Wat slaat waar opquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op?
Tenzij er een Marokkaan mijn post wegjatte doelde je op mijn post. Dus niet zo lomp doen anders kom ik je halen.quote:
Gewoon geen aandacht geven, en dat deed je welquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenzij er een Marokkaan mijn post wegjatte doelde je op mijn post. Dus niet zo lomp doen anders kom ik je halen.
Hmm slaat nergens op. Ik ga deze verwijderde post aanvechten! Je hoort nog van mijn advocaat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon geen aandacht geven, en dat deed je wel
Morgen als het goed is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:00 schreef mrstylo het volgende:
Wanneer kan ik mijn 23e note zien? Over 4 dagen toch?
Succesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm slaat nergens op. Ik ga deze verwijderde post aanvechten! Je hoort nog van mijn advocaat.
Oh oke. Is het een leuke note?quote:
Mensen geven elkaar abo's cadeau.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat kopen er de laatste tijd veel mensen een abonnement, mis ik iets?
Kan je nooit echt een serieuze gesprek houden?quote:
Ik alleen bij stinho en jordiiiquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen geven elkaar abo's cadeau.
Blijkbaar mag niemand jou genoeg...
Serieuze gesprekquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan je nooit echt een serieuze gesprek houden?
Maakt niet uit, eenzaam was ik toch wel en depressief ook na Steven zijn powerabusequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal wel door die plaatjes komen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieuze gesprek
Fuck, nu doe ik het weer. Nee maar het is gewoon een normale note, niks grappigs of bijzonders aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |