Volgens mij was het gewoon gruwelijk druk en hebben ze de ritten gewoon uitgedeeld. Ik begin in Haarlem en eindig in Almere. 40 en 70km van mn woonplaatsquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:53 schreef mothergoose het volgende:
maandag heel vreemde rit.. woon dus in maastricht, maar werd gevraagd of ik zondag niet toevallig in tilburg kon slapen. nou dat kan. en dan 's morgens met treintaxi naar station, om uiteindelijk een ritje van schijndel naar utrecht te doen..
dus treintaxi kosten, treinkosten naar tilburg want dat is zondag, +6 uur reizen ofzo..
nouja.
Ik eindig negen van de tien keer in Almere of Barneveld, respectievelijk 155 en 180 kilometer van mijn woonplaatsquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:56 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon gruwelijk druk en hebben ze de ritten gewoon uitgedeeld. Ik begin in Haarlem en eindig in Almere. 40 en 70km van mn woonplaats
Dat is eigenlijk gewoon regio Amsterdam...
Ze naaien mij dus gewoonquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:53 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik eindig negen van de tien keer in Almere of Barneveld, respectievelijk 155 en 180 kilometer van mijn woonplaats
Hoe laat moet je in Groningen zijn? Ik moet "om" 8:30 bij de grote bij de gotenburgweg zijn, dan ook naar Amersfoort in een Partner!quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:32 schreef Rubenr3 het volgende:
Mag maandag 2 ritten doen, Groningen-Amersfoort en Huissen-Joure, Citroen Berlingo en Peugeot 107. Feest!
Doet die t weer?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:47 schreef QuiCk01 het volgende:
Vandaag werd onze auto afgeleverd door iemand van EW![]()
Had ik hem liever zelf opgehaald
Ik ben daar altijd gebracht/gehaald. Volgens mij iedereen hier wel. Ze halen/brengen je met een noodvaart ff naar dat verlaten stationnetje.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:42 schreef Kevindinhinho het volgende:
Beste mensen,
maandag moet ik een auto naar Wiuwert brengen, worden jullie dan ook naar Mantgum gebracht? Of moet ik dan wel lopen? Zou goed uitkomen qua uren, maar driekwartier sjouwen heb ik (niet altijd) zin in..
Die lui in Wiuwert zeiden tegen mij dat dat vaste afspraken zijn met EW, ze zijn je "verplicht" je te halen en te brengen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:45 schreef Kevindinhinho het volgende:
Ik ben inderdaad al een keertje gehaald daar ja, maar wist niet of je ook teruggebracht werd. Dank Mallet
Goh dat Easy Way heeft onderhandeld in ons voordeel, dat is verrassend! Maar het mes snijdt natuurlijk aan twee kanten.. Des te sneller zijn wij weer op ons volgende adres.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:18 schreef zazzel het volgende:
[..]
Die lui in Wiuwert zeiden tegen mij dat dat vaste afspraken zijn met EW, ze zijn je "verplicht" je te halen en te brengen.
Ik moet er ook om 8:30 zijn, moet alleen tussendoor even ergens iets afleverenquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:01 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Hoe laat moet je in Groningen zijn? Ik moet "om" 8:30 bij de grote bij de gotenburgweg zijn, dan ook naar Amersfoort in een Partner!
Terug gaat nog sneller dan de heenweg, die lui zien die wegen daar echt als een racebaanquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:45 schreef Kevindinhinho het volgende:
Ik ben inderdaad al een keertje gehaald daar ja, maar wist niet of je ook teruggebracht werd. Dank Mallet
Dan mag EW dat ook in Keldonk wel even afspreken. Dat was serieus het grootste gat dat ik ooit heb gezien met een knudde-busverbinding waar je 2 uur over doet om naar een normaal bewoonbare plek te komen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:18 schreef zazzel het volgende:
[..]
Die lui in Wiuwert zeiden tegen mij dat dat vaste afspraken zijn met EW, ze zijn je "verplicht" je te halen en te brengen.
Daar was ik afgelopen maandag ook! Echt vreselijk! En dan kom je daar, zeggen ze: "hedde gij nie efskes kenne belle, of wa?"quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:11 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Dan mag EW dat ook in Keldonk wel even afspreken. Dat was serieus het grootste gat dat ik ooit heb gezien met een knudde-busverbinding waar je 2 uur over doet om naar een normaal bewoonbare plek te komen.
Waarschijnlijk betalen ze gewoon minder en is het inderdaad efficienter voor beiden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:22 schreef Mallet het volgende:
[..]
Goh dat Easy Way heeft onderhandeld in ons voordeel, dat is verrassend! Maar het mes snijdt natuurlijk aan twee kanten.. Des te sneller zijn wij weer op ons volgende adres.
Hahaha gast wij hebben geen "hond" van 100 kilo die achterin ligt te hijgen dus we kunnen het af met die laffe 1.6quote:
Eh jooo, die weegt 'maar' 80 kilo en die ligt er alleen in tijdens de vakantiequote:Op zondag 4 november 2012 13:30 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Hahaha gast wij hebben geen "hond" van 100 kilo die achterin ligt te hijgen dus we kunnen het af met die laffe 1.6
Ach beetje contragewicht voor die station kan misschien ook geen kwaadquote:Op zondag 4 november 2012 13:33 schreef S-RS het volgende:
[..]
Eh jooo, die weegt 'maar' 80 kilo en die ligt er alleen in tijdens de vakantie
Dat kan toch nooit zo lang duren? Utrecht CS-Nijmegen CS is 55 minuten. Houten-Utrecht hoeft ook niet lang te durenquote:Op zondag 4 november 2012 13:39 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ach beetje contragewicht voor die station kan misschien ook geen kwaad![]()
Morgen trouwens van Houten naar Nijmegen met de trein. 2 uur 2 minuten met het OV!
En ik zit al krap in tijd morgen, dus zal wel lekker haasten worden
Oh het staat er niet helemaal zoals ik bedoelde. Het zijn allebei een beetje uithoeken, dus dat is wel kut. Bus naar Utrecht duurt een half uur(bus naar houten + trein naar Utrecht 25min) , dan vanaf Nijmegen nog door naar Nijmegen Dukenburg(?) en dan nog lopen.quote:Op zondag 4 november 2012 15:32 schreef maxmin het volgende:
[..]
Dat kan toch nooit zo lang duren? Utrecht CS-Nijmegen CS is 55 minuten. Houten-Utrecht hoeft ook niet lang te duren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |