissel: Oude Pekela - Bedum in een Transplofter.
#26 || Luciano da Silva
pi_118891352
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:11 schreef joppie_saus het volgende:
. Ondertussen stond de rest wat te gniffelen waarop meneer heel klein werd en snel zijn auto weer in sprong _O-
Ik zou ook gaan lachen wanneer er iemand stond te patsen met een auto van een ander en vervolgens wordt aangesproken door iemand die ze schijnbaar niet allemaal op een rijtje heeft. :')

En die klant die je noemt zit toch aan de Wismarweg, wat moet het hikertje dan met de bustijden van de Narvikweg? Geen wonder dat hij het niet kon verhapstukken en eieren voor zijn geld koos.

Ik was het trouwens niet. :')
pi_118891533
Weet iemand of het mogelijk is dat als er een bericht van Easy Way op Facebook geplaatst word, dat ik dan direct een notification op mijn iphone krijg?
Nu is er weer een bericht op Facebook geplaatst en binnen 3 minuten was het al opgelost. Niet dat ik dit ritje kon krijgen maar het komt vaker voor dat ik naast de pot pis.
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:45:01 #270
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118891626
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:38 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Ik zou ook gaan lachen wanneer er iemand stond te patsen met een auto van een ander en vervolgens wordt aangesproken door iemand die ze schijnbaar niet allemaal op een rijtje heeft. :')

Wel ja :')

Ik zei daar en bedoelde ook Settinweg, haal die zooi altijd door elkaar hier :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:42 schreef DrSnuggle het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is dat als er een bericht van Easy Way op Facebook geplaatst word, dat ik dan direct een notification op mijn iphone krijg?
Nu is er weer een bericht op Facebook geplaatst en binnen 3 minuten was het al opgelost. Niet dat ik dit ritje kon krijgen maar het komt vaker voor dat ik naast de pot pis.
Naar de EW-Facebook pagina gaan en muis houden op 'vind ik leuk', maar niet klikken. Dan klapt er een schermpje naar beneden open en bovenaan staat 'meldingen ontvangen'. Die aanklikken, dan moet het werken.

Overigens was ik het dit keer, die direct belde toen het geplaatst werd. Keek toevallig even op FB onder het leren en zag de status geplaatst worden :7
#26 || Luciano da Silva
pi_118891708
Yes gelukt, thanks!! Nu proberen om sneller te bellen dan mijn "concurrenten" wanneer er weer een bericht binnen komt. :P
pi_118891939
quote:
Overigens was ik het dit keer, die direct belde toen het geplaatst werd. Keek toevallig even op FB onder het leren en zag de status geplaatst worden :7
Wat is de opdracht nu dan? Vond het wel mysterieus, een nachtelijke hiker opdracht :P
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:53:23 #273
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118891978
Niks nachtelijks aan:

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:11 schreef joppie_saus het volgende:

Tevens heb ik morgen een bandenwissel: Oude Pekela - Bedum in een Transplofter.
#26 || Luciano da Silva
pi_118892236
Nou, morgen heb ik een privéritje in een Prius. :')
Wel fijn, het zit op ongeveer 5 minuten wandelen van mijn huis. :D

Ik vermoed dat het wel een full option Prius moet zijn gezien de functie van de beste man.

[ Bericht 14% gewijzigd door DrSnuggle op 06-11-2012 16:09:00 ]
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:11:03 #275
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118892710
Full options in een Prius :') Zonde van je geld.
#26 || Luciano da Silva
pi_118892812
Dat is inderdaad best zonde. Kun je niet wat beters krijgen voor dat geld?

Ik mag morgen naar Bedum. Niet voor een bandenwissel! Met een Kangoo heen en met een golf variant weer terug naar Zwolle. Helaas meer niet, maar goed, werk is werk
pi_118892944
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:53 schreef joppie_saus het volgende:
Niks nachtelijks aan:

[..]

Oh, grapje.

http://www.groen7.nl/eers(...)odel-s-in-nederland/
Leuk filmpje: iemand maakt een testrit in de nieuwe Tesla Model S vanaf de grote in Almere en drift hem bijna van de weg af!
pi_118892982
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:11 schreef joppie_saus het volgende:
Full options in een Prius :') Zonde van je geld.
Gezien het bedrijf heeft hij weinig keus, of er moet toevallig nu een Fisker Karma voor de deur staan. (laten we het hopen!! :D )
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:17:44 #279
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118893011
Doe dan maar de Tesla Roadster S uit de link van Maxim.
#26 || Luciano da Silva
pi_118893935
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef maxmin het volgende:

[..]

Oh, grapje.

http://www.groen7.nl/eers(...)odel-s-in-nederland/
Leuk filmpje: iemand maakt een testrit in de nieuwe Tesla Model S vanaf de grote in Almere en drift hem bijna van de weg af!
Wat achterlijk lelijk, dat grote scherm. Dan heb ik toch liever wat knopjes en een kleiner schermpje.
Verder wel een mooi apparaat, hopelijk komen er veel ritten voor EW chauffeurs hierin. :)
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:42:43 #281
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_118894106
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:01 schreef Thrasyllus het volgende:

[..]

moet je in pak en als je aankomt de klant bellen met de zin "uw nieuwe lexus staat voor de deur meneer'? ;P
Haha nee, maar er staat wel dat je de auto moet "uitleggen", zo bijzonder is zo'n prius toch niet?
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:47:50 #282
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118894369
Nee, zeg maar dat de berijder na zijn overlijden geen kist meer hoeft te kopen, Prius is al een rijdende doodskist
#26 || Luciano da Silva
pi_118895133
quote:
Wat achterlijk lelijk, dat grote scherm. Dan heb ik toch liever wat knopjes en een kleiner schermpje.
Verder wel een mooi apparaat, hopelijk komen er veel ritten voor EW chauffeurs hierin. :)
Ik denk dat er dan ook veel ongelukken komen... Volgens mij heeft dat ding op de gevaarlijkste momenten onverwacht veel koppel, dat blijkt wel uit de proefrit
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:07:30 #284
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118895381
Mooi man, dwars door de bocht in de bebouwde kom. Kan RTS91 overigens over meepraten, toen hij mij in de sneeuw naar Zwolle bracht :9
#26 || Luciano da Silva
pi_118895537
Ik heb morgenavond een bandenwissel van Nieuwe Pekela naar Bedum. Alleen ik moet met eigen vervoer heen. kan ik kilometers declareren of uren? kilometers is namelijk gunstiger voor mij.
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:13:41 #286
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118895654
Als ze hebben gezegd dat je met eigen vervoer moet komen, moet je de kilometers declareren. Dan zet je bij 'onkosten overige' of bij 'bijzonderheden' je totale gereden kilometers neer en krijg je dat vergoed. Reistijd krijg je hoe dan ook niet vergoed, want je krijgt je kilometers al. Ik zit morgen in zelfde schuitje, ik heb Oude Pekela - Bedum.
#26 || Luciano da Silva
pi_118895710
Ok dankje dan komt dat mooi uit voor mij. hoe laat moet jij de auto ophalen dan? ik om 17:00 uur dus ben rond kwart voor 6 in bedum
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:19:05 #288
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118895864
Euh, moet om 18u ophalen in Oude Pekela, denk dus dat ik daar ben als jij weer weg gaat ;) Ik heb VW Transporter, jij?
#26 || Luciano da Silva
pi_118898852
Zo het zit weer eens mee hoor :) Op een Dacia vorige week na de ene na de andere dikke auto. Vandaag een E-klasse naar Almelo vanuit Den Haag.

"In Almelo is altijd wat te doen. Soms springt een stoplicht op rood, soms een op groen." (2 stoplichten gezien zelfs!)
pi_118899125
Mazzelaar. Tijdens mijn laatste 4 ritjes had ik 3 Caddy's en 1 Vivaro.
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:11:26 #291
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118900424
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:37 schreef RobinhoAjax het volgende:
Zo het zit weer eens mee hoor :) Op een Dacia vorige week na de ene na de andere dikke auto. Vandaag een E-klasse naar Almelo vanuit Den Haag.

Was die E-klasse voor de grote oranje?
#26 || Luciano da Silva
pi_118900576
Zou wel maf zijn, dan hebben drie van dit forum dat kreng gereden
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:11 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Dat zou wel maf zijn, dan hebben drie van dit forum dat hok gereden
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:16:23 #293
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118900677
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:14 schreef Kevindinhinho het volgende:

Dat zou wel maf zijn, dan hebben drie van dit forum dat hok gereden
Ja, daarom vraag ik het ook. De oranje zit namelijk ook in Den Haag, sterker nog, voor iets anders dan de oranje ben ik nooit in Den Haag geweest in de zin van: auto ophalen. Wel vaak genoeg iets afgeleverd daar, met als hoogtepunt een complete omsingeling door politie toen ik in de ambassadewijk een Astra afleverde bij een Amerikaanse diplomaat :')
#26 || Luciano da Silva
pi_118902893
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:07 schreef joppie_saus het volgende:
Mooi man, dwars door de bocht in de bebouwde kom. Kan RTS91 overigens over meepraten, toen hij mij in de sneeuw naar Zwolle bracht :9
Haha, tja met half gas door de bocht maakte de 520d inderdaad al een zijstapje....
pi_118903354
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:16 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ja, daarom vraag ik het ook. De oranje zit namelijk ook in Den Haag, sterker nog, voor iets anders dan de oranje ben ik nooit in Den Haag geweest in de zin van: auto ophalen. Wel vaak genoeg iets afgeleverd daar, met als hoogtepunt een complete omsingeling door politie toen ik in de ambassadewijk een Astra afleverde bij een Amerikaanse diplomaat :')
Maak je dat niet vaker mee?
pi_118903454
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:11 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Neuh gewoon voor een verhuurmaatschappij en naar een schadebedrijf. Ik kom wel vaker in Den Haag, maar dat heeft er misschien mee te maken dat ik er woon.
  dinsdag 6 november 2012 @ 20:28:19 #297
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118904676
Ik heb de Tesla model S gister gezien bij Athlon in Almere :)
Die wouter van Autoblog was ermee aan het rijden. Was rond 15:00

Écht een supervette auto! ^O^
  dinsdag 6 november 2012 @ 22:07:48 #298
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118911217
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 20:02 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Maak je dat niet vaker mee?
Joah, dagelijks. Ghetto Groningen.
#26 || Luciano da Silva
pi_118920094
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:51 schreef Jorian29 het volgende:

[..]

Is het dan niet zo dat het hele studentikoze idee er afgaat? Aangezien iedereen zo'n veertig procent kortingskaart kan aanschaffen? De 'werklozen' kunnen dan zo een ideaal lui baantje doen. Kopen zo'n kaart van 40% korting en gaan met die banaan.
Denk dat het privéchauffeur-gebeuren ook gewoon blijft bestaan, omdat een student dan nog steeds goedkoper is dan een echte chauffeur en vooral flexibeler is.

+ wat eerder al gezegd was: in de zomer declareer je de OV-kosten ook, en die zullen dan vast gewoon doorberekend worden toch?

Alternatieven zoals 65+'er blijft gewoon duurder omdat die denk ik zitten met een vrij hoog uurloon? Want uiteindelijk hebben wij, als student, natuurlijk alles behalve een mooi uurloon...
  woensdag 7 november 2012 @ 06:52:58 #300
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118924072
Doe maar.....
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 7 november 2012 @ 06:53:08 #301
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118924074
Dicht!
#26 || Luciano da Silva