abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118554514
Heb van die nette schoenen voor hiken, daar kan ik dus echt geen drie kwartier op lopen.. Ik zou, ook gezien de voorspellingen, vooral een taxi bellen :)
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
  zondag 28 oktober 2012 @ 22:12:24 #32
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118559069
Ik heb op mijn nette schoenen eens drie kwartier door de sneeuw gestampt in Amsterdam ZO, omdat er door het winterse weer geen OV meer reed. Taxi mocht niet van EW :')
#26 || Luciano da Silva
pi_118561362
Ik kwam dr laatst een tegen die werkte gewoon op z'n afgetrapte allstars :+
pi_118562926
Ik trek mijn nette schoenen ook niet aan tijdens het werken.
pi_118563522
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 22:12 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb op mijn nette schoenen eens drie kwartier door de sneeuw gestampt in Amsterdam ZO, omdat er door het winterse weer geen OV meer reed. Taxi mocht niet van EW :')
Ik moest rennend door de sneeuw bij almere met nette schoenen, helemaal doorweekt en mijn broekspijpen ook. Vorig jaar winter.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
  maandag 29 oktober 2012 @ 09:21:50 #36
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118567084
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 23:44 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik trek mijn nette schoenen ook niet aan tijdens het werken.
Ach ik had voor een paar tientjes nette stappers gehaald bij Van Haren.
#26 || Luciano da Silva
  maandag 29 oktober 2012 @ 15:32:11 #37
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118579584
Zo alle formulieren van de 2 werkdagen van deze maand zijn weer ingescand :')

Ik moet toch is gaan kijken voor een bij-bijbaantje...
pi_118579633
vandaag voor t eerst sinds lange tijd weer eens gehiket. viel me eigenlijk toch nog mee, afgezien van die formulieren dan.
lekker keihard meekrijsen met kutmuziek op de radio, geen stress om een keer een zijlijntje aan te raken ofzo, best prima.
pi_118585448
Ik las dat vanaf 2015 de Studenten OV wordt vervangen door een kortingskaart? Ben benieuwd wat dat voor EW betekent..
Ik ben er dan al uit als het goed is :P
pi_118586208
OV-studentenkaart wordt geschrapt

Die directeuren hebben de boel net op tijd aan ASA verkocht. :D
pi_118586493
Gelukkig ben ik er dan al lang weer vandoor :+ Overigens wel balen voor nieuwe studenten.
pi_118586672
Ja, die worden wel hard getroffen. Ik ben blij dat ik in 2008 ben begonnen en niet zes jaar later. Weet iemand trouwens of je een snelle hap kunt halen in de buurt van de bandenboer in Bedum? Al zal daar wel geen tijd voor zijn...

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2012 18:01:53 ]
pi_118587562
Tja, ik ben in 2014 klaar met m'n hbo, maar zo klinkt het niet erg aantrekkelijk om nog een master te gaan doen... Hoewel ik dat eigenlijk wel van plan was. Heb een vwo-diploma, maar heb m'n eerste jaar op de uni gefaald, dus hbo gaan doen en het zou toch op een of andere manier zonde van m'n vwo zijn als ik "slechts" een hbo-diploma heb dadelijk..

Ach ja, ik zie wel. Voorlopig nog "gewoon" OV dus.
pi_118590349
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 18:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Tja, ik ben in 2014 klaar met m'n hbo, maar zo klinkt het niet erg aantrekkelijk om nog een master te gaan doen... Hoewel ik dat eigenlijk wel van plan was. Heb een vwo-diploma, maar heb m'n eerste jaar op de uni gefaald, dus hbo gaan doen en het zou toch op een of andere manier zonde van m'n vwo zijn als ik "slechts" een hbo-diploma heb dadelijk..

Ach ja, ik zie wel. Voorlopig nog "gewoon" OV dus.
Je moet je wel goed afvragen of het van toegevoegde waarde is voor jouw toekomstplannen. Qua banen zie ik het de aankomende jaren niet enorm veranderen en het is nu al zeer zeker niet eenvoudig om aan de bak te komen. Straks zitten we met een overschot aan hoogopgeleiden met weinig (relevante) werkervaring en in sommige branches zal je dan zeker niet sterk staan, ondanks je een universitaire titel hebt.
  maandag 29 oktober 2012 @ 19:49:25 #45
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118591625
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 19:22 schreef Mallet het volgende:

[..]

Je moet je wel goed afvragen of het van toegevoegde waarde is voor jouw toekomstplannen. Qua banen zie ik het de aankomende jaren niet enorm veranderen en het is nu al zeer zeker niet eenvoudig om aan de bak te komen. Straks zitten we met een overschot aan hoogopgeleiden met weinig (relevante) werkervaring en in sommige branches zal je dan zeker niet sterk staan, ondanks je een universitaire titel hebt.
Ik ben het met je eens, maar ik zou je studiekeuze niet baseren op aankomende 5-10 jaar. Mocht je als je midden 30 bent willen switchen in een economie die een stuk beter is, dan is een universitaire titel ineens heel handig.

Btw eerst zullen de studenten die antropologie doen of opleidingen binnen cultuur en kunst het slachtoffer zijn.
pi_118592504
Vandaag zowat ruzie op de snelweg met een medeweggebruiker. Reed op de A28 richting het Zuiden toen er ter hoogte van 't Harde een man in z'n Ford Focus met 115 links ging rijden. Dik 20 km later bij Harderwijk begon het een beetje te irriteren. Van rechts inhalen hou ik normaal niet, maar nu zag ik een rij vrachtwagens op de rechterhelft en voor me reden heel wat auto's die ze langzaam inhaalden. Dus ik snel naar rechts, waardoor ik met gepaste snelheid (we reden 95 oid) wat auto's inhaalden. Vervolgens ging ik weer naar links. Zie ik in mn rechter spiegel ineens die Focus volle bak accelereren en ineens reed hij naast me. In een gat wat er niet was wilde hij hem er weer voor gooien. Vervolgens heeft die gast nog zeker 5 km op 0,5 sec. achter me en al zwaaiend en wijzend naast me gereden. Is dat nou wat ze met een midlifecrisis bedoelen? :')
The mind sees what it chooses to see.
pi_118592786
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:55 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Per jaar.

Hoe kom je daarbij?
pi_118598675
Morgen een auto ophalen midden op het park de Hoge Veluwe :) Ik was al bang voor matig OV, maar er stopt een bus voor het adres waar ik moet zijn, midden in de middle of nowhere.
pi_118609573
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:04 schreef Sanderss het volgende:
Vandaag zowat ruzie op de snelweg met een medeweggebruiker. Reed op de A28 richting het Zuiden toen er ter hoogte van 't Harde een man in z'n Ford Focus met 115 links ging rijden. Dik 20 km later bij Harderwijk begon het een beetje te irriteren. Van rechts inhalen hou ik normaal niet, maar nu zag ik een rij vrachtwagens op de rechterhelft en voor me reden heel wat auto's die ze langzaam inhaalden. Dus ik snel naar rechts, waardoor ik met gepaste snelheid (we reden 95 oid) wat auto's inhaalden. Vervolgens ging ik weer naar links. Zie ik in mn rechter spiegel ineens die Focus volle bak accelereren en ineens reed hij naast me. In een gat wat er niet was wilde hij hem er weer voor gooien. Vervolgens heeft die gast nog zeker 5 km op 0,5 sec. achter me en al zwaaiend en wijzend naast me gereden. Is dat nou wat ze met een midlifecrisis bedoelen? :')
Dat zijn die momenten dat ik ga checken of ik nog ruitensproeiervloeistof erin heb zitten, *****bumperklevers
pi_118610433
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 21:34 schreef Panthera. het volgende:
Morgen een auto ophalen midden op het park de Hoge Veluwe :) Ik was al bang voor matig OV, maar er stopt een bus voor het adres waar ik moet zijn, midden in de middle of nowhere.
Anders had je altijd nog een van die witte fietsen kunnen pakken _O-
pi_118611300
Vanaf donderdag hiker vanuit regio Groningen, hopen dat ze daar meer werk voor me hebben!
pi_118612052
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 19:22 schreef Mallet het volgende:

[..]

Dat is ook weer zo. Maar ik weet dat ik het best aankan, had op de uni na 1 jaar 56punten en na 2 jaar nog steeds (wel 2e jaars vakken gehaald natuurlijk :P ) dus vandaar dat ik kon vertrekken. Daarbij kan ik hier op school in mijn 4e jaar de WO Minor volgen zodat ik geen schakeljaar hoef te doen, dus wat dat betreft is het vrij aantrekkelijk om die master nog 'even' mee te pakken.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:51:50 #53
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118613167
quote:
5s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:10 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij?
Tijdje terug de belastingdienst gebeld over informatie, want had wat plannen met een vriend.
#26 || Luciano da Silva
pi_118613366
Ze zoeken 5 chauffeurs in Nieuwegein voor morgen, en ik heb het geld hard nodig, doen of niet? Is het echt zo verschrikkelijk dat ik het maar niet moet doen?
pi_118613387
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:51 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Tijdje terug de belastingdienst gebeld over informatie, want had wat plannen met een vriend.
Ik kan je vanuit beroepsmatig opzicht vertellen dat dat gewoon onzin is. Die lui blijven maar onzin verkopen. Het heeft helemaal niets met het aantal te maken eigenlijk, maar met een sloot aan (andere) criteria.

Die lui kunnen je alleen vertellen wat ze op hun scherm zien en wat voorgekauwd/standaard is. Zodra ook maar iets afwijkt, krijg je onzin voorgeschoteld.
pi_118614762
Mogen CV-monteurs alleen maar in kleine dorpjes wonen ofzo? :')
pi_118615330
Soms zou je dat bijna gaan denken..
pi_118617947
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 09:06 schreef Mallet het volgende:

[..]

Anders had je altijd nog een van die witte fietsen kunnen pakken _O-
Ik zag er genoeg staan :D Wel mooi daar, en erg stil.

Afgezien van de bladblazer en het schieten van oefenende militairen :P maar goed, zeker leuker dan een gemideld industrieterrein.

Wel jammer, ik stelde me voor, vroeg mijn CP welke auto ik kwam ophalen, de Peugeot 208 of de Range Rover Evoque die ook klaarstond. Drie keer raden...
pi_118623775
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat de mail van zonet ook mij als oorzaak had. Ik had m'n beschikbaarheid alleen voor de middag en avond aangevinkt aangezien ik vanavond mn verjaardag vier. Maar J belde en gaf me ritten voor de hele dag. Toen ik keek hoefde ik pas om half 10 de trein in dus dat zou ik nog wel halen. Maar even later belde ze op en gaf ze me een andere, vroegere, rit omdat de eerste was vervallen. "Je kon toch de hele dag??" vroeg ze, maar ik zei nee, want beschikbaarheid. Nu alsnog ritten gekregen. :P
pi_118624390
Kutjes, ik had kunnen werken vanavond maar ik dacht twee uur nodig te hebben voor de toets :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')