Bijna.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen krijgen we een poule des doodsIk voel het.
Real / Barca
City / Benfica
Juventus / PSG
Borussia Dortmund
iniesta vind ik nog meevallen, messi moet gewoon in zijn trainingspak komen of een betere kleermaker zoekenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Leuke loting, niks mis mee
Iniesta en Messi in pak ziet er best lachwekkend uit trouwen![]()
Het is ook een tegenstander van niks.. maar toch leuk om eindelijk wat frivoliteit te zienquote:
Ben benieuwd wat Twente gaat doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is ook een tegenstander van niks.. maar toch leuk om eindelijk wat frivoliteit te zienook mooie goals.
Ik ook, 3-1 verloren wordt lastigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Twente gaat doen.
zelfde vraag hierquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:13 schreef AFCNiels het volgende:
Ik doe net de tv aan, wat is het spannendste nu, Feyenoord?
Feyenoord is slecht maar wellicht maakt dat het juist spannend.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zelfde vraag hier
was even weg, waar de fuck moet ik naar kijken?
PSV is toch wel door, Heerenveen eruit, bij Feyenoord gaat het om 1 doelpunt, die ga ik maar even kijken en daarna AZ.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:21 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kijk heerlijk relaxed PSV. Om 21.00 uiteraard Twente
Zeker ben je natuurlijk nooit helemaal, maar ik durf er wel met je om te weddenquote:
Niemand wil jouw Taksi-verslaving stimuleren denk ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:36 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom reageert niemand op mijn Taksidrankje?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Real - City meteen eerste wedstrijd. Gelijk met Dortmund - Ajax.
Moeilijke keuze
Ja, dat is het klote er vanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Real - City meteen eerste wedstrijd. Gelijk met Dortmund - Ajax.
Moeilijke keuze
Nou nou wat erg, gewoon Ajax kijken man. Of ben je toch voor Feyenoord?quote:
Met Evert, altijd een sfeerquote:
Een wedstrijd niet live kijkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou nou wat erg, gewoon Ajax kijken man. Of ben je toch voor Feyenoord?![]()
Sport1 herhaald alles ook wel door de weeks, dan kijk je dan maar.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:36 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom reageert niemand op mijn Taksidrankje?
PSV B >Vitesse en alle teams daar onder.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
PSV was geweldig, van Ooijen of Depay man van de wedstrijd.
Eindelijk 2 aantrekkelijke Europese wedsrtijden van PSV
Idd, wat een drama.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Dramatisch Europees voetbaljaar voor Nederland.
Straks maar eens die ranking bekijken, straks gaan we nog zakken ook.
Ga weg manquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:56 schreef Doublepain het volgende:
Overmars: 'Voor Manchester City hoeven we echt niet bang te zijn'
Die overmars zuipt teveel met blind![]()
Ik ga nu even Twente kijken, hopen op 2 doelpunten. Dat AZ 4 keer scoort zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Gezellig dus alleen PSV & Ajax in Europa. Wennen t.o.v vorig jaar![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:56 schreef Doublepain het volgende:
twitter:FrankRonald1970 twitterde op donderdag 30-08-2012 om 20:24:24Frank: when is THE final??😄 #championsleague #UEFA @MCFC @realmadrid @BVB @AFCAjax reageer retweet
Feyenoord schaal ik wat lager in na vanavond. Téring. Mijn ogen bloedden er vanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel kut dalijk. PSV moet europees tegen een kut club en Twente, AZ en Feyenoord kunnen chillen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord schaal ik wat lager in na vanavond. Téring. Mijn ogen bloedden er van
Straks hebben ze wel die geweldenaar, die dekselse Pelle.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand kan het zoals hij kanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Straks hebben ze wel die geweldenaar, die dekselse Pelle.
Ik zie Feyenoord en Heerenveen nog lachen na de laatste competitie wedstrijdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, Als PSV in vCL kwam dan had heracles meegegaan. En Heracles in Europa is nog erger dan Vitesse & sc Heerenveen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie Feyenoord en Heerenveen nog lachen na de laatste competitie wedstrijdEn nu al uit Europa.
Ja dacht het ook gelijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie Feyenoord en Heerenveen nog lachen na de laatste competitie wedstrijdEn nu al uit Europa.
Nu liggen er toch ook 4 uit? Erger kan niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, Als PSV in vCL kwam dan had heracles meegegaan. En Heracles in Europa is nog erger dan Vitesse & sc Heerenveen.
Met Blind? Die werkt niet eens bij Ajax man.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:56 schreef Doublepain het volgende:
Halve finale alles.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan me 2 & 6 mei nog goed herinneren. DE CL GROEPSFASE WE KOMEN ERAAN!!!!
Goeie tijden
Je had wel bijna weer met 10-0 gewonnenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Halve finale alles.
Nee, stond PSV maar in die voorronde
We hadden meer punten dus zwakkere tegenstander. We hadden het echt kunnen halen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je had wel bijna weer met 10-0 gewonnen
Kan ook alleen maar in Eindhovenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je had wel bijna weer met 10-0 gewonnen
Tsja, Het leven is hard. Een steen ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We hadden meer punten dus zwakkere tegenstander. We hadden het echt kunnen halen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan ook alleen maar in Eindhoven
Nee maar serieus. Feyenoord en Heerenveen hebben alles verpest.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, Het leven is hard. Een steen ook.
Bah, vanaf volgende week woon ik er weer fulltimequote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan ook alleen maar in Eindhoven
Feyenoordquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee maar serieus. Feyenoord en Heerenveen hebben alles verpest.
Twente en AZ kunnen er nu niets aan doen.
Ze hebben ook echt een klote elftal.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord
Heerenveen
Feyenoord wordt plek 5/6.
Heerenveen 12e
Van Basten dacht zelf ook al aan knokken in het rechter rijtje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord
Heerenveen
Feyenoord wordt plek 5/6.
Heerenveen 12e
Het is weer eens wat anders.quote:
Marco is nog voor de kerst weg. Mag Henk van Stee daar een half jaartje bikkelenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van Basten dacht zelf ook al aan knokken in het rechter rijtje.
Goed gespeeld vandaag.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:21 schreef mrstylo het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)dit-is-prachtig.html
Echt een leuke reactie.
Ook paar mooie ballen. Iedereen had hem opgegeven en ineens zit hij in de A selectie. Echt leuk als dat soort dingen gebeuren.quote:
Jaja, ik heb het al aangepast.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is nu al verlengen Niels
Ik had er idd niet veel van verwacht maar dat maakt het juist mooier...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ook paar mooie ballen. Iedereen had hem opgegeven en ineens zit hij in de A selectie. Echt leuk als dat soort dingen gebeuren.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jaja, ik heb het al aangepast.
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ach ja zo gaat dat altijd he.
Ons een beetje hoop geven dat het nog goed gaat komen en dan toch net niet door gaan
WAT IK JULLIE BROM!!
Kon me laatst nog herinneren dat hij een wedstrijd in de eredivisie speelde en totaal werd afgekraakt. Of ben ik de dronken Henk van op de stoephoek?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ook paar mooie ballen. Iedereen had hem opgegeven en ineens zit hij in de A selectie. Echt leuk als dat soort dingen gebeuren.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ach ja zo gaat dat altijd he.
Ons een beetje hoop geven dat het nog goed gaat komen en dan toch net niet door gaan
WAT IK JULLIE BROM!!
Dit was zijn debuut, dus denk dat je hem door elkaar haalt met iemand anders.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kon me laatst nog herinneren dat hij een wedstrijd in de eredivisie speelde en totaal werd afgekraakt. Of ben ik de dronken Henk van op de stoephoek?
Ohquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit was zijn debuut, dus denk dat je hem door elkaar haalt met iemand anders.
Ritzmaier?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kon me laatst nog herinneren dat hij een wedstrijd in de eredivisie speelde en totaal werd afgekraakt. Of ben ik de dronken Henk van op de stoephoek?
Zoiets denk ik ook, Jojoortje weet het wel.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:25 schreef Doublepain het volgende:
Ga stoon als je voor twente bist?
Ik hoop dat ze doorgaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik blijf zitten. Neppe club.
NIET WEGGAAN, het lot van Twente ligt in jouw handen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
Ik kom binnen en Twente maakt 2 goals in 1 minuut
Ik wilde je even laten weten dat mijn trillend ooglid voorbij is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
Ben je Badr Hari somst tegengekomen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wilde je even laten weten dat mijn trillend ooglid voorbij is.
Dankjewel! Ik kan vanavond weer met een gerust hart slapenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wilde je even laten weten dat mijn trillend ooglid voorbij is.
Dat doet me denken aan Uri Geller.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
NIET WEGGAAN, het lot van Twente ligt in jouw handen.
Twentsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De tekst of het Twents of allebei?
Badr Hariquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je Badr Hari somst tegengekomen?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik kan vanavond weer met een gerust hart slapengoh, meid, wat fijn dit! Gelukkig maar.
1 kans 1 goalquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:30 schreef Saind het volgende:
zit nie te kijken maar Bursaspor toch? Hoe doen ze het?
Van de scheidsrechter bedoel je?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
Vinden jullie ook dat de uitploeg op dit moment meer voordeel heeft?
Twente doet het goed, veel kansem iigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik bedoelde Twente, want ze staan 3-1 right?
Nee. Ik bedoel meer vanwege de doelpunten. Ik speel liever de 2e wedstrijd uit, want dan kun je veel meer goed maken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van de scheidsrechter bedoel je?
IEquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
Sopcast.. waz met jou3x crashen, nu maar via IE. En die tab crashed ook al 2x
slaap lekker jonkiequote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben weer weg houd je koest groeten
Voor mij is Twente nu toch wel wat in het voordeel, ik voel dat ze doorgaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee. Ik bedoel meer vanwege de doelpunten. Ik speel liever de 2e wedstrijd uit, want dan kun je veel meer goed maken.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel lekker voor ze, eerst grote bekquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:34 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Zullen ze bij Feyenoord met pijn naar kijken
Trustenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Doe niet zo naïef. Tuurlijk gaan ze niet doorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor mij is Twente nu toch wel wat in het voordeel, ik voel dat ze doorgaan.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen weer kwart voor 6 de wekker. Trusten mensen.
quote:
Doe niet zo negatief, ze gaan het halenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe niet zo naïef. Tuurlijk gaan ze niet door
succes met broodjes bakken morgenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
lekkaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik niet, heb nog 3 kwart krat jupkes.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:36 schreef Rickazio het volgende:
[..]
succes met broodjes bakken morgen
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:
Nee, maar oke.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Doe niet zo negatief, ze gaan het halen![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:36 schreef Rickazio het volgende:
[..]
succes met broodjes bakken morgen
ik drink alles snelquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik kan dat spul toch niet snel drinken
Wel balen.. ook al speelde PSV B, ik had graag AZ met energie zien smijtenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Júist bier.
Heb wel nog een kratje Alfa staan maar heb geen zin naar de kelder te lopen
Volgens mij quote je de verkeerde.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel balen.. ook al speelde PSV B, ik had graag AZ met energie zien smijten
Ik quote idd de verkeerdequote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Volgens mij quote je de verkeerde.
Je hebt een punt though
Mwha, PSV loot altijd wel netjes.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:44 schreef AFCNiels het volgende:
Nederlands clubs hebben ook wel pech gehad in de loting, als je kijkt wat voor waardeloze teams er allemaal meedoen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha, PSV loot altijd wel netjes.
Mooie loting.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Zeker als je dat vergelijkt met waar Ajax vandaag weer tegenaan gelopen is.
Wel jammer dat het weer Madrid is, ik had nu wel eens een andere grote club willen zien.quote:
Kloptquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:48 schreef GGMM het volgende:
Ik kreeg een quote melding, ben ik niet gequote.
Nogal tegenstrijdig ditquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
HMF stop met klonen en kom weer terug man.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
HMF stop met klonen en kom weer terug man.
Ja, je moet even opletten. Hij post hier, maar dat wordt na 5 seconden weggehaald. En als GGMM het doet na 3 seconden.quote:
Hier mag allesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:53 schreef Jojoortje het volgende:
Was Caland geband door Static?
Oh help, hier mag ik het helemaal niet over hebben of wel?
DM ff.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb de tekst gekopieerd, omdat ik bang ben dat het anders weggaat
Dank je.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:55 schreef mrstylo het volgende:
Moet toegeven dat GGMM echt een bazen mod is.
?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:56 schreef Doublepain het volgende:
Valt me nu pas op dat mannen een blauw randje hebben en vrouwen rood
Wat slaat waar opquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op?
Tenzij er een Marokkaan mijn post wegjatte doelde je op mijn post. Dus niet zo lomp doen anders kom ik je halen.quote:
Gewoon geen aandacht geven, en dat deed je welquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenzij er een Marokkaan mijn post wegjatte doelde je op mijn post. Dus niet zo lomp doen anders kom ik je halen.
Hmm slaat nergens op. Ik ga deze verwijderde post aanvechten! Je hoort nog van mijn advocaat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon geen aandacht geven, en dat deed je wel
Morgen als het goed is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:00 schreef mrstylo het volgende:
Wanneer kan ik mijn 23e note zien? Over 4 dagen toch?
Succesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm slaat nergens op. Ik ga deze verwijderde post aanvechten! Je hoort nog van mijn advocaat.
Oh oke. Is het een leuke note?quote:
Mensen geven elkaar abo's cadeau.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat kopen er de laatste tijd veel mensen een abonnement, mis ik iets?
Kan je nooit echt een serieuze gesprek houden?quote:
Ik alleen bij stinho en jordiiiquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen geven elkaar abo's cadeau.
Blijkbaar mag niemand jou genoeg...
Serieuze gesprekquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan je nooit echt een serieuze gesprek houden?
Maakt niet uit, eenzaam was ik toch wel en depressief ook na Steven zijn powerabusequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal wel door die plaatjes komen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieuze gesprek
Fuck, nu doe ik het weer. Nee maar het is gewoon een normale note, niks grappigs of bijzonders aan.
Ja hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit, eenzaam was ik toch wel en depressief ook na Steven zijn powerabuse
DM me.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:06 schreef Doublepain het volgende:
Wel een mooie pm van *drie letters*
Goeie waarheid
Wel bijzonder dat iedereen hem op z'n woord gelooft.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:06 schreef Doublepain het volgende:
Wel een mooie pm van *drie letters*
Goeie waarheid
Ja sorryquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geef hem nou geen aandacht...
Kijk onderaan, stonden 3 namen als het goed isquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:07 schreef Jojoortje het volgende:
Oh ik ben niet de enige die de PM heeft ontvangen. Nu voel ik me niet meer speciaal
Ik krijg weer niksquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
Ben al op de DM/PMtour, dus ik zal er hier niet meer over beginnen.
Oh jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kijk onderaan, stonden 3 namen als het goed is
Nee DouplePain. Had niets met lijsttrekker debat te maken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je Buma post doet mij geloven dat DP een afkorting is voor een lijsttrekker... Dark Putte?
Dark Pussyquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je Buma post doet mij geloven dat DP een afkorting is voor een lijsttrekker... Dark Putte?
Best grappig dat iedereen Pain met een hoofdletter doetquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee DouplePain. Had niets met lijsttrekker debat te maken.
Ze spelen dan ook met een man meer en behoren geen eens een verlenging nodig te hebben als je beide selecties naast elkaar legt.quote:
OMG DIE GAAT IN MIJN FOBOOOOOOOOOOO!! Had er nog geen mooi gifje van.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze spelen dan ook met een man meer en behoren geen eens een verlenging nodig te hebben als je beide selecties naast elkaar legt.
[ afbeelding ]
Ik neem het jongentje wel. Zorg jij dat het meisje mij niet lastig valt?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Speciaal voor klein konijn
[ [url= http://s3-ec.buzzfed.com/(...)605-3.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik neem het jongentje wel. Zorg jij dat het meisje mij niet lastig valt?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik neem het jongentje wel. Zorg jij dat het meisje mij niet lastig valt?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:16 schreef Jojoortje het volgende:
Twente is veel sterker, dus Bursaspor zal dit wel winnen.
Zijn 2de grote kans in 4 minutenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:21 schreef Geo4kant het volgende:
Even sopcast gefixt op de laptop fuck wat een knal.
Nu ben ik er weer nu gaan ze winnenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn 2de grote kans in 4 minuten
Net op tijd, ze zullen er nu wel 2 gaan maken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu ben ik er weer nu gaan ze winnen
Die Buma heeft wel een gluiperige kop.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Buma vraagt zich af wie kampioen isDat is Ajax natuurlijk. Of snap ik het debat niet?
Hij was wel goed in VI-Oranje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die Buma heeft wel een gluiperige kop.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die Buma heeft wel een gluiperige kop.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij was wel goed in VI-Oranje.
Thats what she said.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
OMG JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH
Kijk eens vaker PSV!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu ben ik er weer nu gaan ze winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |