abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116365602
http://dokument.ncrv.nl/

Vanavond start weer een nieuwe reeks, lijken me wel interessante tussen te zitten (uitgezonderd die over Wellness dan, alhoewel het wel Frans Bromet is). Misschien dat dit een beetje een centraal topic kan worden, aangezien er vaak van die losse topics komen met 5 reacties :')

Maandag 3 september 23.05 uur, Ned. 2 - Shenka
Antilliaanse jongeren vinden vaak moeilijk aansluiting met de Nederlandse samenleving. Hoe proberen deze jongeren die in gezinnen opgroeien waarin de vader meestal afwezig is en de moeder er vaak alleen voor staat hun weg te vinden in de Nederlandse samenleving? In deze documentaire wordt het verhaal verteld van Shenka, de oudste dochter van een Antilliaans één-ouder gezin.

Maandag 10 en 17 september 23.05 uur, Ned. 2 - Wellness is booming
In de documentaire Wellness is booming volgt Frans Bromet drie vriendinnen die besluiten het roer om te gooien. Ze zijn alle drie boven de veertig, getrouwd, hebben een gezin en een baan. Emmy en Hennie werken bij de bank en Wilma is verpleegkundige. Naast hun baan geven Emmy en Wilma kookworkshops en verzorgen ze cateringen. De dames houden van het goede leven en willen graag mensen 'verwennen'. Ze overwegen om hun baan op te zeggen voor hun ambitieuze droomproject: een Wellness centre. “Want Wellness is booming!”

Maandag 24 september 23.05 uur, Ned. 2 - Loverboyteam
De Regionale Recherche Dienst van het politiekorps Rotterdam-Rijnmond heeft als proef een speciaal team samengesteld: het Loverboyteam. Dit speciale Loverboyteam zoekt naar nieuwe methoden om loverboys beter op te kunnen sporen en vaker veroordeeld te krijgen. Deze unieke proef loopt twee jaar met als doel debat uit te lokken over de bestrijding van loverboypraktijken. Hoe lastig is het nou eigenlijk om daders op te sporen en vooral ook vervolgd te krijgen en waarom zitten hun jonge slachtoffers, vaak minderjarige meiden uiteindelijk ergens in Nederland ondergedoken en doen ze maar mondjesmaat aangifte?

Maandag 1 oktober 23.05 uur, Ned. 2 - De man met 100 kinderen trailer
Ooit was een kinderschare die in de tientallen loopt voorbehouden aan koningen en stamhoofden, als teken van hun prestige. Nu kan ook een toeristengids uit een keurige buitenwijk van Maastricht, dankzij emancipatie en internet, 100 nakomelingen verwekken. De man met 100 kinderen is een intiem gefilmd portret van zaaddonor Ed Houben, van zijn leven én van de vrouwen die een beroep op hem doen. Wat drijft deze man?

Maandag 8 oktober 23.05 uur, Ned. 2 - De regels van Matthijs trailer
In De Regels van Matthijs filmt regisseur Marc Schmidt zijn jeugdvriend Matthijs, die als autist wanhopig orde in de chaos om hem heen probeert te scheppen. Mensen zijn onvoorspelbaar en onbetrouwbaar, ze houden zich niet aan de logica van zijn denken. Matthijs neemt ieder gesprek dat hij voert op en archiveert het, de archieven reiken tot het plafond. Als de woningbouwvereniging hem uit zijn woning dreigt te zetten, ziet Matthijs zelfmoord als enige uitweg.
know'm sayin?
word? word.
  maandag 8 oktober 2012 @ 18:59:32 #2
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_117742404
Vanavond lijkt mij erg interessant. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 oktober 2012 @ 23:08:05 #3
862 Arcee
Look closer
pi_117757039
Nu. ^O^
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_117757434
Prachtige televisie.
  maandag 8 oktober 2012 @ 23:17:11 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_117757496
Neem het op.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_117757505
Ohja het is vanavond, ik denk dat ik maar overschakel P&W is saai...
know'm sayin?
word? word.
pi_117757530
4884.Typte hij nu in WP?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 oktober 2012 @ 23:18:02 #8
862 Arcee
Look closer
pi_117757539
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 23:17 schreef golfer het volgende:
Neem het op.
Same here.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_117757576
Hij kijkt je zo indringend aan...
know'm sayin?
word? word.
pi_117757607
Hoe groot is die plant wel niet? Kom je overal tegen.
pi_117757721
Ik heb zo'n medelijden met hem, die onrust, die achterdocht...
know'm sayin?
word? word.
pi_117757799
Is dit echt of geacteerd? Ik geloof het eerste, maar twijfel sterk over het tweede. Hmz.
pi_117757824
Pff heb ook erg met hem te doen.

Zulke, prachtige levende ogen en vaardigheden die onbenut bleven.
pi_117757835
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 23:24 schreef bluejean het volgende:
Is dit echt of geacteerd? Ik geloof het eerste, maar twijfel sterk over het tweede. Hmz.
Dit is echt.
pi_117757873
quote:
Dit is echt. Tijdens de opname ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117757900
quote:
Het is echt, de documentairemaker is een vriend. Hij was vorige week ook bij Pauw en Witteman.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
pi_117757933
Juist, het is zelfdoding, geen zelfmoord.
pi_117757943
quote:
Matthijs was mijn halfbroer, dit is echt.
Als er nog wat vragen zijn na de uitzending geef ik daar graag antwoord op :) .
pi_117757991
Ok. Dat vermoedde ik ook wel, maar ergens was er toch een beetje twijfel, geloof ik. Triest verhaal. ;(
pi_117758004
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 23:28 schreef gevaarlijke-man het volgende:

[..]

Welke straat vestigde zijn woning?
  maandag 8 oktober 2012 @ 23:30:29 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_117758032
quote:

Hoe heftig is dit voor jou om weer te zien?
Poef.....gone! ©golfer
pi_117758084
Ah mooi hij kwam toch wel buiten.
pi_117758093
quote:

[..]

Mijn excuses, ik had me niet ingelezen. Gecondoleerd.
pi_117758154
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 23:29 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Welke straat vestigde zijn woning?
De akkerstraat, naast het Noorderplantsoen.

quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 23:30 schreef golfer het volgende:

[..]

Hoe heftig is dit voor jou om weer te zien?
Niet al te heftig gelukkig. Ik heb de documentaire al een lange tijd geleden gezien, toen was het wel vrij heftig. Zijn glimlach hier is prachtig om te zien, haha ;) .
pi_117758156
Grunn!
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')