Ja hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit, eenzaam was ik toch wel en depressief ook na Steven zijn powerabuse
DM me.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:06 schreef Doublepain het volgende:
Wel een mooie pm van *drie letters*
Goeie waarheid
Wel bijzonder dat iedereen hem op z'n woord gelooft.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:06 schreef Doublepain het volgende:
Wel een mooie pm van *drie letters*
Goeie waarheid
Ja sorryquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geef hem nou geen aandacht...
Kijk onderaan, stonden 3 namen als het goed isquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:07 schreef Jojoortje het volgende:
Oh ik ben niet de enige die de PM heeft ontvangen. Nu voel ik me niet meer speciaal
Ik krijg weer niksquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
Ben al op de DM/PMtour, dus ik zal er hier niet meer over beginnen.
Oh jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kijk onderaan, stonden 3 namen als het goed is
Nee DouplePain. Had niets met lijsttrekker debat te maken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je Buma post doet mij geloven dat DP een afkorting is voor een lijsttrekker... Dark Putte?
Dark Pussyquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je Buma post doet mij geloven dat DP een afkorting is voor een lijsttrekker... Dark Putte?
Best grappig dat iedereen Pain met een hoofdletter doetquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee DouplePain. Had niets met lijsttrekker debat te maken.
Ze spelen dan ook met een man meer en behoren geen eens een verlenging nodig te hebben als je beide selecties naast elkaar legt.quote:
OMG DIE GAAT IN MIJN FOBOOOOOOOOOOO!! Had er nog geen mooi gifje van.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze spelen dan ook met een man meer en behoren geen eens een verlenging nodig te hebben als je beide selecties naast elkaar legt.
[ afbeelding ]
Ik neem het jongentje wel. Zorg jij dat het meisje mij niet lastig valt?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Speciaal voor klein konijn
[ [url= http://s3-ec.buzzfed.com/(...)605-3.jpg]afbeelding[/url] ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |