abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118611300
Vanaf donderdag hiker vanuit regio Groningen, hopen dat ze daar meer werk voor me hebben!
pi_118612052
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 19:22 schreef Mallet het volgende:

[..]

Je moet je wel goed afvragen of het van toegevoegde waarde is voor jouw toekomstplannen. Qua banen zie ik het de aankomende jaren niet enorm veranderen en het is nu al zeer zeker niet eenvoudig om aan de bak te komen. Straks zitten we met een overschot aan hoogopgeleiden met weinig (relevante) werkervaring en in sommige branches zal je dan zeker niet sterk staan, ondanks je een universitaire titel hebt.
Dat is ook weer zo. Maar ik weet dat ik het best aankan, had op de uni na 1 jaar 56punten en na 2 jaar nog steeds (wel 2e jaars vakken gehaald natuurlijk :P ) dus vandaar dat ik kon vertrekken. Daarbij kan ik hier op school in mijn 4e jaar de WO Minor volgen zodat ik geen schakeljaar hoef te doen, dus wat dat betreft is het vrij aantrekkelijk om die master nog 'even' mee te pakken.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:51:50 #53
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118613167
quote:
5s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:10 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij?
Tijdje terug de belastingdienst gebeld over informatie, want had wat plannen met een vriend.
#26 || Luciano da Silva
pi_118613366
Ze zoeken 5 chauffeurs in Nieuwegein voor morgen, en ik heb het geld hard nodig, doen of niet? Is het echt zo verschrikkelijk dat ik het maar niet moet doen?
pi_118613387
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:51 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Tijdje terug de belastingdienst gebeld over informatie, want had wat plannen met een vriend.
Ik kan je vanuit beroepsmatig opzicht vertellen dat dat gewoon onzin is. Die lui blijven maar onzin verkopen. Het heeft helemaal niets met het aantal te maken eigenlijk, maar met een sloot aan (andere) criteria.

Die lui kunnen je alleen vertellen wat ze op hun scherm zien en wat voorgekauwd/standaard is. Zodra ook maar iets afwijkt, krijg je onzin voorgeschoteld.
pi_118614762
Mogen CV-monteurs alleen maar in kleine dorpjes wonen ofzo? :')
pi_118615330
Soms zou je dat bijna gaan denken..
pi_118617947
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 09:06 schreef Mallet het volgende:

[..]

Anders had je altijd nog een van die witte fietsen kunnen pakken _O-
Ik zag er genoeg staan :D Wel mooi daar, en erg stil.

Afgezien van de bladblazer en het schieten van oefenende militairen :P maar goed, zeker leuker dan een gemideld industrieterrein.

Wel jammer, ik stelde me voor, vroeg mijn CP welke auto ik kwam ophalen, de Peugeot 208 of de Range Rover Evoque die ook klaarstond. Drie keer raden...
pi_118623775
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat de mail van zonet ook mij als oorzaak had. Ik had m'n beschikbaarheid alleen voor de middag en avond aangevinkt aangezien ik vanavond mn verjaardag vier. Maar J belde en gaf me ritten voor de hele dag. Toen ik keek hoefde ik pas om half 10 de trein in dus dat zou ik nog wel halen. Maar even later belde ze op en gaf ze me een andere, vroegere, rit omdat de eerste was vervallen. "Je kon toch de hele dag??" vroeg ze, maar ik zei nee, want beschikbaarheid. Nu alsnog ritten gekregen. :P
pi_118624390
Kutjes, ik had kunnen werken vanavond maar ik dacht twee uur nodig te hebben voor de toets :').
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:53:08 #61
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118624617
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:34 schreef Jorian29 het volgende:
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat de mail van zonet ook mij als oorzaak had. Ik had m'n beschikbaarheid alleen voor de middag en avond aangevinkt aangezien ik vanavond mn verjaardag vier. Maar J belde en gaf me ritten voor de hele dag. Toen ik keek hoefde ik pas om half 10 de trein in dus dat zou ik nog wel halen. Maar even later belde ze op en gaf ze me een andere, vroegere, rit omdat de eerste was vervallen. "Je kon toch de hele dag??" vroeg ze, maar ik zei nee, want beschikbaarheid. Nu alsnog ritten gekregen. :P
Ik denk ook voor mij. Ondertussen al anderhalve week geen werk, terwijl fulltime beschikbaar.
Na de toetsen van deze week ga ik ze anders maar is bellen....

Voor jou wel chill dat je ritten toch nog hebt gekregen ;)
pi_118631082
Oké jongens, ik ga even klagen!

Waarom moet de grote groene in Houten echt drie verschillende extra klantinformaties hebben?
De een wel aftanken bij ophalen, de ander niet, weer de ander mag je niet aftanken.

Nu weet ik niet meer wat er gisteren bij stond (afhalen bij de grote zelf), maar die tank was leeg. Heb toen 10L getankt bij die Total daar 'om de hoek', en afgetankt vlak voor afleveren @ Den Helder.

In de klantinfo voor morgen (afhalen @ schadepartner) staat dat ie -mits niet afgetankt- afgetankt moet worden bij de dichtstbijzijnde Esso. :?

Overigens morgen een 508, een 307 en een Zafira. Allemaal korte ritjes.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_118631840
Vandaag ook twee keer gebeld. Eerste ritten gingen niet door, daarna gebeld voor Meppel - Leiden in een Fiësta, daarna van Alphen naar Meerkerk, (volgens mij Snelweglocatie, bij de mac toch?) in een Galaxy. In totaal toch 245 paardjes, niet slecht!
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_118633480
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:11 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat is ook weer zo. Maar ik weet dat ik het best aankan, had op de uni na 1 jaar 56punten en na 2 jaar nog steeds (wel 2e jaars vakken gehaald natuurlijk :P ) dus vandaar dat ik kon vertrekken. Daarbij kan ik hier op school in mijn 4e jaar de WO Minor volgen zodat ik geen schakeljaar hoef te doen, dus wat dat betreft is het vrij aantrekkelijk om die master nog 'even' mee te pakken.
Zo'n schakelminor is wel beter. Ik had die optie ook, alleen die was zo slecht gecommuniceerd dat het uiteindelijk geen optie meer was. Ik had namelijk een buitenlandverplichting die je of met stage 1 of met je minor moest doen.. Nou toen ik daar achter kwam had ik stage 1 al in NL gedaan en moest ik verplicht naar het buitenland tijdens het minor-semester. Toen ben ik gaan studeren in Schotland en kon ik dus die minor (die in NL werd gegeven) niet doen.

Nu heb ik de intentie om ergens in de toekomst (lees: met meer relevante werkervaring) te kijken of een MBA mogelijk is.

Hoe lang is die master dan? Jaartje lijkt me goed te doen.
pi_118634879
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:05 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ik zag er genoeg staan :D Wel mooi daar, en erg stil.

Afgezien van de bladblazer en het schieten van oefenende militairen :P maar goed, zeker leuker dan een gemideld industrieterrein.

Wel jammer, ik stelde me voor, vroeg mijn CP welke auto ik kwam ophalen, de Peugeot 208 of de Range Rover Evoque die ook klaarstond. Drie keer raden...
Balen is dat. Had gewoon de ander meegenomen. Grote kans dat ie naar hetzelfde adres moet. :P
pi_118636686
iemand toevallig in omgeving nieuwegein morgen? heb fukking veel wachttijd..
pi_118636775
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:08 schreef mothergoose het volgende:
iemand toevallig in omgeving nieuwegein morgen? heb fukking veel wachttijd..
Ik, hoe laat ben je daar? Wel erg kort trouwens.
pi_118636778
Gaat ie weer....

Waar moet ik in 's hemelsnaam op "het knopje" drukken bij P+R/A27??
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_118636911
Bij de bushalte.
pi_118636915
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:09 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ik, hoe laat ben je daar? Wel erg kort trouwens.

ik zit er van plusminus 9 tot 16..
pi_118637540
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:09 schreef Kevindinhinho het volgende:
Gaat ie weer....

Waar moet ik in 's hemelsnaam op "het knopje" drukken bij P+R/A27??
D'r staat zo'n paal met een vrij grote busroepunit erop.
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:11 schreef mothergoose het volgende:

[..]

ik zit er van plusminus 9 tot 16..
Ik ben er zo rond 12 dacht ik. Maar waar zit je dan?
pi_118637660
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:20 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

D'r staat zo'n paal met een vrij grote busroepunit erop.

[..]

Ik ben er zo rond 12 dacht ik. Maar waar zit je dan?
nou ik moet dus PC-en naar nieuwegein maar weet niet zeker of ik de auto kan meenemen.. zo ja dan kan ik overal heengaan, zo niet dan geen idee..

volgens mij in de buurt van p+r westraven
pi_118637855
Hm, ik moet vanaf het bedrijf op de Ringwade met het OV verder. Dus als je die auto even mee krijgt mag je mij wel taxien haha.
pi_118638077
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:25 schreef Hojdhopper het volgende:
Hm, ik moet vanaf het bedrijf op de Ringwade met het OV verder. Dus als je die auto even mee krijgt mag je mij wel taxien haha.
ik vind alles prima. als je morgen een bruine touran ziet dan ben ik t ;) ga wel eerst een paar uurtjes slapen denk ik want ik moet om 0515 al in de trein zitten...
pi_118643551
4 dagen werken deze week, druk druk druk ;) Morgen maar weer eens kijken of mijn school er nog staat, enige vrije dag.
pi_118645600
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 19:15 schreef Mallet het volgende:

[..]

Zo'n schakelminor is wel beter. Ik had die optie ook, alleen die was zo slecht gecommuniceerd dat het uiteindelijk geen optie meer was. Ik had namelijk een buitenlandverplichting die je of met stage 1 of met je minor moest doen.. Nou toen ik daar achter kwam had ik stage 1 al in NL gedaan en moest ik verplicht naar het buitenland tijdens het minor-semester. Toen ben ik gaan studeren in Schotland en kon ik dus die minor (die in NL werd gegeven) niet doen.

Nu heb ik de intentie om ergens in de toekomst (lees: met meer relevante werkervaring) te kijken of een MBA mogelijk is.

Hoe lang is die master dan? Jaartje lijkt me goed te doen.
Als ik die WO Minor volg, kan ik na m'n afstuderen gewoon meteen een reguliere master gaan doen, dus dat is idd een jaartje. Enige nadeel is (voor zover je dat een nadeel kan noemen :P ) dat je alleen op de EUR die master kan gaan volgen.
pi_118646172
Morgen ook weer werk. Emmen - Breda - Assen, lekker weinig OV dus. Sluit de maand dan af met 70 uur, had ik niet verwacht na de teleurstellende maande September met wel 9 hele uren. Was deze maand ook nog eens minder beschikbaar.
pi_118655925
ok mocht de auto dus niet meenemen. ben dus maar met het treintje naar nijmegen gegaan, kan ik daar even slapen bij mn broer. is er iemand hier die vanmiddag een hike heeft nijmegen-nieuwegein?
pi_118661350
Ik heb vandaag 2 bandenwissels, gisteren één. Bij alledrie heb ik eigen vervoer moeten regelen omdat die monteurs in dorpjes zonder fatsoenlijk OV wonen. Hoe doen jullie dat met reiskostenvergoeding? Gewoon het aantal km's bij de opmerkingen zetten? En welk tijdstip mag je noteren, het moment dat je van huis weg rijdt? Ik heb in totaal 212 km te declareren. :')
pi_118662974
Ik ben met bandenwissels ook op plekken geweest waar je je afvraagt of je nog wel in Nederland bent. En altijd feest met die belbussen :D

Ik had een keer geen geld mee, alleen ov chip en bankpas. Moest ik een kaartje kopen in de belbus (taxi), dus maar gezegd dat ik toch weer terug moest en dat ik dan wel zou betalen. Dat kon wel, dan zou die taxichauffeur voor een bonnetje zorgen want dat kon ook eerst niet.
pi_118663712
Ja, ik kom in dorpen waar ik nog nooit van heb gehoord. Gisteren naar Meeden, vandaag naar Kommerzijl en Alteveer, en dan niet het welbekende Alteveer in Drenthe, maar Alteveer bij Pekela in de buurt. :')
pi_118663741
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 12:08 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik heb vandaag 2 bandenwissels, gisteren één. Bij alledrie heb ik eigen vervoer moeten regelen omdat die monteurs in dorpjes zonder fatsoenlijk OV wonen. Hoe doen jullie dat met reiskostenvergoeding? Gewoon het aantal km's bij de opmerkingen zetten? En welk tijdstip mag je noteren, het moment dat je van huis weg rijdt? Ik heb in totaal 212 km te declareren. :')
Yes gewoon je kilometers doorgeven.
The mind sees what it chooses to see.
pi_118663783
Thanks!
  woensdag 31 oktober 2012 @ 14:45:15 #84
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118667431
Reistijd krijg je niet vergoed bij eigen vervoer. Heb gewoon de kilometers neergezet bij bijzonderheden en dat is tot nu toe altijd goed gegaan.
#26 || Luciano da Silva
pi_118669950
Toch voor morgen even op beschikbaar gezet, hopen dat ik nog wat krijg want het is immers maandwissel. Als ze nu niet bellen dan moeten ze ook kappen met die 'Help!!!' smsjes en facebook berichtjes:p
pi_118670663
Zo, weer thuis.

I don't usually see a many female hikers. But when I do, they're all pretty.
Vandaag dus drie hikers tegen gekomen. Alledrie vrouw, en alle drie leuk om te zien. Met twee nog een stukje samen gereisd. Leuke vorm van collegialiteit.

Zo'n 508 is wel mooi zeg, maar het was dan ook een executive uitvoering. Alles erop en eraan. Alleen die cruise control... Even vergeten dat bij Peugeot dat ding met 5kmh per keer omhoog gaat. Daarna een Zafira automaat. Reed verbazend lekker ook!

En sinds die nieuwe gozer er zit (ik weet niet hoe lang al) bij de groene in Meerkerk downtown is het een stuk aangenamer. Vriendelijke kerel, allen was wel aan het klagen over 'hoe vaak ie hikers moest terugsturen omdat ze de kentekenpapieren hebben laten liggen oid, ik wordt er moe van'. :P

Helaas wel mijn telefoonhouder daar in de auto laten liggen, maar ach. Even Ebay shoppen.
pi_118670726
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 15:59 schreef Hojdhopper het volgende:
Daarna een Zafira automaat. Reed verbazend lekker ook!
De nieuwe Zafira ofzo? Die oude met die automaat, ik loop nog liever van Nijmegen naar Amsterdam.
pi_118670817
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:01 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

De nieuwe Zafira ofzo? Die oude met die automaat, ik loop nog liever van Nijmegen naar Amsterdam.
Eh, 2008. Maar was ook wel een 2.2 van 150 pk.
pi_118670885
Met deze pook?

pi_118671170
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:04 schreef MuurStraat het volgende:
Met deze pook?

[ afbeelding ]
Nee wel een andere. Wel gelijkend maar dat is een semi-automaat. Die had ik maandag in een Corsa en dat was inderdaad een drama. Die van vandaag was gewoon volautomaat. Heerlijk!
pi_118671310
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 15:43 schreef maxmin het volgende:
Toch voor morgen even op beschikbaar gezet, hopen dat ik nog wat krijg want het is immers maandwissel. Als ze nu niet bellen dan moeten ze ook kappen met die 'Help!!!' smsjes en facebook berichtjes:p
Zelf bellen zometeen? Vergroot je kans!
pi_118671838
quote:
Zo, weer thuis.

Vandaag dus drie hikers tegen gekomen. Alledrie vrouw, en alle drie leuk om te zien. Met twee nog een stukje samen gereisd. Leuke vorm van collegialiteit.
Kwam deze week ook vrouwelijke collega tegen in skinny jeans en op allstars :P.

Morgen 2 ritjes in een A4 en S60, heb het weleens slechter getroffen.
pi_118671973
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:24 schreef enpe het volgende:

[..]

Kwam deze week ook vrouwelijke collega tegen in skinny jeans en op allstars :P.

Morgen 2 ritjes in een A4 en S60, heb het weleens slechter getroffen.
Ja joh? Die vandaag waren wel prima en gewoon netjes gekleed. Al is dat bij een vrouw ook wel makkelijker dan bij de man.
pi_118672109
Hoe wonderlijk ook, ik heb mij voor vandaag en morgen beschikbaar gesteld en beide dagen kunnen werken. Komt heel goed uit aangezien ik een extraatje wel kan gebruiken. :)
pi_118672324
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:10 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Nee wel een andere. Wel gelijkend maar dat is een semi-automaat. Die had ik maandag in een Corsa en dat was inderdaad een drama. Die van vandaag was gewoon volautomaat. Heerlijk!
Nee ok :p Die vallen wel mee idd. Alle Zafira's met automaat die ik gereden heb waren van die semi automaten. Janken.
pi_118672966
quote:
Zo'n 508 is wel mooi zeg, maar het was dan ook een executive uitvoering. Alles erop en eraan. Alleen die cruise control... Even vergeten dat bij Peugeot dat ding met 5kmh per keer omhoog gaat. Daarna een Zafira automaat. Reed verbazend lekker ook!
Huh? Hebben ze dat aangepast dan? Die van ons heeft het niet, en de andere 6 die ik heb gereden hebben dat ook niet.

quote:
Zo, weer thuis.

Waarom heb ik dat nooit :+ Kwam er vandaag ook 3 tegen, maar wel allemaal kerels...
pi_118673215
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:48 schreef S-RS het volgende:

[..]

Huh? Hebben ze dat aangepast dan? Die van ons heeft het niet, en de andere 6 die ik heb gereden hebben dat ook niet.
Alle 508's die ik had ook niet. Misschien ergens in de instellingen te fixen?
pi_118673526
Nou ja, ik bedoel als je hem ingedrukt houdt. Ik wilde de cc van 100 naar 120 doen en ik hield hem ingedrukt (gas geven met de cc dus) maar bij Pug gaat ie dan met stappen van 5kmh dus toen stond ie ineens op 165. Ik dacht al, wat gaat ie hard door! :P

Kwestie van geluk SRS. ;)
pi_118673545
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:27 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ja joh? Die vandaag waren wel prima en gewoon netjes gekleed. Al is dat bij een vrouw ook wel makkelijker dan bij de man.
Jep, tijdje terug kwam ik er in Meerkerk eentje tegen op uggs :').
pi_118673997
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:01 schreef enpe het volgende:

[..]

Jep, tijdje terug kwam ik er in Meerkerk eentje tegen op uggs :').
Shit, waarom dan. Paupers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')