Die print ik altijd uit voor mijn archieven.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:38 schreef TwenteFC het volgende:
Hax [VBL Slowchat] #1028 Smoofie kan niet hunten
Levante speelt in Wit-Rusland jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is Twente al in Wit-Rusland aangekomen?
Geo heeft een date!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:43 schreef Geo4kant het volgende:
Me omkleden en haren doen, zo naar de bios
Oh sorry, moeten jullie tegen het grote Levante? Dan heb ik niks gezegd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Levante speelt in Wit-Rusland ja
Behandel er goed anders bosst steven je chest open.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, dadelijk Flips ophalen op het station
Ga effe niet zo groot doen jongquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry, moeten jullie tegen het grote Levante? Dan heb ik niks gezegd.
Ok is goedquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
zo, even wat te eten pakken, en dan nog even engels.
Wie is Poulsen? Heeft die de laatste wedstrijden gespeeld ja? Was me niet eens opgevallen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Poulsen gaat 4x scoren vanavond.
fijn dat je het even meldtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
zo, even wat te eten pakken, en dan nog even engels.
jij leest blijkbaar alleen wat je graag wilt lezenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij meldt alleen dat je leuter weer 10 centimeter is gegroeid om Eriksen
bedankt voor de tipquote:
Ok is goedquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij leest blijkbaar alleen wat je graag wilt lezen
[..]
bedankt voor de tip
oke is goedquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Verder komt er weinig zinnigs uit hoor. Hoewel het over Eriksen ook niet zinnig is..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand jij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kan me nog een tt herinneren; 'Nu al beter dan Narsingh'.
Dan mis je ook de fantastische analyses van Willem en Aad300quote:
Ga je anders even mailen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand jij.
Daarnaast is hij trouwens ook beter dan Narsingh, maar dat geheel terzijde.
Willem zegt gewoon 'ze kenne er gewoon geen klote van'quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan mis je ook de fantastische analyses van Willem en Aad300
Ik zou mezelf van een brug afgooien.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, ik zou wel enorm triest zijn als ik dat zou doen. Ik zou walgen van mezelf.
Begrijpelijk. Denk niet dat iemand je tegengehouden had, wetende dat je zo'n figuur bent.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou mezelf van een brug afgooien.
Doet het ook beter.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kan me nog een tt herinneren; 'Nu al beter dan Narsingh'.
Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; Schøne, Poulsen, Eriksen; Sana, De Jong, Babelquote:
Ik zou mezelf echt door mijn hoofd schieten als ik het ooit in mijn hoofd zou halen dat te doenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, ik zou wel enorm triest zijn als ik dat zou doen. Ik zou walgen van mezelf.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Willem zegt gewoon 'ze kenne er gewoon geen klote van'
De Jong in de spits.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; Schøne, Poulsen, Eriksen; Sana, De Jong, Babel
Opstelling Man. City : Hart, Richards, Kompany (C), Lescott, Clichy, Milner, Barry, Nasri, Y. Toure, Aguero, Dzeko
quote:
Zeer begrijpelijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zou mezelf echt door mijn hoofd schieten als ik het ooit in mijn hoofd zou halen dat te doen
Ja, het wordt tijd dat De Boer zichzelf gaat verbeteren, anders wordt het niks dit seizoen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:56 schreef ValHallen het volgende:
Schone - Poulsen - Eriksen.
We gaan ze helemaal KAPOT spelen vanavond.
Denemarken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:56 schreef ValHallen het volgende:
Ik ga alvast tissues kopen voor naast mijn bed vannachtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:56 schreef ValHallen het volgende:
Dat dan weer wel ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denemarken.Wereldkampioen in 2018 met al die toppers bij Ajax!
quote:
Jij fapt in je bed?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga alvast tissues kopen voor naast mijn bed vannacht
Euh...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze twee vind ik niet goed genoeg voor Ajax, voor Schone hebben we momenteel niet echt een vervanger maar voor Poulsen wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:56 schreef ValHallen het volgende:
we hebben dus gewoon echt een middelmatig middenveldquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:56 schreef ValHallen het volgende:
Dude..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
johquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:58 schreef gomi het volgende:
[..]
we hebben dus gewoon echt een middelmatig middenveld
Ja, helaas is dat nogal cruciaal voor je elftal.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:58 schreef gomi het volgende:
[..]
we hebben dus gewoon echt een middelmatig middenveld
twitter:MarioBaloltelli twitterde op woensdag 24-10-2012 om 19:37:42Definitely going to score tonight. Not sure about the football though. reageer retweet
ik begin t steeds meer zonde te vinden dat theo weg isquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Deze twee vind ik niet goed genoeg voor Ajax, voor Schone hebben we momenteel niet echt een vervanger maar voor Poulsen wel.
Oei, en je was zo goed op weg hier..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:59 schreef gomi het volgende:
[..]
ik begin t steeds meer zonde te vinden dat theo weg is
idd, t hart van je elftal. en wij hebben dus gewoon een slecht hartquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, helaas is dat nogal cruciaal voor je elftal.
Hmm, als je Theo en Poulsen op het middenveld had gehad was het nog erger geweest hoor. 0% Loopvermorgen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:59 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe maar in dit soort wedstrijden heb je meer aan hem dan aan schone denk ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, en je was zo goed op weg hier..
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan maar een jaar geen kampioen.
Het wordt Vitesse
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax gaat verliezen, en als je dat niet begrijpt is je moeder een hoer
Even screentje naar davy sturenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
nee anita en theoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hmm, als je Theo en Poulsen op het middenveld had gehad was het nog erger geweest hoor. 0% Loopvermorgen.
Janssen had het niet beter gedaan, sowieso zet hij helemaal geen druk en is hij nooit aanspeelbaar.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:59 schreef gomi het volgende:
[..]
True. Dat is alsof er een speler met persoonlijkheid bij PSV voetbalt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:01 schreef ValHallen het volgende:
Janssen was wel een badass mofo en daar hebben we er nu gewoon 0 van. Eigenlijk kan dan echt niet, een Ajax zonder spelers die worden gehaat door de rest van Nederland.
Feyenoord supportertje.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
maar als enige op t middenveld die wel wilde te vechten voor de winst. niet t type ideale schoonzoon die vraagt of de weg wel open genoeg ligt bij een tegenaanvalquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Janssen had het niet beter gedaan, sowieso zet hij helemaal geen druk en is hij nooit aanspeelbaar.
True dat.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:01 schreef ValHallen het volgende:
Janssen was wel een badass mofo en daar hebben we er nu gewoon 0 van. Eigenlijk kan dan echt niet, een Ajax zonder spelers die worden gehaat door de rest van Nederland.
Sigthorsson is niet zo'n goeie spits. Meevoetballen kan hij iig niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
True dat.Ik zou nu geen een speler bij Ajax kunnen aanwijzen die ik haat of qua voetballende kwaliteiten graag bij Feyenoord zou zien. Alleen die IJslander qua kwaliteiten als hij fit is, maar dat is hij nooit.
de bal is rondquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
denk jij dat het gaat gebeuren dan?
Janssen werd ook niet echt gehaat. Die riep eigenlijk al vanaf dag 1 dat hij Ajax maar een schijtclub vond.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:01 schreef ValHallen het volgende:
Vertonghen dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Janssen werd ook niet echt gehaat. Die riep eigenlijk al vanaf dag 1 dat hij Ajax maar een schijtclub vond.Eerlijke gozer.
en het is 11 tegen 11.quote:
We hebben Siem de Jong die aanvoerder is geworden omdat hij zo fijn was om mee te pratenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
True dat.Ik zou nu geen een speler bij Ajax kunnen aanwijzen die ik haat of qua voetballende kwaliteiten graag bij Feyenoord zou zien. Alleen die IJslander qua kwaliteiten als hij fit is, maar dat is hij nooit.
We gaan gewoon winnen AJAXquote:
Waar, maar ik doelde ook op Vertonghen, Suarez, Sneijder en dat soort types.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Janssen werd ook niet echt gehaat. Die riep eigenlijk al vanaf dag 1 dat hij Ajax maar een schijtclub vond.Eerlijke gozer.
Je kan ze wel verkopen, maar als het in de post verloren gaat vergoedt bol het bedrag niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Schijt Bol.com, zo kan ik mijn boeken toch niet verkopen.
[ afbeelding ]
Wie wil je dan aanvoerder maken? Vermeer?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
We hebben Siem de Jong die aanvoerder is geworden omdat hij zo fijn was om mee te praten
Mwa... bij Ajax bleek hij een mietje te zijn die het team en de verantwoordelijkheid absoluut niet wilde/durfde te dragen. In plaats dat hij Eriksen in luwte liet spelen kreeg hij juist meer verantwoordelijkheid daardoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:01 schreef ValHallen het volgende:
Klopt, maar ik vertrouw de mensheid nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan ze wel verkopen, maar als het in de post verloren gaat vergoedt bol het bedrag niet.
sanaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wie wil je dan aanvoerder maken? Vermeer?
Babel ofzo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Babel ofzo.
De Jong is iig geen goeie.
Eigenlijk geen idee, maar De Jong sowieso niet. Sinds hij aanvoerder is speelt hij zo beroerd dat het tribuneklant-waardig is. Geef die band dan aan Alderweireld ofzo. Of Babel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat is een nog betere keus idd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:11 schreef Typisch het volgende:
[..]Babel, godverdomme zeg.
Waarom is die Alderweireld geen aanvoerder?
Hij speelt zoals hij altijd de middenveldpositie heeft ingevuld, hard werken maar onzichtbaar en zelden beslissend. Overigens genoeg reden om hem inderdaad geen aanvoerder te maken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eigenlijk geen idee, maar De Jong sowieso niet. Sinds hij aanvoerder is speelt hij zo beroerd dat het tribuneklant-waardig is. Geef die band dan aan Alderweireld ofzo. Of Babel.
Aanvoerder onwaardig dus. En je kunt hem er nu ook niet zomaar uitgooien omdat hij de aanvoerder isquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij speelt zoals hij altijd de middenveldpositie heeft ingevuld, hard werken maar onzichtbaar en zelden beslissend.
Typeert wel een beetje ons probleem.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:13 schreef Typisch het volgende:
Schandalig eigenlijk dat je geen echte aanvoerder hebt.
Wie is bij Feyenoord eigenlijk aanvoerder als Mathijsen niet speelt?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:13 schreef Typisch het volgende:
De Vrijquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie is bij Feyenoord eigenlijk aanvoerder als Mathijsen niet speelt?
Pelle.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar wringt de schoen dus enorm dit seizoen. We hebben geen persoonlijkheden meer.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:13 schreef Typisch het volgende:
Dat krijg je als je beste spelers verkocht worden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:13 schreef Typisch het volgende:
we4 hadden anita gewoon niet moeten verkopen en anita aanvoerder moeten makenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eigenlijk geen idee, maar De Jong sowieso niet. Sinds hij aanvoerder is speelt hij zo beroerd dat het tribuneklant-waardig is. Geef die band dan aan Alderweireld ofzo. Of Babel.
Mathijsen is sowieso geen aanvoerder.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord niet het zelfde probleem als Ajax dan? Het kan aan mijn kennis over Feyenoord liggen maar daar loopt toch ook niet echt een leider rond.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Mathijsen is sowieso geen aanvoerder.
zijn beiden imo iig beter opties dan wij hebben.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:15 schreef ValHallen het volgende:
De Vrij toch? Clasie 2e aanvoerder?
Mwoah, zo'n Clasie heeft die potentie toch zeker wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord niet het zelfde probleem als Ajax dan? Het kan aan mijn kennis over Feyenoord liggen maar daar loopt toch ook niet echt een leider rond.
Nee joh.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:15 schreef gomi het volgende:
[..]
zijn beiden imo iig beter opties dan wij hebben.
zijn alle2 wel mannetjes
De Vrij een mannetje? Ja misschien als koorknaapje in de kerk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:15 schreef gomi het volgende:
[..]
zijn beiden imo iig beter opties dan wij hebben.
zijn alle2 wel mannetjes
De Vrij, Clasie is de volgorde en daarachter heb je Bmi en Schaken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt wel mee, Feyenoord heeft wel vechters.. Spelers als Clasie en BMI.. Beetje aanvoerder waardigquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord niet het zelfde probleem als Ajax dan? Het kan aan mijn kennis over Feyenoord liggen maar daar loopt toch ook niet echt een leider rond.
ik zie bij beiden wel de potentie om die stap te zetten.quote:
Als dat een goede eigenschap als aanvoerder is dan inderdaad maar Sana de band gevenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
De Vrij, Clasie is de volgorde en daarachter heb je Bmi en Schaken.
Vooral de eerste 3 zijn de publiekslievelingen dus prima aanvoerders.
Behalve dat je iemand niet zomaar kan wisselen...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:17 schreef Caland het volgende:
Aanvoerderschap in het voetbal heeft sowieso alleen een symbolische waarde, totaal niet belangrijk.
De Vrij verdient respect niet door zijn uitstraling, maar door zijn spel en dat hij op handen gedragen wordt door het publiek. Die is écht wel de leider hoor bij Feyenoord.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Vrij een mannetje? Ja misschien als koorknaapje in de kerk.
Zit ook net te kijken, wordt treurig van die beelden over Roja - Twente .. verdomme wat was dat slechtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:16 schreef Typisch het volgende:
Zat trouwens VI terug te kijken, als Ajax geen CL had gehaald en niet voor zoveel miljoen aan spelers had verkocht zonder te herinvesteren hadden ze dik in de min gedraaid.
Blijkbaar wel bij Ajaxquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:17 schreef Caland het volgende:
Aanvoerderschap in het voetbal heeft sowieso alleen een symbolische waarde, totaal niet belangrijk.
Snap wel waarom ook.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:17 schreef ValHallen het volgende:
Was wel mooi trouwens toen Jol Suarez aanvoerder maakte
maar dat is toch overal zo? niet verkopen en geen europees en bv psv draait ook dikkere min he.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:16 schreef Typisch het volgende:
Zat trouwens VI terug te kijken, als Ajax geen CL had gehaald en niet voor zoveel miljoen aan spelers had verkocht zonder te herinvesteren hadden ze dik in de min gedraaid.
Ja, dat is inderdaad een jongen van de club en die heeft bijgetekend in moeilijke tijden zoals De Vrij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als dat een goede eigenschap als aanvoerder is dan inderdaad maar Sana de band geven
En ook daarom is Ajax van visie veranderd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:16 schreef Typisch het volgende:
Bij Ajax ook ongeveerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
ManCity heeft een jeugdspeler op de bank.
SPOILER: vies wijfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ging voornamelijk over die CL. Door die transfers draaide ze nu dikke winst, anders gewoon verlies. En dat is niet overal, Twente geeft gewoon 20 miljoen uit als het voor 20 miljoen verkoopt bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:18 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dat is toch overal zo? niet verkopen en geen europees en bv psv draait ook dikkere min he.
Ken die hooligans niet, maar zal vast wel van dat banlieu tuig zijn /vooroordeelquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:19 schreef Caland het volgende:
72 bad ass mofo's van PSG worden niet eens Kroatie ingelaten. Dan heb je het wel erg bont gemaakt.![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al die gekochte Denen zijn geen eigen jeugd
Vermeer, Alderweireld, van Rhijn, Blind, Eriksen, Babel, de Jong, Fischer, Dijks ,Veltman. Jeugdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al die gekochte Denen zijn geen eigen jeugd
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Door jou geldt de reden 'geen voetbal in de SC.'
Niet te vergelijken nee, maar toch is het voor mijn gevoel qua natuurlijke leiders niet veel beter bij Feyenoord.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad een jongen van de club en die heeft bijgetekend in moeilijke tijden zoals De Vrij.
Op papier wel, maar De Jong val vast wel 90% van de wedstrijd in de spits komen te staan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:24 schreef Saind het volgende:
Wtf Eriksen spits inderdaad en de Jong middenveld
Slopen wegens horizonvervuiling.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:24 schreef napoleonfour het volgende:
waarom zou je in godsnaam een prius stelen
zelfkastijdingquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:24 schreef napoleonfour het volgende:
waarom zou je in godsnaam een prius stelen
Bij Feyenoord zelf wel denk ik, gelukkig.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet te vergelijken nee, maar toch is het voor mijn gevoel qua natuurlijke leiders niet veel beter bij Feyenoord.
Ergens snap ik het nog ook. Kompany en vooral Lescott zijn van die lompe boeren, die houden niet van beweeglijke spelers.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:24 schreef Saind het volgende:
Wtf Eriksen spits inderdaad en de Jong middenveld
Kompany's linker borstspier houdt die ericksson zo tegen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ergens snap ik het nog ook. Kompany en vooral Lescott zijn van die lompe boeren, die houden niet van beweeglijke spelers.
Ik denk niet dat Eriksen de opdracht heeft gekregen om het duel aan te gaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kompany's linker borstspier houdt die ericksson zo tegen.
Kompany speelt niet toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kompany's linker borstspier houdt die ericksson zo tegen.
Daarom zeggen ze nu ook dat ze van een Champions League begroting terugmoeten naar een Europa League begroting.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
De Vrij verdient respect niet door zijn uitstraling, maar door zijn spel en dat hij op handen gedragen wordt door het publiek. Die is écht wel de leider hoor bij Feyenoord.
Samen met De Jong verstoppertje spelen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Eriksen de opdracht heeft gekregen om het duel aan te gaan.
is niet goed nee. maar als twente geen el speelt draaien ze ook verlies.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ging voornamelijk over die CL. Door die transfers draaide ze nu dikke winst, anders gewoon verlies. En dat is niet overal, Twente geeft gewoon 20 miljoen uit als het voor 20 miljoen verkoopt bijvoorbeeld.
Is geen goede zaak hoor.
Ik speel ook verstoppertje als het 0-4 staat .quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Samen met De Jong verstoppertje spelen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:27 schreef gomi het volgende:
[..]
is niet goed nee. maar als twente geen el speelt draaien ze ook verlies.
ajax koopt nu voor minder dan ze inkopen.
zonder cl had ajax wss btw ongeveer even gedraaid.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:27 schreef gomi het volgende:
[..]
is niet goed nee. maar als twente geen el speelt draaien ze ook verlies.
ajax koopt nu voor minder dan ze inkopen.
zonder cl had ajax wss btw ongeveer even gedraaid.
Wordt muskietenvoetbal van Ajax: hinderlijk in de weg lopen en soms prikjes uitdelen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Eriksen de opdracht heeft gekregen om het duel aan te gaan.
Eriksen zal zich vaak laten uitzakken waardoor Babel en Sana het gat in moeten duiken. Dat zal de theorie wel zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Samen met De Jong verstoppertje spelen.
Ze zullen wel moeten want fysiek wordt je weggeblazen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wordt muskietenvoetbal van Ajax: hinderlijk in de weg lopen en soms prikjes uitdelen.
dat is een fabeltje. je verdient er een beetje aan. en je spelers krijgen exposure diede waarde ook doet stijgen.quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:29 schreef gomi het volgende:
[..]
dat is een fabeltje. je verdient er een beetje aan. en je spelers krijgen exposure diede waarde ook doet stijgen.
uitverkochjt huis en tv rechten zorgen voor een lichte plus
Als jij denkt dat Twente (die hun spelers voor 0 op de balans hebben staan, al is dat van een tijdje oud weet niet of dat nog steeds is) verlies gaat draaien als ze die paar tonnetjes/kleine miljoentjes van de EL missen dan snap je er niet zoveel van denk ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:29 schreef gomi het volgende:
[..]
dat is een fabeltje. je verdient er een beetje aan. en je spelers krijgen exposure diede waarde ook doet stijgen.
uitverkochjt huis en tv rechten zorgen voor een lichte plus
Dus dat, helaas voor Ajax maar ik verwacht er niet veel van vandaag.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten want fysiek wordt je weggeblazen.
En anders draait Twente verlies?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:32 schreef gomi het volgende:
[..]
dan niet.
ga maar eens narekenen.
uitverkocht huis plus tv rechten tegenover de uittrip.
Het ging over je stelling dat Twente verlies draait zonder EL, dat denk ik echt niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:32 schreef gomi het volgende:
[..]
dan niet.
ga maar eens narekenen.
uitverkocht huis plus tv rechten tegenover de uittrip.
oh en de balans draait alleen om spelers toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als jij denkt dat Twente (die hun spelers voor 0 op de balans hebben staan, al is dat van een tijdje oud weet niet of dat nog steeds is) verlies gaat draaien als ze die paar tonnetjes/kleine miljoentjes van de EL missen dan snap je er niet zoveel van denk ik.
Wie heeft jou hier binnen gelatenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:33 schreef gomi het volgende:
[..]
oh en de balans draait alleen om spelers toch?
als jij dat denkt snap je er niets van hoor.
spelers wel of niet op de balans zetten is een boekhoudkundig trucje en heeft beide zn voor en nadelen
Dat zeg ik toch helemaal niet man.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:33 schreef gomi het volgende:
[..]
oh en de balans draait alleen om spelers toch?
als jij dat denkt snap je er niets van hoor.
spelers wel of niet op de balans zetten is een boekhoudkundig trucje en heeft beide zn voor en nadelen
nee zonder verkopen en el.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het ging over je stelling dat Twente verlies draait zonder EL, dat denk ik echt niet.
Je vergeet je hoofdletters lieverd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:34 schreef gomi het volgende:
[..]
nee zonder verkopen en el.
dat was nl de stelling bij ajax toch? dat ze dik verlies zouden hebben gedraaid zonder verkopen en cl.
ik zei dat dat in nl niet anders is dan de rest van de clubs.
Ik denk dat je beter kan ophouden met typen, heb geen eens zin om hier over te praten met jou.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:34 schreef gomi het volgende:
[..]
nee zonder verkopen en el.
dat was nl de stelling bij ajax toch? dat ze dik verlies zouden hebben gedraaid zonder verkopen en cl.
ik zei dat dat in nl niet anders is dan de rest van de clubs.
lol heel mss heb ik wel een iets beter beeld van de cijfers van de clubs in nl.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je vergeet je hoofdletters lieverd.![]()
Laatste reactie op dit onbenullige gedoe van je.
ja zal voortaan gewoon het aloude fabeltje blijven draaien. dat zal je wss wel geloven en wordt je wss blij vanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter kan ophouden met typen, heb geen eens zin om hier over te praten met jou.
Heb jij net als de Kromme toegang tot het VI archief?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:36 schreef gomi het volgende:
[..]
lol heel mss heb ik wel een iets beter beeld van de cijfers van de clubs in nl.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb jij net als de Kromme toegang tot het VI archief?
Vertonghen was aanvoerder, Janssen 2e en Anita 3e. Allemaal weg.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:13 schreef Typisch het volgende:
Laatste jaar, hierna nike geloof ik. Wordt dus weer pure aids op een shirt dus.quote:
Serieus? Ha, gayyy.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Laatste jaar, hierna nike geloof ik. Wordt dus weer pure aids op een shirt dus.
Lieve woordenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet man.
De tering jij bent nog een grotere debiel dan Davy.En dan ben jij stom en en Davy gewoon irritant en kut.
Ooit weer een keer man.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:46 schreef Typisch het volgende:
Godverdomme, ik krijg altijd zo'n zin in Europese Feyenoord wedstrijden als ik dit zit te kijken.
[3M1N3M] Vraag hier je rap aan #1quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:27 schreef 3M1N3M het volgende:
Op FOK! zitten kleine vieze schone en dikke viespeukjes, ook grote en dunne, maar in mindere mate.
Meesten autistjes hier hebben geen vrienden, dus voelen zich beledigd door de reclame ''drink met maten''.
Meer dan de helft zat op de Twijn, en ging met de taxi naar school.
Sommige werden (terecht) behandeld als mongool.
Maar de verhaaltjes over deze vriendloze kneusjes kennen we al.
Hier doet iedereen stoer, maar ze hebben geen verstand van voetbal.
Ik noem geen namen, geen vriendjespolitiek
Maar sommige mensen, ik noem geen namen, stevenmac, maar jullie maken me kankerziek
Kankerziek zo van blugh ieuw kotsen vies bah
Nu ga ik ajax-mcfc kijken kankergraaaaaa
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:56 schreef Doublepain het volgende:
Overmars: 'Voor Manchester City hoeven we echt niet bang te zijn'
Die overmars zuipt teveel met blind![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 23:00 schreef Doublepain het volgende:
Overmars met City is best te kloppen![]()
![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Overmars die denkt dat City best te kloppen is
Debiel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:21 schreef Doublepain het volgende:
Overmars zal schrikken als ajax flink gat verliezen vanavond
Dat hebben ze netjes gedaanquote:
Trieste kneus is het ja. Maar ach, ik trek me er niet te veel van aan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
DoublepainZijn trieste grappen ook ineens na de 0-1, GGMM voortaan wel gewoon netjes gebanned laten hoor.
Ik ook.quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik hoop niet dat je serieus bent
etc etcquote:
Nu niet stoer gaan lopen doen Stijntje, jij liep als hardste te janken dat jullie klop zouden krijgen.quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ook.
Trouwens, Stinho.
[..]
[..]
[..]
etc etc
Niet je eerste keer.quote:
Oké.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Had je toch ongelijk met je 0-4.
Volgende keer beter. Succes tegen Ajax zondag.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:01 schreef Typisch het volgende:
Guidetti had trouwens gewoon voor de helft gelijk.
Hatelijk doen tegen Stijn, met je hondquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik kan je er zondag niet op pakken want ik ben in De Kuip en daarna de stad in.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
oh jij denkt dat feyenood gaat winnen.
Gebeurt niet. noteer maar.
Zo, de toon is gezet
oké.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kan je er zondag niet op pakken want ik ben in De Kuip en daarna de stad in.
Familie van Jomanda?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:04 schreef napoleonfour het volgende:
Borussia Dortmund - Real Madrid 2-1 godverdomme wat ben ik helderziend.
nah, heb de rest niet geweldig gedaanquote:
Laat gaan joh. Voor hun is Feyenoord-Ajax net zoiets als onze wedstrijden in de CL. Geen wonder dat ze nerveus zijn.quote:
Doe ff zondag ookquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:04 schreef napoleonfour het volgende:
Borussia Dortmund - Real Madrid 2-1 godverdomme wat ben ik helderziend.
Toen mensen in de veronderstelling waren dat Napoli met een A-elftal ging spelen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kan ook reacties voor PSV - Napoli terug halen![]()
Van mij? Zoek maar op dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kan ook reacties voor PSV - Napoli terug halen![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat gaan joh. Voor hun is Feyenoord-Ajax net zoiets als onze wedstrijden in de CL. Geen wonder dat ze nerveus zijn.
ik heb bij de fok voorspelquote:
Hamsik was al een tijdje bekend. Cavani ook 1 dag van te voren.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen mensen in de veronderstelling waren dat Napoli met een A-elftal ging spelen?
homoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb bij de fok voorspel
Feyenoord - Ajax (*2) 1-3
al hoop ik het natuurlijk nie .
Wij deden Man C bagger spelen, daar kozen ze niet zelf voor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Lolbroek, denk je nou echt dat Feyenoord zo bagger gaat spelen als Man C?
Is goed... napoleon422quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als Ajax zo speelt als vanavond zullen ze niet veel aan de bal zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Lolbroek, denk je nou echt dat Feyenoord zo bagger gaat spelen als Man C?
Not really. Maar no spang leef maar ff op die roze wolk, des te harder val je er zondag van af.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij deden Man C bagger spelen, daar kozen ze niet zelf voor.
Oh die Fok voorspel, ik doe daar ook nog aan mee, maar ik vergeet hem wel vaakquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
quote:
Tenzij het ontbreke van Fernandez, dan winnen we met 3-0quote:
Jij was toch gewoon blijquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch altijd leuk als je die Feyenoorders ziet stampvoeten als Ajax wint in de CL.
Ik zeg nergens dat we zondag gaan winnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Not really. Maar no spang leef maar ff op die roze wolk, des te harder val je er zondag van af.
Hamsik was dan ook geschorstquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hamsik was al een tijdje bekend. Cavani ook 1 dag van te voren.
Ik heb het gevoel dat je gefrustreerd bent, lucht je hartquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, je hangt liever de debiel uit. Dat kan ook natuurlijk.
Je maneuvreert je altijd in de underdog posissie.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat we zondag gaan winnen.
Siert je niet deze reacties.
Zo goed speelde Ajax niet... positiespel/passing was écht slecht. Man C was alleen zo mogelijk nog slechter.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als Ajax zo speelt als vanavond zullen ze niet veel aan de bal zijn
Wij sprayen al die kakkerlakken gewoon dood. 1-5 voor Ajaxquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Not really. Maar no spang leef maar ff op die roze wolk, des te harder val je er zondag van af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |