SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleiweg te Rotterdam
gratis pearkeren en zeer goed bereikbaar met OV
ETEN
Voor wie er mee willen eten gaat ons aller Henk weer een heerlijk buffetje regelen. Je krijgt spareribs, de beroemde zelfgemaakte gehaktballen, saté, patat/friet (jawatishetnou), brood, sausjes en groenvoer als hoofdgerecht. Vooraf krijg je een overheerlijk soepje en na afloop de fameuze chocoladetaart! Dit alles voor ¤ 13,50 (eurootje meer dan vorige keer, anders komt Henk er niet meer mee uit ivm de iets gestegen kosten, maar alsnog bijzonder vriendelijke prijs voor alles bij elkaar leek ons!).
Het geld voor het eten dient 4 dagen voor de meet overgemaakt te worden aan Greys, zij zorgt dan dat Henk alles tegelijk krijgt op de dag zelf. De drankjes reken je zelf ter plaatse af.
Zetten jullie het in je agenda? Want zonder jullie geen feest!
Namens de feestcommissie,
Muis006, Tha_Erik en Greys
Met dank aan Zwab voor de wederom prachtige banner!
WIE?
Muis006 + eten
Mister Muis + eten
Greys + eten
Tha_Erik + eten
yvonne+eten
iteejer + eten
1. sp3c + eten
Cat22 + eten
indaha + eten
manvanindaha + eten
stevenmac26 + eten
Ingetje79
Roger_Epiales + eten
Qwea + eten
Peter
Cutebye + ETEN
JJdJ1984 + eten voor sp3c
DeZwabber
ElisaB + eten
BrandX + eten
MissBliss
Re
Maanvis + eten + hotel
Harajuku.
Crutch
Cee + eten (anders gaat ze dood van de honger, het arme schaap)
HenkPietKlaasWim
ZusVanGreys
Maes (is ballendraaister van Joop de bingokoning)
Takaiki + eten
Ynske
Bart + eten
MevrouwBart + eten
Guus (baas van Greys)
Wilma (baas van Greys)
Vio (collega van Greys)
miss_dynastie + eten
mister dynastie + eten
TheaterMama + eten
Ole + eten
Pokkehontas + eten
Nog-voorbehoudjes (maar dat slaan we er wel uit):
Meneer I (ovb)
Kally (ovb)
De +1 van JJdJdjdjdjdjd (ovb)
Steve (ovb)
Fred_B (ovb)
moemoe (ovb)
Ml-etje (ovb)
Voorschrift (ovb)
Takaikiman (ovb)
TheVulture (ovb)
Anoes collega Greys (ovb)
Daan vriend van collega Greys (ovb)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Overnachten:
We slapen in het Airport Hotel (dichtbij Henk, gratis parkeren)
Kamer reserveren bij Airport Hotel:
Geef aan de receptie door dat je kamerreserveringen wil spreken en tegen hen dat er een reservering staat voor de 26e (codewoord: hont22) en dan wordt je kamer naast of tegenover de andere kamers van meeters geboekt en kamers met tussendeur zijn er niet stop.
Hara was here, 23-10, 17.49
Slapers (per kamer):
Qwea
Greys, Cutebye en ZusGreys
Muis en meneerMuis
Indaha en Cattyman
Erik, Roger en TheaterMaMa
Cat, Cee en Ynske
JJ+1
Bruidssuite met jacuzzi (): Hara en Crutch <-- LOCATIE AFTERPARTY
Ole Let op, nog roomie zoeken of evt. bij een ander op de kamer!
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 17-11-2012 17:03:49 ]-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
WTFquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:53 schreef Qwea het volgende:
GREYS KEN JE DEZE NOG
http://www.q-creations.nl/uploads/hetlulligedansjevoorgreys.mp4 2 jaar gelee ofzo
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:53 schreef Qwea het volgende:
GREYS KEN JE DEZE NOG
http://www.q-creations.nl/uploads/hetlulligedansjevoorgreys.mp4 2 jaar gelee ofzo
Dat zien we nog wel. Als je stom doet moet je zonder eten naar bedquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Roger mag intussen ook wel op + eten gezet worden.![]()
quote:
Grey's was down, ik kwam net uit de douche en ging haar op vrolijkenquote:
Ah, dat zit dus wel goed dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zien we nog wel. Als je stom doet moet je zonder eten naar bed.
Ja, het staat ook al in de OPquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, dat zit dus wel goed dan.
Ow, dan ga ik in die tussentijd wel met MrMuis zoenen. Mét tong uiteraardquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:51 schreef Muis006 het volgende:
"Meneer Muis? Ik ga met Henk zoenen"
- "Oh?"
"Niet met tong hoor."
- "Dat is je geraden, anders ga je maar alleen in de kroeg zitten"
Moet je me wel nog even opgeven.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:34 schreef sp3c het volgende:
ik denk steeds dat er jij +1 staat en dat het bedoelt is voor mij en dat ik een keer extra taart en gehaktbolletjes mag halen
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dan ga ik in die tussentijd wel met MrMuis zoenen. Mét tong uiteraard
Ik zou haar idd niet jouw meneer laten zoenen.quote:
ik zat je naam er al bij te gastmodden maar het staat er al tussenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:37 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Moet je me wel nog even opgeven.
done duuuulquote:
Smooth.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Ik zou haar idd niet jouw meneer laten zoenen.
Die taak neem ik wel op me.
JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:53 schreef Qwea het volgende:
GREYS KEN JE DEZE NOG
quote:
quote:
Ja, en dat denk ik welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:46 schreef Greys het volgende:
Heeft JJdJ ook al een kamer geboekt dan?
Mag jouw +1 dan ook al van de (ovb) af?
misschien beter als iemand anders dat deedquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:47 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]zorg je er wel voor dat Greysje niet in de war raakt
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:41 schreef Cee het volgende:
Ik zie nu pas de tekst bij mijn naam in de OP.
Het is Sabinaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:53 schreef Greys het volgende:
JJdJ, kreeg je Sabine aan de lijn?
En zo nee, snapte diegene het codewoord-geleuter?
HONT!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:54 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Het is Sabina
maar ik moest eerst zelf nog even over mijn schaamte heenkomennee hoor ging goed
Whatsapp boktquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:55 schreef Greys het volgende:
Doet whatsapp het niet trouwens?
Of faalt ie alleen bij mij? Ik zie bij niemand 'laatst gezien om' sowieso en mijn appie naar Tombo ging er net ook al niet uit.
ooh fuck noesquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:52 schreef Greys het volgende:
OMG Rick moet er ook bij Q, op het muzieklijstje
Oh, het heeft 3 pagina'squote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:09 schreef Greys het volgende:
Zoenen
Zoenen
Zoenen
Special van de FOK!filmchicks (lees: Muis en Tombo en moi):
FOK!filmchicks: Zinderende zoenscènes waar je zin van krijgt!
Einde spam.
Jaquote:
Ik scrollde er langs en dacht het maar 3 filmpjes waren. Het viel mij eerlijk gezegd niet echt op dat er nog meer pagina's waren. (Wat op zich jammer is, zeker omdat jullie in het slotstuk de lezer erbij willen betrekken.) Het kan ook gewoon komen doordat ik er vluchtig doorheen ging.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:11 schreef Greys het volgende:
Ja
Valt dat in eerste instantie niet genoeg op? Dat soort feedback hebben we veel aan hoor, dus zeg het gerust! Mss kunnen we het ook in de intro zetten bv voortaan.
Daar ben ik dus ook wel eens bang voor dat mensen dat soms missen door die kleine cijfertjes onderaan. Dus als we meer blz's hebben zetten we voortaan in de intro iets als 'in deze drie bladzijdes lange special blabla'quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik scrollde er langs en dacht het maar 3 filmpjes waren. Het viel mij eerlijk gezegd niet echt op dat er nog meer pagina's waren. (Wat op zich jammer is, zeker omdat jullie in het slotstuk de lezer erbij willen betrekken.) Het kan ook gewoon komen doordat ik er vluchtig doorheen ging.
Waarvan er eentje al niet telt want zo voorbij (december) en januari telt ook niet want die laatste paar weekjes hyperen we zó wegquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:03 schreef Cat22 het volgende:
OMGOMGOMG!!!!!! Nog maar 3 (DRIE!) MAANDEN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor, niet voor het aftellen naar de meet iigquote:
Nee okee dan niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, niet voor het aftellen naar de meet iig
Want dat is zo voorbij door allerhande feestdagen en vakanties...
+1 dag en 4 uur.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:03 schreef Cat22 het volgende:
OMGOMGOMG!!!!!! Nog maar 3 (DRIE!) MAANDEN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
3 maanden en 19 uur hier.quote:
Oh wat verversen al niet doet met een datumquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh wat verversen al niet doet met een datum.
Vakanties? Wat zijn dat?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, niet voor het aftellen naar de meet iig
Want dat is zo voorbij door allerhande feestdagen en vakanties...
Gelukkig valt het doordeweeksquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vakanties? Wat zijn dat?![]()
December is juist de drukste tijd bij ons.
No way dat er dan een vakantie in zit, hooguit vrij met kerst.
Ja nee hier ook geen vakantie hoor, maar voor sommigen hier welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vakanties? Wat zijn dat?![]()
December is juist de drukste tijd bij ons.
No way dat er dan een vakantie in zit, hooguit vrij met kerst.
Maakt het alleen maar drukker. Minder tijd van tevoren om het werk uit te spreiden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig valt het doordeweeks.
Er zijn weinig dingen leuker en positiever dan Kerst, in mijn beleving.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zal nog eens proberen een positieve draai aan de kerstdagen te geven.
Ik ben niet goed in spreiden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat heb jij veel vakantie de laatste tijd.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarvan er eentje al niet telt want zo voorbij (december) en januari telt ook niet want die laatste paar weekjes hyperen we zó weg![]()
Idemquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:14 schreef tombolafan het volgende:
Ik verveel me en ik ben in een kutbui
Zullen we in 10 minuten dan een zeikspecial in elkaar rammen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:14 schreef tombolafan het volgende:
Ik verveel me en ik ben in een kutbui
Holy smokequote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moest op visite bij de schoonouders....op donderdagavond.....
Ik win
Tot ze een keer uit het raamkozijn vallen. Dan kun je mij ook opvegen denk ikquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Op zich vast rustiger dan mijn avond
Ik doe niet san schoonoudersquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik win
Net zo fijn als op een zondagmiddag dat ze als je er het minst zin in hebt ineens voor de deur staanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik win
eerst hen dan hequote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tot ze een keer uit het raamkozijn vallen. Dan kun je mij ook opvegen denk ik
Als ik van schrik het leven laat, dan maakt de volgorde me niet zoveel uit hoorquote:
Weet je een betere plek?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:02 schreef Takaiki het volgende:
Ja maar wie zet ze dan ook in het raamkozijn
Huuuu!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:00 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Net zo fijn als op een zondagmiddag dat ze als je er het minst zin in hebt ineens voor de deur staan
Jammer, had het graag gewetenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Huuuu!![]()
![]()
Dat doe ze hier niet meer, geen idee hoe dat komt
Iets met chagrijnig en ongastvrijquote:
Mijn oma staat bij m'n ouders in de halquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn oma drijft ergens in de noordzee.
Ow, check en check!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Iets met chagrijnig en ongastvrij
Mijn oma's zitten gezellig samen in hetzelfde bejaardenhuis en geven nog beeld en geluidquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn oma staat bij m'n ouders in de hal
Mijn andere oma is m'n achterbuurvrouw, gezellig samen met opa nogquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:18 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Mijn oma's zitten gezellig samen in hetzelfde bejaardenhuis en geven nog beeld en geluid![]()
Leuk zo dichtbijquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn andere oma is m'n achterbuurvrouw, gezellig samen met opa nog
Niet eensquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:22 schreef Takaiki het volgende:
.... moemoe heeft een happypilletje op?
quote:
We zijn in ieder geval wel een uurtje extra dichterbij!quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo, het vroor vannacht, is het al januari?
Duurt toch een uurtje langer?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We zijn in ieder geval wel een uurtje extra dichterbij!
Heeft de teller meegeteld?
Appelbeignetsquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:39 schreef Crutch het volgende:
Ja hallo, eerst maar even gevulde kerstkransjes en oliebollen.
Dan kijken we alweer uit naar de volgende meet, waarschijnlijk de grote songfestivalmeet met het songfestivalquote:
Ik vond ze binnen een paar minuten voor 2 euro per stuk ofzo en als je er veel tegelijk besteld, dan zijn ze een euro ofzo.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
Ja, dan zijn we alweer online aan het zoeken waar we de goedkoopste tattoo sleeves kunnen kopen
Ja die sleeves zag ik ook idd dat die echt totaal niet duur zijnquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik vond ze binnen een paar minuten voor 2 euro per stuk ofzo en als je er veel tegelijk besteld, dan zijn ze een euro ofzo.
Pruiken zijn wel wat duurder.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:25 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat ik gewoon met een kruiwagen vol halfbloedkindjes van diverse vaders kom.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:25 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat ik gewoon met een kruiwagen vol halfbloedkindjes van diverse vaders kom.
Wat was het ook al weer met de tattoos? Ik zal de mijne ff laten bijwerken en neem ik er meteen een nieuwe bijquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
Ja, dan zijn we alweer online aan het zoeken waar we de goedkoopste tattoo sleeves kunnen kopen
quote:
Ik houd het gewoon bij een hoesje om mijn armquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat was het ook al weer met de tattoos? Ik zal de mijne ff laten bijwerken en neem ik er meteen een nieuwe bij
OMFGquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik houd het gewoon bij een hoesje om mijn arm
http://www.ditverzinjeniet.nl/ride-set-van-2
Dat is pas voor de mei-ESF-meet he, als we het ESF op het grote scherm live gaan kijken en aangezien Anouk Nederland vertegenwoordigt leek het ons leuk om dan allemaal met een tattoo-arm te komen. Een Indianenjurkie zou ietwat misplaatst zijnquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OMFG
Maar kun je ook nog antwoord geven op de vraag waarom er eigenlijk tattoos bij komen kijken?
Owwwwwwquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is pas voor de mei-ESF-meet he, als we het ESF op het grote scherm live gaan kijken en aangezien Anouk Nederland vertegenwoordigt leek het ons leuk om dan allemaal met een tattoo-arm te komen. Een Indianenjurkie zou ietwat misplaatst zijn
Dat duurt toch eeuwen voordat zo'n ding af isquote:
Maanvis wilde geloof ik ook nog ja, anders is het misschien een idee dat hij en TMM op een kamer gaan. Dus hopelijk lezen ze het snelquote:Op zondag 4 november 2012 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Het kan bij mij en Roger als Roger het daar mee eens is? Wilde maanvis ook niet nog een hotelletje met ons pakken want anders is die straks alleen over?
En truth be told, ik heb ook niet zo'n trek om dingen voor anderen te regelen![]()
. Vorige keer heb ik ook de hotelkamer al geregeld, en nu weer en nu zou ik er dan weer achteraan moeten bellen om weer iets te regelen voor iemand anders. En ik houd daar gewoon niet van en krijg er stress van
.
quote:
quote:
Ja hoi, had ik nou jouw reservering aan je gemaild? (plies tell me yesquote:
Neequote:Op zondag 4 november 2012 17:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hoi, had ik nou jouw reservering aan je gemaild? (plies tell me yes) want ik weet het niet meer, heb m'n send items leeggeflikkerd en je reservering weggepleurd. En anders moet ik ff airport bellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 november 2012 17:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
3 euro is geen geld, zou ik ook doen.quote:
Het is een test, ik weet ook nog niet wat ik ervan moet vinden.quote:Op zondag 4 november 2012 21:28 schreef tombolafan het volgende:
CAT!
Waarom wordt de kat in je UI bruut genomen door een zuurstok?![]()
Het ziet er uhm... apart uit.quote:Op zondag 4 november 2012 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is een test, ik weet ook nog niet wat ik ervan moet vinden.![]()
De meesten vinden het leuk, zegt dat iets over hen of over ons?
Die durven niet eerlijk te zijn, ik vind hem afschuwelijkquote:Op zondag 4 november 2012 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is een test, ik weet ook nog niet wat ik ervan moet vinden.![]()
De meesten vinden het leuk, zegt dat iets over hen of over ons?
Rustig maar, hij is al weg.quote:Op zondag 4 november 2012 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die durven niet eerlijk te zijn, ik vind hem afschuwelijk
Nee hij heeft arrensleediarreequote:Op zondag 4 november 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
Ik zie nu een kat die zuurstokken uitschijt?
Als dit de verbeterde versie is durf ik niet te vragen naar de vorige versie![]()
![]()
quote:
Waar de ballen alleen in de boom hangen.quote:
Wat zitten we er allebei feestelijk bij he Ing?quote:
Greysquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:41 schreef Greys het volgende:
Ohja Elies, je mag ook zó komen:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_blote_billen__.html
Ja mocht je die sleeve te lastig vinden...quote:
Als ik dat plaatje zo eens bekijk, lijk ik inderdaad e-norm op Anoukquote:Op zondag 4 november 2012 22:36 schreef Greys het volgende:
Ja mocht je die sleeve te lastig vinden...
Dan kan je ook zo op Anouk lijken!
Er is vast wel een flatteuze hoek te vinden van waaruit gefotografeerd mijn kont op die van Anouk lijkt jaquote:
Geloof me maar: die hoek vind je bij mij nietquote:Op zondag 4 november 2012 22:41 schreef Greys het volgende:
Er is vast wel een flatteuze hoek te vinden van waaruit gefotografeerd mijn kont op die van Anouk lijkt jaBij jou ook heur.
Owwwww.... jij weet alles écht nóg smeriger te makenquote:Op zondag 4 november 2012 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Da's een closeup die ik dan weer niet hoef te zien, Elies, je donkere hoekje.
Het is echt een gave he?quote:Op zondag 4 november 2012 22:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwwww.... jij weet alles écht nóg smeriger te maken
Gelukkig is het nu afgezakt.quote:
Ik zit nog een beetje met die foto... Heb een beetje zure opboeringenquote:
Bakje yoghurt helpt misschien.quote:Op zondag 4 november 2012 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zit nog een beetje met die foto... Heb een beetje zure opboeringen
Ideeën, ik zit er vol van.quote:
Oh wat tofquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Draait Henk ook ESF klassiekers?Ken wel niemand van de lijst live, maar het klinkt erg gezellig, en het songfestival is nog heel ver weg, enzo....
Ik ken er ook niet echt veelquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:22 schreef Muis006 het volgende:
Op de vorige meet was ook iemand die verder nog niemand kende, die is tot midden in de nacht geblevenje gaat zeker geen spijt krijgen als je komt.
Ik ben niet bangquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
We zijn allemaal heel lief
Behalve Q, maar die tem ik wel.
Dat kun je zelf bepalen, of je eet mee, of je komt later.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoe laat begint het...ik krijg er nu wel erg veel zin in. Eens even langs het schema van m'n gezin halen, of ik niet voor iets anders nodig ben...
Ik zou maar ff indimmen als ik jou was, anders zeg ik je kamer afquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
We zijn allemaal heel lief
Behalve Q, maar die tem ik wel.
Wat Kally zegtquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoe laat begint het...ik krijg er nu wel erg veel zin in. Eens even langs het schema van m'n gezin halen, of ik niet voor iets anders nodig ben...
Wat is indimmen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou maar ff indimmen als ik jou was, anders zeg ik je kamer af
De ballen van Henk zijn legendarischquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik word wild als ik een goede gehaktbal ontwaar, dus als ik kom wil ik eten![]()
![]()
Ik bedoelde indammen. Taalnazi uithangen over 1 letterquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat is indimmen?
Focus jij je nou maar op de kaakchirurg.
En krijg de schijtquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:32 schreef Muis006 het volgende:
Focus jij je nou maar op de kaakchirurg.
Whehequote:Op dinsdag 6 november 2012 16:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik bedoelde indammen. Taalnazi uithangen over 1 letter
*Airport gaat bellen
Ik vind je wel liefquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
En krijg de schijt! Ik was het gvd net vergeten
Tofquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik ben volgens sommigen ook liev, dus dat kan alleen maar gezellig worden. Ik ga eens kijken en laat het op tijd weten...leuk!
Maarre, waar is diegene gebleven!quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:22 schreef Muis006 het volgende:
Op de vorige meet was ook iemand die verder nog niemand kende, die is tot midden in de nacht geblevenje gaat zeker geen spijt krijgen als je komt.
Sttt, nu schrik je mensen afquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maarre, waar is diegene gebleven!
quote:
Zo roll ikquote:
Dat lijkt me ook erg apart om van dichtbij mee te maken. Je leest er wel over, maar dat blijft een ver van je bed show.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik schrik niet zo snel...wel een beetje net op m'n werk, ik vermoed dat iemand bezig is om een vrouw te worden. Ik bedoel letterlijk, dat hij hormonen slikt om een zij te worden. Anders kan ik de lichamelijke veranderingen (borstvorming, haar, manier van lopen) niet verklaren. Niets op tegen, iedereen gun ik haar/zijn pad naar geluk...maar wel verrassend als dit soort dingen om je heen gebeuren.
Gelukkig ben ik als ESF fan wel wat gewend!
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
This is how you roll
Animal print, pants outta control
Ik heb niet de behoefte een man te worden, dus dat zit wel goedquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Het is de derder keer dat ik het meemaak...twee keer dat iemand waar ik werkte langzaam steeds vrouwelijker werd, en een derde keer werd er iemand aangenomen die net na de operatie was, zeg maar. Je zou haast denken, dat ik mannen aanzet tot een sex-change. Maar zo knap ben ik nou ook weer niet dacht ik
Ik kom toch nietquote:
quote:
Ja sorryquote:
Jammerquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja sorryAndere verplichtingen
Ik ga mn best doen misschien heel heel even toch te komen maar 99,99 % kans van niet
Ik was er vorige keer!quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Jammer
Is al zo lang geleden, maar goed het kan niet altijd
Jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was er vorige keer!
We zien wel hoe het loopt, en anders de keer erop gewoon weer
Als dit nog steeds een ding is, ik vind het prima hoor.quote:Op zondag 4 november 2012 18:59 schreef Greys het volgende:
Maanvis weet nog niet 100% zeker of ie komt, dus dan is het 'risico' te groot met die hotelkamers.
Dus als Roger het er mee eens is komt TMM dan bij Erik en hem op de kamer (wachten Roger wel ff af, die tijd hebben we nog makkelijk en dan bel ik anders van de week wel ff hoor dat daar een 3e persoon bij komt als dat stress geeft kennelijk) en als Maanvis dan alsnog zeker komt dan regelen we wel dat hij er ook als 3e bij kan bij iemand op een kamer of wellicht is er tegen die tijd nog iemand die een roomie zoekt.
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 7 november 2012 15:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik heb vreselijke trek in een gehaktbal nu zeg. Kanonnen.
Ik zag net ook je PM! (quote:Op woensdag 7 november 2012 17:08 schreef Kally het volgende:
Helaas kan ik op zeker niet mee eten, heb dezelfde dag al een babyshower/verjaardag, weet ook nog de tijden niet precies, probeer wel later op de avond nog te komen
Ja, ik baal best een beetjequote:Op woensdag 7 november 2012 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag net ook je PM! ()
Ik ga keihard duimen dat je later op de avond nog ff langs kunt komen, want we moeten met Cee samen stuiteren op The Overtones![]()
Wat jammer! Hopelijk kan je later die avond nogquote:Op woensdag 7 november 2012 17:08 schreef Kally het volgende:
Helaas kan ik op zeker niet mee eten, heb dezelfde dag al een babyshower/verjaardag, weet ook nog de tijden niet precies, probeer wel later op de avond nog te komen
Ik ga mijn best doenquote:Op woensdag 7 november 2012 18:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat jammer! Hopelijk kan je later die avond nog
Dan moet je hem wel met de 26e doen ipv de 25e.quote:Op zondag 11 november 2012 20:15 schreef Steve het volgende:
Dat was eigenlijk alleen om die tag te proberen..
quote:Op zondag 11 november 2012 20:33 schreef Greys het volgende:
Oh en ik wil onze achteroverligfoto-ophetbed nog eens over doen.
Dus je moet ook komen Steve
quote:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja hoi, wij komen ook (incl. eten)
Leukquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja hoi, wij komen ook (incl. eten)
Huh, echt niet?quote:
Te ver wegquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik kan het toch niet nalaten om nog 1 laatste maal te spammen, voor iedereen die morgen niets te doen heeft, fan van het songfestival is en graag naar Delft komt
http://www.cocsongfestival.nl/index.php/tickets-en-lokatie/
Ik kan helaas niet maar ik wil je superveel plezier wensen en heel veel succes!quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik kan het toch niet nalaten om nog 1 laatste maal te spammen, voor iedereen die morgen niets te doen heeft, fan van het songfestival is en graag naar Delft komt
http://www.cocsongfestival.nl/index.php/tickets-en-lokatie/
quote:
Komt goed! We hebben nog evenquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:56 schreef Greys het volgende:
[..]JAAAAAAAAAAA!
Ik ga even kijken of er nog iemand bij komt die dan met jou een kamer kan delen en anders proberen we op een van de 2 persoons kamers er een bed bij te regelen, dus dat zet ik even apart in het lijstje maar gaan we helemaal oplossen!
We doen voor de schrik dan wel een whiskeyquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:40 schreef Pokkehontas het volgende:
............ (stil is van dit enthousiasme)
LANGER DAN DE VORIGE KEER HOOR!quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:45 schreef Greys het volgende:
DUURT LANG!
Oh Pokke... hoe lang mogen we onze foon swaffelen deze keer?
Omdat jullie je vorige keer zo goed hebben gedragen, krijgen jullie er tien minuten extra bij.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:45 schreef Greys het volgende:
DUURT LANG!
Oh Pokke... hoe lang mogen we onze foon swaffelen deze keer?
WHOEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:56 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Omdat jullie je vorige keer zo goed hebben gedragen, krijgen jullie er tien minuten extra bij.
Wie meedokt, mag Joop zoenen (zei Grees), dus ik dok meequote:Op dinsdag 20 november 2012 17:42 schreef Greys het volgende:
We moeten nog even iets leuks bedenken voorJoop
die speciaal voor ons komt ballendraaien.
Een vlaai en een fles drank, zo dachten we? Elies en Maes en ik betalen daar sowieso aan. Mocht er nog iemand een paar eurootjes aan mee willen doen, voel je niet verplicht!!!
Wat denk je wat?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:02 schreef ElisaB het volgende:
Wie meedokt, mag Joop zoenen (zei Grees), dus ik dok mee
Ik had allang bedacht dat ik weer vlaai voor Joop ging meenemen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:42 schreef Greys het volgende:
Een vlaai en een fles drank, zo dachten we? Elies en Maes en ik betalen daar sowieso aan. Mocht er nog iemand een paar eurootjes aan mee willen doen, voel je niet verplicht!!!
Misschien wil Qwea 'm wel een orgasme bezorgen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:42 schreef Greys het volgende:
Een PSV shirtquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:42 schreef Greys het volgende:
Jij wil gewoon baksels van mij!quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had allang bedacht dat ik weer vlaai voor Joop ging meenemen.![]()
Maar dan wordt het dit keer een hele (of 2)!
Ik wil de vlaai best wel kopen (meebetalen komen we wel uit), ik doe er ook eentje voor Henk en Peter trouwens.
Mogen jullie weer beslissen welke smaak.![]()
En is er ook weer vlaai nodig voor de premeet?
Of misschien dat Muis wel wat wil gaat bakken, ook lekkah.
Ik wilde alleen maar niet opdringerig zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |