quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:54 schreef Typisch het volgende:
Ben je eigenlijk joods of Joods smoof?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De vraag is, wie zet jij in de spits. Ik schiet echt werkelijk alles mis/over/op de keeper
quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:04 schreef Smoofie het volgende:
Gefeliciteerd
Je bent het mooiste wat mij is overkomen.
Je zult nooit mijn hart verlaten, en ik nooit de jouwe.
In duistere dagen ben je er voor me, op mooie dagen ben ik er voor jou..
Ja, wanneer we volgend jaar worden overgenomenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een gek die Mancini.
Alsof die het daadwerkelijk gelooft, gewoon weer het piemelgezuig voor de wedstrijd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een gek die Mancini.
Zit je daar op te wachten dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, wanneer we volgend jaar worden overgenomen
Heel veel wel,quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Alsof die het daadwerkelijk gelooft, gewoon weer het piemelgezuig voor de wedstrijd.
Tegenstander groot lullen zodat hun overwinning van 0-6 vanavond een echte prestatie lijkt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heel veel wel,
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja Ajax is overgenomen door Botogafo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Dafuq, ik speel met Ajax en na het laadscherm ben ik ineens een Braziliaanse club
Ze kunnen moeilijk roepen dat het gehele Nederlandse voetbal niets meer is dan een lachertje momenteel inderdaad. Dan maar vervlogen tijden erbij halen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Tegenstander groot lullen zodat hun overwinning van 0-6 vanavond een echte prestatie lijkt.
Bazen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:39 schreef RensAjacied het volgende:
Man City fans die rondlopen met Feyenoord shirt van Guidetti en 010 vlaggen
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:39 schreef RensAjacied het volgende:
Terecht.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:39 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:39 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is dit nou weer voor kromme vergelijkingquote:
Nou, feyenoord past wel bij hun.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor kromme vergelijking
hadden we maar 1/10de van het budget wat zij hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou, feyenoord past wel bij hun.
Feye 14
Ajax 31
Formeel heb je dan maar 15 miljoen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hadden we maar 1/10de van het budget wat zij hebben
"maar" 15 miljoen om aan spelers uit te geven?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Formeel heb je dan maar 15 miljoen.
Zelfs Twente heeft meer dan 15m johquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
"maar" 15 miljoen om aan spelers uit te geven?
Nee , een begroting van 15 miljoen. Ze ontvangen volgens mij 152 miljoen exclusief de sjeik die allemaal extra geld geeft. Vandaar dat ze een verlies draaide van 280 miljoen of wat wat was het?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
"maar" 15 miljoen om aan spelers uit te geven?
oh, ik bedoelde eigenlijk het transferbudget.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee , een begroting van 15 miljoen. Ze ontvangen volgens mij 152 miljoen exclusief de sjeik die allemaal extra geld geeft. Vandaar dat ze een verlies draaide van 280 miljoen of wat wat was het?
Die van sjelsie is hogerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh, ik bedoelde eigenlijk het transferbudget.
hoeveel is da ?quote:
oh, twee jaar sparen en dan messi kopen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit jaar was het "maar" 100 miljoen.
Wanneer? Geloof ik niks van met Indi, De Vrij, Kongolo en Ramsteijn (en mathijssen) al onder contract.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:59 schreef TwenteFC het volgende:
Lees trouwens net dat Feyenoord Bjelland ook graag wilde hebben?
vorig jaar ja, toen die nog niet voor duitsland speelde.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:59 schreef TwenteFC het volgende:
Lees trouwens net dat Feyenoord Bjelland ook graag wilde hebben?
Nog voordat hij bij Twente zat.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wanneer? Geloof ik niks van met Indi, De Vrij, Kongolo en Ramsteijn (en mathijssen) al onder contract.
Zo treurig altijd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:39 schreef RensAjacied het volgende:
BARCA BARCA VIVA BARCA scanderen in het uitvak bij Madrid vond ik wel weer grappig van de Ajax fansquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Zo treurig altijd.
Ik ben in Marseille geweest toen Ajax daarheen moest, en daar liep ook een of andere vent rond met een Ajax shirt en PSG sjaal om
Waarom dat dan weer wel?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
BARCA BARCA VIVA BARCA scanderen in het uitvak bij Madrid vond ik wel weer grappig van de Ajax fans
Hou je gewoon met je eigen club bezig en niet met de rivaal van de tegenstanderquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
BARCA BARCA VIVA BARCA scanderen in het uitvak bij Madrid vond ik wel weer grappig van de Ajax fans
omdat blote barst boys he.quote:
Dat is echt veel origineler inderdaad.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:10 schreef Smoofie het volgende:
Ik zag net op de nos een kale man die werd meegenomen door de politie, klein en een zwarte lange jas. Leek echt verdomd veel op steven lol. Die zou naar adam centrum gaan toch?
Dat slaat ook nergens opquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom is het wel leuk als joden Barca liedjes zingen in Madrid?
quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En daarom zou je hem op moeten bellen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Straks is het inderdaad Steven
Cynisch dan? Nee volgens mij gewoon sarcasme.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoek het woord sarcasme nog eens op.
Nee joh. We horen het vanzelf wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En daarom zou je hem op moeten bellen?
Dubbel gestikt alles.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:16 schreef Typisch het volgende:
Steven heeft een stone island jas, geen lange zwarte.
kut. hoezo?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:18 schreef napoleonfour het volgende:
haha vvd stemmers, jullie zijn keihard genaaid door jullie partij
Waar doel je op?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:18 schreef napoleonfour het volgende:
Watskebeurt?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:18 schreef napoleonfour het volgende:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Hij gaat een nieuwe jas halen voor 1400 euro.
Same here.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Watskebeurt?
Heb overigens D66 gestemd, maar toch.
ja kankerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)eken_bedreigd__.html
oh wacht stemmen is voorbij,quote:Als de VVD in het nieuwe kabinet komt, blijft de hypotheekrenteaftrek gehandhaafd. Die garantie geeft VVD-lijsttrekker Mark Rutte. 'Het is voor mij absolute topprioriteit.'
Weet je wat mij tegen de borst stoot? Dat ze ook beslissingen maken over bestaande gevallen, net als toen met die langstudeerboete.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zullen de VVD stemmers leuk vindenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Rechtszekerheidbeginsel is weinig waard hierquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet je wat mij tegen de borst stoot? Dat ze ook beslissingen maken over bestaande gevallen, net als toen met die langstudeerboete.
Wel relaxed inderdaad dat ze halverwege de spelregels mogen veranderen, in tegenstelling tot iedere andere partij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Rechtszekerheidbeginsel is weinig waard hier
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:24 schreef SjaakBauer het volgende:
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/ stevem
Als de inkomstenbelasting wordt verlaagd zoals in dat advies, ga je er netto nog op vooruit. Dan kan het gewoon.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh wacht stemmen is voorbij,
hupsakee laten we het nu aanpassen
Wat gaan ze precies ändern?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als de inkomstenbelasting wordt verlaagd zoals in dat advies, ga je er netto nog op vooruit. Dan kan het gewoon.
Tweetaks systeem, onder 62k betaal je 37% belasting, erboven 49 ofzo.quote:
Gaat mij meer om het morele aspect. Eerst keihard beweren dat je niks, maar dan ook niks eraan gaat veranderen 2 maanden later ben je bereidt om concessies te doen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als de inkomstenbelasting wordt verlaagd zoals in dat advies, ga je er netto nog op vooruit. Dan kan het gewoon.
Scheelt dat nou zoveel? Zit ff beetje te hoofdrekenen maar kom er niet helemaal uitquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tweetaks systeem, onder 62k betaal je 37% belasting, erboven 49 ofzo.
Schooiers zoeken het maar uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:33 schreef Smoofie het volgende:
EN ja, de mensen die weinig verdienen ga er niet veel op vooruit nee, maar die hadden ook nauwelijks profijt van de HRA , dus maakt het alsnog niets uit.
Die gaan er juist nog meer op achteruit man, GWL gaat stijgen, net als de voedselprijzen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:33 schreef Smoofie het volgende:
EN ja, de mensen die weinig verdienen ga er niet veel op vooruit nee, maar die hadden ook nauwelijks profijt van de HRA , dus maakt het alsnog niets uit.
Ze willen de HRA instandhouden zodat er niet een te grote lastenverzwaring komt, als de belasting omlaag gaat, komt dat er niet, dus maakt het netto niets uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gaat mij meer om het morele aspect. Eerst keihard beweren dat je niks, maar dan ook niks eraan gaat veranderen 2 maanden later ben je bereidt om concessies te doen.
In koopkracht gaan ze er dan op achteruit als de voedselprijs stijgt, maar daar heeft iedereen last van.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die gaan er juist nog meer op achteruit man, GWL gaat stijgen, net als de voedselprijzen.
Als jij van je 200 euro per maand moet rondkopen en alles gaat stijgen ga je op een gegeven moment bloembollen etenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In koopkracht gaan ze er dan op achteruit als de voedselprijs stijgt, maar daar heeft iedereen last van.
Dit heeft toch niets te maken met HRA afschaffen en lagere belastingen? Als de HRA er nog was en geen lagere belastingen zouden ze er netto bijna net zo veel op achteruit gaan door de inflatie van energie en voedsel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als jij van je 200 euro per maand moet rondkopen en alles gaat stijgen ga je op een gegeven moment bloembollen eten. Dit zegende ga ik eens kijken hoe het met mijn zuurkool is.
Classic.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:38 schreef Doublepain het volgende:
Jack en al die flikkers moeten weg
Deze man moet live vertellen hoe het zit
Dat is wel een ajacied heh.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:38 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:38 schreef Doublepain het volgende:
Allemaal in de afgelopen 2 weken nog opquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nasi, pannenkoeken met spek, uitsmijter met ham, hamburgers..
Zuurkoolquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nasi, pannenkoeken met spek, uitsmijter met ham, hamburgers..
Kipfilet met spek erom heen, ziguineur snitchzel met grieke aardappeltjes, kipfilet in zoet zure saus (met ananas)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Allemaal in de afgelopen 2 weken nog opGoede ideeën wel maar meh
Dat Ajax de bal moet hebben en houden want als jij de bal hebt kan de tegenstander niet scoren.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:45 schreef Doublepain het volgende:
Iemand een idee wat Cruijff gaat vertellen over deze wedstrijd?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat Ajax de bal moet hebben en houden want als jij de bal hebt kan de tegenstander niet scoren.
nou ik vind gta 5 er veel beter uit zien hoor niet slightlyquote:
Ik wil wel op City handicap betten, maar zie het nog best wel eens gelijk of nipte nederlaag worden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
Ik weet niet wat ik moet voorspellen..
Awhquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil wel op City handicap betten, maar zie het nog best wel eens gelijk of nipte nederlaag worden.
Ik heb Arsenal, Real en Malaga. Ajax durfde ik nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
Ik weet niet wat ik moet voorspellen..
Hey Sheldon, hou je je ook je ontlasting bij?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:04 schreef Saind het volgende:
zo 's ff eetlijst bijwerken van de afgelopen 2 weken
Ik heb niet zo'n hoge pet op van die Mancini, helemaal Europees. En De Boer zei dat ze gelijkwaardig waren.quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey Sheldon, hou je je ook je ontlasting bij?
Ja ik zit ook zo van 1-1 / 1-2 ..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil wel op City handicap betten, maar zie het nog best wel eens gelijk of nipte nederlaag worden.
Gisteren had ik echt een slechte dag, niks goed.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:07 schreef Caland het volgende:
Plus ik pak de laatste tijd alleen maar geld met livebetten.
1-1 en dat ze zich dan helemaal de tering in werken om in de laatste minuut de deksel op de neus te krijgen. Ideale scenario voor vanavond en voor a.s. zondag.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:08 schreef TwenteFC het volgende:
Voor de punten is het goed dat Ajax wint, maar ik zie het echt niet gebeuren.
Net als gisterquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
1-1 en dat ze zich dan helemaal de tering in werken om in de laatste minuut de deksel op de neus te krijgen. Ideale scenario voor vanavond en voor a.s. zondag.
45 euro voorgeschoten voor m'n huisgenoten met boodschappen, wil ik wel terug eigenlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey Sheldon, hou je je ook je ontlasting bij?
Het is idd noodzakelijk dat Ajax flink vermoeid is willen jullie een kans maken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
1-1 en dat ze zich dan helemaal de tering in werken om in de laatste minuut de deksel op de neus te krijgen. Ideale scenario voor vanavond en voor a.s. zondag.
Haha, neus.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat houdt da in?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:04 schreef Saind het volgende:
zo 's ff eetlijst bijwerken van de afgelopen 2 weken
Nee hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is idd noodzakelijk dat Ajax flink vermoeid is willen jullie een kans maken.
Beetje wel ja. Maar Ajax is altijd slecht na de CL dus als ik jou was zou ik me zorgen maken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is idd noodzakelijk dat Ajax flink vermoeid is willen jullie een kans maken.
Story of my life.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, dan begreep ik je blijkbaar verkeerd.
voor City?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
De handicap is wel aantrekkelijk op 3,2
En om 12:30. En De Pel is in vorm.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje wel ja. Maar Ajax is altijd slecht na de CL dus als ik jou was zou ik me zorgen maken.
Sterker nog; ik denk dat Ajax gaat verliezen zondag.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje wel ja. Maar Ajax is altijd slecht na de CL dus als ik jou was zou ik me zorgen maken.
Maar door de wintertijd is het stiekem 13:30quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
En om 12:30. En De Pel is in vorm.
en de jaarlijkse herfstdip.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ook daarom ga ik er nu op wedden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sterker nog; ik denk dat Ajax gaat verliezen zondag.
Zaterdag wordt de klok een uur verzet he dus misschien voelt de 12.30 dan anders aan. Hoop ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoop dat je je geld verliest.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook daarom ga ik er nu op wedden.
Wed je wel eens tegen PSV?quote:
Ik vind jou irritant.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:14 schreef Tyron het volgende:
Wel even alle quote's van de Ajacieden die denken dat we verliezen opslaan, voor het gevel dat.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind jou irritant.
Het gebeurt toch niet.
Wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind jou irritant.
Het gebeurt toch niet.
quote:
En wat denk jij Tyron?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:14 schreef Tyron het volgende:
Wel even alle quote's van de Ajacieden die denken dat we verliezen opslaan, voor het gevel dat.
Ik zet gewoon in als ik denk dat ze gaan verliezen want ik ben realistisch en voel mij geen verrader of iets als ik dat doe. Kan er beter wat aan verdienen dan is de nederlaag minder erg.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik zet nooit in tegen Ajax, als ik dan win, dan ben ik toch niet echt blij dat ik gewonnen heb.
bank zitten tochquote:
Heel veel goed verdienen.quote:
odds van 250euro voor 2-6quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop 4-3 voor Ajax maar het wordt 2-6
Ik zou eerder een 4-0 hopen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop 4-3 voor Ajax maar het wordt 2-6
Kunnen we afspreken dat iedereen die over Tanja begint een ban van 48 uur krijgt?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs het rode kruis wil Tanja helpen
Waarom niet? Jullie hebben toch Moisander en Blind?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
\
[..]
Alsof Ajax stand houdt tegen Aguero en Balotelli etc.
Moisander is een pot schijt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom niet? Jullie hebben toch Moisander en Blind?
Spannend verhaal.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moisander is een pot schijt.
Ik dacht van te voren dat het een kloteaankoop was.
Toen speelde hij goed en voelde ik mijn ongelijk
Maar nu speelt hij minder.
Nu ben ik overtuigd van mijn gelijk
Dit zal ik niet te hard roepen
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kunnen we afspreken dat iedereen die over Tanja begint een ban van 48 uur krijgt?
Goed gebruik van de alinea's.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Quote.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy stuurt het bewijs wel op.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kunnen we afspreken dat iedereen die over Tanja begint een ban van 48 uur krijgt?
Het was me nog niet opgevallen, en ik zie niet in wat het met m'n reactie te maken heeft.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag ben ik stil op FOK hé. Dat heeft een simpele verklaring. School
Goede haiku dit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie is Tanja nou weer?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil je ook gegrepen worden door Davy en zijn sjorclub?
Ik weet niet hoe je daar bij komt, maar het klinkt niet bepaald aantrekkelijk. Heb je een onvoldoende gehaald ofzo?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil je ook gegrepen worden door Davy en zijn sjorclub?
Ik heb een onvoldoende gehaaldquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je daar bij komt, maar het klinkt niet bepaald aantrekkelijk. Heb je een onvoldoende gehaald ofzo?
OW SHITquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gaat je geen kut aan jij vieze NSB'er. Opgekankerd stuk vuil dat je bent.
Foei.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een onvoldoende gehaald
quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Poulsen is een pot schijt.
Toen speelde hij rustig en correct en voelde ik mijn ongelijk
Maar nu speelt hij veel minder en vallen zijn zwakheden op.
Waarop dat dan? Slaat nergens op man.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Come at me braquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gaat je geen kut aan jij vieze NSB'er. Opgekankerd stuk vuil dat je bent.
Welk vak?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heb jij voor Nederlands gehaald op je examen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als dat nog een keer gebeurd krijg je een ban.
Oh. Geen idee waarom ik met mijn sjorclub moet ingrijpen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gestoorde van de FARC. Als je anti-tanja bent krijg je een koekje.
Geef je hem nu wel even 7,5 notes? Elk cijfer onder de tien is natuurlijk 1 note.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als dat nog een keer gebeurd krijg je een ban.
Dan mag je een enkeltje Siberiëquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh. Geen idee waarom ik met mijn sjorclub moet ingrijpen.
Dat was een test. Je kán het wel, als je maar iemand verschrikkelijk irriteert.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heb jij voor Nederlands gehaald op je examen?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het vak met alle chemie en reacties
Paar minuten later valt de 1-0.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:25 schreef Caland het volgende:
Livebetje op Zenit @ 2.3, beginnen al wat meer te komen nu. Verder wel een zaadpot overigens.
Ik geef 3 oktober de schuld.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Volgende keer extra goed voorbereiden dan maar.
Met je zielige strekenquote:
Niet doen, je kan tegenwoordig beter Lance Armstrong de schuld geven.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef 3 oktober de schuld.(
boehoequote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met je zielige strekendat je kontaids oploopt de volgende keer dat je weer een vent uit de gaybar meeneemt
quote:
Wat is er toch mis met good old kanker.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met je zielige strekendat je kontaids oploopt de volgende keer dat je weer een vent uit de gaybar meeneemt
ben je dan jaloers op die vent?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach, negeer die mongool gewoon.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ajaxquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je maar wegblijft uit het wedstrijdtopic. Anders moet ik een maand banken.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, je bent pas 14. Wees blij dat je je eigen veters kan strikken.
Ik ook. Maar ik mag van GGMM mijn leeftijd als excuus gebruikenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ken het, ik ben veel te makkelijk uit te lokken
Dit is wel waar ja. Altijd als ik PSVers troll hier ben jij de enige die reageertquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ken het, ik ben veel te makkelijk uit te lokken
Daarom ben je ook al 3 jaar 14.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik mag van GGMM mijn leeftijd als excuus gebruiken
Het PSV en Twente topic zijn een paradijs voor trolls.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is wel waar ja. Altijd als ik PSVers troll hier ben jij de enige die reageert
Ja, dat is wel vermoeiend als mod.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het PSV en Twente topic zijn een paradijs voor trolls.
Heerlijk man.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het PSV en Twente topic zijn een paradijs voor trolls.
Schijnt idd een nieuwe mogelijkheid te zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:32 schreef Typisch het volgende:
VI'tje terug kijken nog effe, kan gewoon.
Wat ben je toch een nerd af en toe..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
Jammer dat er geen firmware upgrades zijn voor mensen anders kocht ik er een met een patch voor mijn sarcasme bug.
Optyfen kan ook tegenwoordig.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Schijnt idd een nieuwe mogelijkheid te zijn.
True.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ben je toch een nerd af en toe..
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Alweer bijna topic 1029in de zomer zijn we wel in topic 2000
Ben benieuwd wie hem van je steelt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Alweer bijna topic 1029in de zomer zijn we wel in topic 2000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |