Dat is ook weer zo. Maar ik weet dat ik het best aankan, had op de uni na 1 jaar 56punten en na 2 jaar nog steeds (wel 2e jaars vakken gehaald natuurlijkquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:22 schreef Mallet het volgende:
[..]
Je moet je wel goed afvragen of het van toegevoegde waarde is voor jouw toekomstplannen. Qua banen zie ik het de aankomende jaren niet enorm veranderen en het is nu al zeer zeker niet eenvoudig om aan de bak te komen. Straks zitten we met een overschot aan hoogopgeleiden met weinig (relevante) werkervaring en in sommige branches zal je dan zeker niet sterk staan, ondanks je een universitaire titel hebt.
Tijdje terug de belastingdienst gebeld over informatie, want had wat plannen met een vriend.quote:
Ik kan je vanuit beroepsmatig opzicht vertellen dat dat gewoon onzin is. Die lui blijven maar onzin verkopen. Het heeft helemaal niets met het aantal te maken eigenlijk, maar met een sloot aan (andere) criteria.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:51 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Tijdje terug de belastingdienst gebeld over informatie, want had wat plannen met een vriend.
Ik zag er genoeg staanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:06 schreef Mallet het volgende:
[..]
Anders had je altijd nog een van die witte fietsen kunnen pakken
Ik denk ook voor mij. Ondertussen al anderhalve week geen werk, terwijl fulltime beschikbaar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:34 schreef Jorian29 het volgende:
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat de mail van zonet ook mij als oorzaak had. Ik had m'n beschikbaarheid alleen voor de middag en avond aangevinkt aangezien ik vanavond mn verjaardag vier. Maar J belde en gaf me ritten voor de hele dag. Toen ik keek hoefde ik pas om half 10 de trein in dus dat zou ik nog wel halen. Maar even later belde ze op en gaf ze me een andere, vroegere, rit omdat de eerste was vervallen. "Je kon toch de hele dag??" vroeg ze, maar ik zei nee, want beschikbaarheid. Nu alsnog ritten gekregen.
Zo'n schakelminor is wel beter. Ik had die optie ook, alleen die was zo slecht gecommuniceerd dat het uiteindelijk geen optie meer was. Ik had namelijk een buitenlandverplichting die je of met stage 1 of met je minor moest doen.. Nou toen ik daar achter kwam had ik stage 1 al in NL gedaan en moest ik verplicht naar het buitenland tijdens het minor-semester. Toen ben ik gaan studeren in Schotland en kon ik dus die minor (die in NL werd gegeven) niet doen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Maar ik weet dat ik het best aankan, had op de uni na 1 jaar 56punten en na 2 jaar nog steeds (wel 2e jaars vakken gehaald natuurlijk) dus vandaar dat ik kon vertrekken. Daarbij kan ik hier op school in mijn 4e jaar de WO Minor volgen zodat ik geen schakeljaar hoef te doen, dus wat dat betreft is het vrij aantrekkelijk om die master nog 'even' mee te pakken.
Balen is dat. Had gewoon de ander meegenomen. Grote kans dat ie naar hetzelfde adres moet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:05 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik zag er genoeg staanWel mooi daar, en erg stil.
Afgezien van de bladblazer en het schieten van oefenende militairenmaar goed, zeker leuker dan een gemideld industrieterrein.
Wel jammer, ik stelde me voor, vroeg mijn CP welke auto ik kwam ophalen, de Peugeot 208 of de Range Rover Evoque die ook klaarstond. Drie keer raden...
Ik, hoe laat ben je daar? Wel erg kort trouwens.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:08 schreef mothergoose het volgende:
iemand toevallig in omgeving nieuwegein morgen? heb fukking veel wachttijd..
ik zit er van plusminus 9 tot 16..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:09 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik, hoe laat ben je daar? Wel erg kort trouwens.
D'r staat zo'n paal met een vrij grote busroepunit erop.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:09 schreef Kevindinhinho het volgende:
Gaat ie weer....
Waar moet ik in 's hemelsnaam op "het knopje" drukken bij P+R/A27??
Ik ben er zo rond 12 dacht ik. Maar waar zit je dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:11 schreef mothergoose het volgende:
[..]
ik zit er van plusminus 9 tot 16..
nou ik moet dus PC-en naar nieuwegein maar weet niet zeker of ik de auto kan meenemen.. zo ja dan kan ik overal heengaan, zo niet dan geen idee..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:20 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
D'r staat zo'n paal met een vrij grote busroepunit erop.
[..]
Ik ben er zo rond 12 dacht ik. Maar waar zit je dan?
ik vind alles prima. als je morgen een bruine touran ziet dan ben ik tquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:25 schreef Hojdhopper het volgende:
Hm, ik moet vanaf het bedrijf op de Ringwade met het OV verder. Dus als je die auto even mee krijgt mag je mij wel taxien haha.
Als ik die WO Minor volg, kan ik na m'n afstuderen gewoon meteen een reguliere master gaan doen, dus dat is idd een jaartje. Enige nadeel is (voor zover je dat een nadeel kan noemenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:15 schreef Mallet het volgende:
[..]
Zo'n schakelminor is wel beter. Ik had die optie ook, alleen die was zo slecht gecommuniceerd dat het uiteindelijk geen optie meer was. Ik had namelijk een buitenlandverplichting die je of met stage 1 of met je minor moest doen.. Nou toen ik daar achter kwam had ik stage 1 al in NL gedaan en moest ik verplicht naar het buitenland tijdens het minor-semester. Toen ben ik gaan studeren in Schotland en kon ik dus die minor (die in NL werd gegeven) niet doen.
Nu heb ik de intentie om ergens in de toekomst (lees: met meer relevante werkervaring) te kijken of een MBA mogelijk is.
Hoe lang is die master dan? Jaartje lijkt me goed te doen.
Yes gewoon je kilometers doorgeven.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:08 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik heb vandaag 2 bandenwissels, gisteren één. Bij alledrie heb ik eigen vervoer moeten regelen omdat die monteurs in dorpjes zonder fatsoenlijk OV wonen. Hoe doen jullie dat met reiskostenvergoeding? Gewoon het aantal km's bij de opmerkingen zetten? En welk tijdstip mag je noteren, het moment dat je van huis weg rijdt? Ik heb in totaal 212 km te declareren.
De nieuwe Zafira ofzo? Die oude met die automaat, ik loop nog liever van Nijmegen naar Amsterdam.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:59 schreef Hojdhopper het volgende:
Daarna een Zafira automaat. Reed verbazend lekker ook!
Eh, 2008. Maar was ook wel een 2.2 van 150 pk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:01 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
De nieuwe Zafira ofzo? Die oude met die automaat, ik loop nog liever van Nijmegen naar Amsterdam.
Nee wel een andere. Wel gelijkend maar dat is een semi-automaat. Die had ik maandag in een Corsa en dat was inderdaad een drama. Die van vandaag was gewoon volautomaat. Heerlijk!quote:
Zelf bellen zometeen? Vergroot je kans!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:43 schreef maxmin het volgende:
Toch voor morgen even op beschikbaar gezet, hopen dat ik nog wat krijg want het is immers maandwissel. Als ze nu niet bellen dan moeten ze ook kappen met die 'Help!!!' smsjes en facebook berichtjes:p
Kwam deze week ook vrouwelijke collega tegen in skinny jeans en op allstarsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:59 schreef Hojdhopper het volgende:
Zo, weer thuis.
I don't usually see a many female hikers. But when I do, they're all pretty.
Vandaag dus drie hikers tegen gekomen. Alledrie vrouw, en alle drie leuk om te zien. Met twee nog een stukje samen gereisd. Leuke vorm van collegialiteit.
Ja joh? Die vandaag waren wel prima en gewoon netjes gekleed. Al is dat bij een vrouw ook wel makkelijker dan bij de man.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:24 schreef enpe het volgende:
[..]
Kwam deze week ook vrouwelijke collega tegen in skinny jeans en op allstars.
Morgen 2 ritjes in een A4 en S60, heb het weleens slechter getroffen.
Nee ok :p Die vallen wel mee idd. Alle Zafira's met automaat die ik gereden heb waren van die semi automaten. Janken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:10 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nee wel een andere. Wel gelijkend maar dat is een semi-automaat. Die had ik maandag in een Corsa en dat was inderdaad een drama. Die van vandaag was gewoon volautomaat. Heerlijk!
Huh? Hebben ze dat aangepast dan? Die van ons heeft het niet, en de andere 6 die ik heb gereden hebben dat ook niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:59 schreef Hojdhopper het volgende:
Zo'n 508 is wel mooi zeg, maar het was dan ook een executive uitvoering. Alles erop en eraan. Alleen die cruise control... Even vergeten dat bij Peugeot dat ding met 5kmh per keer omhoog gaat. Daarna een Zafira automaat. Reed verbazend lekker ook!
Waarom heb ik dat nooitquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:59 schreef Hojdhopper het volgende:
Zo, weer thuis.
I don't usually see a many female hikers. But when I do, they're all pretty.
Vandaag dus drie hikers tegen gekomen. Alledrie vrouw, en alle drie leuk om te zien. Met twee nog een stukje samen gereisd. Leuke vorm van collegialiteit.
Alle 508's die ik had ook niet. Misschien ergens in de instellingen te fixen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:48 schreef S-RS het volgende:
[..]
Huh? Hebben ze dat aangepast dan? Die van ons heeft het niet, en de andere 6 die ik heb gereden hebben dat ook niet.
Jep, tijdje terug kwam ik er in Meerkerk eentje tegen op uggsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:27 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ja joh? Die vandaag waren wel prima en gewoon netjes gekleed. Al is dat bij een vrouw ook wel makkelijker dan bij de man.
Shit, waarom dan. Paupers.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:01 schreef enpe het volgende:
[..]
Jep, tijdje terug kwam ik er in Meerkerk eentje tegen op uggs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |