Daar was ik afgelopen maandag ook! Echt vreselijk! En dan kom je daar, zeggen ze: "hedde gij nie efskes kenne belle, of wa?"quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:11 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Dan mag EW dat ook in Keldonk wel even afspreken. Dat was serieus het grootste gat dat ik ooit heb gezien met een knudde-busverbinding waar je 2 uur over doet om naar een normaal bewoonbare plek te komen.
Waarschijnlijk betalen ze gewoon minder en is het inderdaad efficienter voor beiden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:22 schreef Mallet het volgende:
[..]
Goh dat Easy Way heeft onderhandeld in ons voordeel, dat is verrassend! Maar het mes snijdt natuurlijk aan twee kanten.. Des te sneller zijn wij weer op ons volgende adres.
Hahaha gast wij hebben geen "hond" van 100 kilo die achterin ligt te hijgen dus we kunnen het af met die laffe 1.6quote:
Eh jooo, die weegt 'maar' 80 kilo en die ligt er alleen in tijdens de vakantiequote:Op zondag 4 november 2012 13:30 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Hahaha gast wij hebben geen "hond" van 100 kilo die achterin ligt te hijgen dus we kunnen het af met die laffe 1.6
Ach beetje contragewicht voor die station kan misschien ook geen kwaadquote:Op zondag 4 november 2012 13:33 schreef S-RS het volgende:
[..]
Eh jooo, die weegt 'maar' 80 kilo en die ligt er alleen in tijdens de vakantie
Dat kan toch nooit zo lang duren? Utrecht CS-Nijmegen CS is 55 minuten. Houten-Utrecht hoeft ook niet lang te durenquote:Op zondag 4 november 2012 13:39 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ach beetje contragewicht voor die station kan misschien ook geen kwaad![]()
Morgen trouwens van Houten naar Nijmegen met de trein. 2 uur 2 minuten met het OV!
En ik zit al krap in tijd morgen, dus zal wel lekker haasten worden
Oh het staat er niet helemaal zoals ik bedoelde. Het zijn allebei een beetje uithoeken, dus dat is wel kut. Bus naar Utrecht duurt een half uur(bus naar houten + trein naar Utrecht 25min) , dan vanaf Nijmegen nog door naar Nijmegen Dukenburg(?) en dan nog lopen.quote:Op zondag 4 november 2012 15:32 schreef maxmin het volgende:
[..]
Dat kan toch nooit zo lang duren? Utrecht CS-Nijmegen CS is 55 minuten. Houten-Utrecht hoeft ook niet lang te duren
Genoeg plek. Volgens mij kan je daar op het terrein zelf parkeren (niet het grote terrein maar gewoon die voor bezoekers) en anders gewoon op de stoep, staan vaker geparkeerde auto's.quote:Op zondag 4 november 2012 20:21 schreef zazzel het volgende:
Morgen om 08:30 bij de "grote" in Breda zijn, iemand ervaring met parkeren van eigen vervoer daar?
Bus duurt 30min, en met de auto ben ik er binnen 3min...
Ruimte zat voor dat kantoor, gewoon daar neerzetten en even vragen of het geen probleem is. Anders is er vast nog wel een plekje vrij op het terreinquote:Op zondag 4 november 2012 20:21 schreef zazzel het volgende:
Morgen om 08:30 bij de "grote" in Breda zijn, iemand ervaring met parkeren van eigen vervoer daar?
Te lui voor op dat tijdstip;) Maar komt goed, nog meer hikers in Breda morgenochtend?quote:Op zondag 4 november 2012 20:56 schreef Irritatie100 het volgende:
3 minuten met de auto, dan zou ik de fiets pakken denk ik.
Hoe laat pak jij morgen de bus vanaf Groningen CS?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:01 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Hoe laat moet je in Groningen zijn? Ik moet "om" 8:30 bij de grote bij de gotenburgweg zijn, dan ook naar Amersfoort in een Partner!
Reken er maar niet op dat je die kilometers vergoed krijgt, mocht je dat willen. Dat moet je namelijk in drievoud van te voren overleggenquote:Op zondag 4 november 2012 20:21 schreef zazzel het volgende:
Haha die 5 kilometer mogen ze houdenquote:Op zondag 4 november 2012 22:36 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Reken er maar niet op dat je die kilometers vergoed krijgt, mocht je dat willen. Dat moet je namelijk in drievoud van te voren overleggen
Je weet wat ze zeggen hè? Wie het kleine niet deert is de grote niet weerd! (Vaktaal).quote:Op maandag 5 november 2012 00:49 schreef zazzel het volgende:
[..]
Haha die 5 kilometer mogen ze houdenMaar ik woon idd in Breda, dus word pas betaald wanneer ik bij "de grote" ben..
08:09 uur volgens mij. Bus 9 naar narvikquote:Op zondag 4 november 2012 22:21 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Hoe laat pak jij morgen de bus vanaf Groningen CS?
Nee pik. Wie het niet kleine niet EERT! Hahaquote:Op maandag 5 november 2012 06:50 schreef Mallet het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen hè? Wie het kleine niet deert is de grote niet weerd! (Vaktaal).
Oh ik ook wel hoor, zeker toen een dorpje op kwartier rijden was, maar 2,5 uur OV'en. Toen wel mooi OV-tijd opgeschrevenquote:Op zondag 4 november 2012 22:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik word ook buiten de stad regelmatig gebracht
Op je 23e kun je ook best als vakkenvuller solliciteren, maar kleine kans dat je wordt aangenomen.quote:Op maandag 5 november 2012 12:08 schreef DuTank het volgende:
Ok ok, dus als je 23 bent mag je niet als Hiker solliciteren. Discriminatie op basis van leeftijd?
kaolo easyway
Ga niet voor mijn lol het OV in neequote:Op maandag 5 november 2012 13:12 schreef kingtoppie het volgende:
Krijgen jullie doorbetaald terwijl jullie reizen?
"We duimen met de studenten mee"quote:Op maandag 5 november 2012 16:43 schreef Hojdhopper het volgende:
Net op hun Facebook bericht gereageerd. Blijkbaar hebben ze toch iets achter de hand als het gratis reizen voor studenten aan de wilgen wordt gehangen. Of het is natuurlijk om ons koest te houden.
En ondertussen zitten de oud-directeuren, die de boel net op tijd hebben verkocht, te juichen.quote:Volgens mij zien ze hun hele business plan in rook opgaan en zit ze om hele andere redenen te duimen
Een vrachtwagenchauffeur die 9 auto's in één keer meeneemtquote:Op maandag 5 november 2012 20:10 schreef Rubenr3 het volgende:
Die auto's moeten toch verplaatst worden, en wie is er nou goedkoper dan een student?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |