Laatste jaar, hierna nike geloof ik. Wordt dus weer pure aids op een shirt dus.quote:
Serieus? Ha, gayyy.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Laatste jaar, hierna nike geloof ik. Wordt dus weer pure aids op een shirt dus.
Lieve woordenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet man.
De tering jij bent nog een grotere debiel dan Davy.En dan ben jij stom en en Davy gewoon irritant en kut.
Ooit weer een keer man.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:46 schreef Typisch het volgende:
Godverdomme, ik krijg altijd zo'n zin in Europese Feyenoord wedstrijden als ik dit zit te kijken.
[3M1N3M] Vraag hier je rap aan #1quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:27 schreef 3M1N3M het volgende:
Op FOK! zitten kleine vieze schone en dikke viespeukjes, ook grote en dunne, maar in mindere mate.
Meesten autistjes hier hebben geen vrienden, dus voelen zich beledigd door de reclame ''drink met maten''.
Meer dan de helft zat op de Twijn, en ging met de taxi naar school.
Sommige werden (terecht) behandeld als mongool.
Maar de verhaaltjes over deze vriendloze kneusjes kennen we al.
Hier doet iedereen stoer, maar ze hebben geen verstand van voetbal.
Ik noem geen namen, geen vriendjespolitiek
Maar sommige mensen, ik noem geen namen, stevenmac, maar jullie maken me kankerziek
Kankerziek zo van blugh ieuw kotsen vies bah
Nu ga ik ajax-mcfc kijken kankergraaaaaa
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:56 schreef Doublepain het volgende:
Overmars: 'Voor Manchester City hoeven we echt niet bang te zijn'
Die overmars zuipt teveel met blind![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 23:00 schreef Doublepain het volgende:
Overmars met City is best te kloppen![]()
![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Overmars die denkt dat City best te kloppen is
Debiel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:21 schreef Doublepain het volgende:
Overmars zal schrikken als ajax flink gat verliezen vanavond
Dat hebben ze netjes gedaanquote:
Trieste kneus is het ja. Maar ach, ik trek me er niet te veel van aan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
DoublepainZijn trieste grappen ook ineens na de 0-1, GGMM voortaan wel gewoon netjes gebanned laten hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |