Ook paar mooie ballen. Iedereen had hem opgegeven en ineens zit hij in de A selectie. Echt leuk als dat soort dingen gebeuren.quote:
Jaja, ik heb het al aangepast.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is nu al verlengen Niels
Ik had er idd niet veel van verwacht maar dat maakt het juist mooier...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ook paar mooie ballen. Iedereen had hem opgegeven en ineens zit hij in de A selectie. Echt leuk als dat soort dingen gebeuren.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jaja, ik heb het al aangepast.
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ach ja zo gaat dat altijd he.
Ons een beetje hoop geven dat het nog goed gaat komen en dan toch net niet door gaan
WAT IK JULLIE BROM!!
Kon me laatst nog herinneren dat hij een wedstrijd in de eredivisie speelde en totaal werd afgekraakt. Of ben ik de dronken Henk van op de stoephoek?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ook paar mooie ballen. Iedereen had hem opgegeven en ineens zit hij in de A selectie. Echt leuk als dat soort dingen gebeuren.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ach ja zo gaat dat altijd he.
Ons een beetje hoop geven dat het nog goed gaat komen en dan toch net niet door gaan
WAT IK JULLIE BROM!!
Dit was zijn debuut, dus denk dat je hem door elkaar haalt met iemand anders.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kon me laatst nog herinneren dat hij een wedstrijd in de eredivisie speelde en totaal werd afgekraakt. Of ben ik de dronken Henk van op de stoephoek?
Ohquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit was zijn debuut, dus denk dat je hem door elkaar haalt met iemand anders.
Ritzmaier?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kon me laatst nog herinneren dat hij een wedstrijd in de eredivisie speelde en totaal werd afgekraakt. Of ben ik de dronken Henk van op de stoephoek?
Zoiets denk ik ook, Jojoortje weet het wel.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:25 schreef Doublepain het volgende:
Ga stoon als je voor twente bist?
Ik hoop dat ze doorgaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik blijf zitten. Neppe club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |