Ik moest rennend door de sneeuw bij almere met nette schoenen, helemaal doorweekt en mijn broekspijpen ook. Vorig jaar winter.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:12 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb op mijn nette schoenen eens drie kwartier door de sneeuw gestampt in Amsterdam ZO, omdat er door het winterse weer geen OV meer reed. Taxi mocht niet van EW
Ach ik had voor een paar tientjes nette stappers gehaald bij Van Haren.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:44 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik trek mijn nette schoenen ook niet aan tijdens het werken.
Je moet je wel goed afvragen of het van toegevoegde waarde is voor jouw toekomstplannen. Qua banen zie ik het de aankomende jaren niet enorm veranderen en het is nu al zeer zeker niet eenvoudig om aan de bak te komen. Straks zitten we met een overschot aan hoogopgeleiden met weinig (relevante) werkervaring en in sommige branches zal je dan zeker niet sterk staan, ondanks je een universitaire titel hebt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Tja, ik ben in 2014 klaar met m'n hbo, maar zo klinkt het niet erg aantrekkelijk om nog een master te gaan doen... Hoewel ik dat eigenlijk wel van plan was. Heb een vwo-diploma, maar heb m'n eerste jaar op de uni gefaald, dus hbo gaan doen en het zou toch op een of andere manier zonde van m'n vwo zijn als ik "slechts" een hbo-diploma heb dadelijk..
Ach ja, ik zie wel. Voorlopig nog "gewoon" OV dus.
Ik ben het met je eens, maar ik zou je studiekeuze niet baseren op aankomende 5-10 jaar. Mocht je als je midden 30 bent willen switchen in een economie die een stuk beter is, dan is een universitaire titel ineens heel handig.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:22 schreef Mallet het volgende:
[..]
Je moet je wel goed afvragen of het van toegevoegde waarde is voor jouw toekomstplannen. Qua banen zie ik het de aankomende jaren niet enorm veranderen en het is nu al zeer zeker niet eenvoudig om aan de bak te komen. Straks zitten we met een overschot aan hoogopgeleiden met weinig (relevante) werkervaring en in sommige branches zal je dan zeker niet sterk staan, ondanks je een universitaire titel hebt.
Dat zijn die momenten dat ik ga checken of ik nog ruitensproeiervloeistof erin heb zitten, *****bumperkleversquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:04 schreef Sanderss het volgende:
Vandaag zowat ruzie op de snelweg met een medeweggebruiker. Reed op de A28 richting het Zuiden toen er ter hoogte van 't Harde een man in z'n Ford Focus met 115 links ging rijden. Dik 20 km later bij Harderwijk begon het een beetje te irriteren. Van rechts inhalen hou ik normaal niet, maar nu zag ik een rij vrachtwagens op de rechterhelft en voor me reden heel wat auto's die ze langzaam inhaalden. Dus ik snel naar rechts, waardoor ik met gepaste snelheid (we reden 95 oid) wat auto's inhaalden. Vervolgens ging ik weer naar links. Zie ik in mn rechter spiegel ineens die Focus volle bak accelereren en ineens reed hij naast me. In een gat wat er niet was wilde hij hem er weer voor gooien. Vervolgens heeft die gast nog zeker 5 km op 0,5 sec. achter me en al zwaaiend en wijzend naast me gereden. Is dat nou wat ze met een midlifecrisis bedoelen?
Anders had je altijd nog een van die witte fietsen kunnen pakkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:34 schreef Panthera. het volgende:
Morgen een auto ophalen midden op het park de Hoge VeluweIk was al bang voor matig OV, maar er stopt een bus voor het adres waar ik moet zijn, midden in de middle of nowhere.
Dat is ook weer zo. Maar ik weet dat ik het best aankan, had op de uni na 1 jaar 56punten en na 2 jaar nog steeds (wel 2e jaars vakken gehaald natuurlijkquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:22 schreef Mallet het volgende:
[..]
Je moet je wel goed afvragen of het van toegevoegde waarde is voor jouw toekomstplannen. Qua banen zie ik het de aankomende jaren niet enorm veranderen en het is nu al zeer zeker niet eenvoudig om aan de bak te komen. Straks zitten we met een overschot aan hoogopgeleiden met weinig (relevante) werkervaring en in sommige branches zal je dan zeker niet sterk staan, ondanks je een universitaire titel hebt.
Tijdje terug de belastingdienst gebeld over informatie, want had wat plannen met een vriend.quote:
Ik kan je vanuit beroepsmatig opzicht vertellen dat dat gewoon onzin is. Die lui blijven maar onzin verkopen. Het heeft helemaal niets met het aantal te maken eigenlijk, maar met een sloot aan (andere) criteria.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:51 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Tijdje terug de belastingdienst gebeld over informatie, want had wat plannen met een vriend.
Ik zag er genoeg staanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:06 schreef Mallet het volgende:
[..]
Anders had je altijd nog een van die witte fietsen kunnen pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |