Oh, grapje.quote:
Gezien het bedrijf heeft hij weinig keus, of er moet toevallig nu een Fisker Karma voor de deur staan. (laten we het hopen!!quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:11 schreef joppie_saus het volgende:
Full options in een PriusZonde van je geld.
Wat achterlijk lelijk, dat grote scherm. Dan heb ik toch liever wat knopjes en een kleiner schermpje.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef maxmin het volgende:
[..]
Oh, grapje.
http://www.groen7.nl/eers(...)odel-s-in-nederland/
Leuk filmpje: iemand maakt een testrit in de nieuwe Tesla Model S vanaf de grote in Almere en drift hem bijna van de weg af!
Haha nee, maar er staat wel dat je de auto moet "uitleggen", zo bijzonder is zo'n prius toch niet?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:01 schreef Thrasyllus het volgende:
[..]
moet je in pak en als je aankomt de klant bellen met de zin "uw nieuwe lexus staat voor de deur meneer'? ;P
Ik denk dat er dan ook veel ongelukken komen... Volgens mij heeft dat ding op de gevaarlijkste momenten onverwacht veel koppel, dat blijkt wel uit de proefritquote:Wat achterlijk lelijk, dat grote scherm. Dan heb ik toch liever wat knopjes en een kleiner schermpje.
Verder wel een mooi apparaat, hopelijk komen er veel ritten voor EW chauffeurs hierin.
Was die E-klasse voor de grote oranje?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:37 schreef RobinhoAjax het volgende:
Zo het zit weer eens mee hoorOp een Dacia vorige week na de ene na de andere dikke auto. Vandaag een E-klasse naar Almelo vanuit Den Haag.
Dat zou wel maf zijn, dan hebben drie van dit forum dat hok geredenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:11 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Was die E-klasse voor de grote oranje?
Ja, daarom vraag ik het ook. De oranje zit namelijk ook in Den Haag, sterker nog, voor iets anders dan de oranje ben ik nooit in Den Haag geweest in de zin van: auto ophalen. Wel vaak genoeg iets afgeleverd daar, met als hoogtepunt een complete omsingeling door politie toen ik in de ambassadewijk een Astra afleverde bij een Amerikaanse diplomaatquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:14 schreef Kevindinhinho het volgende:
Dat zou wel maf zijn, dan hebben drie van dit forum dat hok gereden
Haha, tja met half gas door de bocht maakte de 520d inderdaad al een zijstapje....quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:07 schreef joppie_saus het volgende:
Mooi man, dwars door de bocht in de bebouwde kom. Kan RTS91 overigens over meepraten, toen hij mij in de sneeuw naar Zwolle bracht
Maak je dat niet vaker mee?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:16 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ja, daarom vraag ik het ook. De oranje zit namelijk ook in Den Haag, sterker nog, voor iets anders dan de oranje ben ik nooit in Den Haag geweest in de zin van: auto ophalen. Wel vaak genoeg iets afgeleverd daar, met als hoogtepunt een complete omsingeling door politie toen ik in de ambassadewijk een Astra afleverde bij een Amerikaanse diplomaat
Neuh gewoon voor een verhuurmaatschappij en naar een schadebedrijf. Ik kom wel vaker in Den Haag, maar dat heeft er misschien mee te maken dat ik er woon.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:11 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Was die E-klasse voor de grote oranje?
Denk dat het privéchauffeur-gebeuren ook gewoon blijft bestaan, omdat een student dan nog steeds goedkoper is dan een echte chauffeur en vooral flexibeler is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:51 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Is het dan niet zo dat het hele studentikoze idee er afgaat? Aangezien iedereen zo'n veertig procent kortingskaart kan aanschaffen? De 'werklozen' kunnen dan zo een ideaal lui baantje doen. Kopen zo'n kaart van 40% korting en gaan met die banaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |