Dat heb je toch alleen nodig in de kleedkamerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:37 schreef Typisch het volgende:
Kut fm man, Vilhena raakt heel de tijd geblesseerd en nu is zijn potentie minder geworden.![]()
![]()
Het is een beta kotskuiken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:37 schreef Typisch het volgende:
Kut fm man, Vilhena raakt heel de tijd geblesseerd en nu is zijn potentie minder geworden.![]()
![]()
Maakt niet uit, hij en Riola zijn toch al opzoek naar een hoger niveau dan Feyenoord.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:37 schreef Typisch het volgende:
![]()
Heb hem net een nieuw contract laten tekenen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij en Riola zijn toch al opzoek naar een hoger niveau dan Feyenoord.
Ik voel me gemolesteerd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
B.R.Oekhoest is wel zowaar mogelijk een irritantere user dan Tong
Typisch.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door wie? We pakken hem! Ik heb meerdere aardappelschilmesjes liggen.
3-4-3 met Ajax spelen man.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:22 schreef Typisch het volgende:
Eindelijk een chill team gevonden online met fifa 13, Bayern.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |