Niet zo bijdehand jij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kan me nog een tt herinneren; 'Nu al beter dan Narsingh'.
Dan mis je ook de fantastische analyses van Willem en Aad300quote:
Ga je anders even mailen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand jij.
Daarnaast is hij trouwens ook beter dan Narsingh, maar dat geheel terzijde.
Willem zegt gewoon 'ze kenne er gewoon geen klote van'quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan mis je ook de fantastische analyses van Willem en Aad300
Ik zou mezelf van een brug afgooien.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, ik zou wel enorm triest zijn als ik dat zou doen. Ik zou walgen van mezelf.
Begrijpelijk. Denk niet dat iemand je tegengehouden had, wetende dat je zo'n figuur bent.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou mezelf van een brug afgooien.
Doet het ook beter.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kan me nog een tt herinneren; 'Nu al beter dan Narsingh'.
Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; Schøne, Poulsen, Eriksen; Sana, De Jong, Babelquote:
Ik zou mezelf echt door mijn hoofd schieten als ik het ooit in mijn hoofd zou halen dat te doenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, ik zou wel enorm triest zijn als ik dat zou doen. Ik zou walgen van mezelf.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Willem zegt gewoon 'ze kenne er gewoon geen klote van'
De Jong in de spits.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; Schøne, Poulsen, Eriksen; Sana, De Jong, Babel
Opstelling Man. City : Hart, Richards, Kompany (C), Lescott, Clichy, Milner, Barry, Nasri, Y. Toure, Aguero, Dzeko
quote:
Zeer begrijpelijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zou mezelf echt door mijn hoofd schieten als ik het ooit in mijn hoofd zou halen dat te doen
Ja, het wordt tijd dat De Boer zichzelf gaat verbeteren, anders wordt het niks dit seizoen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:56 schreef ValHallen het volgende:
Schone - Poulsen - Eriksen.
We gaan ze helemaal KAPOT spelen vanavond.
Denemarken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:56 schreef ValHallen het volgende:
Ik ga alvast tissues kopen voor naast mijn bed vannachtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:56 schreef ValHallen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |