Dan wordt het inderdaad altijd een hele andere ventquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:13 schreef Evertjan het volgende:
als het over Spieren voor spieren gaat is Louis een heel ander mens
Hij houdt zich met moeite in.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:13 schreef Evertjan het volgende:
als het over Spieren voor spieren gaat is Louis een heel ander mens
Pippa. Feesje.quote:
Schildpad dat je bent!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:15 schreef Type-R het volgende:
ik was te lui voor een nieuw topic aan te maken, ik beken.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:15 schreef Type-R het volgende:
ik was te lui voor een nieuw topic aan te maken, ik beken.
Zijn enige verschillige trademark, voor de rest is het een kutlul.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan wordt het inderdaad altijd een hele andere vent
Wie is Louis? je bedoelt DIE FUHRER! of DER MEISTER?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:17 schreef JosefDettelbacher het volgende:
lachen met louis
alsof we in noord korea zitten zeg.
quote:
Ja, maar deze Joja.quote:
quote:
Gewoon een redelijk algemeen marketingverhaaltje.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:20 schreef Stiggie het volgende:
Hij weet er ook gigantisch veel vanaf moet ik zeggen. Wat een baas. Zet zich uitstekend in
Merel is een betere interviewster.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:20 schreef OProg het volgende:
Haal dan Merel maar terug. Zegt net zo weinig zinnigs maar is leuker om naar te kijken.
Of we nu de nieuwe zachte Gaal zien.quote:
Daar hoort geen komma.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:20 schreef Karina het volgende:
Ik vind het wel zielig dat, dat kind dit allemaal hoort
Ja inderdaad, waarom doet zij het niet meer? Die vond ik altijd wel goed en leuk.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:20 schreef OProg het volgende:
Haal dan Merel maar terug. Zegt net zo weinig zinnigs maar is leuker om naar te kijken.
Nee, en ze is duidelijk dommer dan Jojanneke.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:20 schreef OProg het volgende:
Die ligt om 8 uur in haar nestquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:21 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ja inderdaad, waarom doet zij het niet meer? Die vond ik altijd wel goed en leuk.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Merel is een betere interviewster.
Ja.quote:
MAG DAT??? MAG DAT???quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja. Mag ik dat zeggen? JA DAT MAG IK ZEGGEN.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:22 schreef waaromniet1988 het volgende:
Geniaal. Soms zou je willen dat je dood was
hoera!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:22 schreef marcodej het volgende:
Nu ook nooit meer Dela-tafelgasten meer... ;'(
Ik tune in bij Astrid.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:24 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme dames en heren, een heel uur wachten op Van Rossem.
quote:
Klonk echt als een jongetje van 5 wat een lolly uit z'n mond haalt als z'n opa en oma binnenkomen ofzoquote:
Och natuurlijk, Erben weet er weer alles van.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:16 schreef Karina het volgende:
- Erben Wennemars over de man die de afgelopen weken het nieuws domineerde: Lance Armstrong en zijn dopingaffaire.
Ja, maar wat zijn trekdierenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:22 schreef JosefDettelbacher het volgende:
godver briljante lucky!! klassieker!
Oh, ik dacht dat het een woordgrap op de originele commercial was, die ik slechts 1 keer gezien hebquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:15 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Doet er toch niet toe? Het klinkt alleen al vet!
Kijk daar ga je al, dat zal het wel wezenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een woordgrap op de originele commercial was, die ik slechts 1 keer gezien heb.
Iedereen met tranen in der ogen... behalve bij cyborg Jojannekequote:
Ja omdat Louis iedereen in het publiek incl. Matthijs onder schot hield, daarom werd er zo gelachen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Iedereen met tranen in der ogen... behalve bij cyborg Jojanneke. Wat een eng wijf is dat toch.
Ik ben over het algemeen geen Myjer fan maar je moet respect hebben voor hoe ie het altijd weer filkt!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:11 schreef Pynthon het volgende:
Heeft iemand dat filmpje waarin Jochem Myjer Nico Dijkshoorn na doet? Ik heb al zitten zoeken maar kan het niet vinden. Het was op 24 okt geloof ik.
EDIT: Ik heb hem al. Ik zat op verkeerde zoekwoorden te zoeken:
Hopelijk gaat Erben niet natrappen...ook in het schaatsen wordt er gebruikt, maar daar wordt het met de mantel der liefde bedekt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:37 schreef Bronson het volgende:
[..]
Och natuurlijk, Erben weet er weer alles van.
Oh, ik wel!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:25 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Ik ben over het algemeen geen Myjer fan...
Erben is bijna altijd pijnlijk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:43 schreef marcodej het volgende:
Erben heeft zich al genoeg uitgelaten over Lance op Twitter om te weten dat het pijnlijk wordt.
Zo te zien is het gewoon hetzelfde als vorig seizoen....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:29 schreef Karina het volgende:
Dooorrrrr
Ik vind Paul de Leeuw leuk, maar dat nieuwe programma (nou ja nieuw) lijkt me niks.
Elk nieuw programma van hem is toch weer hetzelfde als zijn vorige programma?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:29 schreef Karina het volgende:
Dooorrrrr
Ik vind Paul de Leeuw leuk, maar dat nieuwe programma (nou ja nieuw) lijkt me niks.
Het lijkt nog wat rommeliger.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:30 schreef Injetta het volgende:
[..]
Zo te zien is het gewoon hetzelfde als vorig seizoen....
Ha ha, volgens mij is het net zo rommelig als altijd, alleen we zijn het weer even vergeten...quote:
Heeft ook enorm lelijke ouders... (arm kind)quote:
De eerste keer was al ultiem genant.quote:
Dat ook......quote:
Idd best treurig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:32 schreef alors het volgende:
Zichzelf tussen die fragmenten zetten!!!
quote:
Ik vind het wel een grappig mannetje.quote:
Dat accent ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vind het wel een grappig mannetje.
Oh ja, dit is voor het eerst dat ik ze ooit hoor.....quote:
De Kik, maar ze komen terug.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:35 schreef Pietepietje het volgende:
Ik schakel nu in, heb ik iets gemist?
Was wel leuk, maar geen nieuwe dingen eigenlijk.quote:
Gelukkig maarquote:
Wil het wel zien voor de herkenning van toen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:37 schreef Injetta het volgende:
[..]
Was wel leuk, maar geen nieuwe dingen eigenlijk.
Nou, hij stottert, maar hij lokt toch geen kinderen?quote:
Gaat hij zelf het voorbeeld geven?quote:
Het is de zeverende Volkskrant-recensent die ooit door Prem beschuldigd werd, althans, Prem had iets horen vertellen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou, hij stottert, maar hij lokt toch geen kinderen?
Zo is het. Ook nog eens een keer.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toffe muziek man niet zo ouwehoer hier gaste.
Hoeft niet meer. Einde is al verklaptquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:46 schreef Injetta het volgende:
Oh, die heb ik nog niet gezien. Gauw kijken dus....
Dat doet niks af aan de docuquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hoeft niet meer. Einde is al verklapt
Ik schakel net in. Is het erg om het einde van een docu te weten?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hoeft niet meer. Einde is al verklapt
Ik weet het einde liever niet, maar dan kan het nog wel een mooie docu zijn.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:48 schreef Njosnavelin het volgende:
DWDDIk kan eindelijk weer eens kijken.
[..]
Ik schakel net in. Is het erg om het einde van een docu te weten?
Hoeft niet hij is niet meer op aarde.quote:
Inderdaad.. heel verdrietigquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:49 schreef Injetta het volgende:
Had niemand kunnen voorkomen dat die man uit huis is gezet?
Klinkt als iets heel tragisch en de onmacht van de samenleving om dit soort mensen echt op te vangen.
Vooral erg irritant met zijn gestotter.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:51 schreef Remzz het volgende:
Bah Erben Wennemars, denkt dat ie ontzettend leuk en grappig is. Daarnaast ontzettend arrogant.
Want???quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:51 schreef waxmask het volgende:
Dat zou ik graag ook eens doen dat soort wijven afblaffen...
Ja nu kan die daar weinig aan doen, maar hij gebruikt het haast een beetje heb ik het ideequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vooral erg irritant met zijn gestotter.
Ja dat lijkt idd wel zo, [NCRV Dokument] Nieuwe reeks op Ned 2, maandags 23.05 hier staat nog wat meer informatie ook van de ik meen halfbroer of stiefbroer van Matthijsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:49 schreef Injetta het volgende:
Had niemand kunnen voorkomen dat die man uit huis is gezet?
Klinkt als iets heel tragisch en de onmacht van de samenleving om dit soort mensen echt op te vangen.
Fonz3 is natuurlijk niet moeilijk te overtreffen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:52 schreef Remzz het volgende:
En toch een leukere band dan de vorige jaren
Rotterdam.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:52 schreef StephanL het volgende:
Dit is een soort van Beatles meet Amsterdams
whut? Roffa gek.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:52 schreef StephanL het volgende:
Dit is een soort van Beatles meet Amsterdams
Die was echt ontzettend slechtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Fonz3 is natuurlijk niet moeilijk te overtreffen.
Het is vooral hypocriet omdat alleen Armstrong wordt aangepakt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Pfff dat doping gedoehypocriete toestand
Nee, volgens de regels is hij schuldig.quote:
Dan snap ik het niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, volgens de regels is hij schuldig.
Welnee, laat ze lekker spuiten en snuiven.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:54 schreef Stickertje het volgende:
gewoon de hele wieler sport opdoeken
Dan moet je de hele sport opdoeken...in andere sporten wordt minstens evenveel gebruikt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:54 schreef Stickertje het volgende:
gewoon de hele wieler sport opdoeken
Als eenmaal bewezen wordt dat jullie allemaal mis zaten ga je je flink schamen voor deze comment.quote:
Wat is dit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als eenmaal bewezen wordt dat jullie allemaal mis zaten ga je je flink schamen voor deze comment.
Na zijn behandeling tegen kanker wel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:55 schreef hexje het volgende:
Mensen die echt dachten dat Lance schoon was.
Hij was nog steeds beter dan de andere dopinggebruikers.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:55 schreef hexje het volgende:
Mensen die echt dachten dat Lance schoon was.
Idd. Voegt ook niks meer toe dit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
Elke keer dezelfde vragen en dezelfde antwoorden.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:56 schreef alors het volgende:
[..]
Na zijn behandeling tegen kanker wel.
Ja?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:57 schreef -Willempie- het volgende:
Erben heeft ook gebruikt, lekker hypocriet
Ja zijn prijzen zijn afgepakt vanwege zweetvoeten....ga je schamen kind...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als eenmaal bewezen wordt dat jullie allemaal mis zaten ga je je flink schamen voor deze comment.
Alleen Maikel Boogaard was cleanquote:
Nee, omdat hij het zelf opgeaf toch? En vanwege getuigenverklaringen van mensen die zelf bewezen leugenaars zijn toch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja zij prijzen zijn afgepakt vanwege zweetvoeten....ga je schamen kind...
Daarom was het al zo ongeloofwaardig dat hij zonder doping beter dan de doping gebruikers was.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
Hij was nog steeds beter dan de andere dopinggebruikers.
Letterlijk vertaaldquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:57 schreef NoCigar het volgende:
Welk nummer werd er nu net gecoverd, dat ik ben een rots, ik ben een eiland?
I am a rock - Simon and Garfunkelquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:57 schreef NoCigar het volgende:
Welk nummer werd er nu net gecoverd, dat 'ik ben een rots, ik ben een eiland'?
Haha, ja precies, hij was gewoon de beste.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
Hij was nog steeds beter dan de andere dopinggebruikers.
I am a rock, Simon en Garfunkel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:57 schreef NoCigar het volgende:
Welk nummer werd er nu net gecoverd, dat 'ik ben een rots, ik ben een eiland'?
Hahahaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah je bent dus weer zo iemand die maar wat roept zonder het rapport te lezen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, omdat hij het zelf opgeaf toch? En vanwege getuigenverklaringen van mensen die zelf bewezen leugenaars zijn toch?
Stiekem ben ik gewoon op zoek naar een duidelijke uitleg
Dit dus.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:57 schreef Stiggie het volgende:
Als iedereen onder de doping in de wielersport zit dan is Armstrong toch als nog de snelste geweest met doping.
Uiteraard. Scheelt behoorlijk wat tijd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah je bent dus weer zo iemand die maar wat roept zonder het rapport te lezen.
Alsof elke doping precies hetzelfde is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus.
Het is schandalig dat al zijn overwinningen worden opgepakt, terwijl mensen als Virenque en Museeuw worden vereerd.
Ja dat is precies wat ik bedoel, dat alle andere wielrenners en journalisten zo verbaasd doen, terwijl ze allemaal donders goed weten hoe het er aan toegaat daar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is vooral hypocriet omdat alleen Armstrong wordt aangepakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |