quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:54 schreef Typisch het volgende:
Ben je eigenlijk joods of Joods smoof?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De vraag is, wie zet jij in de spits. Ik schiet echt werkelijk alles mis/over/op de keeper
quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:04 schreef Smoofie het volgende:
Gefeliciteerd
Je bent het mooiste wat mij is overkomen.
Je zult nooit mijn hart verlaten, en ik nooit de jouwe.
In duistere dagen ben je er voor me, op mooie dagen ben ik er voor jou..
Ja, wanneer we volgend jaar worden overgenomenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een gek die Mancini.
Alsof die het daadwerkelijk gelooft, gewoon weer het piemelgezuig voor de wedstrijd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een gek die Mancini.
Zit je daar op te wachten dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, wanneer we volgend jaar worden overgenomen
Heel veel wel,quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Alsof die het daadwerkelijk gelooft, gewoon weer het piemelgezuig voor de wedstrijd.
Tegenstander groot lullen zodat hun overwinning van 0-6 vanavond een echte prestatie lijkt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heel veel wel,
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja Ajax is overgenomen door Botogafo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Dafuq, ik speel met Ajax en na het laadscherm ben ik ineens een Braziliaanse club
Ze kunnen moeilijk roepen dat het gehele Nederlandse voetbal niets meer is dan een lachertje momenteel inderdaad. Dan maar vervlogen tijden erbij halen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Tegenstander groot lullen zodat hun overwinning van 0-6 vanavond een echte prestatie lijkt.
Bazen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:39 schreef RensAjacied het volgende:
Man City fans die rondlopen met Feyenoord shirt van Guidetti en 010 vlaggen
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:39 schreef RensAjacied het volgende:
Terecht.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:39 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:39 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is dit nou weer voor kromme vergelijkingquote:
Nou, feyenoord past wel bij hun.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor kromme vergelijking
hadden we maar 1/10de van het budget wat zij hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou, feyenoord past wel bij hun.
Feye 14
Ajax 31
Formeel heb je dan maar 15 miljoen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hadden we maar 1/10de van het budget wat zij hebben
"maar" 15 miljoen om aan spelers uit te geven?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Formeel heb je dan maar 15 miljoen.
Zelfs Twente heeft meer dan 15m johquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
"maar" 15 miljoen om aan spelers uit te geven?
Nee , een begroting van 15 miljoen. Ze ontvangen volgens mij 152 miljoen exclusief de sjeik die allemaal extra geld geeft. Vandaar dat ze een verlies draaide van 280 miljoen of wat wat was het?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
"maar" 15 miljoen om aan spelers uit te geven?
oh, ik bedoelde eigenlijk het transferbudget.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee , een begroting van 15 miljoen. Ze ontvangen volgens mij 152 miljoen exclusief de sjeik die allemaal extra geld geeft. Vandaar dat ze een verlies draaide van 280 miljoen of wat wat was het?
Die van sjelsie is hogerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh, ik bedoelde eigenlijk het transferbudget.
hoeveel is da ?quote:
oh, twee jaar sparen en dan messi kopen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit jaar was het "maar" 100 miljoen.
Wanneer? Geloof ik niks van met Indi, De Vrij, Kongolo en Ramsteijn (en mathijssen) al onder contract.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:59 schreef TwenteFC het volgende:
Lees trouwens net dat Feyenoord Bjelland ook graag wilde hebben?
vorig jaar ja, toen die nog niet voor duitsland speelde.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:59 schreef TwenteFC het volgende:
Lees trouwens net dat Feyenoord Bjelland ook graag wilde hebben?
Nog voordat hij bij Twente zat.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wanneer? Geloof ik niks van met Indi, De Vrij, Kongolo en Ramsteijn (en mathijssen) al onder contract.
Zo treurig altijd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:39 schreef RensAjacied het volgende:
BARCA BARCA VIVA BARCA scanderen in het uitvak bij Madrid vond ik wel weer grappig van de Ajax fansquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Zo treurig altijd.
Ik ben in Marseille geweest toen Ajax daarheen moest, en daar liep ook een of andere vent rond met een Ajax shirt en PSG sjaal om
Waarom dat dan weer wel?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
BARCA BARCA VIVA BARCA scanderen in het uitvak bij Madrid vond ik wel weer grappig van de Ajax fans
Hou je gewoon met je eigen club bezig en niet met de rivaal van de tegenstanderquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
BARCA BARCA VIVA BARCA scanderen in het uitvak bij Madrid vond ik wel weer grappig van de Ajax fans
omdat blote barst boys he.quote:
Dat is echt veel origineler inderdaad.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:10 schreef Smoofie het volgende:
Ik zag net op de nos een kale man die werd meegenomen door de politie, klein en een zwarte lange jas. Leek echt verdomd veel op steven lol. Die zou naar adam centrum gaan toch?
Dat slaat ook nergens opquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom is het wel leuk als joden Barca liedjes zingen in Madrid?
quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |