Niet zo bijdehand jij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kan me nog een tt herinneren; 'Nu al beter dan Narsingh'.
Dan mis je ook de fantastische analyses van Willem en Aad300quote:
Ga je anders even mailen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand jij.
Daarnaast is hij trouwens ook beter dan Narsingh, maar dat geheel terzijde.
Willem zegt gewoon 'ze kenne er gewoon geen klote van'quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan mis je ook de fantastische analyses van Willem en Aad300
Ik zou mezelf van een brug afgooien.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, ik zou wel enorm triest zijn als ik dat zou doen. Ik zou walgen van mezelf.
Begrijpelijk. Denk niet dat iemand je tegengehouden had, wetende dat je zo'n figuur bent.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou mezelf van een brug afgooien.
Doet het ook beter.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kan me nog een tt herinneren; 'Nu al beter dan Narsingh'.
Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; Schøne, Poulsen, Eriksen; Sana, De Jong, Babelquote:
Ik zou mezelf echt door mijn hoofd schieten als ik het ooit in mijn hoofd zou halen dat te doenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, ik zou wel enorm triest zijn als ik dat zou doen. Ik zou walgen van mezelf.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Willem zegt gewoon 'ze kenne er gewoon geen klote van'
De Jong in de spits.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; Schøne, Poulsen, Eriksen; Sana, De Jong, Babel
Opstelling Man. City : Hart, Richards, Kompany (C), Lescott, Clichy, Milner, Barry, Nasri, Y. Toure, Aguero, Dzeko
quote:
Zeer begrijpelijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zou mezelf echt door mijn hoofd schieten als ik het ooit in mijn hoofd zou halen dat te doen
Ja, het wordt tijd dat De Boer zichzelf gaat verbeteren, anders wordt het niks dit seizoen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:56 schreef ValHallen het volgende:
Schone - Poulsen - Eriksen.
We gaan ze helemaal KAPOT spelen vanavond.
Denemarken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:56 schreef ValHallen het volgende:
Ik ga alvast tissues kopen voor naast mijn bed vannachtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:56 schreef ValHallen het volgende:
Dat dan weer wel ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denemarken.Wereldkampioen in 2018 met al die toppers bij Ajax!
quote:
Jij fapt in je bed?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga alvast tissues kopen voor naast mijn bed vannacht
Euh...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze twee vind ik niet goed genoeg voor Ajax, voor Schone hebben we momenteel niet echt een vervanger maar voor Poulsen wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:56 schreef ValHallen het volgende:
we hebben dus gewoon echt een middelmatig middenveldquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:56 schreef ValHallen het volgende:
Dude..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
johquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:58 schreef gomi het volgende:
[..]
we hebben dus gewoon echt een middelmatig middenveld
Ja, helaas is dat nogal cruciaal voor je elftal.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:58 schreef gomi het volgende:
[..]
we hebben dus gewoon echt een middelmatig middenveld
twitter:MarioBaloltelli twitterde op woensdag 24-10-2012 om 19:37:42Definitely going to score tonight. Not sure about the football though. reageer retweet
ik begin t steeds meer zonde te vinden dat theo weg isquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Deze twee vind ik niet goed genoeg voor Ajax, voor Schone hebben we momenteel niet echt een vervanger maar voor Poulsen wel.
Oei, en je was zo goed op weg hier..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:59 schreef gomi het volgende:
[..]
ik begin t steeds meer zonde te vinden dat theo weg is
idd, t hart van je elftal. en wij hebben dus gewoon een slecht hartquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, helaas is dat nogal cruciaal voor je elftal.
Hmm, als je Theo en Poulsen op het middenveld had gehad was het nog erger geweest hoor. 0% Loopvermorgen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:59 schreef gomi het volgende:
[..]
ik begin t steeds meer zonde te vinden dat theo weg is
hehe maar in dit soort wedstrijden heb je meer aan hem dan aan schone denk ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, en je was zo goed op weg hier..
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan maar een jaar geen kampioen.
Het wordt Vitesse
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax gaat verliezen, en als je dat niet begrijpt is je moeder een hoer
Even screentje naar davy sturenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax gaat verliezen, en als je dat niet begrijpt is je moeder een hoer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |