eerst hen dan hequote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tot ze een keer uit het raamkozijn vallen. Dan kun je mij ook opvegen denk ik
Als ik van schrik het leven laat, dan maakt de volgorde me niet zoveel uit hoorquote:
Weet je een betere plek?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:02 schreef Takaiki het volgende:
Ja maar wie zet ze dan ook in het raamkozijn
Huuuu!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:00 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Net zo fijn als op een zondagmiddag dat ze als je er het minst zin in hebt ineens voor de deur staan
Jammer, had het graag gewetenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Huuuu!![]()
![]()
Dat doe ze hier niet meer, geen idee hoe dat komt
Iets met chagrijnig en ongastvrijquote:
Mijn oma staat bij m'n ouders in de halquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn oma drijft ergens in de noordzee.
Ow, check en check!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Iets met chagrijnig en ongastvrij
Mijn oma's zitten gezellig samen in hetzelfde bejaardenhuis en geven nog beeld en geluidquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn oma staat bij m'n ouders in de hal
Mijn andere oma is m'n achterbuurvrouw, gezellig samen met opa nogquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:18 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Mijn oma's zitten gezellig samen in hetzelfde bejaardenhuis en geven nog beeld en geluid![]()
Leuk zo dichtbijquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn andere oma is m'n achterbuurvrouw, gezellig samen met opa nog
Niet eensquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:22 schreef Takaiki het volgende:
.... moemoe heeft een happypilletje op?
quote:
We zijn in ieder geval wel een uurtje extra dichterbij!quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo, het vroor vannacht, is het al januari?
Duurt toch een uurtje langer?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We zijn in ieder geval wel een uurtje extra dichterbij!
Heeft de teller meegeteld?
Appelbeignetsquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:39 schreef Crutch het volgende:
Ja hallo, eerst maar even gevulde kerstkransjes en oliebollen.
Dan kijken we alweer uit naar de volgende meet, waarschijnlijk de grote songfestivalmeet met het songfestivalquote:
Ik vond ze binnen een paar minuten voor 2 euro per stuk ofzo en als je er veel tegelijk besteld, dan zijn ze een euro ofzo.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
Ja, dan zijn we alweer online aan het zoeken waar we de goedkoopste tattoo sleeves kunnen kopen
Ja die sleeves zag ik ook idd dat die echt totaal niet duur zijnquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik vond ze binnen een paar minuten voor 2 euro per stuk ofzo en als je er veel tegelijk besteld, dan zijn ze een euro ofzo.
Pruiken zijn wel wat duurder.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:25 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat ik gewoon met een kruiwagen vol halfbloedkindjes van diverse vaders kom.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:25 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat ik gewoon met een kruiwagen vol halfbloedkindjes van diverse vaders kom.
Wat was het ook al weer met de tattoos? Ik zal de mijne ff laten bijwerken en neem ik er meteen een nieuwe bijquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
Ja, dan zijn we alweer online aan het zoeken waar we de goedkoopste tattoo sleeves kunnen kopen
quote:
Ik houd het gewoon bij een hoesje om mijn armquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat was het ook al weer met de tattoos? Ik zal de mijne ff laten bijwerken en neem ik er meteen een nieuwe bij
OMFGquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik houd het gewoon bij een hoesje om mijn arm
http://www.ditverzinjeniet.nl/ride-set-van-2
Dat is pas voor de mei-ESF-meet he, als we het ESF op het grote scherm live gaan kijken en aangezien Anouk Nederland vertegenwoordigt leek het ons leuk om dan allemaal met een tattoo-arm te komen. Een Indianenjurkie zou ietwat misplaatst zijnquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OMFG
Maar kun je ook nog antwoord geven op de vraag waarom er eigenlijk tattoos bij komen kijken?
Owwwwwwquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is pas voor de mei-ESF-meet he, als we het ESF op het grote scherm live gaan kijken en aangezien Anouk Nederland vertegenwoordigt leek het ons leuk om dan allemaal met een tattoo-arm te komen. Een Indianenjurkie zou ietwat misplaatst zijn
Dat duurt toch eeuwen voordat zo'n ding af isquote:
Maanvis wilde geloof ik ook nog ja, anders is het misschien een idee dat hij en TMM op een kamer gaan. Dus hopelijk lezen ze het snelquote:Op zondag 4 november 2012 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Het kan bij mij en Roger als Roger het daar mee eens is? Wilde maanvis ook niet nog een hotelletje met ons pakken want anders is die straks alleen over?
En truth be told, ik heb ook niet zo'n trek om dingen voor anderen te regelen![]()
. Vorige keer heb ik ook de hotelkamer al geregeld, en nu weer en nu zou ik er dan weer achteraan moeten bellen om weer iets te regelen voor iemand anders. En ik houd daar gewoon niet van en krijg er stress van
.
quote:
quote:
Ja hoi, had ik nou jouw reservering aan je gemaild? (plies tell me yesquote:
Neequote:Op zondag 4 november 2012 17:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hoi, had ik nou jouw reservering aan je gemaild? (plies tell me yes) want ik weet het niet meer, heb m'n send items leeggeflikkerd en je reservering weggepleurd. En anders moet ik ff airport bellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 november 2012 17:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
3 euro is geen geld, zou ik ook doen.quote:
Het is een test, ik weet ook nog niet wat ik ervan moet vinden.quote:Op zondag 4 november 2012 21:28 schreef tombolafan het volgende:
CAT!
Waarom wordt de kat in je UI bruut genomen door een zuurstok?![]()
Het ziet er uhm... apart uit.quote:Op zondag 4 november 2012 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is een test, ik weet ook nog niet wat ik ervan moet vinden.![]()
De meesten vinden het leuk, zegt dat iets over hen of over ons?
Die durven niet eerlijk te zijn, ik vind hem afschuwelijkquote:Op zondag 4 november 2012 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is een test, ik weet ook nog niet wat ik ervan moet vinden.![]()
De meesten vinden het leuk, zegt dat iets over hen of over ons?
Rustig maar, hij is al weg.quote:Op zondag 4 november 2012 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die durven niet eerlijk te zijn, ik vind hem afschuwelijk
Nee hij heeft arrensleediarreequote:Op zondag 4 november 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
Ik zie nu een kat die zuurstokken uitschijt?
Als dit de verbeterde versie is durf ik niet te vragen naar de vorige versie![]()
![]()
quote:
Waar de ballen alleen in de boom hangen.quote:
Wat zitten we er allebei feestelijk bij he Ing?quote:
Greysquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:41 schreef Greys het volgende:
Ohja Elies, je mag ook zó komen:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_blote_billen__.html
Ja mocht je die sleeve te lastig vinden...quote:
Als ik dat plaatje zo eens bekijk, lijk ik inderdaad e-norm op Anoukquote:Op zondag 4 november 2012 22:36 schreef Greys het volgende:
Ja mocht je die sleeve te lastig vinden...
Dan kan je ook zo op Anouk lijken!
Er is vast wel een flatteuze hoek te vinden van waaruit gefotografeerd mijn kont op die van Anouk lijkt jaquote:
Geloof me maar: die hoek vind je bij mij nietquote:Op zondag 4 november 2012 22:41 schreef Greys het volgende:
Er is vast wel een flatteuze hoek te vinden van waaruit gefotografeerd mijn kont op die van Anouk lijkt jaBij jou ook heur.
Owwwww.... jij weet alles écht nóg smeriger te makenquote:Op zondag 4 november 2012 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Da's een closeup die ik dan weer niet hoef te zien, Elies, je donkere hoekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |