Oh, het heeft 3 pagina'squote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:09 schreef Greys het volgende:
Zoenen
Zoenen
Zoenen
Special van de FOK!filmchicks (lees: Muis en Tombo en moi):
FOK!filmchicks: Zinderende zoenscènes waar je zin van krijgt!
Einde spam.
Jaquote:
Ik scrollde er langs en dacht het maar 3 filmpjes waren. Het viel mij eerlijk gezegd niet echt op dat er nog meer pagina's waren. (Wat op zich jammer is, zeker omdat jullie in het slotstuk de lezer erbij willen betrekken.) Het kan ook gewoon komen doordat ik er vluchtig doorheen ging.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:11 schreef Greys het volgende:
Ja
Valt dat in eerste instantie niet genoeg op? Dat soort feedback hebben we veel aan hoor, dus zeg het gerust! Mss kunnen we het ook in de intro zetten bv voortaan.
Daar ben ik dus ook wel eens bang voor dat mensen dat soms missen door die kleine cijfertjes onderaan. Dus als we meer blz's hebben zetten we voortaan in de intro iets als 'in deze drie bladzijdes lange special blabla'quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik scrollde er langs en dacht het maar 3 filmpjes waren. Het viel mij eerlijk gezegd niet echt op dat er nog meer pagina's waren. (Wat op zich jammer is, zeker omdat jullie in het slotstuk de lezer erbij willen betrekken.) Het kan ook gewoon komen doordat ik er vluchtig doorheen ging.
Waarvan er eentje al niet telt want zo voorbij (december) en januari telt ook niet want die laatste paar weekjes hyperen we zó wegquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:03 schreef Cat22 het volgende:
OMGOMGOMG!!!!!! Nog maar 3 (DRIE!) MAANDEN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor, niet voor het aftellen naar de meet iigquote:
Nee okee dan niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, niet voor het aftellen naar de meet iig
Want dat is zo voorbij door allerhande feestdagen en vakanties...
+1 dag en 4 uur.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:03 schreef Cat22 het volgende:
OMGOMGOMG!!!!!! Nog maar 3 (DRIE!) MAANDEN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
3 maanden en 19 uur hier.quote:
Oh wat verversen al niet doet met een datumquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh wat verversen al niet doet met een datum.
Vakanties? Wat zijn dat?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, niet voor het aftellen naar de meet iig
Want dat is zo voorbij door allerhande feestdagen en vakanties...
Gelukkig valt het doordeweeksquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vakanties? Wat zijn dat?![]()
December is juist de drukste tijd bij ons.
No way dat er dan een vakantie in zit, hooguit vrij met kerst.
Ja nee hier ook geen vakantie hoor, maar voor sommigen hier welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vakanties? Wat zijn dat?![]()
December is juist de drukste tijd bij ons.
No way dat er dan een vakantie in zit, hooguit vrij met kerst.
Maakt het alleen maar drukker. Minder tijd van tevoren om het werk uit te spreiden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig valt het doordeweeks.
Er zijn weinig dingen leuker en positiever dan Kerst, in mijn beleving.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zal nog eens proberen een positieve draai aan de kerstdagen te geven.
Ik ben niet goed in spreiden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat heb jij veel vakantie de laatste tijd.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarvan er eentje al niet telt want zo voorbij (december) en januari telt ook niet want die laatste paar weekjes hyperen we zó weg![]()
Idemquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:14 schreef tombolafan het volgende:
Ik verveel me en ik ben in een kutbui
Zullen we in 10 minuten dan een zeikspecial in elkaar rammen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:14 schreef tombolafan het volgende:
Ik verveel me en ik ben in een kutbui
Holy smokequote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moest op visite bij de schoonouders....op donderdagavond.....
Ik win
Tot ze een keer uit het raamkozijn vallen. Dan kun je mij ook opvegen denk ikquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Op zich vast rustiger dan mijn avond
Ik doe niet san schoonoudersquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik win
Net zo fijn als op een zondagmiddag dat ze als je er het minst zin in hebt ineens voor de deur staanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik win
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |