Dat dan weer wel ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denemarken.Wereldkampioen in 2018 met al die toppers bij Ajax!
quote:
Jij fapt in je bed?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga alvast tissues kopen voor naast mijn bed vannacht
Euh...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze twee vind ik niet goed genoeg voor Ajax, voor Schone hebben we momenteel niet echt een vervanger maar voor Poulsen wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:56 schreef ValHallen het volgende:
Schone - Poulsen - Eriksen.
We gaan ze helemaal KAPOT spelen vanavond.
we hebben dus gewoon echt een middelmatig middenveldquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:56 schreef ValHallen het volgende:
Schone - Poulsen - Eriksen.
We gaan ze helemaal KAPOT spelen vanavond.
Dude..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
johquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:58 schreef gomi het volgende:
[..]
we hebben dus gewoon echt een middelmatig middenveld
Ja, helaas is dat nogal cruciaal voor je elftal.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:58 schreef gomi het volgende:
[..]
we hebben dus gewoon echt een middelmatig middenveld
twitter:MarioBaloltelli twitterde op woensdag 24-10-2012 om 19:37:42Definitely going to score tonight. Not sure about the football though. reageer retweet
ik begin t steeds meer zonde te vinden dat theo weg isquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Deze twee vind ik niet goed genoeg voor Ajax, voor Schone hebben we momenteel niet echt een vervanger maar voor Poulsen wel.
Oei, en je was zo goed op weg hier..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:59 schreef gomi het volgende:
[..]
ik begin t steeds meer zonde te vinden dat theo weg is
idd, t hart van je elftal. en wij hebben dus gewoon een slecht hartquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, helaas is dat nogal cruciaal voor je elftal.
Hmm, als je Theo en Poulsen op het middenveld had gehad was het nog erger geweest hoor. 0% Loopvermorgen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:59 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe maar in dit soort wedstrijden heb je meer aan hem dan aan schone denk ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, en je was zo goed op weg hier..
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan maar een jaar geen kampioen.
Het wordt Vitesse
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax gaat verliezen, en als je dat niet begrijpt is je moeder een hoer
Even screentje naar davy sturenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
nee anita en theoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hmm, als je Theo en Poulsen op het middenveld had gehad was het nog erger geweest hoor. 0% Loopvermorgen.
Janssen had het niet beter gedaan, sowieso zet hij helemaal geen druk en is hij nooit aanspeelbaar.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:59 schreef gomi het volgende:
[..]
True. Dat is alsof er een speler met persoonlijkheid bij PSV voetbalt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:01 schreef ValHallen het volgende:
Janssen was wel een badass mofo en daar hebben we er nu gewoon 0 van. Eigenlijk kan dan echt niet, een Ajax zonder spelers die worden gehaat door de rest van Nederland.
Feyenoord supportertje.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
maar als enige op t middenveld die wel wilde te vechten voor de winst. niet t type ideale schoonzoon die vraagt of de weg wel open genoeg ligt bij een tegenaanvalquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Janssen had het niet beter gedaan, sowieso zet hij helemaal geen druk en is hij nooit aanspeelbaar.
True dat.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:01 schreef ValHallen het volgende:
Janssen was wel een badass mofo en daar hebben we er nu gewoon 0 van. Eigenlijk kan dan echt niet, een Ajax zonder spelers die worden gehaat door de rest van Nederland.
Sigthorsson is niet zo'n goeie spits. Meevoetballen kan hij iig niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
True dat.Ik zou nu geen een speler bij Ajax kunnen aanwijzen die ik haat of qua voetballende kwaliteiten graag bij Feyenoord zou zien. Alleen die IJslander qua kwaliteiten als hij fit is, maar dat is hij nooit.
de bal is rondquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
denk jij dat het gaat gebeuren dan?
Janssen werd ook niet echt gehaat. Die riep eigenlijk al vanaf dag 1 dat hij Ajax maar een schijtclub vond.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:01 schreef ValHallen het volgende:
Vertonghen dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Janssen werd ook niet echt gehaat. Die riep eigenlijk al vanaf dag 1 dat hij Ajax maar een schijtclub vond.Eerlijke gozer.
en het is 11 tegen 11.quote:
We hebben Siem de Jong die aanvoerder is geworden omdat hij zo fijn was om mee te pratenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
True dat.Ik zou nu geen een speler bij Ajax kunnen aanwijzen die ik haat of qua voetballende kwaliteiten graag bij Feyenoord zou zien. Alleen die IJslander qua kwaliteiten als hij fit is, maar dat is hij nooit.
We gaan gewoon winnen AJAXquote:
Waar, maar ik doelde ook op Vertonghen, Suarez, Sneijder en dat soort types.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Janssen werd ook niet echt gehaat. Die riep eigenlijk al vanaf dag 1 dat hij Ajax maar een schijtclub vond.Eerlijke gozer.
Je kan ze wel verkopen, maar als het in de post verloren gaat vergoedt bol het bedrag niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Schijt Bol.com, zo kan ik mijn boeken toch niet verkopen.
[ afbeelding ]
Wie wil je dan aanvoerder maken? Vermeer?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
We hebben Siem de Jong die aanvoerder is geworden omdat hij zo fijn was om mee te praten
Mwa... bij Ajax bleek hij een mietje te zijn die het team en de verantwoordelijkheid absoluut niet wilde/durfde te dragen. In plaats dat hij Eriksen in luwte liet spelen kreeg hij juist meer verantwoordelijkheid daardoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:01 schreef ValHallen het volgende:
Klopt, maar ik vertrouw de mensheid nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan ze wel verkopen, maar als het in de post verloren gaat vergoedt bol het bedrag niet.
sanaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wie wil je dan aanvoerder maken? Vermeer?
Babel ofzo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Babel ofzo.
De Jong is iig geen goeie.
Eigenlijk geen idee, maar De Jong sowieso niet. Sinds hij aanvoerder is speelt hij zo beroerd dat het tribuneklant-waardig is. Geef die band dan aan Alderweireld ofzo. Of Babel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat is een nog betere keus idd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:11 schreef Typisch het volgende:
[..]Babel, godverdomme zeg.
Waarom is die Alderweireld geen aanvoerder?
Hij speelt zoals hij altijd de middenveldpositie heeft ingevuld, hard werken maar onzichtbaar en zelden beslissend. Overigens genoeg reden om hem inderdaad geen aanvoerder te maken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eigenlijk geen idee, maar De Jong sowieso niet. Sinds hij aanvoerder is speelt hij zo beroerd dat het tribuneklant-waardig is. Geef die band dan aan Alderweireld ofzo. Of Babel.
Aanvoerder onwaardig dus. En je kunt hem er nu ook niet zomaar uitgooien omdat hij de aanvoerder isquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij speelt zoals hij altijd de middenveldpositie heeft ingevuld, hard werken maar onzichtbaar en zelden beslissend.
Typeert wel een beetje ons probleem.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:13 schreef Typisch het volgende:
Schandalig eigenlijk dat je geen echte aanvoerder hebt.
Wie is bij Feyenoord eigenlijk aanvoerder als Mathijsen niet speelt?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:13 schreef Typisch het volgende:
De Vrijquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie is bij Feyenoord eigenlijk aanvoerder als Mathijsen niet speelt?
Pelle.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar wringt de schoen dus enorm dit seizoen. We hebben geen persoonlijkheden meer.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:13 schreef Typisch het volgende:
Dat krijg je als je beste spelers verkocht worden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:13 schreef Typisch het volgende:
we4 hadden anita gewoon niet moeten verkopen en anita aanvoerder moeten makenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eigenlijk geen idee, maar De Jong sowieso niet. Sinds hij aanvoerder is speelt hij zo beroerd dat het tribuneklant-waardig is. Geef die band dan aan Alderweireld ofzo. Of Babel.
Mathijsen is sowieso geen aanvoerder.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord niet het zelfde probleem als Ajax dan? Het kan aan mijn kennis over Feyenoord liggen maar daar loopt toch ook niet echt een leider rond.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Mathijsen is sowieso geen aanvoerder.
zijn beiden imo iig beter opties dan wij hebben.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:15 schreef ValHallen het volgende:
De Vrij toch? Clasie 2e aanvoerder?
Mwoah, zo'n Clasie heeft die potentie toch zeker wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord niet het zelfde probleem als Ajax dan? Het kan aan mijn kennis over Feyenoord liggen maar daar loopt toch ook niet echt een leider rond.
Nee joh.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:15 schreef gomi het volgende:
[..]
zijn beiden imo iig beter opties dan wij hebben.
zijn alle2 wel mannetjes
De Vrij een mannetje? Ja misschien als koorknaapje in de kerk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:15 schreef gomi het volgende:
[..]
zijn beiden imo iig beter opties dan wij hebben.
zijn alle2 wel mannetjes
De Vrij, Clasie is de volgorde en daarachter heb je Bmi en Schaken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt wel mee, Feyenoord heeft wel vechters.. Spelers als Clasie en BMI.. Beetje aanvoerder waardigquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord niet het zelfde probleem als Ajax dan? Het kan aan mijn kennis over Feyenoord liggen maar daar loopt toch ook niet echt een leider rond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |